Parrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrty!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:44 schreef pascalheister het volgende:
vanaf morgen 4 dagen het rijk alleen, me ouders gaan een paar dagen naar Sauerland
Monopolyquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Dus Heister gaat meiden uitnodigen en feesten?
dat hey goed mien jongquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:10 schreef Eilanden het volgende:
en brommers kiek'n!
en DVD'tjes kiek'n!
Is er wat te doen ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt Tolk.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:44 schreef Elegantly Wasted het volgende:
![]()
Ben voor het eerst in 9 dagen de kamer af!!
Verlies nog best wel veel vruchtwater, maar de kleine blijft vooralsnog lekker kicken en spartelen hierbinnen.
Bedankt voor alle lieve mailtjes, postjes en kaartjes. Ik hoop hier nog een tijdje door te broeden.
In de bioscoop gezienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:47 schreef appelsientje het volgende:
Blijft toch een indrukwekende film 'black hawk down'
Het is nog geen 11 uurquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:50 schreef Suijk het volgende:
Bluezz natuuuuurlijk nog niet naar bed toe, nachtbrakertje!
Yup.... heb hem al een paar keer gezien...quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:50 schreef Dos37 het volgende:
Lees net dat de nieuwe mod op F&F al bekend is. Weer een kans gemist
Elke dag dat de baby langer blijft zitten is een grotere kans op een goede bevalling en gezonde baby, en mochten er poblemen optreden, dan is elke dag ouder de baby ook sterker, verder ontwikkeld natuurlijk, dus elke dag telt, telt heel zwaar mee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:49 schreef Suijk het volgende:
Iedere dag van die berichtjes, DIGGER, dat betekent iedere dag weer betere vooruitzichten toch? Goed om te horen!
Oeh, lekker! Wat ga je doen morgen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is nog geen 11 uur
En morgen vrij
Nou, ik heb hier net al de 2e I-pod in een jaar richting Ierland, wat een kankerdingen op batterij gebied zegquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:51 schreef appelsientje het volgende:
Sorry dat ik jullie er mee lastig val, maar ik ben zo blij met mijn iPoden dat ie het ook nog goed doet ook
Dit is een nieuwe... met 18 uur batt enzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nou, ik heb hier net al de 2e I-pod in een jaar richting Ierland, wat een kankerdingen op batterij gebied zeg
Ik zou iig van de laatste mooie dag van het jaar gaan genieten (althans qua temperatuur en weer !)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niets bijzonders.
En ook weer heel veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |