quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze heb ik nog niet nodig hier.
Dat wordt dus een pizza vanavondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:14 schreef Lionheaad het volgende:
Denk er nou net aan dat ik het vlees vergeten ben uuit de diepvries te halen![]()
ik eet het liever als het baggerweer isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat maakt dat nou weer uit, heb trouwens wel eens mooiere dagen meegemaakt dan vandaag
maakt mij dus geen fuck uit, als ik maar wat te eten hebquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik eet het liever als het baggerweer is
zit nu meer aan BBQ te denken![]()
nee meer van:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O u heeft een probleem ?? "tuuuuuuuuut'
geen idee, k moet ze nog brandenquote:Is het trouwens 1 cd ??
ik heb nog ruimte namelijk op mijn ipod
Relaying is het versturen van e-mail vanaf een computer die niet in het netwerk van de mailserver staat. Ter verduidelijking: u kunt bijvoorbeeld vanaf een computer met een verbinding bij Planet Internet geen mail versturen via de XS4All mailservers. Zelfs niet als u een XS4All abonnement heeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:17 schreef VoreG het volgende:
Waarom kan ik geen mail versturen via mijn @planet.nl adres
Krijg telkens het bericht terug: relaying not allowed
ligt dat aan het netwerk?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:17 schreef VoreG het volgende:
Waarom kan ik geen mail versturen via mijn @planet.nl adres
Krijg telkens het bericht terug: relaying not allowed
ligt dat aan het netwerk?
'quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Relaying is het versturen van e-mail vanaf een computer die niet in het netwerk van de mailserver staat. Ter verduidelijking: u kunt bijvoorbeeld vanaf een computer met een verbinding bij Planet Internet geen mail versturen via de XS4All mailservers. Zelfs niet als u een XS4All abonnement heeft.
Als u deze melding krijgt, dient u er voor te zorgen dat u met het internet bent verbonden via de provider waarvan u de mailserver gebruikt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee meer van:
Hallo meneer, zet die computer maar uit, u bent te dom voor deze techniek, ga maar terug naar het telraam
[..]
geen idee, k moet ze nog branden
dat kan dus mail.versatel zijn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef appelsientje het volgende:
ja als k ga branden straxquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
enig idee hoeveel mb-tjes het zijn ?
Ik heb nu allemaal enge groene getalletjes op mijn scherm die naar beneden gaan, wat moet ik nu doen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:31 schreef tong80 het volgende:
Probeer je hostname eens in de join#chip te plaatsen. Je provider kan hem dan checken op maildelivery-opposition. Lukt dat niet moet je reloaden op de F-poleproseciuter. post hem dan naar je eigen mailbox, deliver overschrijven, hostname reluden en hoppa dan moet ie het doen.
Kan best zijn dat het mail.versatel.nl is of smtp.versatel.nl (concurent van onsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
dat kan dus mail.versatel zijn?
Mijn internet is weer supertraag
553 sorry, relaying denied from your location [62.166.183.104] (#5.7.1)
*IPadress: 62.166.183.104
*Provider: versatel
*Hostname: ip104-183-166-62.adsl.versatel.nl
*Socket: 2119
Dat is in het begin, hij is in feite aan het herprogrammeren. Kan geen kwaad. Blijf je het houden moet je gewoon even je oude pulse in tremor zetten, oude scripts uploaden naar je win-win-driver. En de nieuwe pulse backlashen in tremor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb nu allemaal enge groene getalletjes op mijn scherm die naar beneden gaan, wat moet ik nu doen?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:45 schreef appelsientje het volgende:
VoreGik weet waar je woont, wat je telefoonnummer is, je bankrekening
![]()
enz enz enz... heb ff gezocht op je planet mail adres
En ik had je ook antwoord kunnen geven op je vraag
Jou have entered the matrixquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb nu allemaal enge groene getalletjes op mijn scherm die naar beneden gaan, wat moet ik nu doen?
Haha zo gek ben ik nou ook weer nietquote:
sla je buurman!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zet het tussen spoiler tags dan merken ze het nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Haha zo gek ben ik nou ook weer nietdan word ik meteen ontslagen als ze er achter komen..
De nieuwe Roellio oid, of wie was die kerel die ontslagen is door @home door een topic op fok?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Haha zo gek ben ik nou ook weer nietdan word ik meteen ontslagen als ze er achter komen..
Toen ik net 6 maanden werkte bij planet, (4 en halve jaar geleden dus) kreeg ik een officele waarschuwing omdat ik per ongeluk de naam van een klant op dit forum had genoemd (waren ze met toeval achtergekomen)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De nieuwe Roellio oid, of wie was die kerel die ontslagen is door @home door een topic op fok?
lijkt mij ook niet meer dan logisch trouwens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toen ik net 6 maanden werkte bij planet, (4 en halve jaar geleden dus) kreeg ik een officele waarschuwing omdat ik per ongeluk de naam van een klant op dit forum had genoemd (waren ze met toeval achtergekomen)
Dus daarom noem ik geen namen enz
Ik denk dat dat van mn vader isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:45 schreef appelsientje het volgende:
ik weet waar je woont, wat je telefoonnummer is, je bankrekening
het was ook een domme fout en niet netjes van mij.. maar ik heb je nog niet gevonden.. ik zie je mail adres namelijk niet.. dus kan ik ook niet zoekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt mij ook niet meer dan logisch trouwens.
je hebt mij ook al getraceerd zeker
Ah hij doet het, hij heeft de smtp gevonden. Bedankt Tongquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:45 schreef tong80 het volgende:
Dat is in het begin, hij is in feite aan het herprogrammeren. Kan geen kwaad. Blijf je het houden moet je gewoon even je oude pulse in tremor zetten, oude scripts uploaden naar je win-win-driver. En de nieuwe pulse backlashen in tremor.
Ik probeer zo anoniem mogelijk te blijven. Voor je het weet krijg je een claim van een weerman in je brievenbusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
het was ook een domme fout en niet netjes van mij.. maar ik heb je nog niet gevonden.. ik zie je mail adres namelijk niet.. dus kan ik ook niet zoeken![]()
Ik heb JM ook een keer opgezocht en gebeld omdat ze problemen had met haar website. . service he
Heel interessant. Alleen zit KINK geloof ik alleen op de kabel hier?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:23 schreef tong80 het volgende:
Een tip voor de alternatieve-muziekliefhebbers.
KINK-FM. De beste 666 platen van de afgelopen 10 jaar.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat wordt dus een pizza vanavond
http://www.nederland.fm/quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heel interessant. Alleen zit KINK geloof ik alleen op de kabel hier?
Veronica heeft de album top 750.....is toch iets meer mijn smaakquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:23 schreef tong80 het volgende:
Een tip voor de alternatieve-muziekliefhebbers.
KINK-FM. De beste 666 platen van de afgelopen 10 jaar.
ik zocht al zoiets, dankquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.nederland.fm/
zo kan je ook luisteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |