Dido doet het graag met iemand die altijd iets heeft dat lang en hard isquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:15 schreef Loedertje het volgende:
Roel zit zichtbaar van het uitzicht te genieten
(Dido die even lag te stoeien met Rob)
Ik begin bijna zelf te roken, zoveel wordt er gerookt in dat huis!quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:20 schreef BB-King het volgende:
Goed zo Rob... push Dido om te stoppen met roken!
Daarom praat ie ook nooit met de mannen.....die zijn allemaal veel langer dan hij....quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:11 schreef Jojogirl het volgende:
Mmm titel eik net te lang... beetje jammer
Menno is wel erg gefrustreerd over zijn lengte.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:23 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Daarom praat ie ook nooit met de mannen.....die zijn allemaal veel langer dan hij....
BB moet gewoon weinig sigaretten geven zodat ze daar ruzie gaan over maken dan gebeurd er tenminste wat!quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:21 schreef Bocaj het volgende:
Ik begin bijna zelf te roken, zoveel wordt er gerookt in dat huis!![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:25 schreef BB-King het volgende:
Wat heeft Lieske op haar gezicht zitten???
Doen vrouwen dit thuis ook... facial maskers op hun kop smeren?
Ja, leuke leus voor Kribbit !quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:21 schreef CGJung het volgende:
[..]
Dido doet het graag met iemand die altijd iets heeft dat lang en hard is![]()
ik pleit ook voor een echt rokersrantsoenquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:26 schreef Avenger84 het volgende:
[..]
BB moet gewoon weinig sigaretten geven zodat ze daar ruzie gaan over maken dan gebeurd er tenminste wat!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt echt nooit in je leven contact met vrouwen gehad ?
Ik ga het meteen melden, bedank voor de tipquote:
Omdat ik het toch iets te flauw vond... loop al tegen de 50 aan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarom edit je nou dat je pas 12 bent?
Bijna 50 en nog groen achter de oren, germquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Omdat ik het toch iets te flauw vond... loop al tegen de 50 aan.![]()
hoe was het onder die steen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:35 schreef Flyduck het volgende:
Tis nog steeds saai (zoals gewoonlijk).. maar vanavond is er een feessie ofzo?
Stilte voor de storm vanavond partytime.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:35 schreef Flyduck het volgende:
Tis nog steeds saai (zoals gewoonlijk).. maar vanavond is er een feessie ofzo?
groen achter de oren?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bijna 50 en nog groen achter de oren, germ![]()
Ik ben 22... en nu wil ik er niks meer over horen!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bijna 50 en nog groen achter de oren, germ![]()
* Jojogirl gaat er ook niet mee naar buiten, maar die bewoners zitten daar al weken en zullen zich dus echt niet meer bewust zijn van de camera's of hun medebewoners op die manier. Die hebben hen inmiddels toch al verneukt gezien dus dan maakt zo'n masker ook niet meer uit.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
![]()
Genoeg, maar die willen er dan volgens mij niet mee gezien worden.
Zal wel een grapje zijn geweest.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:38 schreef BB-King het volgende:
Lieske betrekt Hennie Huisman er weer eens bij.
De anderen overtuigen haar dat Hennie maar een grapje maakte.
Was dat wel zo?![]()
het feit dat ze dat nu wéér doet, bevestigt zijn gelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:38 schreef BB-King het volgende:
Lieske betrekt Hennie Huisman er weer eens bij.
De anderen overtuigen haar dat Hennie maar een grapje maakte.
Was dat wel zo?![]()
mooi nomineer de kneusquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:39 schreef CartWOman het volgende:
Het groepje Doorzie Rob wordt groter.![]()
Menno
Ingrid
Linda
Nathalie
Joost
Chantal
Ze was er net zelf in ieder geval wel heeeeel erg blij meequote:Op zondag 2 oktober 2005 16:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
En chantal heeft nu een jaren 60 kapsel.
Past wel bij haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |