Dido doet het graag met iemand die altijd iets heeft dat lang en hard isquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:15 schreef Loedertje het volgende:
Roel zit zichtbaar van het uitzicht te genieten
(Dido die even lag te stoeien met Rob)
Ik begin bijna zelf te roken, zoveel wordt er gerookt in dat huis!quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:20 schreef BB-King het volgende:
Goed zo Rob... push Dido om te stoppen met roken!
Daarom praat ie ook nooit met de mannen.....die zijn allemaal veel langer dan hij....quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:11 schreef Jojogirl het volgende:
Mmm titel eik net te lang... beetje jammer
Menno is wel erg gefrustreerd over zijn lengte.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:23 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Daarom praat ie ook nooit met de mannen.....die zijn allemaal veel langer dan hij....
BB moet gewoon weinig sigaretten geven zodat ze daar ruzie gaan over maken dan gebeurd er tenminste wat!quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:21 schreef Bocaj het volgende:
Ik begin bijna zelf te roken, zoveel wordt er gerookt in dat huis!![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:25 schreef BB-King het volgende:
Wat heeft Lieske op haar gezicht zitten???
Doen vrouwen dit thuis ook... facial maskers op hun kop smeren?
Ja, leuke leus voor Kribbit !quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:21 schreef CGJung het volgende:
[..]
Dido doet het graag met iemand die altijd iets heeft dat lang en hard is![]()
ik pleit ook voor een echt rokersrantsoenquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:26 schreef Avenger84 het volgende:
[..]
BB moet gewoon weinig sigaretten geven zodat ze daar ruzie gaan over maken dan gebeurd er tenminste wat!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt echt nooit in je leven contact met vrouwen gehad ?
Ik ga het meteen melden, bedank voor de tipquote:
Omdat ik het toch iets te flauw vond... loop al tegen de 50 aan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarom edit je nou dat je pas 12 bent?
Bijna 50 en nog groen achter de oren, germquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Omdat ik het toch iets te flauw vond... loop al tegen de 50 aan.![]()
hoe was het onder die steen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:35 schreef Flyduck het volgende:
Tis nog steeds saai (zoals gewoonlijk).. maar vanavond is er een feessie ofzo?
Stilte voor de storm vanavond partytime.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:35 schreef Flyduck het volgende:
Tis nog steeds saai (zoals gewoonlijk).. maar vanavond is er een feessie ofzo?
groen achter de oren?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bijna 50 en nog groen achter de oren, germ![]()
Ik ben 22... en nu wil ik er niks meer over horen!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bijna 50 en nog groen achter de oren, germ![]()
* Jojogirl gaat er ook niet mee naar buiten, maar die bewoners zitten daar al weken en zullen zich dus echt niet meer bewust zijn van de camera's of hun medebewoners op die manier. Die hebben hen inmiddels toch al verneukt gezien dus dan maakt zo'n masker ook niet meer uit.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
![]()
Genoeg, maar die willen er dan volgens mij niet mee gezien worden.
Zal wel een grapje zijn geweest.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:38 schreef BB-King het volgende:
Lieske betrekt Hennie Huisman er weer eens bij.
De anderen overtuigen haar dat Hennie maar een grapje maakte.
Was dat wel zo?![]()
het feit dat ze dat nu wéér doet, bevestigt zijn gelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:38 schreef BB-King het volgende:
Lieske betrekt Hennie Huisman er weer eens bij.
De anderen overtuigen haar dat Hennie maar een grapje maakte.
Was dat wel zo?![]()
mooi nomineer de kneusquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:39 schreef CartWOman het volgende:
Het groepje Doorzie Rob wordt groter.![]()
Menno
Ingrid
Linda
Nathalie
Joost
Chantal
Ze was er net zelf in ieder geval wel heeeeel erg blij meequote:Op zondag 2 oktober 2005 16:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
En chantal heeft nu een jaren 60 kapsel.
Past wel bij haar.
erg lief kopjequote:Op zondag 2 oktober 2005 16:39 schreef AnTjUh het volgende:
geinige plaatjes zijn dit toch
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bijna 50 en nog NAT achter de oren, germ![]()
Leuke groep.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:39 schreef CartWOman het volgende:
Menno
Ingrid
Linda
Nathalie
Joost
Chantal
Rob de viespeuk en stokerquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:39 schreef CartWOman het volgende:
Menno
Ingrid
Linda
Nathalie
Joost
Chantal
Gaat echt gebeuren.quote:
Roel ook dus nu hoor ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:39 schreef CartWOman het volgende:
Menno
Ingrid
Linda
Nathalie
Joost
Chantal
Nee, dat is Hummie niet. Is gewoon iemand van de redeactie die al die bandjes heeft ingesproken vantevoren.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:40 schreef ChantalC het volgende:
Roel vraagt zich af wat dat voor stem is. "Is dat een bekende stem ofzo?"
Nee Roel dat is Hummie!![]()
da's d'r normale kapsel, alleen nog een beetje natquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal wel een grapje zijn geweest.
En chantal heeft nu een jaren 60 kapsel.
Past wel bij haar.
Dan past ze niet in deze groep.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:38 schreef -Delta- het volgende:
Lieske: Ik ben helemaal niet een people-pleaser, niet iedereen hoeft mij aardig te vinden.
de dames in het huis laten die maskers echt zo intens lang zitten, gewoon!quote:
En dat zeg je nu pas? En ik al weken denken dat dat Hummie is... Wie is Hummie dan wel?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:42 schreef scanman01 het volgende:
Nee, dat is Hummie niet. Is gewoon iemand van de redeactie die al die bandjes heeft ingesproken vantevoren.
Wie heeft er nu wekelijks een hysterische huilbui met "wheeeeeee, ze vinden me niet aardigquote:
Mooi dat ze de verhalen van Rob nu naast elkaar leggen, hij valt door de mand.quote:
hoop dan maar gat ze gauw droog is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's d'r normale kapsel, alleen nog een beetje nat
een pak van mn hart echtquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:44 schreef scanman01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik hoor op de radio dat Joling griep heeft.
Die komen dus godzijdank niet
![]()
Tanjaquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:44 schreef -Delta- het volgende:
Wie heeft er nu wekelijks een hysterische huilbui met "wheeeeeee, ze vinden me niet aardigwehee, niemand vind me lief, ik val overal buiten
ik wil naar huisssssss
"
Zelden zo'n goed nieuws over Joling gehoordquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:44 schreef scanman01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik hoor op de radio dat Joling griep heeft.
Die komen dus godzijdank niet
![]()
Dat doet 'ie écht, is me al zo vaak opgevallen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:45 schreef milagro het volgende:
Ze overdrijven nu wel erg, hoor, over Rob.
Hij is een irritante bemoeial ms, maar ze doen nu net of hij iedereen tegen elkaar opzet, en konstant met dubbele tong spreekt.
Je loopt een paar weken achter, dit is niet meer zo.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wie heeft er nu wekelijks een hysterische huilbui met "wheeeeeee, ze vinden me niet aardigwehee, niemand vind me lief, ik val overal buiten
ik wil naar huisssssss
"
![]()
middag samenquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:39 schreef CartWOman het volgende:
Menno
Ingrid
Linda
Nathalie
Joost
Chantal
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:45 schreef BB-King het volgende:
Lieske heeft zo'n masker toch niet nodig?
Elke avond als ze poetst, ligt haar hele gezicht al onder met tandpasta.
Er worden ook wel dingen met eenvervormde stem gezegd. Dat zou Hummie wel kunnen zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
En dat zeg je nu pas? En ik al weken denken dat dat Hummie is... Wie is Hummie dan wel?![]()
Om exact te zijn is dat een week en 3 dagen geleden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je loopt een paar weken achter, dit is niet meer zo.
als Rob eruit genomineerd is dan is Chantal t volgende slachtofferquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:47 schreef Wup het volgende:
[..]
middag samen
waar blijft het groepje doorzie Chantal?
Ach, dat blijven ze nog 10 weken roepen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je loopt een paar weken achter, dit is niet meer zo.
Komt nog wel heb nog even geduld binnen een paar weken is haar spel ook voorbijquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:47 schreef Wup het volgende:
[..]
middag samen
Chantal heeft de macht en de leiding in het gespreksonderwerp van de groepjes.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:47 schreef Wup het volgende:
[..]
middag samen
Tanja? Wie is Tanja?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:49 schreef MissTiger het volgende:
tanja ligt zeker weer eens in bed ofzo?
Of ze is een daggie de stad in met dr moeder dat kan ookquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:49 schreef MissTiger het volgende:
tanja ligt zeker weer eens in bed ofzo?
+ Bocaj (Jacobus)quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:39 schreef CartWOman het volgende:
Menno
Ingrid
Linda
Nathalie
Joost
Chantal
Doet me wel erg aan een travo denken andersquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:44 schreef MissTiger het volgende:
de nieuwe coupe van chantal - staat dr best goed moet ik zeggen.
[afbeelding]
Ik ben fan maar ik heeft ook wel kritiek.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Om exact te zijn is dat een week en 3 dagen geleden.
Maar goed, hier is het zo, dat als je fan van iemand bent, alles gladstrijkt wat krom is.![]()
Ze mag haar badjas wel wat meer dichtmaken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:44 schreef MissTiger het volgende:
de nieuwe coupe van chantal - staat dr best goed moet ik zeggen.
[afbeelding]
leuk dit, BB heeft het vuurtje opgestookt met wie is de homoquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:48 schreef Loedertje het volgende:
Chantal heeft met haar gestook iig bereikt dat iedereen nu *dingen ziet*
Oprechte belanstelling is plots, nep iedereen is elkaar aan het wantrouwen, Orwell's boek irl
Complete paranoia, dit was was BB wilde, veins een mol en iedereen fllipt.
Maskers vallen af.
zal me niks verbazen als het echt zo isquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:50 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Of ze is een daggie de stad in met dr moeder dat kan ook![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:52 schreef Wup het volgende:
[..]
leuk dit, BB heeft het vuurtje opgestookt met wie is de homo
Nee eerder Marijke Helwegen... Die 65+'er die denkt dat ze 22 is...quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doet me wel erg aan een travo denken anders
Ik vind van nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat doet 'ie écht, is me al zo vaak opgevallen.
Erg knap inderdaad, waarschijnlijk omdat ze dingen die haar zijn verteld voor zich houdt?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Chantal heeft de macht en de leiding in het gespreksonderwerp van de groepjes.
Moet zeggen dat ze dit spel erg goed beheerst.
Bridget: "Staan jullie er wel eens bij stil dat er misschien wel een persoon in het huis zit die verschrikkelijk veel roddetl en iedereen tegen elkaar uitspeelt?"quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:52 schreef Wup het volgende:
[..]
leuk dit, BB heeft het vuurtje opgestookt met wie is de homo
ik ben benieuwd wat het volgende 'geheim' is wat ze het huis in slingeren...
de rest laat meer zien hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze mag haar badjas wel wat meer dichtmaken.![]()
Of er wat onderaan doen.
Hennie maakte wat beledigende opmerkingen over de bewoners (dat ze niet konden tellen).quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:52 schreef twentemeisje het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er nu precies met Hennie Huisman was? Heb wat topics terug gelezen maar kan het niet vinden....
Dat hebben we al lang gezien meneer Scanman.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bridget: "Staan jullie er wel eens bij stil dat er misschien wel een persoon in het huis zit die verschrikkelijk veel roddetl en iedereen tegen elkaar uitspeelt?"
Thnx!quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hennie maakte wat beledigende opmerkingen over de bewoners (dat ze niet konden tellen).
De bewoners wilden Hennie op ludieke verbale wijze terugpakken, hetgeen resulteerde in een mislukt grapje van Dido.
De leuke ideëen (groffe beledigende opmerkingen maken, of 'hij is een hondelul' gaan zingen), werden de kop in gedrukt door Roel.
Ik heb Hummie gezien bij het dagelijkse programma TV3(??), jeweet wel dat praatprogramma op Nederland 3, met die ene vrouw en die man die altijd plaatjes wil draaien (singeltjes en LP's geen CD's)quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:49 schreef D.Rose het volgende:
Is Hummie wel betrokken bij BB dit jaar?
Heb haar nog nergens op zien duiken
Ingrid voelt zich nu volgens mij helemaal niet lekker meer, die heeft zo'n bedrukt bedenkelijk gezicht, alsof ze denkt dat alle bewoners haar belazeren. Ze wordt er nog onzekerder van.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:53 schreef milagro het volgende:
Ingrid laat zich , door haar eigen onzekerheid, de hele tijd omlullen.
Pesjiesj.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ingrid voelt zich nu volgens mij helemaal niet lekker meer, die heeft zo'n bedrukt bedenkelijk gezicht, alsof ze denkt dat alle bewoners haar belazeren. Ze wordt er nog onzekerder van.
Tja dat krijg je met gestook en geroddel, de een promoot bewoner A, de ander roept dat A de meest achterbakse is, dan komt C die zegt dat B het liefste is, waarna D zegt dat C werkelijk de ergste is. En ga zo maar door...
E-nig
zie ik roel op wacht staan daarbij die deurquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:59 schreef scanman01 het volgende:
Didoet ook maar weer eens haar best
[afbeelding]
nah tis weer bagger vanmiddag bahquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:03 schreef regenworm het volgende:
Nu maar hopen dat Fokforum het feest gaat overleven.
Het is nu al niet meer vooruit te branden.
En dat beloofd niet veel goed voor vanavond
Jawel, zit niet echt iets interessants tussen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan heb je het mannentopic nog niet gezien zeker
Erg leukquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:06 schreef scanman01 het volgende:
We kunnen Linda helemaal volgen in de dbk
Vaag....heel vaag...quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:06 schreef scanman01 het volgende:
We kunnen Linda helemaal volgen in de dbk
[afbeelding]
Je bent te kieskeurigquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jawel, zit niet echt iets interessants tussen.![]()
Of Hazes met De Vlieger ... of Mama van Heintje ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:08 schreef AnTjUh het volgende:
Linda ging volgens mij bijna huilen
t was tegen t randje
vanavond ff op ingaan nog en er komt een stortbui denk ik
leuk plaatje van Acda en de Munnik ofzo
Gapend met de foto van haar moeder in de handen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:08 schreef Flyduck het volgende:
iemand screenshot van die kop van tanja net??
helemaal mee eensquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:10 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vond het heel lief van Linda net. Ik mag haar wel. Zij is samen met Joost volgens mij de liefste in het huis. Van mij mag ze ver komen of zelfs winnen.
Erg lang gaat het niet meer duren, hooguit een weekje?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:11 schreef milagro het volgende:
Ach die Tanja
VOlgende week persen denkik
Ze wilde ook haarlak enzo.. Daar komen ze nog op terug. En ze hebben min of meer laten weten dat haar felicitatie waarschijnlijk niet zal worden uitgezonden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:10 schreef GraafD het volgende:
lekker vaagp het feessie komen we nog terug wat betekend dat, we stellen het uit ofzo ?
Ja stoer en lief he!quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk, Linda feliciteert haar moeder di emorgen jarig is en het werd gewoon uitgezonden op de streams
Ja precies... vind ik ook. De mummie is trouwens ook weer ontwaakt zie ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
helemaal mee eensik vind Linda een schat
![]()
die is tenminste niet zo bezig met uiterlijkheden en gekonkel en dergelijke
harde buiken denk ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Erg lang gaat het niet meer duren, hooguit een weekje?
Wat ze nu heeft is dat *bandenpijn* of *hardebuiken pijn?*
o gelukkig bedank, ik dacht al dat ik vroeg kon gaan slapenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wilde ook haarlak enzo.. Daar komen ze nog op terug. En ze hebben min of meer laten weten dat haar felicitatie waarschijnlijk niet zal worden uitgezonden.
Oh mijn interpretatie daarvan was, dat ze zeiden dat ze er niks over kunnen zeggen of het uitgezonden gaat worden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:12 schreef scanman01 het volgende:
En ze hebben min of meer laten weten dat haar felicitatie waarschijnlijk niet zal worden uitgezonden.
Zo, en nu tiet voor een pafke.quote:
"Cyndi" dan, maar die bedoelt ze jaquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:13 schreef Bocaj het volgende:
Tanja: Cindy Lover![]()
![]()
Ik denk dat de bedoelt Cindy Lauper....
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:14 schreef milagro het volgende:
[..]
harde buiken denk ik
maar ja, ik ben nog nooit tussen de 8 en 9 maanden zwanger geweest dus
Ja dat zei zequote:Op zondag 2 oktober 2005 17:12 schreef scanman01 het volgende:
Zegt Tanja net Cyndi Lover?
dat was mijn interpretatie ook, ws ja, maar wel met een slag om de arm (omdat BB nu eenmaal geen beloftes doet ivm precedent ook enzo)quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh mijn interpretatie daarvan was, dat ze zeiden dat ze er niks over kunnen zeggen of het uitgezonden gaat worden.
Maar dat het ws wel zo is![]()
![]()
ja ik ook alleen 1 minpuntje.....die stem ppfffquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:16 schreef cuall het volgende:
Ik vind Linda echt steeds leuker.........en.........liever![]()
Ze ziet dr uit als een bitch ... ze kijkt als een bitch ...quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:14 schreef ChantalC het volgende:
Even gegoogled... Hummie van der Tonnekreek (midden)
[afbeelding]
Lijkt me sterk, ook omdat het dus morgen al is. Maar wie weet. Ik kan me van eerdere edities herinneren dat het ook nooit is uitgezonden (dacht ik).quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh mijn interpretatie daarvan was, dat ze zeiden dat ze er niks over kunnen zeggen of het uitgezonden gaat worden.
Maar dat het ws wel zo is![]()
![]()
Dat kind word toch binnen een week uit huis weggehaald door de kinderbescherming. Dus dan kan ze gewoon weer feesten en drinken, spuiten en slikken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:16 schreef elskreeft het volgende:
heeft Tan wel in de gaten dat ze straks met een baby thuis zit? die hoor ik alleen maar over wat ze later wel weer wil doen (veel uit, drinken enz.)
Ze was eerst hoofd-redacteur van het pulpblad Weekend.... Bitch dus...quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:17 schreef Speedski het volgende:
Ze ziet dr uit als een bitch ... ze kijkt als een bitch ...
Eeeej ... tis een bitch![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:18 schreef Isabeau het volgende:
...Dido was net met haar poederkwast haar voeten aan het bepoederen.
Die brengt ze dan waarschijnlijk naar oma, kan die het kind opvoeden, zij moet kunnen feesten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:16 schreef elskreeft het volgende:
heeft Tan wel in de gaten dat ze straks met een baby thuis zit? die hoor ik alleen maar over wat ze later wel weer wil doen (veel uit, drinken enz.)
Dido ook nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dat zei zeen dat ze nog nooit van Marilyn Manson gehoord had.
EN volgerns Roel geloven mensen én in de duivel én in god. Dido is van mening sat goths écht niet sporenquote:Volgens Dido zijn alle goths duivelsaanbidders.....
Ze was idd uitgepraat over Goths.quote:Ze vraagt zich ook af wanneer Star Trek in de mode komt, met van die strakke pakjes.
Tanja had wel weer eens zin in een feest zoals in Sheffeild (wat volgens een gabber hier toch echt wel betekend dat Tanja in de gabberscene zat...quote:Tanja is dan blij dat ze in Groningen woont, daar komen dat soort trends pas 3 jaar later
1e keer 31 wkn, 2e met 33 dus, tjaquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Ik ook niet(daarom vroeg ik het aan jou .)
wat een paar weken BB al niet met je doet!quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:18 schreef Isabeau het volgende:
vergeet haat rechtenstudie nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:16 schreef elskreeft het volgende:
Zodra we weten wanneer de wereld vergaat, verhuizen we naar Groningen.... daar gebeurt het pas drie jaar later ....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dat zei zeen dat ze nog nooit van Marilyn Manson gehoord had.
Volgens Dido zijn alle goths duivelsaanbidders.....
Ze vraagt zich ook af wanneer Star Trek in de mode komt, met van die strakke pakjes.
Tanja is dan blij dat ze in Groningen woont, daar komen dat soort trends pas 3 jaar later
Ah, hier bijna 32 wkquote:
Ze was dan ook doodsbang voor de bevalling en de tenaamstelling van het kleintje (dacht omdat Nederland nu wist wie de vader was dat de vader het kind automatisch op zijn naam kon zetten...)quote:Tanja is iig een stuk vrolijker sinds het laatste bezoekje aan de verloskundige, blij iig daarom, dat ze nu dus wel uitkijkt naar de bevalling
Dat hebben we Vrijdag toch al gehad?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Tanja vindt make-up niets omdat ze bang is dat mensen schrikken als ze het eraf haalt![]()
![]()
![]()
Nou, valt wel mee, ik vind haar zonder make up wel okayquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:21 schreef ChantalC het volgende:
Tanja is bang als mensen schrikken als ze haar foundation eraf haalt....
Doen we nu al Tanja!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:18 schreef Isabeau het volgende:
Clinique zo te zien.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Tanja heeft de foundation van Nathalie gepakt en zit nu het stickertje eraf te pulken omdat ze wil zien welk merk het is.
Als je die intro van de normale uitzendingen ziet en bv op de officiële site ziet, is idd zo anders.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:23 schreef milagro het volgende:
En ze heeft best een punt, Lieske bv vind ik er compleet anders uit zien, zoals ze het huis in kwam en zo zonder.
Niet dat ze nu lelijk is, maar wel heeeeeeeeeeeel anders
Die is dan ook grootverbruiker ( 1 doosje per dagquote:
Je hoor, laat het nog even zien.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar je had wel gelijk, ze vielen er nu toch bijna echt uit
[afbeelding]
*Tanja * ik vin dat spul veelste duur trouwens, voor de prijs van dat heb ik een pak pampers.quote:
Dat zei Nathalie ook voor ze begon te pulken, maar ik denk dat Tanja dat niet als een merk herkendequote:
Ja Rob is de gluiperd!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:25 schreef pu55y_camper het volgende:
ho wat een verspreking van rob?
Veel plezier ermeequote:Op zondag 2 oktober 2005 16:45 schreef Falco het volgende:
Kribbet, als je het niet erg vindt, gebruik ik jouw foto's voor op de BB-log.
nog een reden waarom ik arm-rijk mis......quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:23 schreef milagro het volgende:
Nou, valt wel mee, ik vind haar zonder make up wel okay
En ze heeft best een punt, Lieske bv vind ik er compleet anders uit zien, zoals ze het huis in kwam en zo zonder.
Niet dat ze nu lelijk is, maar wel heeeeeeeeeeeel anders
Het is geel en het zingt.....quote:
wie is dat met zn blote reet onder je naam?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:32 schreef pu55y_camper het volgende:
ik ga vanavond streams rippen
daar moet toch wat moois te krijgen zijn?
![]()
lachen zoals ze erover praatquote:
It's mee !!quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:35 schreef b0ng het volgende:
[..]
wie is dat met zn blote reet onder je naam?
Gewoon voor jezelf, dezelfde reden dus waarom je een borstvergroting zou doen, ziet toch ook (bijna) iedereen dat het nep is?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zou je die dingen gebruiken in een BB huis?? Iedereen wéét nu dat wat ze zien meganep is
Het blijft raar om dat te zienquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:35 schreef AnTjUh het volgende:
Naat doet ff dr kipfilets op dr plaatsje
[afbeelding]
Als zij zich er nou lekker bij voelt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zou je die dingen gebruiken in een BB huis?? Iedereen wéét nu dat wat ze zien meganep is
Nee, maar een echte borstvergroting kan ik toch beter begrijpen dan dat je voor de camera's een paar kipfilets in je bh'tje stopt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Gewoon voor jezelf, dezelfde reden dus waarom je een borstvergroting zou doen, ziet toch ook (bijna) iedereen dat het nep is?
nee kijk mij profiel maar want daar issie groterquote:
Nathalie volgens mij, met zo goed als huidkleurige string aan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:35 schreef b0ng het volgende:
[..]
wie is dat met zn blote reet onder je naam?
Dat hebben ze nu indirect ook gedaan ( die afgunst opwekken door Tanja gewoon overdreven in een bepaalde positie te plaatsen..)quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:37 schreef mazaru het volgende:
Ik vond dat arm/rijk ook wel grappig om naar te kijken.
Je krijgt dan afgunst onder de bewoners, en er wordt een tweescheiding veroorzaakt.
Het staat soms ook gewoon mooier onder bepaalde truitjes....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, maar een echte borstvergroting kan ik toch beter begrijpen dan dat je voor de camera's een paar kipfilets in je bh'tje stopt.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:39 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
nee kijk mij profiel maar want daar issie groter
het is Nathalie
net gemaakt mooiavatar toch?
Dat is toch anders, het is makkelijker om een vreemde snuiter te negeren dan om je honger en je stank te negeren.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat hebben ze nu indirect ook gedaan ( die afgunst opwekken door Tanja gewoon overdreven in een bepaalde positie te plaatsen..)
da's idd veel ergerquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:38 schreef -Delta- het volgende:
Die van Ingrid zijn ook nep, ingebouwd nep![]()
Een wonderbra kan van helemaal niets toch nog iets maken, hoef je niet zo te pielenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het staat soms ook gewoon mooier onder bepaalde truitjes....
*ook kipfilets heeft, maar dan ingebouwd in beha*
precies.... Daarom heb ik ingebouwde...quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een wonderbra kan van helemaal niets toch nog iets maken, hoef je niet zo te pielen![]()
Die geven echt niet zo'n vulling hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een wonderbra kan van helemaal niets toch nog iets maken, hoef je niet zo te pielen![]()
De Jostibandquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:43 schreef Loedertje het volgende:
En zometeen : beste bewoners, de dood met drank en chips staat in het washok, veel plezier vanavond, de tamboerijntjes,mondharmonica en triangel zitten in een blauw doosje naast de wasmachine.
Wij wensen jullie veel plezier, de muziekinstrumenten en overgebleven eet- en drankwaren moeten jullie morgenochtend inleveren.
BB wenst jullie veel plezier..
Beetje zelfspot siert 'r wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:35 schreef milagro het volgende:
dat wordt wel een flinke teleurstelling als ik dan een jongen mee naar huis zou nemen... tadaaaaaa...helemaal niets meer
dan ook maar geen mascara op , want iedereen weet toch ook dat.....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, maar een echte borstvergroting kan ik toch beter begrijpen dan dat je voor de camera's een paar kipfilets in je bh'tje stopt.
Yep, zo'n ding heb ik dus... Kostte overigens rond de ¤ 40,00 dus niet overdreven duur....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die geven echt niet zo'n vulling hoor.Welke pushup je ook koopt.
Ja tenzij je zo'n beha koopt met van dat waterspul of een andere soort vloeibare vloeistof, maar goed, dan heb je maar 1 beha voor een prijzig bedrag.
Dit kun je overal onder dragen.
En dan zijn er mensen die Ingrid mooier dan Dido vindenquote:
Inderdaad, de opmerkingen vóór zijn is de beste remedie tegen eventuele flauwe opmerkingenquote:
Ja maar dan heb je maar 1 beha, dus Naat denkt "hierbè ken ik elke beha opvulle"quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yep, zo'n ding heb ik dus... Kostte overigens rond de ¤ 40,00 dus niet overdreven duur....
Volgens mij is dat hetgene wat veel mensen aan Dido stoort, dat ze zelfverzekerd is en lacht en grapt over bepaalde dingen en toch echt gelukkig is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Inderdaad, de opmerkingen vóór zijn is de beste remedie tegen eventuele flauwe opmerkingen
dan denk ik eerder: rob, menno en chantal.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:46 schreef janna55 het volgende:
Mss wel al eerder geopperd, maar ik denk dat de homoverkiezing gelijk de nominaties zijn.
Tanja valt dan af, dus geen gezeur over dat ze Tanja niet mogen nomineren, en je hebt gelijk andere op de bank, mss Rob, Menno en Natte Lie.
Hahahaha ik vind het wel strak als het zo is.![]()
![]()
![]()
Nee hoor, dat is het probleem helemaal niet... Een beetje zelfspot is altijd leuk....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hetgene wat veel mensen aan Dido stoort, dat ze zelfverzekerd is en lacht en grapt over bepaalde dingen en toch echt gelukkig is.
De een noemt het arrogant, ik noem het gewoon een goeie ruggegraat en genoeg zelfverzekerheid.
Shit is lelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je maar 1 beha, dus Naat denkt "hierbè ken ik elke beha opvulle"![]()
Ach iedereen moet doen wat ie leuk vindt, siliconen, kipfilets, naturel, whatever floats your boat.
of goed om kunnen gaan met je onzekerhedenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hetgene wat veel mensen aan Dido stoort, dat ze zelfverzekerd is en lacht en grapt over bepaalde dingen en toch echt gelukkig is.
De een noemt het arrogant, ik noem het gewoon een goeie ruggegraat en genoeg zelfverzekerheid.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:49 schreef AnTjUh het volgende:
Tanja zit nu al te bedenken hoe ze t feestje gaat verstieren vanavond
jouw avond ook weer goed!!!!quote:
Ik zie hier een hoofdrol weggelegd voor het huissletje Roel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Wie gaat Roel vanavond zoenen?
- Linda weer
- Dido komt los en zoent Roel
- Lieske wordt door Roel gezoend terwijl Dido staat te stampvoeten
- Chantal neemt haar laatste kans op een jonge vent waar en zoent hem plots
- Ingrid wil Menno jaloers maken en zoent daarom Roel maar
- Tanja heeft behoefte aan warmte en aandacht en wie is daar makkelijker in dan Roel
- Nathalie is blij dat Ralph weg is; kan ze zich nu op Roel storten
- Rob komt uit de kast en neemt Roel op de mond.
Jij bent best luguberquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:43 schreef Loedertje het volgende:
En zometeen : beste bewoners, de dood met drank en chips staat in het washok, veel plezier vanavond
Ach... het is geen screencap zoals die van Nathalie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |