abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:01:09 #101
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_31612476
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 20:57 schreef annie32 het volgende:
ik vind alleen dat tanja geen leuke kraamtijd heeft ,zoals een normale vrouw die is bevallen .Dat is wel heel sneu voor haar het is leuk als er mensen belangstelling tonen toch.
Helemaal mee eens. Vreselijk zielig zoals ze nu zelf haar maaltijd moet bereiden.
Ik moet er toch niet aan denken dat mijn kraamtijd zo was verlopen.
Natuurlijk ik weet dat zij er zelf voor gekozen heeft om het BB-huis in te gaan, maardan nog kunnen de andere bewoners haar wel wat verwennen en er in ieder geval voor zorgen dat haar eten klaar gemaakt is.
eurobilltracker.com
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:01:29 #102
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31612486
Hoe kan je me na zo'n week nou nomineeeeeeruuuuuuh

sterf trut
pi_31617542
Ik heb me nog nooit zo gestoord aan een BB-bewoner, echt verschrikkelijk die Tanja...
pi_31619828
Iedereen die zwanger is geniet met volle teugen,
Je hebt maar een wens en dat is dat het kindje gezond is.
Zo niet de kettingrokende abbonementhoudster van het Riagg.

Voor haar was de lol eraf toen ze dacht het een jongetje werd,
ze had hem al bijna voor adoptie aangeboden.

Nu heeft ze een dochtertje en ze is smoorverliefd op haar.
Alleen heeft Ingrid haar genomineerd en nu is haar hele week verziekt.
Hoe kan ik nu nog genieten van mijn kraamtijd ???

Gelukkig weet de baby haar op te vrolijken,
" ach Dido, kijk je nog even een keer bij Jocelyn, kan ik lekker blijven liggen, lekker sigaretje roken"

Jammer dat Dido geen tieten heeft,anders kan ze die kleine ook nog even voeden

Tanja is een walgelijk wijf, reken er maar op dat het helemaal mis gaat met die kleine Savanna
zonder eten op het zand, loopt het gegarandeerd uit de hand....
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 02:54:57 #105
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31620376
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 02:05 schreef frijo het volgende:
Voor haar was de lol eraf toen ze dacht het een jongetje werd,
ze had hem al bijna voor adoptie aangeboden.

Nu heeft ze een dochtertje en ze is smoorverliefd op haar.
Volgens mij was dat toch echt andersom. Ze dacht dat het een jongetje was... en de lol was eraf toen bleek dat het een meisje was. Nu het meisje er eenmaal is, lijkt ze toch echt moederinstinct te hebben en zelfs een meisje leuk te vinden.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 03:08:46 #106
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31620501
quote:
lijkt ze toch echt moederinstinct te hebben en zelfs een meisje leuk te vinden.
Ziedaar waarempel dan toch een sprankje menselijkheid in Tanja
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_31620582
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 21:01 schreef PLAE@ het volgende:

Hoe kan je me na zo'n week nou nomineeeeeeruuuuuuh

sterf trut
Hahahahahahaha!!!
pi_31620828
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Volgens mij was dat toch echt andersom. Ze dacht dat het een jongetje was... en de lol was eraf toen bleek dat het een meisje was. Nu het meisje er eenmaal is, lijkt ze toch echt moederinstinct te hebben en zelfs een meisje leuk te vinden.
En dat is schrikken voor Tanja, dus daarom doet ze weer zo sjaggo tegenover de bewoners? Volgens iemand die het kan weten (mijn vriendin, heeft drie kinderen gebaart) krijgt ze over een paar dagen nog een jankbui. Ik ben benieuwd, zij herkende zichzelf totaal niet in Tanja, dus dat kan twee kanten op, of Tanja wordt het meest sociale persoon dat we ooit gezien hebben, of Tanja gaat zich nog meer 'Tanja's'gedragen
pi_31620858
die tanja heeft nog meer puisten op haar kop dan dat mijn oom op ze reet heeft zitten en geloof me daar is heel wat voor nodig
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 04:26:08 #110
56129 mrDarksand
Don't ever judge me!
pi_31620971
Ik ben zeker geen Tanjafan, maar ik mot eerlijk zeggen dat ik de bevalling op de voet gevolgd heb, kan dat kind ook nix aan doen dat je zon moeder hebt, maar nu begin ik toch echt bang te worden, ik ben een Roel/lieske fan, en ik heb het niet zo met Bijv Menno, ing en Chantal, maar als het erop aankomt dan gun ik hun de pot 1000x meer dan Tanja, en het echt enge is nu dat zij dus op nr1 staat op de Talpa Poll, ik mot er toch niet aan denken dat zij die pot echt gaat winnen, ik zie haar gezicht al met al die emoties als ze wint
Fuck me, I'm all out of enemies
pi_31621171
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 04:02 schreef t0y het volgende:
die tanja heeft nog meer puisten op haar kop dan dat mijn oom op ze reet heeft zitten en geloof me daar is heel wat voor nodig
Hoe weet jij hoeveel puisten je oom op z'n reet heeft?
Volgens mij moet je ff langs R&P gaan.
pi_31622187
Filmpje bijna 3.5 minuut.

Big Brother Baby Joscelyn
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31622265
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 04:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hoe weet jij hoeveel puisten je oom op z'n reet heeft?
Volgens mij moet je ff langs R&P gaan.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31623323
Over al die discussies over het al dan niet kunnen roken tijdens je zwangerschap: Als je toch een enigszins intelligent persoon bent en je weet dat er nogal wat risico's aan kleven als je rookt tijdens je zwangerschap (en niet zo'n beetje ook..) dan neem je toch direct de beslissing om te stoppen?

Dit getuigt van zo'n enorm egoisme tegenover je kind, dat valt bijna niet te beschrijven. Dat kind heeft tenslotte geen enkele keus en die is nu maar leuk even voor haar gemaakt.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:50:18 #115
133312 rolfo
Realiteit bovenaan
pi_31624818
Zeg zit tanja eigelijk nog wel in het huis??? Ze zit alleen maar in de babykamer, strompeld er soms uit voor een peuk en wat te eten. Waarom mag zij gewoon doorschansen met eten? Geef haar de vitamine die ze nodig heeft voor de borstvoeding. Maar meer niet, of geef haar alles maar laat niks meer zien van haar, wat nu ook al bijna gebeurd.
Verdriet is geluk dat op vakantie is!
pi_31626770
edit: verkeerd topic
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_31626912
Tanja is een kansarm meisje. Daarom heb ik eigenlijk medelijden met haar.
Ik hoop dat ze wint. Dan kan ze zich kapot roken.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:10:25 #118
121302 silosil
groetjes uit alkmaar
pi_31627928
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 03:21 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Hahahahahahaha!!!
ja erg he zelf wel iemand gewoon nomineren die heeft verdriet ze trekt het drzelf niet aan en als ze zelf wordt genomineerd dan is het hek van de dam hoe kunnen jullie dat nu doennnnn?? nou gewoon je hebt je baby gekregen en daar ging het de mensen om dus nu kan je gewoon oprotten hahahahhahhahahahhahaha toedeloe doos
pi_31630650
Tanja: "ik bak niet in boter, ik wil Croma"
pi_31631753
Nou, ik vind Tanja wel geweldig. En ik vind dat jullie allemaal zeiken.

Je bent toch niet verplicht om er naar te kijken? Mekker dan ook niet en zet hem er dan ook niet op.

Kun je je er ook niet aan ergeren.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:55:46 #121
521 ruby
Hell yeah!
pi_31632012
Dus omdat het gros (inclusief mezelf) Tanja een vervelend mens vindt, betekent het dat we maar niet moeten kijken?

En je moet één ding begrijpen op Fok: je ergeren aan personen is lekker. Anders is er geen hol aan om te kijken.

[ Bericht 6% gewijzigd door ruby op 22-10-2005 18:54:19 ]
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:03:50 #122
121302 silosil
groetjes uit alkmaar
pi_31632173
inderdaad ruby ik vind bb wel oke maar die tanja is gewoon een doos ik zou het geen dag met haar uithouden ik hou niet van egoisten die alleen met hun eigen verdriet zitten maar als een ander wat heeft niet luisteren die mensen kunenn we missen in de maatschapij hoor...
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:17:49 #123
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_31632501
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:44 schreef Vlindur het volgende:
Nou, ik vind Tanja wel geweldig. En ik vind dat jullie allemaal zeiken.

Je bent toch niet verplicht om er naar te kijken? Mekker dan ook niet en zet hem er dan ook niet op.

Kun je je er ook niet aan ergeren.
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:48:45 #124
242 Pinball
Electric Monk
pi_31633063
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:44 schreef Vlindur het volgende:
Mekker dan ook niet en zet hem er dan ook niet op.
Die moet je echt even uitleggen. Wie moet ik er niet op zetten?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31634078
Ze gooit net haar halve maaltijd in de vuilnisbak voor de ogen van de hongerende Roel, Rob en Dido
Je had die blikken moeten zien, en toen zei ze ook nog eet smakelijk tegen ze...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')