zal me niks verbazen als het echt zo isquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:50 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Of ze is een daggie de stad in met dr moeder dat kan ook![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:52 schreef Wup het volgende:
[..]
leuk dit, BB heeft het vuurtje opgestookt met wie is de homo
Nee eerder Marijke Helwegen... Die 65+'er die denkt dat ze 22 is...quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doet me wel erg aan een travo denken anders
Ik vind van nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat doet 'ie écht, is me al zo vaak opgevallen.
Erg knap inderdaad, waarschijnlijk omdat ze dingen die haar zijn verteld voor zich houdt?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Chantal heeft de macht en de leiding in het gespreksonderwerp van de groepjes.
Moet zeggen dat ze dit spel erg goed beheerst.
Bridget: "Staan jullie er wel eens bij stil dat er misschien wel een persoon in het huis zit die verschrikkelijk veel roddetl en iedereen tegen elkaar uitspeelt?"quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:52 schreef Wup het volgende:
[..]
leuk dit, BB heeft het vuurtje opgestookt met wie is de homo
ik ben benieuwd wat het volgende 'geheim' is wat ze het huis in slingeren...
de rest laat meer zien hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze mag haar badjas wel wat meer dichtmaken.![]()
Of er wat onderaan doen.
Hennie maakte wat beledigende opmerkingen over de bewoners (dat ze niet konden tellen).quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:52 schreef twentemeisje het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er nu precies met Hennie Huisman was? Heb wat topics terug gelezen maar kan het niet vinden....
Dat hebben we al lang gezien meneer Scanman.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bridget: "Staan jullie er wel eens bij stil dat er misschien wel een persoon in het huis zit die verschrikkelijk veel roddetl en iedereen tegen elkaar uitspeelt?"
Thnx!quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hennie maakte wat beledigende opmerkingen over de bewoners (dat ze niet konden tellen).
De bewoners wilden Hennie op ludieke verbale wijze terugpakken, hetgeen resulteerde in een mislukt grapje van Dido.
De leuke ideëen (groffe beledigende opmerkingen maken, of 'hij is een hondelul' gaan zingen), werden de kop in gedrukt door Roel.
Ik heb Hummie gezien bij het dagelijkse programma TV3(??), jeweet wel dat praatprogramma op Nederland 3, met die ene vrouw en die man die altijd plaatjes wil draaien (singeltjes en LP's geen CD's)quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:49 schreef D.Rose het volgende:
Is Hummie wel betrokken bij BB dit jaar?
Heb haar nog nergens op zien duiken
Ingrid voelt zich nu volgens mij helemaal niet lekker meer, die heeft zo'n bedrukt bedenkelijk gezicht, alsof ze denkt dat alle bewoners haar belazeren. Ze wordt er nog onzekerder van.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:53 schreef milagro het volgende:
Ingrid laat zich , door haar eigen onzekerheid, de hele tijd omlullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |