Ah, hier bijna 32 wkquote:
Ze was dan ook doodsbang voor de bevalling en de tenaamstelling van het kleintje (dacht omdat Nederland nu wist wie de vader was dat de vader het kind automatisch op zijn naam kon zetten...)quote:Tanja is iig een stuk vrolijker sinds het laatste bezoekje aan de verloskundige, blij iig daarom, dat ze nu dus wel uitkijkt naar de bevalling
Dat hebben we Vrijdag toch al gehad?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Tanja vindt make-up niets omdat ze bang is dat mensen schrikken als ze het eraf haalt![]()
![]()
![]()
Nou, valt wel mee, ik vind haar zonder make up wel okayquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:21 schreef ChantalC het volgende:
Tanja is bang als mensen schrikken als ze haar foundation eraf haalt....
Doen we nu al Tanja!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:18 schreef Isabeau het volgende:
...Dido was net met haar poederkwast haar voeten aan het bepoederen.
Clinique zo te zien.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Tanja heeft de foundation van Nathalie gepakt en zit nu het stickertje eraf te pulken omdat ze wil zien welk merk het is.
Als je die intro van de normale uitzendingen ziet en bv op de officiële site ziet, is idd zo anders.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:23 schreef milagro het volgende:
En ze heeft best een punt, Lieske bv vind ik er compleet anders uit zien, zoals ze het huis in kwam en zo zonder.
Niet dat ze nu lelijk is, maar wel heeeeeeeeeeeel anders
Die is dan ook grootverbruiker ( 1 doosje per dagquote:
Je hoor, laat het nog even zien.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar je had wel gelijk, ze vielen er nu toch bijna echt uit
[afbeelding]
*Tanja * ik vin dat spul veelste duur trouwens, voor de prijs van dat heb ik een pak pampers.quote:
Dat zei Nathalie ook voor ze begon te pulken, maar ik denk dat Tanja dat niet als een merk herkendequote:
Ja Rob is de gluiperd!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:25 schreef pu55y_camper het volgende:
ho wat een verspreking van rob?
Veel plezier ermeequote:Op zondag 2 oktober 2005 16:45 schreef Falco het volgende:
Kribbet, als je het niet erg vindt, gebruik ik jouw foto's voor op de BB-log.
nog een reden waarom ik arm-rijk mis......quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:23 schreef milagro het volgende:
Nou, valt wel mee, ik vind haar zonder make up wel okay
En ze heeft best een punt, Lieske bv vind ik er compleet anders uit zien, zoals ze het huis in kwam en zo zonder.
Niet dat ze nu lelijk is, maar wel heeeeeeeeeeeel anders
Het is geel en het zingt.....quote:
wie is dat met zn blote reet onder je naam?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:32 schreef pu55y_camper het volgende:
ik ga vanavond streams rippen
daar moet toch wat moois te krijgen zijn?
![]()
lachen zoals ze erover praatquote:
It's mee !!quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:35 schreef b0ng het volgende:
[..]
wie is dat met zn blote reet onder je naam?
Gewoon voor jezelf, dezelfde reden dus waarom je een borstvergroting zou doen, ziet toch ook (bijna) iedereen dat het nep is?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zou je die dingen gebruiken in een BB huis?? Iedereen wéét nu dat wat ze zien meganep is
Het blijft raar om dat te zienquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:35 schreef AnTjUh het volgende:
Naat doet ff dr kipfilets op dr plaatsje
[afbeelding]
Als zij zich er nou lekker bij voelt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zou je die dingen gebruiken in een BB huis?? Iedereen wéét nu dat wat ze zien meganep is
Nee, maar een echte borstvergroting kan ik toch beter begrijpen dan dat je voor de camera's een paar kipfilets in je bh'tje stopt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Gewoon voor jezelf, dezelfde reden dus waarom je een borstvergroting zou doen, ziet toch ook (bijna) iedereen dat het nep is?
nee kijk mij profiel maar want daar issie groterquote:
Nathalie volgens mij, met zo goed als huidkleurige string aan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:35 schreef b0ng het volgende:
[..]
wie is dat met zn blote reet onder je naam?
Dat hebben ze nu indirect ook gedaan ( die afgunst opwekken door Tanja gewoon overdreven in een bepaalde positie te plaatsen..)quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:37 schreef mazaru het volgende:
Ik vond dat arm/rijk ook wel grappig om naar te kijken.
Je krijgt dan afgunst onder de bewoners, en er wordt een tweescheiding veroorzaakt.
Het staat soms ook gewoon mooier onder bepaalde truitjes....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, maar een echte borstvergroting kan ik toch beter begrijpen dan dat je voor de camera's een paar kipfilets in je bh'tje stopt.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:39 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
nee kijk mij profiel maar want daar issie groter
het is Nathalie
net gemaakt mooiavatar toch?
Dat is toch anders, het is makkelijker om een vreemde snuiter te negeren dan om je honger en je stank te negeren.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat hebben ze nu indirect ook gedaan ( die afgunst opwekken door Tanja gewoon overdreven in een bepaalde positie te plaatsen..)
da's idd veel ergerquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:38 schreef -Delta- het volgende:
Die van Ingrid zijn ook nep, ingebouwd nep![]()
Een wonderbra kan van helemaal niets toch nog iets maken, hoef je niet zo te pielenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het staat soms ook gewoon mooier onder bepaalde truitjes....
*ook kipfilets heeft, maar dan ingebouwd in beha*
precies.... Daarom heb ik ingebouwde...quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een wonderbra kan van helemaal niets toch nog iets maken, hoef je niet zo te pielen![]()
Die geven echt niet zo'n vulling hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een wonderbra kan van helemaal niets toch nog iets maken, hoef je niet zo te pielen![]()
De Jostibandquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:43 schreef Loedertje het volgende:
En zometeen : beste bewoners, de dood met drank en chips staat in het washok, veel plezier vanavond, de tamboerijntjes,mondharmonica en triangel zitten in een blauw doosje naast de wasmachine.
Wij wensen jullie veel plezier, de muziekinstrumenten en overgebleven eet- en drankwaren moeten jullie morgenochtend inleveren.
BB wenst jullie veel plezier..
Beetje zelfspot siert 'r wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:35 schreef milagro het volgende:
dat wordt wel een flinke teleurstelling als ik dan een jongen mee naar huis zou nemen... tadaaaaaa...helemaal niets meer
dan ook maar geen mascara op , want iedereen weet toch ook dat.....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, maar een echte borstvergroting kan ik toch beter begrijpen dan dat je voor de camera's een paar kipfilets in je bh'tje stopt.
Yep, zo'n ding heb ik dus... Kostte overigens rond de ¤ 40,00 dus niet overdreven duur....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die geven echt niet zo'n vulling hoor.Welke pushup je ook koopt.
Ja tenzij je zo'n beha koopt met van dat waterspul of een andere soort vloeibare vloeistof, maar goed, dan heb je maar 1 beha voor een prijzig bedrag.
Dit kun je overal onder dragen.
En dan zijn er mensen die Ingrid mooier dan Dido vindenquote:
Inderdaad, de opmerkingen vóór zijn is de beste remedie tegen eventuele flauwe opmerkingenquote:
Ja maar dan heb je maar 1 beha, dus Naat denkt "hierbè ken ik elke beha opvulle"quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yep, zo'n ding heb ik dus... Kostte overigens rond de ¤ 40,00 dus niet overdreven duur....
Volgens mij is dat hetgene wat veel mensen aan Dido stoort, dat ze zelfverzekerd is en lacht en grapt over bepaalde dingen en toch echt gelukkig is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Inderdaad, de opmerkingen vóór zijn is de beste remedie tegen eventuele flauwe opmerkingen
dan denk ik eerder: rob, menno en chantal.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:46 schreef janna55 het volgende:
Mss wel al eerder geopperd, maar ik denk dat de homoverkiezing gelijk de nominaties zijn.
Tanja valt dan af, dus geen gezeur over dat ze Tanja niet mogen nomineren, en je hebt gelijk andere op de bank, mss Rob, Menno en Natte Lie.
Hahahaha ik vind het wel strak als het zo is.![]()
![]()
![]()
Nee hoor, dat is het probleem helemaal niet... Een beetje zelfspot is altijd leuk....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hetgene wat veel mensen aan Dido stoort, dat ze zelfverzekerd is en lacht en grapt over bepaalde dingen en toch echt gelukkig is.
De een noemt het arrogant, ik noem het gewoon een goeie ruggegraat en genoeg zelfverzekerheid.
Shit is lelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je maar 1 beha, dus Naat denkt "hierbè ken ik elke beha opvulle"![]()
Ach iedereen moet doen wat ie leuk vindt, siliconen, kipfilets, naturel, whatever floats your boat.
of goed om kunnen gaan met je onzekerhedenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hetgene wat veel mensen aan Dido stoort, dat ze zelfverzekerd is en lacht en grapt over bepaalde dingen en toch echt gelukkig is.
De een noemt het arrogant, ik noem het gewoon een goeie ruggegraat en genoeg zelfverzekerheid.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:49 schreef AnTjUh het volgende:
Tanja zit nu al te bedenken hoe ze t feestje gaat verstieren vanavond
jouw avond ook weer goed!!!!quote:
Ik zie hier een hoofdrol weggelegd voor het huissletje Roel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Wie gaat Roel vanavond zoenen?
- Linda weer
- Dido komt los en zoent Roel
- Lieske wordt door Roel gezoend terwijl Dido staat te stampvoeten
- Chantal neemt haar laatste kans op een jonge vent waar en zoent hem plots
- Ingrid wil Menno jaloers maken en zoent daarom Roel maar
- Tanja heeft behoefte aan warmte en aandacht en wie is daar makkelijker in dan Roel
- Nathalie is blij dat Ralph weg is; kan ze zich nu op Roel storten
- Rob komt uit de kast en neemt Roel op de mond.
Jij bent best luguberquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:43 schreef Loedertje het volgende:
En zometeen : beste bewoners, de dood met drank en chips staat in het washok, veel plezier vanavond
Ach... het is geen screencap zoals die van Nathalie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |