gelukkig ziet ze er in het echt stukken beter uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:47 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Prupke ? De exhibistionistische B&H poster. Hier de reden dat ze altijd alleen haar tieten en kont liet zien.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:56 schreef Bjoro het volgende:
appelsientje had ook een keertje wat voor mij wat opgezocht !
doeiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:04 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Jij kent hem/haar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gelukkig ziet ze er in het echt stukken beter uit
nee niet persoonlijk, genoeg foto's van haar gezien, die foto van tong is een zogenaamde fotosoepquote:
mag het hopenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:13 schreef pascalheister het volgende:
nee niet persoonlijk, genoeg foto's van haar gezien, die foto van tong is een zogenaamde fotosoep
Klopt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:13 schreef pascalheister het volgende:
die foto van tong is een zogenaamde fotosoep
Ik zou Dnjepr niet onderschatten; kan Utrecht over meepraten.quote:
Niet alleen Utrecht ... daar kon de hele poule van Utrecht over meepraten...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zou Dnjepr niet onderschatten; kan Utrecht over meepraten.
Middag.
quote:Van Galen gaat nu ook spelen voor TOP Oss
4/10/2005 16:49
TOP Oss-trainer Hans de Koning heeft niet alleen op het trainingsveld maar tijdens wedstrijden de beschikking over een nieuwe spits. Martijn van Galen gaat op amateurbasis spelen voor de Brabantse club.
Na een jaar bij FC Dordrecht kwam Van Galen deze zomer zonder club te zitten. De 34-jarige spits, die eerder speelde voor RBC, KV Mechelen en VVV, hield bij TOP Oss zijn conditie op peil. Nu heeft hij besloten het aanbod van de Brabantse club te accepteren. Na dit seizoen wordt bekeken of Van Galen en TOP Oss een langere verbintenis aangaan.
Daar was ik ook nog, in de stadsschouwburg voor het Culturebeat festival.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:38 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is back from Utrecht-City
Nu lekker een Turkse pizza aan het oppeuzelen
Klinkt als een slechte parade-middagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar was ik ook nog, in de stadsschouwburg voor het Culturebeat festival.
Een of andere punkrock band, een breakdance groep, een wazige (letterlijk) film, een dans-act (die we zelf moesten uitvoeren.) en een paar sketches. Allemaal in één middag.
Oh, wacht, dan vergat ik de surprise act. (Die natuurlijk al bij iedereen bekend was.) op het einde. Raymster.
Het beste aan de dag was nog dat het best gezellig was qua praten met klasgenoten en dat ik, op z'n Brugmans, het zo kan lullen dat ik er een verslag voor CKV kan maken. Kutvak.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte parade-middag
Hoe laat, waar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:50 schreef VoreG het volgende:
Dus dat was dat kinderuitstapje dat ik vanmiddag tegenkwam
Wat zat er eigelijk allemaal in?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:53 schreef Spideyman het volgende:
Heey VoreG
Heb je al zo'n gratis [[url=http://www.studentenbox.nl/3d_medium.jpg]afbeelding][/url]
???
Ze staan nog tot morgen voor de UU op de uithof
voedsel, kortingskaarten, kleding... van allesquote:
Gratis meukquote:
Zeker afgelopen vrijdagnacht nog patatje gyros gehaaldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:49 schreef JaWi het volgende:
Ik was zaterdagavond/nacht nog in Utrecht .
Prima stappen en patat gyros daar.
Huisgenoot kwam ermee ja, maar ik kom nooit op de uithof dat zou betekenen dat ik daar nog naar toe moetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:53 schreef Spideyman het volgende:
Heey VoreG
Heb je al zo'n gratis [[url=http://www.studentenbox.nl/3d_medium.jpg]afbeelding][/url]
???
Ze staan nog tot morgen voor de UU op de uithof
Dat is de praktijkuiting van het vak, in theorie betekent het Culturele en Kunstzinnige Vorming. Of bij ons op school ook wel Compleet Kut Vak genoemd.quote:
Dankjequote:
Awwwww Clautje! Voel je je niet zo lekker?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:58 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoef geen eten
* clauwheee dr darmen zijn van streek
Morgen ziekenhuis, ook al zo'n zin in
Verder alles goed![]()
Ook nog wat beleg erop gedaan Noca?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:01 schreef Noca het volgende:
'n avond!
Lekker broodje naar binnen gegooid, jummie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |