Mijn god, mensen die BB-karakters als 'voorbeeld-functie gaan nemen zijn sowieso verloren, of dat nu Tanja is, of andere randfiguren als Chantal (niet roddelen is lovenswaardig), Rob (met één been, ben je een naturlijke leidersfiguur) infantielen als Menno, Ingrid, Lieske of Joost, een slet als Roel, of 'prinsesje Dido, en haar 'hartsvriendin Natte Lie ....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:36 schreef zoalshetis het volgende:
.. als voorbeeldfunctie ...
Inderdaad, die hebben zich goed in zitten houden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:59 schreef milagro het volgende:
ik vind dat de bewoners het over het algemeen zich keurig gedragen hebben naar haar toe
Dat is zeker leuk voor de kijkers.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef APK het volgende:
Door het niet aan haar medebewoners te vertellen toont ze overigens wederom aan dat ze een verschrikkelijk egoistisch achterbaks kreng is.
Voor ons als kijkers is het leuk natuurlijk, maar ik vrees dat de bewoners -die toch flink veel tijd in haar hebben geinvesteerd en meer dan 2 maanden met haar nukken moesten leven- flink in de stress escaleren door deze actie.
er zullen toch wel wat vrouwen beïnvloedbaar zijn in dees wereld. zielig, ja. gevaarlijk, ja, want nu mogen ze gewoon doorroken ondanks de zwangerschap. "kijk dan kees, tanja rookte ook en ze heeft een leuke baby"...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Mijn god, mensen die BB-karakters als 'voorbeeld-functie gaan nemen zijn sowieso verloren, of dat nu Tanja is, of andere randfiguren als Chantal (niet roddelen is lovenswaardig), Rob (met één been, ben je een naturlijke leidersfiguur) infantielen als Menno, Ingrid, Lieske of Joost, een slet als Roel, of 'prinsesje Dido, en haar 'hartsvriendin Natte Lie ....
Dan lig ik met een big smile op de bankquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:45 schreef PLAE@ het volgende:
Wat lijkt me dat heerlijk als tanja die studio vanavond inkomt dat de hele studio boeeeeeeeeeee roept
wishfull thinking![]()
jaja, en je denkt dat zulke infantielen die dat denken, zonder televisie wel de juiste keuzes nemen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er zullen toch wel wat vrouwen beïnvloedbaar zijn in dees wereld. zielig, ja. gevaarlijk, ja, want nu mogen ze gewoon doorroken ondanks de zwangerschap. "kijk dan kees, tanja rookte ook en ze heeft een leuke baby"...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:46 schreef zoalshetis het volgende:
"kijk dan kees, tanja rookte ook en ze heeft een leuke baby"...
Kleine nuancering: dat is haar wel expliciet gevraagd door BB, om het niet te vertellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef APK het volgende:
Door het niet aan haar medebewoners te vertellen toont ze overigens wederom aan dat ze een verschrikkelijk egoistisch achterbaks kreng is.
het zou goed zijn geweest als hummie van de kankerkreek inplaats van een rookverbod voor andere bewoners, dit had gedaan gedurende de hele periode van tanja in bb. is toch een beter voorbeeld, nietwaar?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
jaja, en je denkt dat zulke infantielen die dat denken, zonder televisie wel de juiste keuzes nemen?
wat vertellen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Kleine nuancering: dat is haar wel expliciet gevraagd door BB, om het niet te vertellen.
En dan? het gedrag van mensen vooral 'politiek correct' maken door regeltjes in te stellen ...?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het zou goed zijn geweest als hummie van de kankerkreek inplaats van een rookverbod voor andere bewoners, dit had gedaan gedurende de hele periode van tanja in bb. is toch een beter voorbeeld, nietwaar?
ik vind roken als een schoorsteen tijdens je zwangerschap niet onder het kopje politieke correctheid vallenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:00 schreef RM-rf het volgende:
[..]
En dan? het gedrag van mensen vooral 'politiek correct' maken door regeltjes in te stellen ...?
Leuk als je een NRV-programma van wilt maken, maar dat is nu net de charme van BB, je ziet gewone mensen, die 'werkelijk' zijn, inclusief al hun makken, en ja, dat waren bij Tanja behoorlijk, waarbij ze ook eigenlijk geen enkele moeite deed die te verstoppen, om zo 'populairder' bij de kijkers te worden (omdat ze zelf ook verdomd goed wist dat ze er na de bevalling waarschijnlijk snel uit moest gaan, als de baby niet in beeld mocht, en dus voor BB had 'uitgediend')
Behalve als je natuurlijk, zoals iedereen wel eens doet, een paar foute grappen maakt over chemo-kuurtjes en Tsjernobyl. Dan moet je op het matje komen. Want zo erg jezelf mag je nou ook weer niet zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:00 schreef RM-rf het volgende:
[..]
En dan? het gedrag van mensen vooral 'politiek correct' maken door regeltjes in te stellen ...?
Leuk als je een NRV-programma van wilt maken, maar dat is nu net de charme van BB, je ziet gewone mensen, die 'werkelijk' zijn, inclusief al hun makken, en ja, dat waren bij Tanja behoorlijk, waarbij ze ook eigenlijk geen enkele moeite deed die te verstoppen, om zo 'populairder' bij de kijkers te worden (omdat ze zelf ook verdomd goed wist dat ze er na de bevalling waarschijnlijk snel uit moest gaan, als de baby niet in beeld mocht, en dus voor BB had 'uitgediend')
Alsof Tanja niet al twee maanden laat zien dat ze schijt heeft aan BB. Zij is de baas en wat zij wil gebeurt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:55 schreef Gert het volgende:
Kleine nuancering: dat is haar wel expliciet gevraagd door BB, om het niet te vertellen.
Maar haar macht om de baas te spelen over BB, is behoorlijk geslonken nu de 'wereldprimeur' binnen is, en helemaal weg zodra ze het huis verlaat. Dus het is denk ik wel verstandig om nu even naar ze te luisteren. Misschien betalen ze dan de taxi terug naar het Noorden wel voor haar en zo.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:13 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof Tanja niet al twee maanden laat zien dat ze schijt heeft aan BB. Zij is de baas en wat zij wil gebeurt.![]()
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:55 schreef Gert het volgende:
In het "extended" verslag in De Telegraaf staat dat ergens... ff zoeken...quote:
quote:TANJA: „Ik wil naar naar mijn mijn moeder!”
Hummie knikt begrijpend en geeft Tanja opdracht haar aanstaande vertrek geheim te houden. Behalve zij zal vanavond ook een van de drie andere genomineerden worden weggestemd.
alleen de vrouwen. vooral Dido, maar had ik wel verwacht.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:43 schreef Pijlemans het volgende:
Ik ben benieuwd wie haar een afscheidszoen geven vanavond.
quote:
Die ene keer dat ik iets soort van goed voorspel zullen jullie het weten ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:06 schreef Pinball het volgende:
Met die beperkingen van de arbeidsinspectie? 8 dagen na de bevalling geef ik haar, meer niet.
Wat je schrijft over die bufferfunctie ben ik niet met je eens, het is alom bewezen dat roken sowiezo slecht is, laat staan voor een kindje in wording!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:30 schreef PC eend het volgende:
Ik heb ook al eens uitgelegd dat die bufferfunctie wel min of meer bestaat en dat ze nu dan ook niet wil dat er in het huis gerookt wordt, ze hier gewoon consequent in is.
Volgens mij heeft ze niet gelogen over haar rookgedracht,wel heeft ze verschillende malen aangegeven dat ze het wilde proberen te matigen, wat idd niet erg lukte.
Iets wat veel zwangere vrouwen niet lukt en de schade die haar baby hiervan kan ondervinden word nog al eens overdreven en gelukkig is ook gebleken dat de baby kerngezond is.
WTF WE WISTEN HET GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:03 schreef CartWOman het volgende:
Komende maandag is ze te gast bij RTL Boulevard.
Kijk: zoiets vind ik dus bijvoorbeeld gewoon echt niet aardigquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:51 schreef PLAE@ het volgende:
WTF WE WISTEN HET GODVERDOMME![]()
![]()
aandachtshoer
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kijk: zoiets vind ik dus bijvoorbeeld gewoon echt niet aardig![]()
Donder jij eens op naar je Tan (quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:50 schreef Peter6000 het volgende:
En dat was Tan.
Leukste Tan momenten top 3
![]()
01Tan die Roel naar de wc begeleid toen hij zo dronken was
02 Tan die naast Roel zit, die in slaap valt, op zo`n zaterdagavondfeestje
03 Tan die, terwijl de bewoners op noodrantsoen zijn, onverstoorbaar doorklaagt over haar eigen eten.
Schrijnende momenten met name die tijd dat Tan totaal niet in de groep kon fungeren, in diep verdriet op bed lag terwijl de rest feest had. Of dat iedereen aan het ontbijten was, en Tan alleen op de bank zat.
Ik herkende daar veel in, vandaar ook veel symphatie.
Ik hoop dat Tan Fok nooit leest, al de consequente gevoelsarme posters, met name van personen die irl in de zorg werken, verwacht je emphatie.
Daarnaast gelukkig wel een minderheid van posters (waaronder ikzelf), die probeerden te begrijpen waar dit gedrag vandaan kwam.
Nu is ze fijn bij haar ouders in Groningen, en kan ze gaan genieten van het moederschap. Ik hoop dat er op de momenten dat dat nodig is, er iemand voor haar zal zijn om haar bij te sturen, als het ff niet gaat.
Peter, het is m.i. beter om op dit soort berichten niet te reageren, aandacht is voeden..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ah leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:03 schreef CartWOman het volgende:
Komende maandag is ze te gast bij RTL Boulevard.
Het was ook niet aardig bedoeld dus wat dat betreft is de opzet geslaagdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tyf op kneus, zielig doen doe je maar ergens anders. Er werd gisteren wel net gedaan alsof ze razend populair was zeg, volgens mij had ze dat gevoel zelf ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als je een kut toneelstuk ziet. je bent blij dat het is afgelopen en gaat keihard applaudiseren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tyf op kneus, zielig doen doe je maar ergens anders. Er werd gisteren wel net gedaan alsof ze razend populair was zeg, volgens mij had ze dat gevoel zelf ook
Ja of een concert waarbij dat gebeurt en dan komt er ook nog eens een toegiftquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als je een kut toneelstuk ziet. je bent blij dat het is afgelopen en gaat keihard applaudiseren.
Jamaar dat zijn dan ook de *normale* mensen. Die roepen gewoon HOER naar Tanja en Tanja vindt dat prettig. Niet dat hypocriete gedoe van de bewoners die het alleen maar *dachten*.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:44 schreef cevece het volgende:
Gister stond er volgens mij iemand bij de exit die heel hard "HOER HOER HOER" riep. Tanja vriendelijk zwaaien naar die gast. Ik zat wel beetje te gniffelen. Is ze nou écht oostindisch doof ?
(aan de andere kant, logisch dat je niet reageert, zou het ook niet doen btw)
Kijk, dat zegt dan ook weer wat over jou hequote:
Precies, en het meeste is nu ook gewoon nog niet aantoonbaar, is niet een kwestie van of, maar meer een van wanneer....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:32 schreef Djoj het volgende:
[..]
Wat je schrijft over die bufferfunctie ben ik niet met je eens, het is alom bewezen dat roken sowiezo slecht is, laat staan voor een kindje in wording!
Aan de placenta is te zien dat de vrouw gerookt heeft, het kind had beter gevoed kunnen zijn, natuurlijk bevestigen uitzonderingen de regel, maar van die buffer geloof ik niets.
Consequent voor het niet roken in huis zeg je...wat een bullshit, ze rookt gvd zelf, ja ze is consequent, door via de borstvoeding haar dochters nicotinegehalte op pijl te houden, dom on-nadenkend gedrag noem ik het...
En ja, de baby is kerngezond, gelukkig 'nog' wel...onderzoeken tonen aan dat deze kinderen vaker last van luchtwegproblemen (cara) en leerachterstand hebben, en ook hier bevestigen uitzonderingen de regel..
Als ik een bakker over straat zie lopen zou ik ook roepen "HEY BAKKER ALLES GOED?!"quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:44 schreef cevece het volgende:
Gister stond er volgens mij iemand bij de exit die heel hard "HOER HOER HOER" riep. Tanja vriendelijk zwaaien naar die gast. Ik zat wel beetje te gniffelen. Is ze nou écht oostindisch doof ?
(aan de andere kant, logisch dat je niet reageert, zou het ook niet doen btw)
ghehehe... mooi!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:07 schreef Showtime het volgende:
[..]
Als ik een bakker over straat zie lopen zou ik ook roepen "HEY BAKKER ALLES GOED?!"![]()
Aha, daar was ik al benieuwd naar. Ik woon ook in de wijkquote:
Woont Tanja nou in Beijum, Groningen? Mijn zus heeft daar in een studentenhuis gewoond. Mijn ouders zaten al te mopperen dat de (gebruikte) condooms zomaar op straat slingerden. Maarja, die zullen wel niet van Tanja geweest zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:35 schreef Dinus het volgende:
[..]
Aha, daar was ik al benieuwd naar. Ik woon ook in de wijk
Woont ze vlak bij De bibliotheek??
Plus dat BB (de hardste ooit, dat je het niet vergeetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:22 schreef amaranta het volgende:
Maargoed, dit is dus echt doorzichtig he...
Eerst kondigd ze wel 200 keer aan dat ze weggaat..maar bovenbovenwonder blijft ze elke keer. Nu is die baby geboren en mevrouw mag gelijk vertrekken. Dan valt het niet op dat het doorgestoken kaart is...
Nee helemaal niet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Woont Tanja nou in Beijum, Groningen? Mijn zus heeft daar in een studentenhuis gewoond. Mijn ouders zaten al te mopperen dat de (gebruikte) condooms zomaar op straat slingerden. Maarja, die zullen wel niet van Tanja geweest zijn.
Ze woont inderdaad vlakbij de bibliotheek, aan de kant van Innersdijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:35 schreef Dinus het volgende:
[..]
Aha, daar was ik al benieuwd naar. Ik woon ook in de wijk
Woont ze vlak bij De bibliotheek??
Dat valt toch ook wel weer meequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]Tanja woont idd in Beijum ja, en yep dat is een 'probleemwijk.'
Mooi, hoeft ze zich in ieder geval niet meer na die weken in het huis aan te passen.quote:Tanja woont idd in Beijum ja, en yep dat is een 'probleemwijk.'
Het is natuurlijk wel zo dat ze zich zovaak afzonderde omdat die baby afgezonderd zat en niet de woonkamer in mocht (wat ze juist in principe heel erg vond), trouwens zo bijzonder vind ik het niet dat je het de eerste paar dagen vaak over je kind praat als je net bevallen bent.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:59 schreef milagro het volgende:
In die periode verlof na de bevalling rust je idd uit, de eerste week in ieder geval, en een baby wil om de drie uur zo ongeveer drinken dus je hebt inderdaad weinig tijd om je echt voor wat anders in te zetten.
Maar het is geen reden om je dan helemaal van alles af te zonderen, het is geen reden om enkel aangenaam gezelschap te zijn als het over de baby kan gaan
Waar is die kraamhulp dan voor?quote:, het is geen reden om dan tot helemaal niets meer dan voeden en rusten in staat te zijn,
immers er zijn ook moeders die bevallen van een 2e kind en die moeten ook gewoon door
Rekening met haar hebben gehoudenquote:Tanja heeft kraamhulp, heeft alle luxe die je je als jonge moeder maar wensen kan, kleding, meubels, speeltjes, accesoires voor de kleine, rust toch wel ondanks een vol huis, en in dat volle huis mensen die toch echt rekening met haar hebben gehouden, iig daar hun best voor hebben gedaan.
Ze heeft nooit begrip van de bewoners geeist, volgens mij (en ik ben zeer benieuwd wat jij allemaal voor gestes gezien hebt), ze ging er vanuit dat dat van zelfsprekende fatsoensnormen waren en heeft er nooit om gevraagt, maar kon als ze het niet kreeg wel kwaad worden, zoals je zegt word ieder mens het wel een keer zat (helemaal met hormonen enzo).quote:Maar als iedere geste lauw beantwoord wordt, het begrip enkel geeist wordt maar nooit eens teruggegeven, dan wordt ieder normaal mens het een keer zat.
Ik weet niet hoor, hebben wij wel hetzelfde gekekenquote:BB is niet een normale situatie, een zwangere dame in dit geval met kuren heb je normaal niet 24/7 om je heen, zelfs de (on)gelukkige echtgenoot niet, dus ik vind dat de bewoners het over het algemeen zich keurig gedragen hebben naar haar toe, en dat haar gejammer ook nu weer een gotspe is gewoon.
Ik heb me dit al eerder afgevraagt, als ze echt zo egocentrisch zou zijn zoals ik zo vaak beschreven zie worden, waarom heeft ze dan zoveel moeite gehad met die uitzonderingspositie en stapt ze uit een setting die voornamelijk om haar draaide en wereldwijd in de publiciteit staatquote:Egocentrisch mens, die draait op slachtofferisme en verbeten verontwaardiging.
"De kraamtijd had de mooiste tijd moeten worden en dat is verpest door een nominatie"
Klinkt bekend in de oren, niet? iets met verpestte verrassing?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat ze zich zovaak afzonderde omdat die baby afgezonderd zat en niet de woonkamer in mocht (wat ze juist in principe heel erg vond), trouwens zo bijzonder vind ik het niet dat je het de eerste paar dagen vaak over je kind praat als je net bevallen bent.
Maar ik heb haar na haar bevalling nog wel een paar leuke gesprekken zien hebben, en die gingen echt niet alleen over de baby hoor.
[..]
Waar is die kraamhulp dan voor?
Ik dacht juist om te ontlasten omdat je vooral de eerste paar dagen helemaal niet 'gewoon door kan'.
En daarbij is het ook nog een verschil of je voor je andere kinderen moet zorgen, of dat je een spelletje moet spelen (waar je eigenlijk al geen zin meer in hebt) met mensen waarvan je de meeste totaal niet vertrouwt en in dat laatste geval kan ik me juist zeer goed voorstellen dat je liever bij je kindje bent (ook al betekend dit afzondering).
[..]
Rekening met haar hebben gehouden
Dat heb ik dan weer heeel weinig gezien, ze keken vanaf het begin alleen maar met scheve ogen naar haar en het werd alleen maar erger, ze hadden totaal geen begrip voor haar en denken alleen maar aan hun zelf.
Treffend voorbeeld hiervan is wel dat Chantal nota bene tijdens de bevallen begon te zeuren dat ze nu nooit meer een feestje zouden krijgen.
Ik heb heel weinig gezien dat een bewoner oprecht interesse voor haar had, meestal probeerde ze op slinkse wijze erachter te komen wat voor afspraken ze allemaal met BB gemaakt had.
[..]
Ze heeft nooit begrip van de bewoners geeist, volgens mij (en ik ben zeer benieuwd wat jij allemaal voor gestes gezien hebt), ze ging er vanuit dat dat van zelfsprekende fatsoensnormen waren en heeft er nooit om gevraagt, maar kon als ze het niet kreeg wel kwaad worden, zoals je zegt word ieder mens het wel een keer zat (helemaal met hormonen enzo).
Er kwam dus juist bar weinig begrip vanuit de groep, en daarom is ze een paar keer kwaad geworden.
Zij was juist degene waar het begrip vandaan kwam, tot op zekere hoogte, daar zijn legio voorbeelden van.
[..]
Ik weet niet hoor, hebben wij wel hetzelfde gekeken
Keurig gedragen![]()
Dit was vooraf de bedoeling:"nieuw leven zal de sensatie en het willen winnen even naar de achtergrond verdingen".
Deze opzet is grandioos mislukt al vanaf dag 1 waren ze in deze versie, meer dan alle BB's bij elkaar, zo openlijk bezig met het spel en het willen winnen.
Al in de eerste week probeerde ze stiekum buiten de microfoons om met elkaar te bespreken hoe ze Tanja 'uit konden schakelen'.
Ook zaten ze haar de hele tijd achter haar rug om zwart te maken en te klagen over haar uitzonderingspositie, voornamelijk wat het eten en de contacten met de buitenwereld betrof en alleen roel had de moed dit rechtstreeks tegen haar te zeggen.
Chantal begon zelfs tijdens de bevalling te roepen dat het niet eerlijk was en dat ze ook haar moeder wilde zien.
Ook verweten de bewoners haar vaak dat ze zo vaak riep dat ze weg wilde en dan niet ging, en dat draaide dan altijd om de redenering dat het kwetsend zou zijn tegenover degene die wel weg zou moeten maar niet wilde (over egocentrisch gedrag gesproken)
Het is natuurlijk wel begrijpelijk dat ze Tanja als bedreiging zagen (waar duidelijk de schoen wrong), maar dat hadden ze niet op haar conto mogen schrijven.
Ik weet niet precies hoe je ondanks al dat soort dingen, nog van keurig gedrag kan spreken.
[..]
Ik heb me dit al eerder afgevraagt, als ze echt zo egocentrisch zou zijn zoals ik zo vaak beschreven zie worden, waarom heeft ze dan zoveel moeite gehad met die uitzonderingspositie en stapt ze uit een setting die voornamelijk om haar draaide en wereldwijd in de publiciteit staat
Die eerste verpestte verrassing is waar het echt mis ging, toen viel het vertrouwen in BB bij haar weg en werd (recalcitrant en) heel onzeker of andere afspraken wel nagekomen zouden worden.
Ik kan dat allemaal wel begrijpen want ze ging natuurlijk wel een cruciale tijd tegemoet.
Zelfs haar redenatie van die verpestte kraamtijd kan ik ook volgen.
Ze heeft altijd aangegeven dat nominaties haar niet boeide, heeft ze tijdens haar eerste nominatie ook helemaal niet moeilijk over gedaan.
Alleen tijdens haar kraamtijd had ze wat begrip verwacht, het ging dus helemaal niet om die nominatie, maar om het tijdsip waarop (getuige ook haar opmerking: "had dan een weekje gewacht, waar zit je verstand".).
Zij stond hier trouwens niet alleen in, zelfs Roel en Menno vonden die nominatie van Ingrid onbegrijpelijk en spraken over "een mes in Tanja's rug".
Tanja had namelijk van te voren aangegeven dat ze bang was om kort na de bevalling weggestemd te worden, omdat ze dan zou denken dat het de bewoners alleen maar om het kindje te doen was en nu dat ze die eenmaal gezien hadden Tanja wel op kon tiefen.
Ze werd dus wel genomineerd vlak na de bevalling, nota bene ook door Ingrid haar'vriendin' die ze haar gedachten hierover vooraf had verteld, en om dan ook nog eens juist die week de baby aan iedereen te showen terwijl ze dus dat idee in haar achterhoofd had, lijkt mij ook geen leuke kraamtijd die je dan tegemoet kan zien, dan ben je toch liever bij vrienden en familie waarvan je weet dat ze jouw persoon zelf ook waarderen.
Dont believe the hypequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Haar aanmelding voor BB heeft ze vanaf een vriendin moeten mailen.
Tanja zelf, op de streams.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dont believe the hype![]()
(Of kom met een bron, want mijn bronnen zeggen iets heel anders)
Die deur blij.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:38 schreef Whizzkith het volgende:
Tanja liep hier vanmiddag met haar kind tegen de borst, met haar hondje, voor de deur
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:50 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
[..]
Precies, en het meeste is nu ook gewoon nog niet aantoonbaar, is niet een kwestie van of, maar meer een van wanneer....
Nou nouquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:52 schreef silosil het volgende:
wat een slap geouwehor zeg ik heb ook gerookt in mijn zwangerschap , mijn dochter
heeft aanpassingingsproblemen en kan zometeen zo weer achter het raam als ze dr geld erdoor gejast heb![]()
Hmm maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze zelf geen PC heeft of heeft ze dat er toen ook bij gezegd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tanja zelf, op de streams.
Haar moeder had gebeld met Talpa, of Tanja zich nog kon aanmelden. Dat kon, maar dan moest Tanja zo snel mogelijk een mailtje sturen.
Boulevard bij Albert verlindequote:Op maandag 31 oktober 2005 03:07 schreef PC eend het volgende:
Vanavond in BVD voor de mensen die er maar geen genoeg van kunnen krijgen![]()
En ook een of ander shownieuws programma dacht ik
En het waren nog wel Ruud de Wild en haar moeder, of all peoplequote:Op maandag 31 oktober 2005 13:21 schreef buzzer het volgende:
Het leukste vond ik dat ze nadat ze door de deur was gestapt zei: "eindelijk normale mensen" (of in ieder geval iets in die context)
nou, dan weet jij wel hoeveel aandacht Tanja krijgtquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
O, het staat er al
![]()
VANAVOND LEKKER TAN IN BAREND EN VAN DORP
![]()
![]()
Samen met oa Peter R de Vries trouwens.
Heel veel.... als sjon dat wilquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:04 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
nou, dan weet jij wel hoeveel aandacht Tanja krijgt![]()
Nou weer niet veel kijkers dus voor Barend en van dorp.....pfff ben blij dat ze eruit is hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
O, het staat er al
![]()
VANAVOND LEKKER TAN IN BAREND EN VAN DORP
![]()
![]()
Samen met oa Peter R de Vries trouwens.
Waar danquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:36 schreef Harry het volgende:
Op de BB-site staat dat Tanja en baby weer in het huis zijn....
Hmmm dooie musquote:
Zit je me te mindfucken ofzoquote:
Ze hadden de kapper van Menno moeten laten komen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:19 schreef kissa het volgende:
Ze wou een visagist, een stylist en gratis kleding![]()
![]()
Ze wil nogal wat, normaliter zal ze toch iets van 25 euro krijgen standaard? Das toch wel een normaal tarief voor zo'n snollekop?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:19 schreef kissa het volgende:
Ze wou een visagist, een stylist en gratis kleding![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |