Als zij zich er nou lekker bij voelt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zou je die dingen gebruiken in een BB huis?? Iedereen wéét nu dat wat ze zien meganep is
Nee, maar een echte borstvergroting kan ik toch beter begrijpen dan dat je voor de camera's een paar kipfilets in je bh'tje stopt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Gewoon voor jezelf, dezelfde reden dus waarom je een borstvergroting zou doen, ziet toch ook (bijna) iedereen dat het nep is?
nee kijk mij profiel maar want daar issie groterquote:
Nathalie volgens mij, met zo goed als huidkleurige string aan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:35 schreef b0ng het volgende:
[..]
wie is dat met zn blote reet onder je naam?
Dat hebben ze nu indirect ook gedaan ( die afgunst opwekken door Tanja gewoon overdreven in een bepaalde positie te plaatsen..)quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:37 schreef mazaru het volgende:
Ik vond dat arm/rijk ook wel grappig om naar te kijken.
Je krijgt dan afgunst onder de bewoners, en er wordt een tweescheiding veroorzaakt.
Het staat soms ook gewoon mooier onder bepaalde truitjes....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, maar een echte borstvergroting kan ik toch beter begrijpen dan dat je voor de camera's een paar kipfilets in je bh'tje stopt.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:39 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
nee kijk mij profiel maar want daar issie groter
het is Nathalie
net gemaakt mooiavatar toch?
Dat is toch anders, het is makkelijker om een vreemde snuiter te negeren dan om je honger en je stank te negeren.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat hebben ze nu indirect ook gedaan ( die afgunst opwekken door Tanja gewoon overdreven in een bepaalde positie te plaatsen..)
da's idd veel ergerquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:38 schreef -Delta- het volgende:
Die van Ingrid zijn ook nep, ingebouwd nep![]()
Een wonderbra kan van helemaal niets toch nog iets maken, hoef je niet zo te pielenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het staat soms ook gewoon mooier onder bepaalde truitjes....
*ook kipfilets heeft, maar dan ingebouwd in beha*
precies.... Daarom heb ik ingebouwde...quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een wonderbra kan van helemaal niets toch nog iets maken, hoef je niet zo te pielen![]()
Die geven echt niet zo'n vulling hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een wonderbra kan van helemaal niets toch nog iets maken, hoef je niet zo te pielen![]()
De Jostibandquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:43 schreef Loedertje het volgende:
En zometeen : beste bewoners, de dood met drank en chips staat in het washok, veel plezier vanavond, de tamboerijntjes,mondharmonica en triangel zitten in een blauw doosje naast de wasmachine.
Wij wensen jullie veel plezier, de muziekinstrumenten en overgebleven eet- en drankwaren moeten jullie morgenochtend inleveren.
BB wenst jullie veel plezier..
Beetje zelfspot siert 'r wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:35 schreef milagro het volgende:
dat wordt wel een flinke teleurstelling als ik dan een jongen mee naar huis zou nemen... tadaaaaaa...helemaal niets meer
dan ook maar geen mascara op , want iedereen weet toch ook dat.....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, maar een echte borstvergroting kan ik toch beter begrijpen dan dat je voor de camera's een paar kipfilets in je bh'tje stopt.
Yep, zo'n ding heb ik dus... Kostte overigens rond de ¤ 40,00 dus niet overdreven duur....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die geven echt niet zo'n vulling hoor.Welke pushup je ook koopt.
Ja tenzij je zo'n beha koopt met van dat waterspul of een andere soort vloeibare vloeistof, maar goed, dan heb je maar 1 beha voor een prijzig bedrag.
Dit kun je overal onder dragen.
En dan zijn er mensen die Ingrid mooier dan Dido vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |