benieuwd wat voor een nuttige reacties er komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:45 schreef tong80 het volgende:
Waar en hoe koopt Beatrix haar onderbroeken ?
Iemand een idee ?
Hmmmmmmm als dat de remedie is ..... effe denken welke blessure ik ga fakenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:44 schreef clauwheee het volgende:
Een kusje op je duimpie Bloemie!
auwquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:38 schreef Blumchen het volgende:hoi
Vandaag op school.. met sport.. we gingen voetballen..en nou doet me duim t nie meer.. Een "skiduim" ofzo.. of gebroken..maar dat weet ik pas morge als ik een foto laat maken.. En t is ook nog eens aan links.. Waar ik mee schrijf
![]()
en typen gaat ook moeizaam..![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hmmmmmmm als dat de remedie is ..... effe denken welke blessure ik ga faken![]()
![]()
Hey ASWHooligan!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Hee Eilanden, hoe was je snipperdag?
Ja, van het weekend zon pakkie aan is al erg genoeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:58 schreef appelsientje het volgende:
ik zie dat Noca er ook weer normaal uit ziet
Absoluut. Ik ben vrijdag weer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey ASWHooligan!
Lekker! Goede uitvinding die vrije dagen!
Lijkt me bepaald lullig.quote:
Hoe kon het ook andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
om 18.00 wokken
Zekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:05 schreef Eilanden het volgende:
Lekker! Goede uitvinding die vrije dagen!
Ja, zelfs van buitenaf heb ik blijkbaar invloed.quote:
Ik zit nu al te wachten op de foto'squote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja, van het weekend zon pakkie aan is al erg genoeg.
Mooi zet het bier maar koud... ik neem de chips meequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:44 schreef pascalheister het volgende:
vanaf morgen 4 dagen het rijk alleen, me ouders gaan een paar dagen naar Sauerland
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zit nu al te wachten op de foto's
Niet doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben nog steeds een smoes aan het verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |