HAHAHAHAquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:21 schreef mmoesta het volgende:
Wat zou ik graag haar gizicht zien als ze voor de 1e keer na bb haar computer aan zet en leest hoe men over haar denkt.
denk het ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Maar verder... zonder BB lag Tanja nu ergens in een greppel een miskraam te krijgen als heroinehoertje.
Die ouders nog wel dan?quote:Ik kan in ieder geval haar rotkop niet meer uitstaan.
In dit geval... "De appel rot niet ver van de boom"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zal wel meevallen. De appel valt niet ver van de boom (volgens een Oud Hollandsch gezegede)
De moeder van Tanja schijnt huilend weggelopen te zijn tijdens het extra halfuurtje live internetuitzending....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef gimme.shelter het volgende:
Die moeder deed nog wel heel trots tijdens de live-uitzending!! Ik zou me doodschamen als ik van zo'n gedrocht de moeder zou zijn!!
Ze is het nog net niet, maar de ingevallen wangetjes heeft ze al...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Je schat haar wel erg hoog in zeg.
Ik denk niet dat Tanja weet hoe een computer er uit ziet, laat staan hoe ze er 1 kan aanzetten en zelfs gaat internetten
Maar verder... zonder BB lag Tanja nu ergens in een greppel een miskraam te krijgen als heroinehoertje. Ik kan in ieder geval haar rotkop niet meer uitstaan.
Het wat...???quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:46 schreef kissa het volgende:
[..]
Reden: het sexboerderijverhaal van dochterlief.
Zelfs van die magnetronmaaltijden heeft ze er 2 geprobeerdquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:47 schreef Pinball het volgende:
"Ik vreet die magnetronmaaltijden niet, want die zijn niet gezond genoeg."![]()
[afbeelding]
"Ik rook dan wel een pakje per dag, maar ik heb het gevoel dat ik dat compenseer door heel gezond te eten, dat dat elkaar opheft."quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:59 schreef PC eend het volgende:
Het ging haar trouwens vooral om de verse groente, ik lees dat ze ook salade gegeten hebben...
Daar had je zeker net geen plaatje van?![]()
Roken verhindert een normaal functioneren van sommige vitamines en onder invloed van stress worden ze vlugger opgebruiktquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
"Ik rook dan wel een pakje per dag, maar ik heb het gevoel dat ik dat compenseer door heel gezond te eten, dat dat elkaar opheft."![]()
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |