quote:
Ja ik heb nog wel genoeg te doen hoorquote:
Ah, dus we hoeven deze niet snel vol te posten om nog een Dierenhools te openen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En er is idd een Dierendag topic in F&F
Ja, ik ook, en dan moet ik nog werken ook!quote:
Op een gegeven ogenblik stelde Barend een vraag en Sibon begon met antwoorden, maar leidde zijn antwoord eerst in. Maar Babs ging het schijnbaar niet snel genoeg, dus viel ze hem maar in de rede en stelde de vraag nog een keer. Daarop reageerde Sibon met Sorry hoor... ik wist niet dat er een tijdslimiet op zatquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
O jee, hadden ze Sibon als gast?
Vage gast is dat toch.
Volgens mij kon jij ook wel een vrij daggie gebruiken ofnie?quote:
DIERENDAG...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:37 schreef Againzender het volgende:
Ah, dus we hoeven deze niet snel vol te posten om nog een Dierenhools te openen?
Die jongen is echt op een hele rare manier ontzettend droogquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Op een gegeven ogenblik stelde Barend een vraag en Sibon begon met antwoorden, maar leidde zijn antwoord eerst in. Maar Babs ging het schijnbaar niet snel genoeg, dus viel ze hem maar in de rede en stelde de vraag nog een keer. Daarop reageerde Sibon met Sorry hoor... ik wist niet dat er een tijdslimiet op zat
Vlak daarna stelde Derksen hem een vraag en daarop draaide hij eerst naar Barend en vroeg Mag ik deze vraag beantwoorden?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:39 schreef Vom het volgende:
[..]
Volgens mij kon jij ook wel een vrij daggie gebruiken ofnie?
quote:
echt....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, dus we hoeven deze niet snel vol te posten om nog een Dierenhools te openen?
maar financieel heeft hij goed geboerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef golfer het volgende:
Sibon is een rare snuiter.
en dan stiekem een carnavalshools openen zekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:43 schreef rubbereend het volgende:
.... wel
En CondomDuckie niet te vergeten!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef rubbereend het volgende:
een dierendaghools
er zijn toch diverse dieren in hools, bijvoorbeeld, vadoes het knijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |