Alsof ik het zelf geschreven hebquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:05 schreef Pinball het volgende:
Van mij mag ze er wel in blijven.
Alleen al omdat ze zelf graag naar huis zou gaan (met behoud van startgeld tenminste)
Maar ook omdat de kloof tussen haar en de overige bewoners alleen maar groter wordt, ik ben benieuwd hoe erg BB dat laat worden. Als het gesprek tussen Tanja en Ingrid van vandaag een voorbode was gaat dat nog een keer ontploffen.
Daarnaast lijkt het me ook helemaal niet vervelend om Rob of Nathalie te zien vertrekken donderdag
Mee eens.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:05 schreef Pinball het volgende:
Alleen al omdat ze zelf graag naar huis zou gaan (met behoud van startgeld tenminste)
Maar ook omdat de kloof tussen haar en de overige bewoners alleen maar groter wordt, ik ben benieuwd hoe erg BB dat laat worden. Als het gesprek tussen Tanja en Ingrid van vandaag een voorbode was gaat dat nog een keer ontploffen.
Daarnaast lijkt het me ook helemaal niet vervelend om Rob of Nathalie te zien vertrekken donderdag
*eens met bovenstaande spreker is*quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:05 schreef Pinball het volgende:
Ik kan wel zeggen dat je weer slap aan het lullen bent ( wat je ook doetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toch echt andersom. Ze dacht dat het een jongetje was... en de lol was eraf toen bleek dat het een meisje was. Nu het meisje er eenmaal is, lijkt ze toch echt moederinstinct te hebben en zelfs een meisje leuk te vinden.
Ja ik ben het best wel met je eensquote:Op zondag 23 oktober 2005 06:11 schreef redhair het volgende:
Wat een gezeik over Tanja. Zij is de enige die niet dom is ,voelt dat de hele groep over haar roddelt en gaat niet hipocriet mee doen. Petje af voor Tanja !!!!!!\
Borderline syndroom.quote:Mijn mening over Tanja is net als zijzelf is, bergen en dalen...
quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:25 schreef Verbal het volgende:
Korte metten mee maken. Niet hier komen zitten, je kind prenataal volpaffen, vervolgens dat kind gedoemd laten zijn op zo'n kutkamertje te blijven in zo'n kuthuis, en dan gaan klagen dat je geen gewone kraamtijd hebt. Opfucken, dan had je niet aan BB mee moeten doen, en lekker in een afgeragde camper op een beschimmeld matras moeten liggen kramen.
Vuile puthoer.
V.
nog meer begrip??? ze hebben genoeg begrip gehad. het BBhuis is voor Tanja gewoon een hotel. ze moet niets, ze mag alles. Als ze dat dan es waardeert, maar neeeeeej!quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:05 schreef MiepMiep het volgende:
Ik snap niet dat er niet wat meer begrip is voor de eerst zwangere en nu pas bevallen Tanja. Hormonen kunnen hele gekke dingen met je doen. En die zijn echt niet ineens uitgewerkt als de baby er is. Ze is vast van zichzelf ook al de makkelijkste niet, en roken in de zwangerschap vind ik dichtbij misdadig, maar een beetje begrip kan geen kwaad...Ze zegt in elk geval waar het op staat. Goed eten moet ze, sowieso, voor de borstvoeding. Alleen wat vitaminenpillen is niet voldoende!
Dat kan wel zijn van die hormonen, maar er bestaat ook nog zoiets als fatsoen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:05 schreef MiepMiep het volgende:
Ik snap niet dat er niet wat meer begrip is voor de eerst zwangere en nu pas bevallen Tanja. Hormonen kunnen hele gekke dingen met je doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |