een pak van mn hart echtquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:44 schreef scanman01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik hoor op de radio dat Joling griep heeft.
Die komen dus godzijdank niet
![]()
Tanjaquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:44 schreef -Delta- het volgende:
Wie heeft er nu wekelijks een hysterische huilbui met "wheeeeeee, ze vinden me niet aardigwehee, niemand vind me lief, ik val overal buiten
ik wil naar huisssssss
"
Zelden zo'n goed nieuws over Joling gehoordquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:44 schreef scanman01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik hoor op de radio dat Joling griep heeft.
Die komen dus godzijdank niet
![]()
Dat doet 'ie écht, is me al zo vaak opgevallen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:45 schreef milagro het volgende:
Ze overdrijven nu wel erg, hoor, over Rob.
Hij is een irritante bemoeial ms, maar ze doen nu net of hij iedereen tegen elkaar opzet, en konstant met dubbele tong spreekt.
Je loopt een paar weken achter, dit is niet meer zo.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wie heeft er nu wekelijks een hysterische huilbui met "wheeeeeee, ze vinden me niet aardigwehee, niemand vind me lief, ik val overal buiten
ik wil naar huisssssss
"
![]()
middag samenquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:39 schreef CartWOman het volgende:
Het groepje Doorzie Rob wordt groter.![]()
Menno
Ingrid
Linda
Nathalie
Joost
Chantal
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:45 schreef BB-King het volgende:
Lieske heeft zo'n masker toch niet nodig?
Elke avond als ze poetst, ligt haar hele gezicht al onder met tandpasta.
Er worden ook wel dingen met eenvervormde stem gezegd. Dat zou Hummie wel kunnen zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
En dat zeg je nu pas? En ik al weken denken dat dat Hummie is... Wie is Hummie dan wel?![]()
Om exact te zijn is dat een week en 3 dagen geleden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je loopt een paar weken achter, dit is niet meer zo.
als Rob eruit genomineerd is dan is Chantal t volgende slachtofferquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:47 schreef Wup het volgende:
[..]
middag samen
waar blijft het groepje doorzie Chantal?
Ach, dat blijven ze nog 10 weken roepen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je loopt een paar weken achter, dit is niet meer zo.
Komt nog wel heb nog even geduld binnen een paar weken is haar spel ook voorbijquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:47 schreef Wup het volgende:
[..]
middag samen
Chantal heeft de macht en de leiding in het gespreksonderwerp van de groepjes.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:47 schreef Wup het volgende:
[..]
middag samen
Tanja? Wie is Tanja?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:49 schreef MissTiger het volgende:
tanja ligt zeker weer eens in bed ofzo?
Of ze is een daggie de stad in met dr moeder dat kan ookquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:49 schreef MissTiger het volgende:
tanja ligt zeker weer eens in bed ofzo?
+ Bocaj (Jacobus)quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:39 schreef CartWOman het volgende:
Het groepje Doorzie Rob wordt groter.![]()
Menno
Ingrid
Linda
Nathalie
Joost
Chantal
Doet me wel erg aan een travo denken andersquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:44 schreef MissTiger het volgende:
de nieuwe coupe van chantal - staat dr best goed moet ik zeggen.
[afbeelding]
Ik ben fan maar ik heeft ook wel kritiek.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Om exact te zijn is dat een week en 3 dagen geleden.
Maar goed, hier is het zo, dat als je fan van iemand bent, alles gladstrijkt wat krom is.![]()
Ze mag haar badjas wel wat meer dichtmaken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:44 schreef MissTiger het volgende:
de nieuwe coupe van chantal - staat dr best goed moet ik zeggen.
[afbeelding]
leuk dit, BB heeft het vuurtje opgestookt met wie is de homoquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:48 schreef Loedertje het volgende:
Chantal heeft met haar gestook iig bereikt dat iedereen nu *dingen ziet*
Oprechte belanstelling is plots, nep iedereen is elkaar aan het wantrouwen, Orwell's boek irl
Complete paranoia, dit was was BB wilde, veins een mol en iedereen fllipt.
Maskers vallen af.
zal me niks verbazen als het echt zo isquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:50 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Of ze is een daggie de stad in met dr moeder dat kan ook![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:52 schreef Wup het volgende:
[..]
leuk dit, BB heeft het vuurtje opgestookt met wie is de homo
Nee eerder Marijke Helwegen... Die 65+'er die denkt dat ze 22 is...quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doet me wel erg aan een travo denken anders
Ik vind van nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat doet 'ie écht, is me al zo vaak opgevallen.
Erg knap inderdaad, waarschijnlijk omdat ze dingen die haar zijn verteld voor zich houdt?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Chantal heeft de macht en de leiding in het gespreksonderwerp van de groepjes.
Moet zeggen dat ze dit spel erg goed beheerst.
Bridget: "Staan jullie er wel eens bij stil dat er misschien wel een persoon in het huis zit die verschrikkelijk veel roddetl en iedereen tegen elkaar uitspeelt?"quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:52 schreef Wup het volgende:
[..]
leuk dit, BB heeft het vuurtje opgestookt met wie is de homo
ik ben benieuwd wat het volgende 'geheim' is wat ze het huis in slingeren...
de rest laat meer zien hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze mag haar badjas wel wat meer dichtmaken.![]()
Of er wat onderaan doen.
Hennie maakte wat beledigende opmerkingen over de bewoners (dat ze niet konden tellen).quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:52 schreef twentemeisje het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er nu precies met Hennie Huisman was? Heb wat topics terug gelezen maar kan het niet vinden....
Dat hebben we al lang gezien meneer Scanman.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bridget: "Staan jullie er wel eens bij stil dat er misschien wel een persoon in het huis zit die verschrikkelijk veel roddetl en iedereen tegen elkaar uitspeelt?"
Thnx!quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hennie maakte wat beledigende opmerkingen over de bewoners (dat ze niet konden tellen).
De bewoners wilden Hennie op ludieke verbale wijze terugpakken, hetgeen resulteerde in een mislukt grapje van Dido.
De leuke ideëen (groffe beledigende opmerkingen maken, of 'hij is een hondelul' gaan zingen), werden de kop in gedrukt door Roel.
Ik heb Hummie gezien bij het dagelijkse programma TV3(??), jeweet wel dat praatprogramma op Nederland 3, met die ene vrouw en die man die altijd plaatjes wil draaien (singeltjes en LP's geen CD's)quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:49 schreef D.Rose het volgende:
Is Hummie wel betrokken bij BB dit jaar?
Heb haar nog nergens op zien duiken
Ingrid voelt zich nu volgens mij helemaal niet lekker meer, die heeft zo'n bedrukt bedenkelijk gezicht, alsof ze denkt dat alle bewoners haar belazeren. Ze wordt er nog onzekerder van.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:53 schreef milagro het volgende:
Ingrid laat zich , door haar eigen onzekerheid, de hele tijd omlullen.
Pesjiesj.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ingrid voelt zich nu volgens mij helemaal niet lekker meer, die heeft zo'n bedrukt bedenkelijk gezicht, alsof ze denkt dat alle bewoners haar belazeren. Ze wordt er nog onzekerder van.
Tja dat krijg je met gestook en geroddel, de een promoot bewoner A, de ander roept dat A de meest achterbakse is, dan komt C die zegt dat B het liefste is, waarna D zegt dat C werkelijk de ergste is. En ga zo maar door...
E-nig
zie ik roel op wacht staan daarbij die deurquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:59 schreef scanman01 het volgende:
Didoet ook maar weer eens haar best
[afbeelding]
nah tis weer bagger vanmiddag bahquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:03 schreef regenworm het volgende:
Nu maar hopen dat Fokforum het feest gaat overleven.
Het is nu al niet meer vooruit te branden.
En dat beloofd niet veel goed voor vanavond
Jawel, zit niet echt iets interessants tussen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan heb je het mannentopic nog niet gezien zeker
Erg leukquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:06 schreef scanman01 het volgende:
We kunnen Linda helemaal volgen in de dbk
Vaag....heel vaag...quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:06 schreef scanman01 het volgende:
We kunnen Linda helemaal volgen in de dbk
[afbeelding]
Je bent te kieskeurigquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jawel, zit niet echt iets interessants tussen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |