abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:58:06 #126
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_31634441
Gast, dat deed ze al een hele poos geleden ook al,

die gore hoer gooide haar VOLLE bordje eten met 2 kippepoten in de prullenbak
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_31636367
Ik hoop dat die junk er volgende week uitvliegt en dat kind ook. Stom wijf is het en dat gezeik over die baby ook. Die hele live show was geen flikker meer aan, oprotten trut

Zo iemand kan toch nooit normaal een kind opvoeden, stereotype bijstandsmoeder trouwens.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:08:05 #128
121302 silosil
groetjes uit alkmaar
pi_31639945
ik heb het niet gauw met mensen maar ik vind dit zo een doos.. ik hoop echt dat ze er uit moet donderdag wil alsjeblieft niemand bellen voor Tanja ...
  zondag 23 oktober 2005 @ 00:05:13 #129
242 Pinball
Electric Monk
pi_31641872
Van mij mag ze er wel in blijven.
Alleen al omdat ze zelf graag naar huis zou gaan (met behoud van startgeld tenminste)
Maar ook omdat de kloof tussen haar en de overige bewoners alleen maar groter wordt, ik ben benieuwd hoe erg BB dat laat worden. Als het gesprek tussen Tanja en Ingrid van vandaag een voorbode was gaat dat nog een keer ontploffen.
Daarnaast lijkt het me ook helemaal niet vervelend om Rob of Nathalie te zien vertrekken donderdag
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 23 oktober 2005 @ 01:09:51 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31643570
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 00:05 schreef Pinball het volgende:
Alleen al omdat ze zelf graag naar huis zou gaan (met behoud van startgeld tenminste)
Maar ook omdat de kloof tussen haar en de overige bewoners alleen maar groter wordt, ik ben benieuwd hoe erg BB dat laat worden. Als het gesprek tussen Tanja en Ingrid van vandaag een voorbode was gaat dat nog een keer ontploffen.
Daarnaast lijkt het me ook helemaal niet vervelend om Rob of Nathalie te zien vertrekken donderdag
Alsof ik het zelf geschreven heb

Komt nog bij dat Rob al meerdere keren heeft gezegd dat hij zeker niet van Tanja gaat verliezen. Dus nog een extra reden
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator zondag 23 oktober 2005 @ 01:17:52 #131
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31643784
quote:
Mee eens.
Tanja voegt zeker wat toe in het huis (aan spanning).
En hoewel ik die bevallings-uitzending verrassend aangrijpend vond, baal ik toch wel van het baby-gedoe. Van die items met zijdezachte tingeltangel-muziekjes op de achtergrond.
Dus als dat de uitzendingen blijft domineren, hoop ik toch dat ze snel weggaat. Maar niet a.s. keer. (Nathalie oprotten aub).
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 oktober 2005 @ 01:28:04 #132
862 Arcee
Look closer
pi_31644055
quote:
*eens met bovenstaande spreker is*

Natuurlijk moet Tan blijven.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 23 oktober 2005 @ 05:24:17 #133
2018 PC eend
relativist
pi_31647337
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Volgens mij was dat toch echt andersom. Ze dacht dat het een jongetje was... en de lol was eraf toen bleek dat het een meisje was. Nu het meisje er eenmaal is, lijkt ze toch echt moederinstinct te hebben en zelfs een meisje leuk te vinden.
Ik kan wel zeggen dat je weer slap aan het lullen bent ( wat je ook doet ).
En ik kan wel uitleggen hoe het (volgens mij) wel zit (wat ik al vaak heb gedaan).
Vervolgens kan ik net als de vorige keer zeggen dat ik mijn beweringen aan de hand van beeldmateriaal kan staven... maar dat zul je wel weer niet willen zien.

Dus is dit typisch weer een geval van kortzichtige tunnelvisie
Ook wel slap gelul genoemd
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31647489
Wat een gezeik over Tanja. Zij is de enige die niet dom is ,voelt dat de hele groep over haar roddelt en gaat niet hipocriet mee doen. Petje af voor Tanja !!!!!!\
  zondag 23 oktober 2005 @ 06:38:44 #135
2018 PC eend
relativist
pi_31647533
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 06:11 schreef redhair het volgende:
Wat een gezeik over Tanja. Zij is de enige die niet dom is ,voelt dat de hele groep over haar roddelt en gaat niet hipocriet mee doen. Petje af voor Tanja !!!!!!\
Ja ik ben het best wel met je eens
Enige die niet dom is is wel wat stellig, maar ze is zeker niet dom
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31648284
Net http://www.xs4all.nl/~ttc/BB/tanjaingrid22okt.mp3 geluisterd, met dank aan Hunter van Mediawatchers..

Mijn mening over Tanja is net als zijzelf is, bergen en dalen...maar ik geloof dat ik het nu echt met haar gehad heb, vooral het stukje waar Ingrid vraagt aan haar om uit te leggen hoe Tanja zich dan voelt of gevoeld heeft, zodat ze beter..NOG BETER met haar om kunnen gaan, haar kunnen begrijpen, waarop Tanja zegt 'daar heb ik fokking geen zin in', m.a.w...een ieder moet maar gewoon weten hoe ik me voel en daar vervolgens rekening mee houden...

Ik heb het gehad met haar, iemand die zo weinig empathie voor een ander kan opbrengen, maar het vervolgens wel EIST van die ander, is imho gewoon harstikke gestoord.
  zondag 23 oktober 2005 @ 11:18:55 #137
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_31648659
Disclaimer: ik hoop dat ik hier van Gert mag posten
Tanja is gewoon trailer trash van het allerergste soort. Als dat wijf dood is zouden de wormen er nog niet aan willen knagen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_31648909
wat een gezeik allemaal Tanja probeert toch gewoon alles om er zoveel mogelijk uit te halen dus wat is het probleem waarom zou ze dat dan niet doen een ieder ander zou dat toch doen. Ze blijft hoe dan ook zichzelf. Ben wel benieuwd hoe ze haar kraamtranen doorstaat ik denk dat ze vandaag of morgen wel toeslaan.
  zondag 23 oktober 2005 @ 11:42:04 #139
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_31648941
Ik zit ook even te luisteren, maar wát een %8#&@#!!!!!
Jammer gewoon dat Ingrid haar niet nét even iets harder aanpakte..
Ze had haar van mij met de grond gelijk mogen maken..
  zondag 23 oktober 2005 @ 11:45:39 #140
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_31648996
Wat wil dat wijf nou? Donderdag de envelop in de hoop dat ze naar huis mag, en een ander nomineert haar omdát ze graag naar huis wil.. maar OEEHH dát mag niet...

Ik hoop wanneer ze gaat automultileren, ze dat kindje vér uit de buurt houdt...
  maandag 24 oktober 2005 @ 17:58:50 #141
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31662287
quote:
Mijn mening over Tanja is net als zijzelf is, bergen en dalen...
Borderline syndroom.

http://www.psychcentral.c(...)Personality_Disorder

Goeiedag, ik ben die mp3 nu even aan het luisteren:

http://www.xs4all.nl/~ttc/BB/tanjaingrid22okt.mp3

En hoe groot kan het plakkaat "Ik zit hier voor het geld" opgeplakt worden op je voorhoofd! Tanja die constant zegt: ik trek me gewoon terug in het kamertje met mijn baby en het is wel goed zo. Het maakt mij niet uit wat jullie hier allemaal doen etc. etc.
Confidence through competence
pi_31663245
Gewoon omdat het niet vaak genoeg gezegd kan worden:

Tanja is en blijft een teringwijf. 25 euro sms tegoed voor de eerste genomineerde die haar echt op de kast krijgt. Dat kan volgens mij niet lang meer duren. De bewoners (in tegenstelling tot sommige fokkers) beginnen haar door te krijgen. Wat een draak eerste klas......................
Waarheid is de grootste kracht op aarde omdat het niet veranderd kan worden.
  maandag 24 oktober 2005 @ 20:25:53 #143
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_31663826
Korte metten mee maken. Niet hier komen zitten, je kind prenataal volpaffen, vervolgens dat kind gedoemd laten zijn op zo'n kutkamertje te blijven in zo'n kuthuis, en dan gaan klagen dat je geen gewone kraamtijd hebt. Opfucken, dan had je niet aan BB mee moeten doen, en lekker in een afgeragde camper op een beschimmeld matras moeten liggen kramen.

Vuile puthoer.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 24 oktober 2005 @ 21:45:24 #144
242 Pinball
Electric Monk
pi_31665166
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 20:25 schreef Verbal het volgende:
Korte metten mee maken. Niet hier komen zitten, je kind prenataal volpaffen, vervolgens dat kind gedoemd laten zijn op zo'n kutkamertje te blijven in zo'n kuthuis, en dan gaan klagen dat je geen gewone kraamtijd hebt. Opfucken, dan had je niet aan BB mee moeten doen, en lekker in een afgeragde camper op een beschimmeld matras moeten liggen kramen.

Vuile puthoer.

V.

Ik denk wel eens dat sommige beledigingen hier eigenlijk te mooi zijn voor Tanja, of teveel moeite.

Alsof iemand een mooi schilderij maakt van een hoop stront. Levensecht, met een vochtige glans. Met een knik in de bolus en een mooi gedraaide onderkant, harde uitstekende stukjes, een mooi puntje aan het einde. Zó echt dat je bijna de vieze lucht ruikt die ongetwijfeld om het origineel hing.

Dat je het ziet en denkt: "Mooi zeg!" Maar ergens wel jammer, al dat talent verspild aan een hoop stront.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31665268
Dat wijf hoort op een p.a.a.z. ze draait lekker door. Haar kind komt na BB zo te horen. waarom rot ze dan niet op uit het huis. wie gaat er nou voor? BB of je kind? ze zit er toch uit eigen wil?
pi_31666362
Tanja is een GREPPELDEL !!!!!!!!
Ze moet gauw oprotten, en het liefst donderdag.
Ik word niet goed van die CIRCUSHOER !!!!
Dat moest ik ff kwijt, nu gaat het wel weer met mij
Ik lust geen honing want er zit altijd een bijsmaak aan.
pi_31667543
Ik snap niet dat er niet wat meer begrip is voor de eerst zwangere en nu pas bevallen Tanja. Hormonen kunnen hele gekke dingen met je doen. En die zijn echt niet ineens uitgewerkt als de baby er is. Ze is vast van zichzelf ook al de makkelijkste niet, en roken in de zwangerschap vind ik dichtbij misdadig, maar een beetje begrip kan geen kwaad...Ze zegt in elk geval waar het op staat. Goed eten moet ze, sowieso, voor de borstvoeding. Alleen wat vitaminenpillen is niet voldoende!
Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:26:13 #148
56819 Kimske
Juf in wording
pi_31668148
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:05 schreef MiepMiep het volgende:
Ik snap niet dat er niet wat meer begrip is voor de eerst zwangere en nu pas bevallen Tanja. Hormonen kunnen hele gekke dingen met je doen. En die zijn echt niet ineens uitgewerkt als de baby er is. Ze is vast van zichzelf ook al de makkelijkste niet, en roken in de zwangerschap vind ik dichtbij misdadig, maar een beetje begrip kan geen kwaad...Ze zegt in elk geval waar het op staat. Goed eten moet ze, sowieso, voor de borstvoeding. Alleen wat vitaminenpillen is niet voldoende!
nog meer begrip??? ze hebben genoeg begrip gehad. het BBhuis is voor Tanja gewoon een hotel. ze moet niets, ze mag alles. Als ze dat dan es waardeert, maar neeeeeej!
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:08:10 #149
862 Arcee
Look closer
pi_31670804
Ze zou heel anders zijn na de bevalling en bood d'r excuses aan voor haar gedrag tijdens de zwangerschap.

Nou, dat hield ze wel 1 dag voor. Ze is eigenlijk nog erger dan ervoor.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_31672011
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:05 schreef MiepMiep het volgende:
Ik snap niet dat er niet wat meer begrip is voor de eerst zwangere en nu pas bevallen Tanja. Hormonen kunnen hele gekke dingen met je doen.
Dat kan wel zijn van die hormonen, maar er bestaat ook nog zoiets als fatsoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')