Helemaal mee eens. Vreselijk zielig zoals ze nu zelf haar maaltijd moet bereiden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:57 schreef annie32 het volgende:
ik vind alleen dat tanja geen leuke kraamtijd heeft ,zoals een normale vrouw die is bevallen .Dat is wel heel sneu voor haar het is leuk als er mensen belangstelling tonen toch.
Volgens mij was dat toch echt andersom. Ze dacht dat het een jongetje was... en de lol was eraf toen bleek dat het een meisje was. Nu het meisje er eenmaal is, lijkt ze toch echt moederinstinct te hebben en zelfs een meisje leuk te vinden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:05 schreef frijo het volgende:
Voor haar was de lol eraf toen ze dacht het een jongetje werd,
ze had hem al bijna voor adoptie aangeboden.
Nu heeft ze een dochtertje en ze is smoorverliefd op haar.
Ziedaar waarempel dan toch een sprankje menselijkheid in Tanjaquote:lijkt ze toch echt moederinstinct te hebben en zelfs een meisje leuk te vinden.
Hahahahahahaha!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:01 schreef PLAE@ het volgende:
Hoe kan je me na zo'n week nou nomineeeeeeruuuuuuh![]()
![]()
![]()
sterf trut![]()
En dat is schrikken voor Tanja, dus daarom doet ze weer zo sjaggo tegenover de bewoners? Volgens iemand die het kan weten (mijn vriendin, heeft drie kinderen gebaart) krijgt ze over een paar dagen nog een jankbui. Ik ben benieuwd, zij herkende zichzelf totaal niet in Tanja, dus dat kan twee kanten op, of Tanja wordt het meest sociale persoon dat we ooit gezien hebben, of Tanja gaat zich nog meer 'Tanja's'gedragenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toch echt andersom. Ze dacht dat het een jongetje was... en de lol was eraf toen bleek dat het een meisje was. Nu het meisje er eenmaal is, lijkt ze toch echt moederinstinct te hebben en zelfs een meisje leuk te vinden.
Hoe weet jij hoeveel puisten je oom op z'n reet heeft?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:02 schreef t0y het volgende:
die tanja heeft nog meer puisten op haar kop dan dat mijn oom op ze reet heeft zittenen geloof me daar is heel wat voor nodig
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoeveel puisten je oom op z'n reet heeft?![]()
Volgens mij moet je ff langs R&P gaan.
ja erg he zelf wel iemand gewoon nomineren die heeft verdriet ze trekt het drzelf niet aan en als ze zelf wordt genomineerd dan is het hek van de dam hoe kunnen jullie dat nu doennnnn?? nou gewoon je hebt je baby gekregen en daar ging het de mensen om dus nu kan je gewoon oprotten hahahahhahhahahahhahaha toedeloe doosquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:44 schreef Vlindur het volgende:
Nou, ik vind Tanja wel geweldig. En ik vind dat jullie allemaal zeiken.
Je bent toch niet verplicht om er naar te kijken? Mekker dan ook niet en zet hem er dan ook niet op.
Kun je je er ook niet aan ergeren.
Die moet je echt even uitleggen. Wie moet ik er niet op zetten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:44 schreef Vlindur het volgende:
Mekker dan ook niet en zet hem er dan ook niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |