HAHAHAHAquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:21 schreef mmoesta het volgende:
Wat zou ik graag haar gizicht zien als ze voor de 1e keer na bb haar computer aan zet en leest hoe men over haar denkt.
denk het ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Maar verder... zonder BB lag Tanja nu ergens in een greppel een miskraam te krijgen als heroinehoertje.
Die ouders nog wel dan?quote:Ik kan in ieder geval haar rotkop niet meer uitstaan.
In dit geval... "De appel rot niet ver van de boom"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zal wel meevallen. De appel valt niet ver van de boom (volgens een Oud Hollandsch gezegede)
De moeder van Tanja schijnt huilend weggelopen te zijn tijdens het extra halfuurtje live internetuitzending....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef gimme.shelter het volgende:
Die moeder deed nog wel heel trots tijdens de live-uitzending!! Ik zou me doodschamen als ik van zo'n gedrocht de moeder zou zijn!!
Ze is het nog net niet, maar de ingevallen wangetjes heeft ze al...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Je schat haar wel erg hoog in zeg.
Ik denk niet dat Tanja weet hoe een computer er uit ziet, laat staan hoe ze er 1 kan aanzetten en zelfs gaat internetten
Maar verder... zonder BB lag Tanja nu ergens in een greppel een miskraam te krijgen als heroinehoertje. Ik kan in ieder geval haar rotkop niet meer uitstaan.
Het wat...???quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:46 schreef kissa het volgende:
[..]
Reden: het sexboerderijverhaal van dochterlief.
Zelfs van die magnetronmaaltijden heeft ze er 2 geprobeerdquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:47 schreef Pinball het volgende:
"Ik vreet die magnetronmaaltijden niet, want die zijn niet gezond genoeg."![]()
[afbeelding]
"Ik rook dan wel een pakje per dag, maar ik heb het gevoel dat ik dat compenseer door heel gezond te eten, dat dat elkaar opheft."quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:59 schreef PC eend het volgende:
Het ging haar trouwens vooral om de verse groente, ik lees dat ze ook salade gegeten hebben...
Daar had je zeker net geen plaatje van?![]()
Roken verhindert een normaal functioneren van sommige vitamines en onder invloed van stress worden ze vlugger opgebruiktquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
"Ik rook dan wel een pakje per dag, maar ik heb het gevoel dat ik dat compenseer door heel gezond te eten, dat dat elkaar opheft."![]()
![]()
[afbeelding]
Lees je nu een waarschuwing van je pakje of wilde je nog wat zeggen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:46 schreef PC eend het volgende:
Roken verhindert een normaal functioneren van sommige vitamines en onder invloed van stress worden ze vlugger opgebruikt![]()
Ik heb die waarschuwing nog nooit op een pakje gezien ( wel een goed idee, want misschien weet nog niet iedereen datquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lees je nu een waarschuwing van je pakje of wilde je nog wat zeggen?
Jij kwam met 'haar' quote:quote:Roken is slecht voor je ja, welkom in 2005, de rest van de wereld wist dat al.
Jij stelt dat ze een pakje rookt, ik hou dat niet bij (interesseert me ook niet).quote:Ben jij trouwens ook zo blij dat Tanja niet kan tellen (met haar 3 sigaretten per dag en zo)?
Ja dat zou pas echt lachen zijnquote:Als er dan minder teentjes en vingertjes aan zitten moet iedereen gewoon niets zeggen, dan merkt ze het nooit![]()
Maar dat ging in dit geval dan om magnetronmaaltijd vs. verse groenten en dat verschil heft het roken toch echt niet op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:00 schreef PC eend het volgende:
Dus wou ik even vertellen dat die denkwijze helemaal niet zo belachelijk is.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar dat ging in dit geval dan om magnetronmaaltijd vs. verse groenten en dat verschil heft het roken toch echt niet op.
Even los van het feit wat dat verschil dan is en welke van de twee de gezondste is.
Schrijf een boek, je kan miljoenen levens redden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:24 schreef PC eend het volgende:
Dus genoeg vitamines heft dan toch wel het effect van roken enigszins op?
Lees eens een onderzoek, dan wist je het alquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Schrijf een boek, je kan miljoenen levens redden.
Ik heb gezocht, maar het onderzoek 'goed eten voorkomt longkanker ondanks flink roken' heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:50 schreef PC eend het volgende:
Lees eens een onderzoek, dan wist je het al
Heb ik het over longkanker gehadquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb gezocht, maar het onderzoek 'goed eten voorkomt longkanker ondanks flink roken' heb ik even gemist.
Ik had even rook in mijn ogen denk ik.
Gelukkig eet Tanja wel gezond. Haar zoon dochter zal haar dankbaar zijn.
[afbeelding]
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:21 schreef PC eend het volgende:
Heb ik het over longkanker gehad
Zou je dat even willen quoten?
OOh is dat het niveauquote:
Ben niet zo een doorgewinterde fokker....quote:
verzoek of je dit topic naar UVT wil verplaatsen..kun je bij de modjes doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben niet zo een doorgewinterde fokker....
Wasda?
Klopt, Tanja heeft een filter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:40 schreef PC eend het volgende:
Maar ik denk niet dat de ongebore baby meer kans op longkanker heeft door het gerook van Tanja.
Die risico's zijn veel geringer.
WAT IS UVTquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:55 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
verzoek of je dit topic naar UVT wil verplaatsen..kun je bij de modjes doen
Niet huilenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:40 schreef PC eend het volgende:
OOh is dat het niveau
Nou dan zak ik maar af en reageer toch ff
Als ik het ergens niet mee eens ben dan quote ik dat, dat vind ik duidelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 03:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet huilen
Daar vraag je zelf om met je kansloze selectieve gequote. Ik zal het nog 1 keer voor je uitleggen, opletten nu:
Tsja dat doen wel meer (zwangere) mensen, moeten ze vooral zelf weten, maar is niet echt verstandig, maar daar krijgt de toekomstige baby geen longkanker van volgens mij, waar jij plotseling mee aankomt.quote:1. Tanja rookt een pakje per dag.
Dat zeg jij, maar onderzoek wijst anders uit, maar die lees jij niet hequote:2. In de rantsoenweek, terwijl de rest pindakaas en uien vreet, krijgt zij magnetronmaaltijden waar helemaal niets mis mee is.
Dat is jouw interpretatie.quote:3. Dat is niet gezond genoeg, ze wil naar huis, want juist omdat ze rookt wil ze alleen gezond eten. Halszaak, ze wil opstappen.
Dat heb ik niet gezien, maar omdat ze toch ook 2 magnetronmaaltijden heeft geprobeerd zou het me ook niet echt verbazen.quote:4. Ze zit gewoon shoarma met saus zonder groente naar binnen te proppen. Dikke lul gezond eten.
Nee niet echt, maar ik doe toch een poging....quote:Snap je het nu? Meneertje 'lees ook eens een onderzoek' en 'OOh is dat het niveau'?
Jij verdraaid de zaken, nu snap ik hoe jij aan je denkbeelden komtquote:Doodsimpele cap van mij, met 1 regel tekst erbij. Maar jij moet er antioxidant-vitamines C, E en bèta-caroteen bijhalen,
Het lijkt me niet aan jou om te oordelen of ik iets wel of niet snap en wie er allemaal een warm plekje in mijn hart heeft.quote:en nog steeds snap je niet dat die crackhoer die zo'n warm plekje in jouw hart veroverd heeft gewoon schijt heeft aan haar kind.
Heb ik gedaan, caissonziekte hebben we weinig aanquote:Kijk je uit dat je niet te ver afzakt tijdens het reageren?![]()
Een prematuur en dismatuurtje op de wereld kwakken met in sommige gevallen geringe overlevingskansen is idd niet te vergelijken met longkanker. Het laatste is vaak een lange lijdensweg alvorens je dood gaat, in het 1e geval zal de dood ietsjes sneller kunnen gaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:40 schreef PC eend het volgende:
Maar ik denk niet dat de ongebore baby meer kans op longkanker heeft door het gerook van Tanja.
Die risico's zijn veel geringer.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:24 schreef PC eend het volgende:
Dus genoeg vitamines heft dan toch wel het effect van roken enigszins op?
quote:Risico’s van roken voor en tijdens de zwangerschap
Vrouwen die roken voor en tijdens de zwangerschap hebben een hogere kans op zwangerschapsproblemen dan vrouwen die niet roken. Deze vrouwen lopen meer risico op vroegtijdige geboorte dan vrouwen die niet roken. De kans is 46% als er tot 10 sigaretten per dag wordt gerookt en 61% als er dagelijks 10 tot 20 sigaretten wordt gerookt.
Vrouwen die tijdens de zwangerschap roken hebben meer kans (54% voor
matige rokers; 130% voor zware rokers) een kind te krijgen met een geboortegewicht minder dan 2.500 gram, waarbij het kind gemiddeld 200-250 gram minder weegt.
Baby’s geboren uit moeders die tijdens de zwangerschap roken, zijn kleiner dan verwacht voor de zwangerschapsduur.
Baby’s geboren uit moeders die roken tijdens de zwangerschap hebben een hogere kans om te overlijden rond de geboorte.
Baby’s geboren uit moeders die roken tijdens de zwangerschap hebben 2 keer zoveel kans om te overlijden door wiegendood.
Baby’s geboren uit moeders die roken tijdens de zwangerschap hebben een groter kans op een gespleten gehemelt, hazenlip of klompvoetje.
Baby’s van rokende moeders hebben meer kans om een verminderde longfunctie en oorinfecties op te lopen. Ook heeft de baby meer kans op het krijgen van astma, bronchitis. Sigaretterook is de primaire oorzaak van respiratoire kinderziektes. Ook heeft de baby een groter risico op het krijgen van darmstoornissen.
Baby’s van rokende moeders hebben een groter risico op leerproblemen.
Ghehe, ziet eruit alsof een er 5 kerels klaargekomen zijn op haar gezichtquote:
quote:Blijft zwangereTanja wel in BB-huis?
Ze is de meest besproken BB-bewoonster van dit seizoen: de zwangere Tanja. Over ongeveer twee weken gaat de Groningse bevallen van haar eerste kindje. ’s Werelds eerste BB-baby komt dan ter wereld in het huis in de Aalsmeerse studio. Als alles goed gaat tenminste… Want de aanstaande moeder is genomineerd door haar medebewoners. Een aantal van hen vindt dat ze donderdag maar moet vertrekken, omdat ze soms lastig is. Paniek? Wij mochten van Big Brother een aantal vragen voorleggen aan Tanja, die ze in de dagboekkamer beantwoordde.
Ben je bang om te worden weggestemd?
„Ik houd met het ergste rekening. Ik probeer er niet aan te denken. Want ik wil het liefste lekker hier en niet thuis bevallen. Hier voel ik me veilig en op mijn gemak. Ik heb hele lieve verloskundigen en ik mag mijn verloskundigenkamer zelf inrichten. BB heeft zelfs kraamverzorgsters uit Groningen gehaald.”
Hoe is het met je nesteldrang?
De laatste twee weken voel ik me steeds beter. Alsof ik eindelijk weer echt mezelf word na 37 weken. Ik moet er ook niet aan denken dat ik nu weer moet verhuizen. Ik heb minder last van stemmingswisselingen en ik voel hoe mijn kindje langzaam naar beneden daalt. Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet, hoe ze huilt, wat voor maatje ze heeft en hoe alle kleertjes haar zullen staan (Tanja weet al dat het een meisje wordt, red.). Ik praat veel met de verloskundigen, dat is een hele steun. De nesteldrang is de afgelopen dagen heftig op komen zetten. Ben alle kleertjes gaan wassen en strijken, de commode is intussen ingedeeld. Bevallen zal best pijn doen, maar toch heb ik er zin in. Het is vanaf afgelopen maandag veilig om thuis te bevallen. En voor mij is thuis het BB-huis. Ik ben er klaar voor.”
Hoe kijk je ertegenaan dat je straks in het BB huis zit met je kindje?
„Ik heb gesprekken gehad met mijn medebewoners en ze zullen rekening gaan houden met het kindje. Zo veel als kan dan. We hebben het over roken gehad en zo. Maar de baby zal ook veel in de babykamer zijn. Ik wil het kindje ook pas aan de groep laten zien als het mooi gewassen en gekleed is. En ik wil zo’n speldje tegen het kwade oog voor mijn kindje. De volgende dag wil ik heel graag dat mijn medebewoners op bezoek komen met beschuit met muisjes en dan wil ik dolgraag een stokbroodje met filet américain. Die lekkernij heb ik tijdens de zwangerschap nog het meest gemist.”
Blijft Tanja in het huis dan kunt u vanaf volgende week haar babydagboek verwachten. Tanja wil ook nog steeds dat u mee denkt over een babynaam.
waar komt dit stukje tekst vandaan? Wat is de bron?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Telegraaf, pagina Prive.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:25 schreef Sassefras het volgende:
[..]
waar komt dit stukje tekst vandaan? Wat is de bron?
Bukkake!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:16 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Ghehe, ziet eruit alsof een er 5 kerels klaargekomen zijn op haar gezicht![]()
Dit is pas selectief quoten zeg, je trekt het totaal uit z'n verbandquote:
Dit wist ik in grote lijnen, maar hoeft volgens mij op zich niet te betekenen dat dit in een later stadium tot complicaties hoeft te lijden.quote:Risico’s van roken voor en tijdens de zwangerschap
Vrouwen die roken voor en tijdens de zwangerschap hebben een hogere kans op zwangerschapsproblemen dan vrouwen die niet roken. Deze vrouwen lopen meer risico op vroegtijdige geboorte dan vrouwen die niet roken. De kans is 46% als er tot 10 sigaretten per dag wordt gerookt en 61% als er dagelijks 10 tot 20 sigaretten wordt gerookt.
Vrouwen die tijdens de zwangerschap roken hebben meer kans (54% voor
matige rokers; 130% voor zware rokers) een kind te krijgen met een geboortegewicht minder dan 2.500 gram, waarbij het kind gemiddeld 200-250 gram minder weegt.
Baby’s geboren uit moeders die tijdens de zwangerschap roken, zijn kleiner dan verwacht voor de zwangerschapsduur.
Vanaf hier begon jede tekst in bold te zetten, dat vind je zeker extra belangrijk, jammer dat juist hier dan geen percentages bijstaan dan, want ik heb het idee dat die percentages wel 'meevallen' en dat het in de overgrote deel het kind niet overlijdt, zelfs niet bij zware rooksters.quote:Baby’s geboren uit moeders die roken tijdens de zwangerschap hebben een hogere kans om te overlijden rond de geboorte.
Bij het Collaborative Perinatal Project in de Verenigde Staten, werd een rechtstreeks verband gevonden tussen wiegendood en het roken van aanstaande moeders, hoewel roken bij wiegendood niet de voornaamste factor lijkt te zijn.quote:Baby’s geboren uit moeders die roken tijdens de zwangerschap hebben 2 keer zoveel kans om te overlijden door wiegendood.
Onder de baby's van rokende moeders schijnt het aantal afwijkingen niet aanzienlijk groter te zijn dan onder die van niet-rooksters. Maar daarover zijn de deskundigen het niet eens.quote:Baby’s geboren uit moeders die roken tijdens de zwangerschap hebben een groter kans op een gespleten gehemelt, hazenlip of klompvoetje.
Dit gaat over rokende moeders, ik neem aan dat er bedoeld word dat deze moeders in het bijzijn van hun kinderen blijven doorroken, iets wat tanja niet zegt te doen (het kind aan rook willen blootstellen).quote:Baby’s van rokende moeders hebben meer kans om een verminderde longfunctie en oorinfecties op te lopen. Ook heeft de baby meer kans op het krijgen van astma, bronchitis. Sigaretterook is de primaire oorzaak van respiratoire kinderziektes. Ook heeft de baby een groter risico op het krijgen van darmstoornissen.
Baby’s van rokende moeders hebben een groter risico op leerproblemen.
Zelfs hier valt wat voor te zeggen, want je quote me hier terwijl ik het over longkanker had....quote:
Dat zeg ik geringerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 07:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een prematuur en dismatuurtje op de wereld kwakken met in sommige gevallen geringe overlevingskansen is idd niet te vergelijken met longkanker. Het laatste is vaak een lange lijdensweg alvorens je dood gaat, in het 1e geval zal de dood ietsjes sneller kunnen gaan.
Concentreer jij je nou maar o je eigen gekunstelde stukjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:24 schreef Blackadder2 het volgende:
Als ik het bovenstaande lees van Bliksemschigt: inderdaad, zo snel mogelijk wegwezen! Zijn we hopelijk ook af van discussies zoals tussen PC Eend en Pinball...![]()
Ik zou het erg leuk vinden als ze met het kwade oog symbolisch doelt op BB en de camera'squote:
Roken is zeker schadelijk voor de longen en de baby inhaleert nog niet, maar vergeet de ontwenningsverschijnselen niet die dat arme meisje krijgt omdat ze geen nicotine meer binnen krijgt na de geboorte.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:04 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij is roken zo schadelijk voor de longen, omdat je de (stoffen uit de) rook via de longen opneemt.
Daar heeft een ongeboren baby geen last van want die gebruikt zijn luchtwegen niet om stoffen op te nemen.
Ok ik zal het niet vergetenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Roken is zeker schadelijk voor de longen en de baby inhaleert nog niet, maar vergeet de ontwenningsverschijnselen niet die dat arme meisje krijgt omdat ze geen nicotine meer binnen krijgt na de geboorte.
Geen idee, die essays heb ik op mijn HD opgeslagen om nog een keertje te lezen als BB afgelopen is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:23 schreef PC eend het volgende:
Ik heb ook nooit gesteld dat het verstandig is om te roken hoor.
Ik denk het *handje van Fatima*( Marokko)quote:
quote:
Je hebt gelijk, zap altijd snel weg bij die reclame maar omdat JIJ de juiste naam wist heb ik voor jou een nieuwe usericonquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:44 schreef Nastybtch het volgende:
Volgens mij schimpie
... en geblockt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zap altijd snel weg bij die reclame maar omdat JIJ de juiste naam wist heb ik voor jou een nieuwe usericon
[afbeelding]
Even er van uitgaande dat dit bericht klopt, want er staat wel vaker onzin op de blog, vind ik wel dat talpa zich laat kennen zeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:57 schreef Loedertje het volgende:
Het duurde even voordat Talpa het uit haar strot kreeg, maar het is eruit. Tanja is "boosaardig en vervelend".
De Franse krant 'Libération' schreef in haar krant vanmorgen een artikel over de bevalling van Tanja in het BB-huis. De bekende feiten over de arbeidsregels en de arbeidsinspectie komen aan bod. In het artikel wordt onder andere gezegd dat het onderzoek naar de 'tv-bevalling' welke door minister de Geus werd aangevraagd, nog geen echte resultaten heeft opgeleverd.
Opvallend is dat Talpa bevestigd dat Tanja anders uit de verf is gekomen. "Ze is boosaardig en vervelend", aldus een woordvoerder. En dat is toch wel vrij opvallend.
Bron
Daar had Ruud of Bridget het ook over tegen Linda. En Linda haar antwoord was dat Tanja niet zo lichamelijk is of iets van dien aard.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:25 schreef Nastybtch het volgende:
@ Loedertje,
dank je, zo'n fan ben ik ook al weer niet van hem helaas, haha.
Wat ik trouwens raar vond gister, Tanya stond niet eens op om Linda een goodbye-hug te geven.. Ik heb het in ieder geval niet zien gebeuren maar het kan ook aan mij liggen..
Een computerfilmpje? Meest vieze reclame?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De meeste vieze reclame van Nederland anno 2005
Dan heb jij de close-up nog niet gezien.....ze stikt van de straie......moet ook wel, ze heeft nog geen minuut zwangerschaps-gymnastiek gedaan of zo.......quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:11 schreef Aventura het volgende:
Ze is wel ontzettend mooi zwanger, geen streepje striae heeft ze en de rest van haar lijf is nog retestrak.
Oost-Indisch doof ook nogquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vertrek dan gewoon vrijwillig, steeds zeggen dat je weg wil maar je bek houden in de live uitzending
En jij hebt zeker die spagaat niet gezien die ze met haar zwangere buik maaktequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:39 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dan heb jij de close-up nog niet gezien.....ze stikt van de straie......moet ook wel, ze heeft nog geen minuut zwangerschaps-gymnastiek gedaan of zo.......![]()
Helemaal mee eens. Vreselijk zielig zoals ze nu zelf haar maaltijd moet bereiden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:57 schreef annie32 het volgende:
ik vind alleen dat tanja geen leuke kraamtijd heeft ,zoals een normale vrouw die is bevallen .Dat is wel heel sneu voor haar het is leuk als er mensen belangstelling tonen toch.
Volgens mij was dat toch echt andersom. Ze dacht dat het een jongetje was... en de lol was eraf toen bleek dat het een meisje was. Nu het meisje er eenmaal is, lijkt ze toch echt moederinstinct te hebben en zelfs een meisje leuk te vinden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:05 schreef frijo het volgende:
Voor haar was de lol eraf toen ze dacht het een jongetje werd,
ze had hem al bijna voor adoptie aangeboden.
Nu heeft ze een dochtertje en ze is smoorverliefd op haar.
Ziedaar waarempel dan toch een sprankje menselijkheid in Tanjaquote:lijkt ze toch echt moederinstinct te hebben en zelfs een meisje leuk te vinden.
Hahahahahahaha!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:01 schreef PLAE@ het volgende:
Hoe kan je me na zo'n week nou nomineeeeeeruuuuuuh![]()
![]()
![]()
sterf trut![]()
En dat is schrikken voor Tanja, dus daarom doet ze weer zo sjaggo tegenover de bewoners? Volgens iemand die het kan weten (mijn vriendin, heeft drie kinderen gebaart) krijgt ze over een paar dagen nog een jankbui. Ik ben benieuwd, zij herkende zichzelf totaal niet in Tanja, dus dat kan twee kanten op, of Tanja wordt het meest sociale persoon dat we ooit gezien hebben, of Tanja gaat zich nog meer 'Tanja's'gedragenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toch echt andersom. Ze dacht dat het een jongetje was... en de lol was eraf toen bleek dat het een meisje was. Nu het meisje er eenmaal is, lijkt ze toch echt moederinstinct te hebben en zelfs een meisje leuk te vinden.
Hoe weet jij hoeveel puisten je oom op z'n reet heeft?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:02 schreef t0y het volgende:
die tanja heeft nog meer puisten op haar kop dan dat mijn oom op ze reet heeft zittenen geloof me daar is heel wat voor nodig
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoeveel puisten je oom op z'n reet heeft?![]()
Volgens mij moet je ff langs R&P gaan.
ja erg he zelf wel iemand gewoon nomineren die heeft verdriet ze trekt het drzelf niet aan en als ze zelf wordt genomineerd dan is het hek van de dam hoe kunnen jullie dat nu doennnnn?? nou gewoon je hebt je baby gekregen en daar ging het de mensen om dus nu kan je gewoon oprotten hahahahhahhahahahhahaha toedeloe doosquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:44 schreef Vlindur het volgende:
Nou, ik vind Tanja wel geweldig. En ik vind dat jullie allemaal zeiken.
Je bent toch niet verplicht om er naar te kijken? Mekker dan ook niet en zet hem er dan ook niet op.
Kun je je er ook niet aan ergeren.
Die moet je echt even uitleggen. Wie moet ik er niet op zetten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:44 schreef Vlindur het volgende:
Mekker dan ook niet en zet hem er dan ook niet op.
Alsof ik het zelf geschreven hebquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:05 schreef Pinball het volgende:
Van mij mag ze er wel in blijven.
Alleen al omdat ze zelf graag naar huis zou gaan (met behoud van startgeld tenminste)
Maar ook omdat de kloof tussen haar en de overige bewoners alleen maar groter wordt, ik ben benieuwd hoe erg BB dat laat worden. Als het gesprek tussen Tanja en Ingrid van vandaag een voorbode was gaat dat nog een keer ontploffen.
Daarnaast lijkt het me ook helemaal niet vervelend om Rob of Nathalie te zien vertrekken donderdag
Mee eens.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:05 schreef Pinball het volgende:
Alleen al omdat ze zelf graag naar huis zou gaan (met behoud van startgeld tenminste)
Maar ook omdat de kloof tussen haar en de overige bewoners alleen maar groter wordt, ik ben benieuwd hoe erg BB dat laat worden. Als het gesprek tussen Tanja en Ingrid van vandaag een voorbode was gaat dat nog een keer ontploffen.
Daarnaast lijkt het me ook helemaal niet vervelend om Rob of Nathalie te zien vertrekken donderdag
*eens met bovenstaande spreker is*quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:05 schreef Pinball het volgende:
Ik kan wel zeggen dat je weer slap aan het lullen bent ( wat je ook doetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toch echt andersom. Ze dacht dat het een jongetje was... en de lol was eraf toen bleek dat het een meisje was. Nu het meisje er eenmaal is, lijkt ze toch echt moederinstinct te hebben en zelfs een meisje leuk te vinden.
Ja ik ben het best wel met je eensquote:Op zondag 23 oktober 2005 06:11 schreef redhair het volgende:
Wat een gezeik over Tanja. Zij is de enige die niet dom is ,voelt dat de hele groep over haar roddelt en gaat niet hipocriet mee doen. Petje af voor Tanja !!!!!!\
Borderline syndroom.quote:Mijn mening over Tanja is net als zijzelf is, bergen en dalen...
quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:25 schreef Verbal het volgende:
Korte metten mee maken. Niet hier komen zitten, je kind prenataal volpaffen, vervolgens dat kind gedoemd laten zijn op zo'n kutkamertje te blijven in zo'n kuthuis, en dan gaan klagen dat je geen gewone kraamtijd hebt. Opfucken, dan had je niet aan BB mee moeten doen, en lekker in een afgeragde camper op een beschimmeld matras moeten liggen kramen.
Vuile puthoer.
V.
nog meer begrip??? ze hebben genoeg begrip gehad. het BBhuis is voor Tanja gewoon een hotel. ze moet niets, ze mag alles. Als ze dat dan es waardeert, maar neeeeeej!quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:05 schreef MiepMiep het volgende:
Ik snap niet dat er niet wat meer begrip is voor de eerst zwangere en nu pas bevallen Tanja. Hormonen kunnen hele gekke dingen met je doen. En die zijn echt niet ineens uitgewerkt als de baby er is. Ze is vast van zichzelf ook al de makkelijkste niet, en roken in de zwangerschap vind ik dichtbij misdadig, maar een beetje begrip kan geen kwaad...Ze zegt in elk geval waar het op staat. Goed eten moet ze, sowieso, voor de borstvoeding. Alleen wat vitaminenpillen is niet voldoende!
Dat kan wel zijn van die hormonen, maar er bestaat ook nog zoiets als fatsoen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:05 schreef MiepMiep het volgende:
Ik snap niet dat er niet wat meer begrip is voor de eerst zwangere en nu pas bevallen Tanja. Hormonen kunnen hele gekke dingen met je doen.
Al langer dan een week voor haar bevalling ging het een stuk beter met haar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:08 schreef Arcee het volgende:
Ze zou heel anders zijn na de bevalling en bood d'r excuses aan voor haar gedrag tijdens de zwangerschap.
Nou, dat hield ze wel 1 dag voor. Ze is eigenlijk nog erger dan ervoor.
Daar heb je gelijk aan, ik snap niet dat die bewoners dat niet zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn van die hormonen, maar er bestaat ook nog zoiets als fatsoen.
Volgens mij heeft ze 't helemaal gehad met de héle groep, hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef PC eend het volgende:
Al langer dan een week voor haar bevalling ging het een stuk beter met haar.
Ze hield dat gedrag ook langer dan een dag vol, maar was wel verslagen door het feit dat de baby in het aparte kamertje moest blijven, pas nadat ze genomineerd was (en niet iedereen wil vertellen wie dat deed) is ze weer pissig, maar niet op iedereen.
Ze weet niet zeker wie haar genomineerd heeft, dus weet niet goed waar ze met haar woede heen moet, maar laatst heb ik haar een leuk gesprek zien hebben met roel en Menno (ze ging wel gelijk weg toen Ingrid en Chantal uit bed kwamen).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze 't helemaal gehad met de héle groep, hoor.
En 't ligt echt niet alleen aan haar hormonen dat ze zo doet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze weet niet zeker wie haar genomineerd heeft, dus weet niet goed waar ze met haar woede heen moet, maar laatst heb ik haar een leuk gesprek zien hebben met roel en Menno (ze ging wel gelijk weg toen Ingrid en Chantal uit bed kwamen).
En ik denk ook niet dat ze het met Dido gehad heeft
Hoe doet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
En 't ligt echt niet alleen aan haar hormonen dat ze zo doet.
Van mij mag dat deze week al gebeuren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 07:25 schreef Sputnik het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Tanja er nog in blijft zitten, en dat er dan een ruzie komt die zo erg is dat ze vrijwillig het huis verlaat.
Tanja weg en geen startgeld.. heeerlijk![]()
Ik zie het niet gebeuren helaas. Op de één of andere manier denk ik dat Tanja ineens wél standvastig is als het om geld gaat. De periodieke onthouding, het stoppen met roken, de 3 peuken per dag, en haar nominatiesysteem waren allemaal niet zo succesvol, maar ik verwacht echt niet dat ze zich het startgeld door de neus laat boren door een vrijwillige exit. Ik denk eerder dat ze zichzelf bewust onmogelijk maakt zodat ze elke week op de bank zit, vaak genoeg zegt dat ze naar huis wil, en uiteindelijk hoopt door het publiek uit medelijjden naar huis gestuurd te worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 07:58 schreef BorTheWolf het volgende:
Van mij mag dat deze week al gebeuren.
Ik snap niet dat je haar gannefkarakter niet gewoon door haar zwangere gloed heen kunt zien. Dit is het type mens dat alles dat anderen doen als negatief ziet. Wat ze zelf doet, echter, draagt bij aan haar zaligverklaring, mocht zij ooit - en wat mij betreft liever gisteren dan morgen - het tijdelijke voor het eeuwige verwisselen. Als zij nomineert, dan mag dat. Sterker nog, zij heeft deze week twee mensen genomineerd, waarvan er zelfs ééntje door haar direct op de bank terechtkwam. Dat is onderdeel van het spel, dat haar argumentatie achtelozer is en rotter dan een mispel die net de rottigste-mispel-ooit-verkiezing heeft gewonnen, dat doet er niet toe. Ik heb Nathalie op de bank gezet zonder duidelijke verklaring (schouderophaal-boeiuh-lekkurbulangrijk), maar dat is nou eenmaal niet anders.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:05 schreef MiepMiep het volgende:
Ik snap niet dat er niet wat meer begrip is voor de eerst zwangere en nu pas bevallen Tanja. Hormonen kunnen hele gekke dingen met je doen.
Helemaal mee eens. Bid al dagen dat Rob mag gaanquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsof ik het zelf geschreven heb
Komt nog bij dat Rob al meerdere keren heeft gezegd dat hij zeker niet van Tanja gaat verliezen. Dus nog een extra reden
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:28 schreef enilo het volgende:
Stel je nu eens voor dat je kinderen worden opgevangen door een tanja... Dat is tenslotte wat ze hebben voor gesteld Bijstandoeders moeten maar op de kinderen passen van werkende ouders aah alleen het idee al zo'n iemand die niets wil maar wel .... ach jullie begrijpen me vast wel .
strak hebben onze kinderen bijstand nodig om hier over heen te komen .
KIndje:juf ik wil tekenen
Tanja: Kan me niets niets schelen daar heb ik ik nu geen zin in , eerst een sigretje
![]()
boeie
dat flatje met die enorme uitgebouwde schoorsteen?quote:
Zoals ik al zei ik zie dat asociale niet, ik vind haar juist het meest sociaal van de hele groep.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, dan nu nog even een andere kijk op Tanja:
- Ik heb in vijf jaargangen BB nog nooit zo'n asociale deelnemer gezien als zij. Zo grof, dat het je woede doet omslaan in puur genot.
De allermooiste actie vond ik dat ze expres een peuk opstak om de opdracht voor de rest van de groep te verknallen.
Ik heb haar juist horen vertellen dat xtc haar grootste probleem is geweest, omdat ze in haar gabberperiode vaak naar feesten ging en daar vaak pillen slikte.quote:- Of ze ex-junk is, is inderdaad speculatie. het enige wat daar op zou kunnen wijzen, is dat ze een tijdje in een milieu heeft gezeten waar veel cocaïne omging. Ook heeft ze zo af en toe weleens wat xtc gehad, maar dat stelt weinig voor, als haar woorden kloppen.
Ik heb ook al eens uitgelegd dat die bufferfunctie wel min of meer bestaat en dat ze nu dan ook niet wil dat er in het huis gerookt wordt, ze hier gewoon consequent in is.quote:Verder bleek ze weinig standvastig in haar rookgedrag: ze loog zichzelf en anderen voor over de hoeveelheid sigaretten die ze rookte, en maakte zichzelf wijs dat haar lichaam een buffer was waardoor de baby geen schade ondervond van de teer en nicotine. Het zijn merkwaardige bagatelliserende gedachtenkronkels die je ook vaak bij junks / alcoholisten ziet, maar het voert te ver om daaruit af te leiden dat ze dús zelf ook ex-junk is.
Het zou míj echter niet verbazen. Alleen: ook al is het zo.. wat dan nog. Het is hoogstens verontrustend voor de toekomst van het kofferbakkindje, ivm een mogelijke terugval.
bijna een week niet gerookt? het zou toch verdomme van de gekke zijn om dat niet te doen terwijl er op die pakjes staat dat roken de zwangerschap schaadt... hummie heeft haar teveel gespaard en daar zal tanja, the worst mother ever on tv, de dupe van worden. oehoe wat erg. opzouten met die white trash.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ik zie dat asociale niet, ik vind haar juist het meest sociaal van de hele groep.
Dat ze die opdracht verpestte kwam nadat Roel zo tegen haar begon te zeiken over die magnetronmaaltijden terwijl ze al bijna een week niet gerookt had, terwijl toen Roel zelf een week echt moest stoppen tegen iedereen zat te vertellen dat ze op dat moment geen discussie met hem aan moesten gaan.
Roel vertelde haar ook dat ze voor hem helemaal niet boeiend was voor de groep, terwijl ze nota bene zijn plaats wilde innemen met die rookopdracht (heel sociaal lijkt mij,want ze hoefde dit niet te doen).
Tanja dacht dat hij bedoelde dat de groep haar niet boeiend vond en toen ging de kont tegen de krib en stak ze die peuk op, volgens mij om duidelijk te maken dat de gevoelens die de groep voor haar heeft op dat moment geheel wederzijds waren.
[..]
Ik heb haar juist horen vertellen dat xtc haar grootste probleem is geweest, omdat ze in haar gabberperiode vaak naar feesten ging en daar vaak pillen slikte.
Ook heeft ze andere drugs wel eens geprobeerd, maar is naar eigen zeggen nooit verslaafd geweest.
Naar eigen inzicht is ze gestopt met xtc omdat ze vond dat het zo de verkeerde kant opging en een opleiding belangrijker vond (en deze ook heeft afgemaakt itt de opleiding die ze deed toen ze nog xtc gebruikte).
Dit terwijl de vriend waar ze op dat moment mee samen woonde, wel doorging met drugsgebruik (coke). Als je omgeving hiermee doorgaat en jij bent de enige die hier niet in mee gaat, dan moet je wel sterk in je schoenen staan.
[..]
Ik heb ook al eens uitgelegd dat die bufferfunctie wel min of meer bestaat en dat ze nu dan ook niet wil dat er in het huis gerookt wordt, ze hier gewoon consequent in is.
Volgens mij heeft ze niet gelogen over haar rookgedracht,wel heeft ze verschillende malen aangegeven dat ze het wilde proberen te matigen, wat idd niet erg lukte.
Iets wat veel zwangere vrouwen niet lukt en de schade die haar baby hiervan kan ondervinden word nog al eens overdreven en gelukkig is ook gebleken dat de baby kerngezond is.
Van de rokende vrouwen die voor de 1e keer bij de verloskundige komt, rookt 54% nog steeds. In 1991 was dit nog 70%. Van de vrouwen die bij het eerste bezoek aan de verloskundige roken is 44% niet van plan om alsnog te stoppen. Van de vrouwen die al wel zijn gestopt, is 10% niet van plan om de gehele zwangerschap rookvrij te blijven.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bijna een week niet gerookt? het zou toch verdomme van de gekke zijn om dat niet te doen terwijl er op die pakjes staat dat roken de zwangerschap schaadt... hummie heeft haar teveel gespaard en daar zal tanja, the worst mother ever on tv, de dupe van worden. oehoe wat erg. opzouten met die white trash.
ja en kijk eens naar de afwijkingen die kinderen vandaag de dag hebben. allergie, nauwelijks intelligent. ongeconcentreerd. aggresief. en ga zo nog maar een tijdje door. alles wat je kan doen om je kind gezond te houden wordt afgedaan omdat egocentrisme hoogtij viert. prima, maar ik keek wel mijn ogen uit naar die ex-coke hoer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van de rokende vrouwen die voor de 1e keer bij de verloskundige komt, rookt 54% nog steeds. In 1991 was dit nog 70%. Van de vrouwen die bij het eerste bezoek aan de verloskundige roken is 44% niet van plan om alsnog te stoppen. Van de vrouwen die al wel zijn gestopt, is 10% niet van plan om de gehele zwangerschap rookvrij te blijven.
tuurlijk moet een man voordat hij een kind maakt minimaal 6 maanden stoppen met roken. lijkt me logisch, net als een vrouw dat moet doen voordat ze zwanger raakt. en een vrouw mag een hoop niet tijdens de zwangerschap, ze mag wel foliumzuur.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:45 schreef Kleintje het volgende:
Weet niet maar... ik denk dat mannen ook moeten stoppen met roken. Roken kan namelijk het sperma ook schaden. Dus als je ooit nog kinderen wil hebben, dan mogen mannen niet roken tot ze uitgefokt zijn. Dan laten sterilisseren, dan niet roken waar de kinderen bij zijn want het is schadelijk. Daarna mogen ze pas roken.
Kom op he...
Een vrouw mag echt helemaal geen ruk meer als ze zwanger is.
Geen kattenbak schoonmaken, geen rauw vlees, geen brie, geen filet american, geen alcohol, geen pijnstillers, geen verdoving bij de tandarts en roken is ook slecht.
Nee, een kind op deze bedorven wereld neerpleuren is zeker niet slecht???
Maar oke, jullie hebben gelijk.... Tanja is de enige die slecht is in dat huis
Ho ho, die bufferfunctie moet je niet onderschatten hoor!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bijna een week niet gerookt? het zou toch verdomme van de gekke zijn om dat niet te doen terwijl er op die pakjes staat dat roken de zwangerschap schaadt... hummie heeft haar teveel gespaard en daar zal tanja, the worst mother ever on tv, de dupe van worden. oehoe wat erg. opzouten met die white trash.
de meeste mannen die ik ken stoppen zeker voordat hun vrouw/vriendin zwanger is. en wat folium betreft tijdens de eerste weken, dan ben je dus al zwanger.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:51 schreef Kleintje het volgende:
Nee, dat foliumzuur is belangrijk VOOR de zwangerschap en tijdens de eerste weken. Dat hoeft niet al die tijd doorgeslikt te worden. Maar goed, we zitten hier niet in het zwangerschapsforum.
Waar het mij om ging is dat iedereen gilt dat een zwangere vrouw niet mag roken. Maar de rest van de wereld om haar heen mag wel doorpaffen, die hoeven het haar niet makkelijker te maken, de man stopt ook bijna nooit voordat ie iemand bevrucht!
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:30 schreef PC eend het volgende:
Dat ze die opdracht verpestte kwam nadat Roel zo tegen haar begon te zeiken over die
Precies. Niets is de schuld van Tanja, het is altijd de schuld van iemand anders. Zo leeft Tanja haar leven ook, treffend dat degenen die haar verdedigen op dezelfde manier de verantwoordelijkheid proberen te ontwijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:38 schreef Kleintje het volgende:
Dat ze nu in zo'n positie zit... daar heeft BB voor gekozen, maar of ze het zelf zo leuk vindt....
Dat was maar een puntje wat ik eruit pakte omdat jij er zelf over begon, zo heb ik vele andere voorbeelden waaruit haar sociale gedrag blijkt, maar ik zal je er niet mee vermoeienquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ho ho, die bufferfunctie moet je niet onderschatten hoor!
Verder, PC Eend: iemand vroeg hier of Tanja zo asociaal was een een ex-junk, waarop jij beweerde dat ze helemáál niet aso was, "integendeel". Dit ging mij wat te ver, dus ik postte een andere kijk op onze Tan.
Het was dus niet bedoeld om weer met jou in discussie te gaan over Tanja. Dat doe ik niet meer, want om meningen te kunnen uitwisselen moet je de ander wel enigszins serieus nemen.
En ik lach me dood om hoe je hierboven bijvoorbeeld weer probeert om mbv een heel epistel het zo te doen lijken alsof het niét asociaal was dat onze Tan de groepsopdracht bewust verpestte, maar ik vind dat echt geen basis om verder nog tijd in te gaan stoppen. (no pun intended, je mag hetzelfde van mijn meningen vinden, no prob)
Echter: onze Tan mag blij zijn met iemand die haar zo door dik en dun verdedigt als jij.
PC Eend: beter dan Peter!![]()
ik voer een discussie graag inhoudelijk, jij houdt er kennelijk van om op de man te spelenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Precies. Niets is de schuld van Tanja, het is altijd de schuld van iemand anders. Zo leeft Tanja haar leven ook, treffend dat degenen die haar verdedigen op dezelfde manier de verantwoordelijkheid proberen te ontwijken.![]()
Je bent me voor.quote:
Nou doe je het weer, zie je?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:42 schreef PC eend het volgende:
ik voer een discussie graag inhoudelijk, jij houdt er kennelijk van om op de man te spelen
Hoezo?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:21 schreef Kleintje het volgende:
Toch ff een stomme vraag.
Waarom denken jullie dat een vrouw na de bevalling 6 weken bevallingsverlof heeft???
Tanja heeft dan in onze ogen een vrij makkelijk bevalling gehad, is niet uitgescheurd, maar normaal lopen kan ze nog niet, zitten doet ook nog pijn.
Dus het lijkt mij niet meer dan logisch dat deze weekopdracht, minimaal 2 uur achter elkaar staan, toch zwaar is voor haar.
Dus ik vind de reacties van de bewoners hierop echt ver beneden peil!
10 tot 12 weken zelfs hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:21 schreef Kleintje het volgende:
Toch ff een stomme vraag.
Waarom denken jullie dat een vrouw na de bevalling 6 weken bevallingsverlof heeft???
Tuurlijk, Tanja communiceert erg goed met de groep, dat ben ik met je eens. Maar na bepaalde dingen kan ik het erg goed gegrijpen gezien er nooit langer dan 2 uur begrip is getoond.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoezo?
Tanja communiceert namelijk totaal niet, dus hoe moeten de bewoners, die op Rob na geen van allen vader of moeder zijn, dat ruiken?
Als Tanja begrepen wil worden en in bepaalde beslissingen gerespecteerd wil worden, moet ze communiceren om zaken duidelijk te maken.
Als ze niet communiceert, hoeft ze ook niet te verwachten dat anderen haar acties of ideeen begrijpen danwel respecteren.
Amen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:59 schreef milagro het volgende:
{...}
Dan pas zie je het achterstandswijkfiguur loskomen in de richting van de babyquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:41 schreef milagro het volgende:
Het kindje kan nu nog niets fout doen, het praat niet, het loopt niet, het slaapt , het drinkt, het poept en plast in een luier, het is een bolletje lief en schattig, maar dat blijft niet zo natuurlijk, het krijgt een eigen willetje, het gaat dingen doen die mama ms liever niet heeft ergo het kan mama gaan teleurstellen, verraden, afvallen, een loer draaien, een mes in de rug steken, althans in Tanja's beleving dan.
Hear, hearquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:59 schreef milagro het volgende:
Maar het is geen reden om je dan helemaal van alles af te zonderen, het is geen reden om enkel aangenaam gezelschap te zijn als het over de baby kan gaan, het is geen reden om dan tot helemaal niets meer dan voeden en rusten in staat te zijn, immers er zijn ook moeders die bevallen van een 2e kind en die moeten ook gewoon door
Tanja heeft kraamhulp, heeft alle luxe die je je als jonge moeder maar wensen kan, kleding, meubels, speeltjes, accesoires voor de kleine, rust toch wel ondanks een vol huis, en in dat volle huis mensen die toch echt rekening met haar hebben gehouden, iig daar hun best voor hebben gedaan.
Maar als iedere geste lauw beantwoord wordt, het begrip enkel geeist wordt maar nooit eens teruggegeven, dan wordt ieder normaal mens het een keer zat.
Mijn god, mensen die BB-karakters als 'voorbeeld-functie gaan nemen zijn sowieso verloren, of dat nu Tanja is, of andere randfiguren als Chantal (niet roddelen is lovenswaardig), Rob (met één been, ben je een naturlijke leidersfiguur) infantielen als Menno, Ingrid, Lieske of Joost, een slet als Roel, of 'prinsesje Dido, en haar 'hartsvriendin Natte Lie ....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:36 schreef zoalshetis het volgende:
.. als voorbeeldfunctie ...
Inderdaad, die hebben zich goed in zitten houden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:59 schreef milagro het volgende:
ik vind dat de bewoners het over het algemeen zich keurig gedragen hebben naar haar toe
Dat is zeker leuk voor de kijkers.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef APK het volgende:
Door het niet aan haar medebewoners te vertellen toont ze overigens wederom aan dat ze een verschrikkelijk egoistisch achterbaks kreng is.
Voor ons als kijkers is het leuk natuurlijk, maar ik vrees dat de bewoners -die toch flink veel tijd in haar hebben geinvesteerd en meer dan 2 maanden met haar nukken moesten leven- flink in de stress escaleren door deze actie.
er zullen toch wel wat vrouwen beïnvloedbaar zijn in dees wereld. zielig, ja. gevaarlijk, ja, want nu mogen ze gewoon doorroken ondanks de zwangerschap. "kijk dan kees, tanja rookte ook en ze heeft een leuke baby"...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Mijn god, mensen die BB-karakters als 'voorbeeld-functie gaan nemen zijn sowieso verloren, of dat nu Tanja is, of andere randfiguren als Chantal (niet roddelen is lovenswaardig), Rob (met één been, ben je een naturlijke leidersfiguur) infantielen als Menno, Ingrid, Lieske of Joost, een slet als Roel, of 'prinsesje Dido, en haar 'hartsvriendin Natte Lie ....
Dan lig ik met een big smile op de bankquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:45 schreef PLAE@ het volgende:
Wat lijkt me dat heerlijk als tanja die studio vanavond inkomt dat de hele studio boeeeeeeeeeee roept
wishfull thinking![]()
jaja, en je denkt dat zulke infantielen die dat denken, zonder televisie wel de juiste keuzes nemen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er zullen toch wel wat vrouwen beïnvloedbaar zijn in dees wereld. zielig, ja. gevaarlijk, ja, want nu mogen ze gewoon doorroken ondanks de zwangerschap. "kijk dan kees, tanja rookte ook en ze heeft een leuke baby"...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:46 schreef zoalshetis het volgende:
"kijk dan kees, tanja rookte ook en ze heeft een leuke baby"...
Kleine nuancering: dat is haar wel expliciet gevraagd door BB, om het niet te vertellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef APK het volgende:
Door het niet aan haar medebewoners te vertellen toont ze overigens wederom aan dat ze een verschrikkelijk egoistisch achterbaks kreng is.
het zou goed zijn geweest als hummie van de kankerkreek inplaats van een rookverbod voor andere bewoners, dit had gedaan gedurende de hele periode van tanja in bb. is toch een beter voorbeeld, nietwaar?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
jaja, en je denkt dat zulke infantielen die dat denken, zonder televisie wel de juiste keuzes nemen?
wat vertellen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Kleine nuancering: dat is haar wel expliciet gevraagd door BB, om het niet te vertellen.
En dan? het gedrag van mensen vooral 'politiek correct' maken door regeltjes in te stellen ...?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het zou goed zijn geweest als hummie van de kankerkreek inplaats van een rookverbod voor andere bewoners, dit had gedaan gedurende de hele periode van tanja in bb. is toch een beter voorbeeld, nietwaar?
ik vind roken als een schoorsteen tijdens je zwangerschap niet onder het kopje politieke correctheid vallenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:00 schreef RM-rf het volgende:
[..]
En dan? het gedrag van mensen vooral 'politiek correct' maken door regeltjes in te stellen ...?
Leuk als je een NRV-programma van wilt maken, maar dat is nu net de charme van BB, je ziet gewone mensen, die 'werkelijk' zijn, inclusief al hun makken, en ja, dat waren bij Tanja behoorlijk, waarbij ze ook eigenlijk geen enkele moeite deed die te verstoppen, om zo 'populairder' bij de kijkers te worden (omdat ze zelf ook verdomd goed wist dat ze er na de bevalling waarschijnlijk snel uit moest gaan, als de baby niet in beeld mocht, en dus voor BB had 'uitgediend')
Behalve als je natuurlijk, zoals iedereen wel eens doet, een paar foute grappen maakt over chemo-kuurtjes en Tsjernobyl. Dan moet je op het matje komen. Want zo erg jezelf mag je nou ook weer niet zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:00 schreef RM-rf het volgende:
[..]
En dan? het gedrag van mensen vooral 'politiek correct' maken door regeltjes in te stellen ...?
Leuk als je een NRV-programma van wilt maken, maar dat is nu net de charme van BB, je ziet gewone mensen, die 'werkelijk' zijn, inclusief al hun makken, en ja, dat waren bij Tanja behoorlijk, waarbij ze ook eigenlijk geen enkele moeite deed die te verstoppen, om zo 'populairder' bij de kijkers te worden (omdat ze zelf ook verdomd goed wist dat ze er na de bevalling waarschijnlijk snel uit moest gaan, als de baby niet in beeld mocht, en dus voor BB had 'uitgediend')
Alsof Tanja niet al twee maanden laat zien dat ze schijt heeft aan BB. Zij is de baas en wat zij wil gebeurt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:55 schreef Gert het volgende:
Kleine nuancering: dat is haar wel expliciet gevraagd door BB, om het niet te vertellen.
Maar haar macht om de baas te spelen over BB, is behoorlijk geslonken nu de 'wereldprimeur' binnen is, en helemaal weg zodra ze het huis verlaat. Dus het is denk ik wel verstandig om nu even naar ze te luisteren. Misschien betalen ze dan de taxi terug naar het Noorden wel voor haar en zo.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:13 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof Tanja niet al twee maanden laat zien dat ze schijt heeft aan BB. Zij is de baas en wat zij wil gebeurt.![]()
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:55 schreef Gert het volgende:
In het "extended" verslag in De Telegraaf staat dat ergens... ff zoeken...quote:
quote:TANJA: „Ik wil naar naar mijn mijn moeder!”
Hummie knikt begrijpend en geeft Tanja opdracht haar aanstaande vertrek geheim te houden. Behalve zij zal vanavond ook een van de drie andere genomineerden worden weggestemd.
alleen de vrouwen. vooral Dido, maar had ik wel verwacht.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:43 schreef Pijlemans het volgende:
Ik ben benieuwd wie haar een afscheidszoen geven vanavond.
quote:
Die ene keer dat ik iets soort van goed voorspel zullen jullie het weten ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:06 schreef Pinball het volgende:
Met die beperkingen van de arbeidsinspectie? 8 dagen na de bevalling geef ik haar, meer niet.
Wat je schrijft over die bufferfunctie ben ik niet met je eens, het is alom bewezen dat roken sowiezo slecht is, laat staan voor een kindje in wording!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:30 schreef PC eend het volgende:
Ik heb ook al eens uitgelegd dat die bufferfunctie wel min of meer bestaat en dat ze nu dan ook niet wil dat er in het huis gerookt wordt, ze hier gewoon consequent in is.
Volgens mij heeft ze niet gelogen over haar rookgedracht,wel heeft ze verschillende malen aangegeven dat ze het wilde proberen te matigen, wat idd niet erg lukte.
Iets wat veel zwangere vrouwen niet lukt en de schade die haar baby hiervan kan ondervinden word nog al eens overdreven en gelukkig is ook gebleken dat de baby kerngezond is.
WTF WE WISTEN HET GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:03 schreef CartWOman het volgende:
Komende maandag is ze te gast bij RTL Boulevard.
Kijk: zoiets vind ik dus bijvoorbeeld gewoon echt niet aardigquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:51 schreef PLAE@ het volgende:
WTF WE WISTEN HET GODVERDOMME![]()
![]()
aandachtshoer
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kijk: zoiets vind ik dus bijvoorbeeld gewoon echt niet aardig![]()
Donder jij eens op naar je Tan (quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:50 schreef Peter6000 het volgende:
En dat was Tan.
Leukste Tan momenten top 3
![]()
01Tan die Roel naar de wc begeleid toen hij zo dronken was
02 Tan die naast Roel zit, die in slaap valt, op zo`n zaterdagavondfeestje
03 Tan die, terwijl de bewoners op noodrantsoen zijn, onverstoorbaar doorklaagt over haar eigen eten.
Schrijnende momenten met name die tijd dat Tan totaal niet in de groep kon fungeren, in diep verdriet op bed lag terwijl de rest feest had. Of dat iedereen aan het ontbijten was, en Tan alleen op de bank zat.
Ik herkende daar veel in, vandaar ook veel symphatie.
Ik hoop dat Tan Fok nooit leest, al de consequente gevoelsarme posters, met name van personen die irl in de zorg werken, verwacht je emphatie.
Daarnaast gelukkig wel een minderheid van posters (waaronder ikzelf), die probeerden te begrijpen waar dit gedrag vandaan kwam.
Nu is ze fijn bij haar ouders in Groningen, en kan ze gaan genieten van het moederschap. Ik hoop dat er op de momenten dat dat nodig is, er iemand voor haar zal zijn om haar bij te sturen, als het ff niet gaat.
Peter, het is m.i. beter om op dit soort berichten niet te reageren, aandacht is voeden..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ah leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:03 schreef CartWOman het volgende:
Komende maandag is ze te gast bij RTL Boulevard.
Het was ook niet aardig bedoeld dus wat dat betreft is de opzet geslaagdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tyf op kneus, zielig doen doe je maar ergens anders. Er werd gisteren wel net gedaan alsof ze razend populair was zeg, volgens mij had ze dat gevoel zelf ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als je een kut toneelstuk ziet. je bent blij dat het is afgelopen en gaat keihard applaudiseren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tyf op kneus, zielig doen doe je maar ergens anders. Er werd gisteren wel net gedaan alsof ze razend populair was zeg, volgens mij had ze dat gevoel zelf ook
Ja of een concert waarbij dat gebeurt en dan komt er ook nog eens een toegiftquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als je een kut toneelstuk ziet. je bent blij dat het is afgelopen en gaat keihard applaudiseren.
Jamaar dat zijn dan ook de *normale* mensen. Die roepen gewoon HOER naar Tanja en Tanja vindt dat prettig. Niet dat hypocriete gedoe van de bewoners die het alleen maar *dachten*.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:44 schreef cevece het volgende:
Gister stond er volgens mij iemand bij de exit die heel hard "HOER HOER HOER" riep. Tanja vriendelijk zwaaien naar die gast. Ik zat wel beetje te gniffelen. Is ze nou écht oostindisch doof ?
(aan de andere kant, logisch dat je niet reageert, zou het ook niet doen btw)
Kijk, dat zegt dan ook weer wat over jou hequote:
Precies, en het meeste is nu ook gewoon nog niet aantoonbaar, is niet een kwestie van of, maar meer een van wanneer....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:32 schreef Djoj het volgende:
[..]
Wat je schrijft over die bufferfunctie ben ik niet met je eens, het is alom bewezen dat roken sowiezo slecht is, laat staan voor een kindje in wording!
Aan de placenta is te zien dat de vrouw gerookt heeft, het kind had beter gevoed kunnen zijn, natuurlijk bevestigen uitzonderingen de regel, maar van die buffer geloof ik niets.
Consequent voor het niet roken in huis zeg je...wat een bullshit, ze rookt gvd zelf, ja ze is consequent, door via de borstvoeding haar dochters nicotinegehalte op pijl te houden, dom on-nadenkend gedrag noem ik het...
En ja, de baby is kerngezond, gelukkig 'nog' wel...onderzoeken tonen aan dat deze kinderen vaker last van luchtwegproblemen (cara) en leerachterstand hebben, en ook hier bevestigen uitzonderingen de regel..
Als ik een bakker over straat zie lopen zou ik ook roepen "HEY BAKKER ALLES GOED?!"quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:44 schreef cevece het volgende:
Gister stond er volgens mij iemand bij de exit die heel hard "HOER HOER HOER" riep. Tanja vriendelijk zwaaien naar die gast. Ik zat wel beetje te gniffelen. Is ze nou écht oostindisch doof ?
(aan de andere kant, logisch dat je niet reageert, zou het ook niet doen btw)
ghehehe... mooi!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:07 schreef Showtime het volgende:
[..]
Als ik een bakker over straat zie lopen zou ik ook roepen "HEY BAKKER ALLES GOED?!"![]()
Aha, daar was ik al benieuwd naar. Ik woon ook in de wijkquote:
Woont Tanja nou in Beijum, Groningen? Mijn zus heeft daar in een studentenhuis gewoond. Mijn ouders zaten al te mopperen dat de (gebruikte) condooms zomaar op straat slingerden. Maarja, die zullen wel niet van Tanja geweest zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:35 schreef Dinus het volgende:
[..]
Aha, daar was ik al benieuwd naar. Ik woon ook in de wijk
Woont ze vlak bij De bibliotheek??
Plus dat BB (de hardste ooit, dat je het niet vergeetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:22 schreef amaranta het volgende:
Maargoed, dit is dus echt doorzichtig he...
Eerst kondigd ze wel 200 keer aan dat ze weggaat..maar bovenbovenwonder blijft ze elke keer. Nu is die baby geboren en mevrouw mag gelijk vertrekken. Dan valt het niet op dat het doorgestoken kaart is...
Nee helemaal niet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Woont Tanja nou in Beijum, Groningen? Mijn zus heeft daar in een studentenhuis gewoond. Mijn ouders zaten al te mopperen dat de (gebruikte) condooms zomaar op straat slingerden. Maarja, die zullen wel niet van Tanja geweest zijn.
Ze woont inderdaad vlakbij de bibliotheek, aan de kant van Innersdijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:35 schreef Dinus het volgende:
[..]
Aha, daar was ik al benieuwd naar. Ik woon ook in de wijk
Woont ze vlak bij De bibliotheek??
Dat valt toch ook wel weer meequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]Tanja woont idd in Beijum ja, en yep dat is een 'probleemwijk.'
Mooi, hoeft ze zich in ieder geval niet meer na die weken in het huis aan te passen.quote:Tanja woont idd in Beijum ja, en yep dat is een 'probleemwijk.'
Het is natuurlijk wel zo dat ze zich zovaak afzonderde omdat die baby afgezonderd zat en niet de woonkamer in mocht (wat ze juist in principe heel erg vond), trouwens zo bijzonder vind ik het niet dat je het de eerste paar dagen vaak over je kind praat als je net bevallen bent.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:59 schreef milagro het volgende:
In die periode verlof na de bevalling rust je idd uit, de eerste week in ieder geval, en een baby wil om de drie uur zo ongeveer drinken dus je hebt inderdaad weinig tijd om je echt voor wat anders in te zetten.
Maar het is geen reden om je dan helemaal van alles af te zonderen, het is geen reden om enkel aangenaam gezelschap te zijn als het over de baby kan gaan
Waar is die kraamhulp dan voor?quote:, het is geen reden om dan tot helemaal niets meer dan voeden en rusten in staat te zijn,
immers er zijn ook moeders die bevallen van een 2e kind en die moeten ook gewoon door
Rekening met haar hebben gehoudenquote:Tanja heeft kraamhulp, heeft alle luxe die je je als jonge moeder maar wensen kan, kleding, meubels, speeltjes, accesoires voor de kleine, rust toch wel ondanks een vol huis, en in dat volle huis mensen die toch echt rekening met haar hebben gehouden, iig daar hun best voor hebben gedaan.
Ze heeft nooit begrip van de bewoners geeist, volgens mij (en ik ben zeer benieuwd wat jij allemaal voor gestes gezien hebt), ze ging er vanuit dat dat van zelfsprekende fatsoensnormen waren en heeft er nooit om gevraagt, maar kon als ze het niet kreeg wel kwaad worden, zoals je zegt word ieder mens het wel een keer zat (helemaal met hormonen enzo).quote:Maar als iedere geste lauw beantwoord wordt, het begrip enkel geeist wordt maar nooit eens teruggegeven, dan wordt ieder normaal mens het een keer zat.
Ik weet niet hoor, hebben wij wel hetzelfde gekekenquote:BB is niet een normale situatie, een zwangere dame in dit geval met kuren heb je normaal niet 24/7 om je heen, zelfs de (on)gelukkige echtgenoot niet, dus ik vind dat de bewoners het over het algemeen zich keurig gedragen hebben naar haar toe, en dat haar gejammer ook nu weer een gotspe is gewoon.
Ik heb me dit al eerder afgevraagt, als ze echt zo egocentrisch zou zijn zoals ik zo vaak beschreven zie worden, waarom heeft ze dan zoveel moeite gehad met die uitzonderingspositie en stapt ze uit een setting die voornamelijk om haar draaide en wereldwijd in de publiciteit staatquote:Egocentrisch mens, die draait op slachtofferisme en verbeten verontwaardiging.
"De kraamtijd had de mooiste tijd moeten worden en dat is verpest door een nominatie"
Klinkt bekend in de oren, niet? iets met verpestte verrassing?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat ze zich zovaak afzonderde omdat die baby afgezonderd zat en niet de woonkamer in mocht (wat ze juist in principe heel erg vond), trouwens zo bijzonder vind ik het niet dat je het de eerste paar dagen vaak over je kind praat als je net bevallen bent.
Maar ik heb haar na haar bevalling nog wel een paar leuke gesprekken zien hebben, en die gingen echt niet alleen over de baby hoor.
[..]
Waar is die kraamhulp dan voor?
Ik dacht juist om te ontlasten omdat je vooral de eerste paar dagen helemaal niet 'gewoon door kan'.
En daarbij is het ook nog een verschil of je voor je andere kinderen moet zorgen, of dat je een spelletje moet spelen (waar je eigenlijk al geen zin meer in hebt) met mensen waarvan je de meeste totaal niet vertrouwt en in dat laatste geval kan ik me juist zeer goed voorstellen dat je liever bij je kindje bent (ook al betekend dit afzondering).
[..]
Rekening met haar hebben gehouden
Dat heb ik dan weer heeel weinig gezien, ze keken vanaf het begin alleen maar met scheve ogen naar haar en het werd alleen maar erger, ze hadden totaal geen begrip voor haar en denken alleen maar aan hun zelf.
Treffend voorbeeld hiervan is wel dat Chantal nota bene tijdens de bevallen begon te zeuren dat ze nu nooit meer een feestje zouden krijgen.
Ik heb heel weinig gezien dat een bewoner oprecht interesse voor haar had, meestal probeerde ze op slinkse wijze erachter te komen wat voor afspraken ze allemaal met BB gemaakt had.
[..]
Ze heeft nooit begrip van de bewoners geeist, volgens mij (en ik ben zeer benieuwd wat jij allemaal voor gestes gezien hebt), ze ging er vanuit dat dat van zelfsprekende fatsoensnormen waren en heeft er nooit om gevraagt, maar kon als ze het niet kreeg wel kwaad worden, zoals je zegt word ieder mens het wel een keer zat (helemaal met hormonen enzo).
Er kwam dus juist bar weinig begrip vanuit de groep, en daarom is ze een paar keer kwaad geworden.
Zij was juist degene waar het begrip vandaan kwam, tot op zekere hoogte, daar zijn legio voorbeelden van.
[..]
Ik weet niet hoor, hebben wij wel hetzelfde gekeken
Keurig gedragen![]()
Dit was vooraf de bedoeling:"nieuw leven zal de sensatie en het willen winnen even naar de achtergrond verdingen".
Deze opzet is grandioos mislukt al vanaf dag 1 waren ze in deze versie, meer dan alle BB's bij elkaar, zo openlijk bezig met het spel en het willen winnen.
Al in de eerste week probeerde ze stiekum buiten de microfoons om met elkaar te bespreken hoe ze Tanja 'uit konden schakelen'.
Ook zaten ze haar de hele tijd achter haar rug om zwart te maken en te klagen over haar uitzonderingspositie, voornamelijk wat het eten en de contacten met de buitenwereld betrof en alleen roel had de moed dit rechtstreeks tegen haar te zeggen.
Chantal begon zelfs tijdens de bevalling te roepen dat het niet eerlijk was en dat ze ook haar moeder wilde zien.
Ook verweten de bewoners haar vaak dat ze zo vaak riep dat ze weg wilde en dan niet ging, en dat draaide dan altijd om de redenering dat het kwetsend zou zijn tegenover degene die wel weg zou moeten maar niet wilde (over egocentrisch gedrag gesproken)
Het is natuurlijk wel begrijpelijk dat ze Tanja als bedreiging zagen (waar duidelijk de schoen wrong), maar dat hadden ze niet op haar conto mogen schrijven.
Ik weet niet precies hoe je ondanks al dat soort dingen, nog van keurig gedrag kan spreken.
[..]
Ik heb me dit al eerder afgevraagt, als ze echt zo egocentrisch zou zijn zoals ik zo vaak beschreven zie worden, waarom heeft ze dan zoveel moeite gehad met die uitzonderingspositie en stapt ze uit een setting die voornamelijk om haar draaide en wereldwijd in de publiciteit staat
Die eerste verpestte verrassing is waar het echt mis ging, toen viel het vertrouwen in BB bij haar weg en werd (recalcitrant en) heel onzeker of andere afspraken wel nagekomen zouden worden.
Ik kan dat allemaal wel begrijpen want ze ging natuurlijk wel een cruciale tijd tegemoet.
Zelfs haar redenatie van die verpestte kraamtijd kan ik ook volgen.
Ze heeft altijd aangegeven dat nominaties haar niet boeide, heeft ze tijdens haar eerste nominatie ook helemaal niet moeilijk over gedaan.
Alleen tijdens haar kraamtijd had ze wat begrip verwacht, het ging dus helemaal niet om die nominatie, maar om het tijdsip waarop (getuige ook haar opmerking: "had dan een weekje gewacht, waar zit je verstand".).
Zij stond hier trouwens niet alleen in, zelfs Roel en Menno vonden die nominatie van Ingrid onbegrijpelijk en spraken over "een mes in Tanja's rug".
Tanja had namelijk van te voren aangegeven dat ze bang was om kort na de bevalling weggestemd te worden, omdat ze dan zou denken dat het de bewoners alleen maar om het kindje te doen was en nu dat ze die eenmaal gezien hadden Tanja wel op kon tiefen.
Ze werd dus wel genomineerd vlak na de bevalling, nota bene ook door Ingrid haar'vriendin' die ze haar gedachten hierover vooraf had verteld, en om dan ook nog eens juist die week de baby aan iedereen te showen terwijl ze dus dat idee in haar achterhoofd had, lijkt mij ook geen leuke kraamtijd die je dan tegemoet kan zien, dan ben je toch liever bij vrienden en familie waarvan je weet dat ze jouw persoon zelf ook waarderen.
Dont believe the hypequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Haar aanmelding voor BB heeft ze vanaf een vriendin moeten mailen.
Tanja zelf, op de streams.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dont believe the hype![]()
(Of kom met een bron, want mijn bronnen zeggen iets heel anders)
Die deur blij.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:38 schreef Whizzkith het volgende:
Tanja liep hier vanmiddag met haar kind tegen de borst, met haar hondje, voor de deur
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:50 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
[..]
Precies, en het meeste is nu ook gewoon nog niet aantoonbaar, is niet een kwestie van of, maar meer een van wanneer....
Nou nouquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:52 schreef silosil het volgende:
wat een slap geouwehor zeg ik heb ook gerookt in mijn zwangerschap , mijn dochter
heeft aanpassingingsproblemen en kan zometeen zo weer achter het raam als ze dr geld erdoor gejast heb![]()
Hmm maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze zelf geen PC heeft of heeft ze dat er toen ook bij gezegd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tanja zelf, op de streams.
Haar moeder had gebeld met Talpa, of Tanja zich nog kon aanmelden. Dat kon, maar dan moest Tanja zo snel mogelijk een mailtje sturen.
Boulevard bij Albert verlindequote:Op maandag 31 oktober 2005 03:07 schreef PC eend het volgende:
Vanavond in BVD voor de mensen die er maar geen genoeg van kunnen krijgen![]()
En ook een of ander shownieuws programma dacht ik
En het waren nog wel Ruud de Wild en haar moeder, of all peoplequote:Op maandag 31 oktober 2005 13:21 schreef buzzer het volgende:
Het leukste vond ik dat ze nadat ze door de deur was gestapt zei: "eindelijk normale mensen" (of in ieder geval iets in die context)
nou, dan weet jij wel hoeveel aandacht Tanja krijgtquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
O, het staat er al
![]()
VANAVOND LEKKER TAN IN BAREND EN VAN DORP
![]()
![]()
Samen met oa Peter R de Vries trouwens.
Heel veel.... als sjon dat wilquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:04 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
nou, dan weet jij wel hoeveel aandacht Tanja krijgt![]()
Nou weer niet veel kijkers dus voor Barend en van dorp.....pfff ben blij dat ze eruit is hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
O, het staat er al
![]()
VANAVOND LEKKER TAN IN BAREND EN VAN DORP
![]()
![]()
Samen met oa Peter R de Vries trouwens.
Waar danquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:36 schreef Harry het volgende:
Op de BB-site staat dat Tanja en baby weer in het huis zijn....
Hmmm dooie musquote:
Zit je me te mindfucken ofzoquote:
Ze hadden de kapper van Menno moeten laten komen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:19 schreef kissa het volgende:
Ze wou een visagist, een stylist en gratis kleding![]()
![]()
Ze wil nogal wat, normaliter zal ze toch iets van 25 euro krijgen standaard? Das toch wel een normaal tarief voor zo'n snollekop?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:19 schreef kissa het volgende:
Ze wou een visagist, een stylist en gratis kleding![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |