eerder? ik was al enorm traag!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:07 schreef appelsientje het volgende:
shit
jij was eerder
Goede middag iedereen
Ik ookquote:
er was vandaag de 'van Dobben Kroket'quote:
Heb liever een kwekkeboomquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
er was vandaag de 'van Dobben Kroket'![]()
![]()
Daar heb ik er maar eentje van genomen.. die zijn zo lekker!
Allebei zijn ze erg goed te doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heb liever een kwekkeboom
[afbeelding]
O ja, daar had ik mijn topictitel vandaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:29 schreef vanBoeschoten het volgende:
Remember: wanneer is de winterstop voor amateurs ??![]()
Dat geeft nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
O ja, daar had ik mijn topictitel vandaan
Ik weet het niet.
zie mijn vorige postquote:
Bluezz heeft vast wel een topic in F&F geopendquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:34 schreef appelsientje het volgende:
Oja het is dierendag vandaag...
Zou het bijna vergeten.
Daar heb ik alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bluezz heeft vast wel een topic in F&F geopend
Als ik even alle spinnen negeer, dan hebben wij ook geen huisdierenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar heb ik alle vertrouwen in
Maar tja we hebben zelf geen dieren, dus je denkt er ook niet zo snel aan
vertel, vertelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:40 schreef DeTolk het volgende:
Mooie loting uefa cup
Bassie Boterhamworst?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt geniet van vers BlueBand brood met boterhamworst
quote:SC Heerenveen trof het niet bij de loting van de groepsronde van de UEFA Cup. De Friezen zijn ingedeeld in poule F en treffen de winnaar van vorig jaar CSKA Moskou en de verliezend finalist van 2004, Olympique Marseille. Tevens lootte de ploeg van coach Gertjan Verbeek Levski Sofia en Dinamo Boekarest.
AZ lijkt een iets makkelijkere poule te hebben met Middlesbrough als zwaarste opponent. Vervolgens wacht de Alkmaarders opnieuw een Oekraïnse opponent met Dnjepr Dnjepropetrovsk. Het Zwitserse Grasshopper en het Bulgaarse Litex Lovech completeren poule D.
Ik hoorde je namelijk al voor de tweede of derde keer in twee dagen vertellen dat je BlueBand Brood zo lekker vindtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..], ook in Talpa, Ajax, Van Basten
Het is dan ook echt heel lekker broodquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik hoorde je namelijk al voor de tweede of derde keer in twee dagen vertellen dat je BlueBand Brood zo lekker vindt
ik heb een keer BBB gegeten, per ongeluk... ik vond het niet te eten, doe mij maar goois zonnepit of venetiaans bruin van de appiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:46 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb serieus nog nooit blueband brood geprobeerd..
Haal gewoon brood met veel granen bij de supermarkt.. net zo lekker
En was daar nog wat leuks op ??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:49 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Wil ik Voetbal Insite kijken heb ik Nederland-3 opgenomen.
Zwarte koffie graag.
oei, zeker net geen holland sport? dan zou het niet zo erg zijn geweestquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:49 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Wil ik Voetbal Insite kijken heb ik Nederland-3 opgenomen.
Zwarte koffie graag.
Ik had inderdaad eerst holland sport opgenomen. Daarna vergeten naar RTL-5 te zappen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
oei, zeker net geen holland sport? dan zou het niet zo erg zijn geweest
oke.. dat is vervelend.quote:
O jee, hadden ze Sibon als gast?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:59 schreef Eilanden het volgende:
En het was nog wel een top-uitzending Tong! Met een foutloze *kuch kuch kuch* Babs Barend en Gerald Sibon raakte daardoor ook absoluut niet geirriteerd
quote:
Ja ik heb nog wel genoeg te doen hoorquote:
Ah, dus we hoeven deze niet snel vol te posten om nog een Dierenhools te openen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En er is idd een Dierendag topic in F&F
Ja, ik ook, en dan moet ik nog werken ook!quote:
Op een gegeven ogenblik stelde Barend een vraag en Sibon begon met antwoorden, maar leidde zijn antwoord eerst in. Maar Babs ging het schijnbaar niet snel genoeg, dus viel ze hem maar in de rede en stelde de vraag nog een keer. Daarop reageerde Sibon met Sorry hoor... ik wist niet dat er een tijdslimiet op zatquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
O jee, hadden ze Sibon als gast?
Vage gast is dat toch.
Volgens mij kon jij ook wel een vrij daggie gebruiken ofnie?quote:
DIERENDAG...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:37 schreef Againzender het volgende:
Ah, dus we hoeven deze niet snel vol te posten om nog een Dierenhools te openen?
Die jongen is echt op een hele rare manier ontzettend droogquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Op een gegeven ogenblik stelde Barend een vraag en Sibon begon met antwoorden, maar leidde zijn antwoord eerst in. Maar Babs ging het schijnbaar niet snel genoeg, dus viel ze hem maar in de rede en stelde de vraag nog een keer. Daarop reageerde Sibon met Sorry hoor... ik wist niet dat er een tijdslimiet op zat
Vlak daarna stelde Derksen hem een vraag en daarop draaide hij eerst naar Barend en vroeg Mag ik deze vraag beantwoorden?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:39 schreef Vom het volgende:
[..]
Volgens mij kon jij ook wel een vrij daggie gebruiken ofnie?
quote:
echt....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, dus we hoeven deze niet snel vol te posten om nog een Dierenhools te openen?
maar financieel heeft hij goed geboerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef golfer het volgende:
Sibon is een rare snuiter.
en dan stiekem een carnavalshools openen zekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:43 schreef rubbereend het volgende:
.... wel
En CondomDuckie niet te vergeten!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef rubbereend het volgende:
een dierendaghools
er zijn toch diverse dieren in hools, bijvoorbeeld, vadoes het knijn
waarom nie? k neem de taak van Appelsientje wel ff waarquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan stiekem een carnavalshools openen zeker
Slimme oplossingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]absoluut!
En aangezien ik nog geen vakantie heb gehad, zullen er binnenkort gelukkig veel meer dagjes vrij volgen!
rubbereneenden zijn speelgoedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En CondomDuckie niet te vergeten!!
dit topic is echt wel eerder volquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef appelsientje het volgende:
Nog 1 uur en 20 min.
hahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef Eilanden het volgende:
En zie hier het bewijs! Een foto van rubber gevonden!!!
[afbeelding]
Maar dan ben ik klaar met werkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit topic is echt wel eerder vol
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom nie? k neem de taak van Appelsientje wel ff waar
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef Eilanden het volgende:
En zie hier het bewijs! Een foto van rubber gevonden!!!
[afbeelding]
terecht natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heb ff een lastige klant en ik word meteen vervangen
misschien wil rubber ook wel even je taak op de helpdesk waarnemen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heb ff een lastige klant en ik word meteen vervangen
Thnxquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
terecht natuurlijk
je CD's gaan vandaag of morgen op de post
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien wil rubber ook wel even je taak op de helpdesk waarnemen?
winterkost op deze prachtige dagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:00 schreef pascalheister het volgende:
goedemiddag
heerlijk die andijviestampot met spek
wat maakt dat nou weer uit, heb trouwens wel eens mooiere dagen meegemaakt dan vandaagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
winterkost op deze prachtige dag
Ik het westen van het land is het mooi weer.. en in het oosten is het bewolkt.. wij zitten hier precies op de rand zeg maar..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat maakt dat nou weer uit, heb trouwens wel eens mooiere dagen meegemaakt dan vandaag
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
graag.. zou het een stuk rustiger worden
O u heeft een probleem ?? "tuuuuuuuuut'quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]graag, k weet wel hoe k lastige klanten aan pak
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik het westen van het land is het mooi weer.. en in het oosten is het bewolkt.. wij zitten hier precies op de rand zeg maar..
hier schijnt de zon namelijk ook .. maar ik zie wel een dikke wolkendek hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |