Of Hazes met De Vlieger ... of Mama van Heintje ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:08 schreef AnTjUh het volgende:
Linda ging volgens mij bijna huilen
t was tegen t randje
vanavond ff op ingaan nog en er komt een stortbui denk ik
leuk plaatje van Acda en de Munnik ofzo
Gapend met de foto van haar moeder in de handen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:08 schreef Flyduck het volgende:
iemand screenshot van die kop van tanja net??
helemaal mee eensquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:10 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vond het heel lief van Linda net. Ik mag haar wel. Zij is samen met Joost volgens mij de liefste in het huis. Van mij mag ze ver komen of zelfs winnen.
Erg lang gaat het niet meer duren, hooguit een weekje?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:11 schreef milagro het volgende:
Ach die Tanja
VOlgende week persen denkik
Ze wilde ook haarlak enzo.. Daar komen ze nog op terug. En ze hebben min of meer laten weten dat haar felicitatie waarschijnlijk niet zal worden uitgezonden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:10 schreef GraafD het volgende:
lekker vaagp het feessie komen we nog terug wat betekend dat, we stellen het uit ofzo ?
Ja stoer en lief he!quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk, Linda feliciteert haar moeder di emorgen jarig is en het werd gewoon uitgezonden op de streams
Ja precies... vind ik ook. De mummie is trouwens ook weer ontwaakt zie ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
helemaal mee eensik vind Linda een schat
![]()
die is tenminste niet zo bezig met uiterlijkheden en gekonkel en dergelijke
harde buiken denk ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Erg lang gaat het niet meer duren, hooguit een weekje?
Wat ze nu heeft is dat *bandenpijn* of *hardebuiken pijn?*
o gelukkig bedank, ik dacht al dat ik vroeg kon gaan slapenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wilde ook haarlak enzo.. Daar komen ze nog op terug. En ze hebben min of meer laten weten dat haar felicitatie waarschijnlijk niet zal worden uitgezonden.
Oh mijn interpretatie daarvan was, dat ze zeiden dat ze er niks over kunnen zeggen of het uitgezonden gaat worden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:12 schreef scanman01 het volgende:
En ze hebben min of meer laten weten dat haar felicitatie waarschijnlijk niet zal worden uitgezonden.
Zo, en nu tiet voor een pafke.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |