abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31724809
Bij Tanja kan je gewoon niet winnen.
Is er geen vermeende tegenslag om over te klagen dan neemt ze er wel een voorschot op, om zo op het huidige geluk te kunnen afdingen.

"ja nu heb ik hier een zekere luxe misschien, maar dadelijk ga ik het nog heel moeilijk krijgen, vergis je niet!"

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:36:49 #202
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31725011
ik zou blij zijn als dat stuk schorem, dat zich moeder noemt, als voorbeeldfunctie voor aanstaande moeders weg is. en hey! is het vandaag niet toevallig donderdag
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31725121
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:36 schreef zoalshetis het volgende:
.. als voorbeeldfunctie ...
Mijn god, mensen die BB-karakters als 'voorbeeld-functie gaan nemen zijn sowieso verloren, of dat nu Tanja is, of andere randfiguren als Chantal (niet roddelen is lovenswaardig), Rob (met één been, ben je een naturlijke leidersfiguur) infantielen als Menno, Ingrid, Lieske of Joost, een slet als Roel, of 'prinsesje Dido, en haar 'hartsvriendin Natte Lie ....

het jammerste aan Tanja vind ik nu net dat er geen enkele bewoner tegenover haar gewoon 'eerlijk' is geweest, haar duidelijk recht in d'r gezicht gezegd had hoe het ervoor stond, dat ze een egocentrische asociale trut was ..

Volgens mij zat juist iemand als Tanja daar eerder op te wachten, iemand die haar de waarheid zegt, in plaats van lekker met d'r mee te lullen en d'r naar dr mond te praten.
Diegene die dat gedaan had had mijn respect verdiend, maar allemaal zaten ze liever achter de rug te roddelen om daarna 'mooi weer' te spelen, voornamelijk gemotiveerd door het waanidee dat 'tanja bijnde kijkers zo populair zou zijn' ... het gaat dus allemaal om hoe men 'overkomt' op de camera

[ Bericht 36% gewijzigd door RM-rf op 27-10-2005 14:47:06 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 oktober 2005 @ 14:40:59 #204
862 Arcee
Look closer
pi_31725132
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:59 schreef milagro het volgende:
ik vind dat de bewoners het over het algemeen zich keurig gedragen hebben naar haar toe
Inderdaad, die hebben zich goed in zitten houden.

Verder ook eens met je betoog.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 oktober 2005 @ 14:43:27 #205
862 Arcee
Look closer
pi_31725212
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef APK het volgende:
Door het niet aan haar medebewoners te vertellen toont ze overigens wederom aan dat ze een verschrikkelijk egoistisch achterbaks kreng is.

Voor ons als kijkers is het leuk natuurlijk, maar ik vrees dat de bewoners -die toch flink veel tijd in haar hebben geinvesteerd en meer dan 2 maanden met haar nukken moesten leven- flink in de stress escaleren door deze actie.
Dat is zeker leuk voor de kijkers.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:45:22 #206
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31725259
Wat lijkt me dat heerlijk als tanja die studio vanavond inkomt dat de hele studio boeeeeeeeeeee roept

wishfull thinking
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:46:23 #207
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31725286
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:40 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Mijn god, mensen die BB-karakters als 'voorbeeld-functie gaan nemen zijn sowieso verloren, of dat nu Tanja is, of andere randfiguren als Chantal (niet roddelen is lovenswaardig), Rob (met één been, ben je een naturlijke leidersfiguur) infantielen als Menno, Ingrid, Lieske of Joost, een slet als Roel, of 'prinsesje Dido, en haar 'hartsvriendin Natte Lie ....
er zullen toch wel wat vrouwen beïnvloedbaar zijn in dees wereld. zielig, ja. gevaarlijk, ja, want nu mogen ze gewoon doorroken ondanks de zwangerschap. "kijk dan kees, tanja rookte ook en ze heeft een leuke baby"...
pi_31725318
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:45 schreef PLAE@ het volgende:

Wat lijkt me dat heerlijk als tanja die studio vanavond inkomt dat de hele studio boeeeeeeeeeee roept

wishfull thinking
Dan lig ik met een big smile op de bank
pi_31725323
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

er zullen toch wel wat vrouwen beïnvloedbaar zijn in dees wereld. zielig, ja. gevaarlijk, ja, want nu mogen ze gewoon doorroken ondanks de zwangerschap. "kijk dan kees, tanja rookte ook en ze heeft een leuke baby"...
jaja, en je denkt dat zulke infantielen die dat denken, zonder televisie wel de juiste keuzes nemen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:48:04 #210
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_31725324
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:46 schreef zoalshetis het volgende:
"kijk dan kees, tanja rookte ook en ze heeft een leuke baby"...

Deze vind ik extreem quotable

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator donderdag 27 oktober 2005 @ 14:55:54 #211
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31725523
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef APK het volgende:
Door het niet aan haar medebewoners te vertellen toont ze overigens wederom aan dat ze een verschrikkelijk egoistisch achterbaks kreng is.
Kleine nuancering: dat is haar wel expliciet gevraagd door BB, om het niet te vertellen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:56:22 #212
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31725537
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:48 schreef RM-rf het volgende:

[..]

jaja, en je denkt dat zulke infantielen die dat denken, zonder televisie wel de juiste keuzes nemen?
het zou goed zijn geweest als hummie van de kankerkreek inplaats van een rookverbod voor andere bewoners, dit had gedaan gedurende de hele periode van tanja in bb. is toch een beter voorbeeld, nietwaar?
pi_31725574
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Kleine nuancering: dat is haar wel expliciet gevraagd door BB, om het niet te vertellen.
wat vertellen?
de rookactie?
pi_31725628
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het zou goed zijn geweest als hummie van de kankerkreek inplaats van een rookverbod voor andere bewoners, dit had gedaan gedurende de hele periode van tanja in bb. is toch een beter voorbeeld, nietwaar?
En dan? het gedrag van mensen vooral 'politiek correct' maken door regeltjes in te stellen ...?
Leuk als je een NRV-programma van wilt maken, maar dat is nu net de charme van BB, je ziet gewone mensen, die 'werkelijk' zijn, inclusief al hun makken, en ja, dat waren bij Tanja behoorlijk, waarbij ze ook eigenlijk geen enkele moeite deed die te verstoppen, om zo 'populairder' bij de kijkers te worden (omdat ze zelf ook verdomd goed wist dat ze er na de bevalling waarschijnlijk snel uit moest gaan, als de baby niet in beeld mocht, en dus voor BB had 'uitgediend')
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:02:39 #215
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31725698
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:00 schreef RM-rf het volgende:

[..]

En dan? het gedrag van mensen vooral 'politiek correct' maken door regeltjes in te stellen ...?
Leuk als je een NRV-programma van wilt maken, maar dat is nu net de charme van BB, je ziet gewone mensen, die 'werkelijk' zijn, inclusief al hun makken, en ja, dat waren bij Tanja behoorlijk, waarbij ze ook eigenlijk geen enkele moeite deed die te verstoppen, om zo 'populairder' bij de kijkers te worden (omdat ze zelf ook verdomd goed wist dat ze er na de bevalling waarschijnlijk snel uit moest gaan, als de baby niet in beeld mocht, en dus voor BB had 'uitgediend')
ik vind roken als een schoorsteen tijdens je zwangerschap niet onder het kopje politieke correctheid vallen
pi_31725787
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:00 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Behalve als je natuurlijk, zoals iedereen wel eens doet, een paar foute grappen maakt over chemo-kuurtjes en Tsjernobyl. Dan moet je op het matje komen. Want zo erg jezelf mag je nou ook weer niet zijn .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:13:36 #217
6941 APK
Factual, I think.
pi_31726007
quote:

Alsof Tanja niet al twee maanden laat zien dat ze schijt heeft aan BB. Zij is de baas en wat zij wil gebeurt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator donderdag 27 oktober 2005 @ 15:19:36 #218
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31726160
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:13 schreef APK het volgende:

[..]

Alsof Tanja niet al twee maanden laat zien dat ze schijt heeft aan BB. Zij is de baas en wat zij wil gebeurt.
Maar haar macht om de baas te spelen over BB, is behoorlijk geslonken nu de 'wereldprimeur' binnen is, en helemaal weg zodra ze het huis verlaat. Dus het is denk ik wel verstandig om nu even naar ze te luisteren. Misschien betalen ze dan de taxi terug naar het Noorden wel voor haar en zo.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 oktober 2005 @ 15:33:24 #219
862 Arcee
Look closer
pi_31726511
quote:
Hoe weet je dat?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 16:00:34 #220
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_31727391
kon je haar ook een doodverwenskaart sturen?
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
  Moderator donderdag 27 oktober 2005 @ 16:05:54 #221
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31727538
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:33 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
In het "extended" verslag in De Telegraaf staat dat ergens... ff zoeken...
quote:
TANJA: „Ik wil naar naar mijn mijn moeder!”

Hummie knikt begrijpend en geeft Tanja opdracht haar aanstaande vertrek geheim te houden. Behalve zij zal vanavond ook een van de drie andere genomineerden worden weggestemd.
pi_31728526
Dag allemaal,

BB doet wat ze doet en tot nu toe doen ze dat goed. Wat meer poken mag wat mij betreft wel, maar goed. Maar het is EEN EIS VAN BB dat Trailer Trash Tanja haar mondje houd dat ze weg gaat.
Dit is toch echt om de vrede te bewaren. Ik ben benieuwd wie haar een afscheidszoen geven vanavond.

Ik had TTT in haar smoel gespuugd denk ik. Ze is nog te vies om overheen te pissen.

Let the real BB begin.....
Waarheid is de grootste kracht op aarde omdat het niet veranderd kan worden.
pi_31738668
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:43 schreef Pijlemans het volgende:
Ik ben benieuwd wie haar een afscheidszoen geven vanavond.
alleen de vrouwen. vooral Dido, maar had ik wel verwacht.
pi_31739091
Tanja,

Misschien lees je dit vanavond of morgen. Ik wil wel even iets aan je kwijt. Je bent een walgelijk slecht mens, zeer dom, manisch-depressief en bovenal bijzonder onaardig. En het is nu lekker weer, maar het wordt kouder. Natuurlijk ga jij dan lekker binnen roken bij je baby. Jammer, heel triest, maar je weet niet beter. Buren en omgeving van Tanja: veel sterke. Joscelyn: arm kind. EN een kampnaam EN een monster van een moeder.

[ Bericht 0% gewijzigd door BB5kijker op 27-10-2005 22:58:09 ]
pi_31739172
Ze heeft geen PC.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31739845
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Ze heeft geen PC.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31740013
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:53 schreef PC eend het volgende:

[..]

Haar aanmelding voor BB heeft ze vanaf een vriendin moeten mailen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31740149
Logisch, ze zat toch tot haar nek in de schulden? Dan kun je inderdaad geen internetaansluiting betalen. Stel je toch eens voor dat je daardoor een sigaret minder kan roken.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:16:22 #229
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_31740712
ze moest eerst een shot heroine nemen

en daarna liet ze zich neuken door die 'swa'

voor geld natuurlijk, nou en nu rook ze nog meer geld, dat ze dus kan oproken
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 02:14:04 #230
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31745359
Dag Tanja! Hier nog een cap uit haar afscheids interview

vrijdag 28 oktober 2005 @ 07:54:28 #231
242 Pinball
Electric Monk
pi_31746517
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:06 schreef Pinball het volgende:

Met die beperkingen van de arbeidsinspectie? 8 dagen na de bevalling geef ik haar, meer niet.
Die ene keer dat ik iets soort van goed voorspel zullen jullie het weten ook
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31746713
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:30 schreef PC eend het volgende:

Ik heb ook al eens uitgelegd dat die bufferfunctie wel min of meer bestaat en dat ze nu dan ook niet wil dat er in het huis gerookt wordt, ze hier gewoon consequent in is.
Volgens mij heeft ze niet gelogen over haar rookgedracht,wel heeft ze verschillende malen aangegeven dat ze het wilde proberen te matigen, wat idd niet erg lukte.
Iets wat veel zwangere vrouwen niet lukt en de schade die haar baby hiervan kan ondervinden word nog al eens overdreven en gelukkig is ook gebleken dat de baby kerngezond is.
Wat je schrijft over die bufferfunctie ben ik niet met je eens, het is alom bewezen dat roken sowiezo slecht is, laat staan voor een kindje in wording!
Aan de placenta is te zien dat de vrouw gerookt heeft, het kind had beter gevoed kunnen zijn, natuurlijk bevestigen uitzonderingen de regel, maar van die buffer geloof ik niets.

Consequent voor het niet roken in huis zeg je...wat een bullshit, ze rookt gvd zelf, ja ze is consequent, door via de borstvoeding haar dochters nicotinegehalte op pijl te houden, dom on-nadenkend gedrag noem ik het...

En ja, de baby is kerngezond, gelukkig 'nog' wel...onderzoeken tonen aan dat deze kinderen vaker last van luchtwegproblemen (cara) en leerachterstand hebben, en ook hier bevestigen uitzonderingen de regel..
pi_31750507
Komende maandag is ze te gast bij RTL Boulevard.
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:50:29 #234
128220 Peter6000
pi_31753061
En dat was Tan.

Leukste Tan momenten top 3

01Tan die Roel naar de wc begeleid toen hij zo dronken was
02 Tan die naast Roel zit, die in slaap valt, op zo`n zaterdagavondfeestje
03 Tan die, terwijl de bewoners op noodrantsoen zijn, onverstoorbaar doorklaagt over haar eigen eten.

Schrijnende momenten met name die tijd dat Tan totaal niet in de groep kon fungeren, in diep verdriet op bed lag terwijl de rest feest had. Of dat iedereen aan het ontbijten was, en Tan alleen op de bank zat.
Ik herkende daar veel in, vandaar ook veel symphatie.

Ik hoop dat Tan Fok nooit leest, al de consequente gevoelsarme posters, met name van personen die irl in de zorg werken, verwacht je emphatie.
Daarnaast gelukkig wel een minderheid van posters (waaronder ikzelf), die probeerden te begrijpen waar dit gedrag vandaan kwam.

Nu is ze fijn bij haar ouders in Groningen, en kan ze gaan genieten van het moederschap. Ik hoop dat er op de momenten dat dat nodig is, er iemand voor haar zal zijn om haar bij te sturen, als het ff niet gaat.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:51:07 #235
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31753088
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:03 schreef CartWOman het volgende:
WTF WE WISTEN HET GODVERDOMME aandachtshoer

Eens ff uitzoeken wat ze er voor krijgt.
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:52:54 #236
128220 Peter6000
pi_31753137
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 13:51 schreef PLAE@ het volgende:
WTF WE WISTEN HET GODVERDOMME aandachtshoer
Kijk: zoiets vind ik dus bijvoorbeeld gewoon echt niet aardig
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:57:24 #237
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31753254
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 13:52 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

aardig en tanja is iets onverenigbaars.
pi_31753448
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 13:50 schreef Peter6000 het volgende:
En dat was Tan.

Leukste Tan momenten top 3

01Tan die Roel naar de wc begeleid toen hij zo dronken was
02 Tan die naast Roel zit, die in slaap valt, op zo`n zaterdagavondfeestje
03 Tan die, terwijl de bewoners op noodrantsoen zijn, onverstoorbaar doorklaagt over haar eigen eten.

Schrijnende momenten met name die tijd dat Tan totaal niet in de groep kon fungeren, in diep verdriet op bed lag terwijl de rest feest had. Of dat iedereen aan het ontbijten was, en Tan alleen op de bank zat.
Ik herkende daar veel in, vandaar ook veel symphatie.

Ik hoop dat Tan Fok nooit leest, al de consequente gevoelsarme posters, met name van personen die irl in de zorg werken, verwacht je emphatie.
Daarnaast gelukkig wel een minderheid van posters (waaronder ikzelf), die probeerden te begrijpen waar dit gedrag vandaan kwam.

Nu is ze fijn bij haar ouders in Groningen, en kan ze gaan genieten van het moederschap. Ik hoop dat er op de momenten dat dat nodig is, er iemand voor haar zal zijn om haar bij te sturen, als het ff niet gaat.
Donder jij eens op naar je Tan ( ) fanclub man! Ze heet gvd TANJA! Niet Tan..en dat kofferbak kind van d'r heet ook geen Josh

Tanja kan weer lekker op d'r rug gaan liggen
pi_31753695
quote:

[..]

Peter, het is m.i. beter om op dit soort berichten niet te reageren, aandacht is voeden..

Ik wil wel ff kwijt dat het lijkt of Tanja in jouw ogen een heilige is, alsof je op sommige momenten je ogen sluit voor haar gedrag..
Ik zou bijna wel hopen dat Tanja hier leest, en nee, niet om het gevloek en getier op haar, maar wel om te laten zien wat haar gedrag teweeg brengt.
Niet dat ik de illusie heb dat zij hierdoor haar gedrag zal aanpassen, daarvoor is zij teveel overtuigd van haar eigen gelijk.
pi_31753997
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:03 schreef CartWOman het volgende:
Ah leuk
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:26:15 #241
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31754068
quote:

[..]

Het was ook niet aardig bedoeld dus wat dat betreft is de opzet geslaagd
pi_31754549
quote:

[..]

Tyf op kneus, zielig doen doe je maar ergens anders. Er werd gisteren wel net gedaan alsof ze razend populair was zeg, volgens mij had ze dat gevoel zelf ook
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:42:59 #243
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31754653
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:39 schreef devv05 het volgende:

[..]

Tyf op kneus, zielig doen doe je maar ergens anders. Er werd gisteren wel net gedaan alsof ze razend populair was zeg, volgens mij had ze dat gevoel zelf ook
beetje hetzelfde als je een kut toneelstuk ziet. je bent blij dat het is afgelopen en gaat keihard applaudiseren.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:51:03 #244
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31754886
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

beetje hetzelfde als je een kut toneelstuk ziet. je bent blij dat het is afgelopen en gaat keihard applaudiseren.
Ja of een concert waarbij dat gebeurt en dan komt er ook nog eens een toegift

En dan gaat iedereen weer staan klappen want het was zooooooooow goed
pi_31756482
Gister stond er volgens mij iemand bij de exit die heel hard "HOER HOER HOER" riep. Tanja vriendelijk zwaaien naar die gast. Ik zat wel beetje te gniffelen. Is ze nou écht oostindisch doof ?
(aan de andere kant, logisch dat je niet reageert, zou het ook niet doen btw)
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:49:17 #246
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31756629
Kan dit topic niet dicht?

My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:51:38 #247
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31756719
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:44 schreef cevece het volgende:
Gister stond er volgens mij iemand bij de exit die heel hard "HOER HOER HOER" riep. Tanja vriendelijk zwaaien naar die gast. Ik zat wel beetje te gniffelen. Is ze nou écht oostindisch doof ?
Jamaar dat zijn dan ook de *normale* mensen. Die roepen gewoon HOER naar Tanja en Tanja vindt dat prettig. Niet dat hypocriete gedoe van de bewoners die het alleen maar *dachten*.
Confidence through competence
pi_31757597
Ik vind haar wel leuk, beter dan nep rob.
pi_31758322
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:08 schreef Whizzkith het volgende:
Tanja woont hier in de straat
Kijk, dat zegt dan ook weer wat over jou he

Ik woon trouwens bij je om de hoek ( wat dan weer wat over mij zegt) Heb je d'r al gespot?
pi_31758486
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 08:32 schreef Djoj het volgende:

[..]

Wat je schrijft over die bufferfunctie ben ik niet met je eens, het is alom bewezen dat roken sowiezo slecht is, laat staan voor een kindje in wording!
Aan de placenta is te zien dat de vrouw gerookt heeft, het kind had beter gevoed kunnen zijn, natuurlijk bevestigen uitzonderingen de regel, maar van die buffer geloof ik niets.

Consequent voor het niet roken in huis zeg je...wat een bullshit, ze rookt gvd zelf, ja ze is consequent, door via de borstvoeding haar dochters nicotinegehalte op pijl te houden, dom on-nadenkend gedrag noem ik het...

En ja, de baby is kerngezond, gelukkig 'nog' wel...onderzoeken tonen aan dat deze kinderen vaker last van luchtwegproblemen (cara) en leerachterstand hebben, en ook hier bevestigen uitzonderingen de regel..
Precies, en het meeste is nu ook gewoon nog niet aantoonbaar, is niet een kwestie van of, maar meer een van wanneer....
pi_31758959
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:44 schreef cevece het volgende:
Als ik een bakker over straat zie lopen zou ik ook roepen "HEY BAKKER ALLES GOED?!"
Viper 4 life
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:41:25 #252
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31759772
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 17:07 schreef Showtime het volgende:

[..]

Als ik een bakker over straat zie lopen zou ik ook roepen "HEY BAKKER ALLES GOED?!"
ghehehe... mooi!
pi_31765430
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:08 schreef Whizzkith het volgende:
Tanja woont hier in de straat
Aha, daar was ik al benieuwd naar. Ik woon ook in de wijk
Woont ze vlak bij De bibliotheek??
Zolang er was is, is er leven.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:23:31 #254
55709 Stereotomy
pi_31766713
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:35 schreef Dinus het volgende:

[..]

Woont Tanja nou in Beijum, Groningen? Mijn zus heeft daar in een studentenhuis gewoond. Mijn ouders zaten al te mopperen dat de (gebruikte) condooms zomaar op straat slingerden. Maarja, die zullen wel niet van Tanja geweest zijn.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:22:28 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_31780095
Maargoed, dit is dus echt doorzichtig he...
Eerst kondigd ze wel 200 keer aan dat ze weggaat..maar bovenbovenwonder blijft ze elke keer. Nu is die baby geboren en mevrouw mag gelijk vertrekken. Dan valt het niet op dat het doorgestoken kaart is...
Nee helemaal niet
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:33:55 #256
242 Pinball
Electric Monk
pi_31780377
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 14:22 schreef amaranta het volgende:
Maargoed, dit is dus echt doorzichtig he...
Eerst kondigd ze wel 200 keer aan dat ze weggaat..maar bovenbovenwonder blijft ze elke keer. Nu is die baby geboren en mevrouw mag gelijk vertrekken. Dan valt het niet op dat het doorgestoken kaart is...
Nee helemaal niet
Plus dat BB (de hardste ooit, dat je het niet vergeet ) nog even, zomaar, out of the blue, een fonds van ¤10.000 weggeeft. Geen envelop, geen opdracht, niks. Pure liefdadigheid van Talpa
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:40:28 #257
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31780534
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:23 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Woont Tanja nou in Beijum, Groningen? Mijn zus heeft daar in een studentenhuis gewoond. Mijn ouders zaten al te mopperen dat de (gebruikte) condooms zomaar op straat slingerden. Maarja, die zullen wel niet van Tanja geweest zijn.
Tanja woont idd in Beijum ja, en yep dat is een 'probleemwijk.'
pi_31782089
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:35 schreef Dinus het volgende:

[..]

Ze woont inderdaad vlakbij de bibliotheek, aan de kant van Innersdijk
Er landde hier vanmiddag btw een helicopter een paar honderd meter verderop, iets mis met het baby-tje?
pi_31782110
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 14:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat valt toch ook wel weer mee
Alleen die junks/studenten/buitenlanders achter winkelcentrum oost zorgen voor wat overlast
pi_31782157
quote:
Mooi, hoeft ze zich in ieder geval niet meer na die weken in het huis aan te passen.
pi_31784995
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:59 schreef milagro het volgende:
In die periode verlof na de bevalling rust je idd uit, de eerste week in ieder geval, en een baby wil om de drie uur zo ongeveer drinken dus je hebt inderdaad weinig tijd om je echt voor wat anders in te zetten.

Maar het is geen reden om je dan helemaal van alles af te zonderen, het is geen reden om enkel aangenaam gezelschap te zijn als het over de baby kan gaan
Het is natuurlijk wel zo dat ze zich zovaak afzonderde omdat die baby afgezonderd zat en niet de woonkamer in mocht (wat ze juist in principe heel erg vond), trouwens zo bijzonder vind ik het niet dat je het de eerste paar dagen vaak over je kind praat als je net bevallen bent.
Maar ik heb haar na haar bevalling nog wel een paar leuke gesprekken zien hebben, en die gingen echt niet alleen over de baby hoor.
quote:
, het is geen reden om dan tot helemaal niets meer dan voeden en rusten in staat te zijn,
immers er zijn ook moeders die bevallen van een 2e kind en die moeten ook gewoon door
Waar is die kraamhulp dan voor?
Ik dacht juist om te ontlasten omdat je vooral de eerste paar dagen helemaal niet 'gewoon door kan'.
En daarbij is het ook nog een verschil of je voor je andere kinderen moet zorgen, of dat je een spelletje moet spelen (waar je eigenlijk al geen zin meer in hebt) met mensen waarvan je de meeste totaal niet vertrouwt en in dat laatste geval kan ik me juist zeer goed voorstellen dat je liever bij je kindje bent (ook al betekend dit afzondering).
quote:
Tanja heeft kraamhulp, heeft alle luxe die je je als jonge moeder maar wensen kan, kleding, meubels, speeltjes, accesoires voor de kleine, rust toch wel ondanks een vol huis, en in dat volle huis mensen die toch echt rekening met haar hebben gehouden, iig daar hun best voor hebben gedaan.
Rekening met haar hebben gehouden
Dat heb ik dan weer heeel weinig gezien, ze keken vanaf het begin alleen maar met scheve ogen naar haar en het werd alleen maar erger, ze hadden totaal geen begrip voor haar en denken alleen maar aan hun zelf.
Treffend voorbeeld hiervan is wel dat Chantal nota bene tijdens de bevallen begon te zeuren dat ze nu nooit meer een feestje zouden krijgen.

Ik heb heel weinig gezien dat een bewoner oprecht interesse voor haar had, meestal probeerde ze op slinkse wijze erachter te komen wat voor afspraken ze allemaal met BB gemaakt had.
quote:
Maar als iedere geste lauw beantwoord wordt, het begrip enkel geeist wordt maar nooit eens teruggegeven, dan wordt ieder normaal mens het een keer zat.
Ze heeft nooit begrip van de bewoners geeist, volgens mij (en ik ben zeer benieuwd wat jij allemaal voor gestes gezien hebt), ze ging er vanuit dat dat van zelfsprekende fatsoensnormen waren en heeft er nooit om gevraagt, maar kon als ze het niet kreeg wel kwaad worden, zoals je zegt word ieder mens het wel een keer zat (helemaal met hormonen enzo).

Er kwam dus juist bar weinig begrip vanuit de groep, en daarom is ze een paar keer kwaad geworden.
Zij was juist degene waar het begrip vandaan kwam, tot op zekere hoogte, daar zijn legio voorbeelden van.
quote:
BB is niet een normale situatie, een zwangere dame in dit geval met kuren heb je normaal niet 24/7 om je heen, zelfs de (on)gelukkige echtgenoot niet, dus ik vind dat de bewoners het over het algemeen zich keurig gedragen hebben naar haar toe, en dat haar gejammer ook nu weer een gotspe is gewoon.
Ik weet niet hoor, hebben wij wel hetzelfde gekeken
Keurig gedragen
Dit was vooraf de bedoeling:"nieuw leven zal de sensatie en het willen winnen even naar de achtergrond verdingen".
Deze opzet is grandioos mislukt al vanaf dag 1 waren ze in deze versie, meer dan alle BB's bij elkaar, zo openlijk bezig met het spel en het willen winnen.
Al in de eerste week probeerde ze stiekum buiten de microfoons om met elkaar te bespreken hoe ze Tanja 'uit konden schakelen'.

Ook zaten ze haar de hele tijd achter haar rug om zwart te maken en te klagen over haar uitzonderingspositie, voornamelijk wat het eten en de contacten met de buitenwereld betrof en alleen roel had de moed dit rechtstreeks tegen haar te zeggen.

Chantal begon zelfs tijdens de bevalling te roepen dat het niet eerlijk was en dat ze ook haar moeder wilde zien.

Ook verweten de bewoners haar vaak dat ze zo vaak riep dat ze weg wilde en dan niet ging, en dat draaide dan altijd om de redenering dat het kwetsend zou zijn tegenover degene die wel weg zou moeten maar niet wilde (over egocentrisch gedrag gesproken)
Het is natuurlijk wel begrijpelijk dat ze Tanja als bedreiging zagen (waar duidelijk de schoen wrong), maar dat hadden ze niet op haar conto mogen schrijven.

Ik weet niet precies hoe je ondanks al dat soort dingen, nog van keurig gedrag kan spreken.
quote:
Egocentrisch mens, die draait op slachtofferisme en verbeten verontwaardiging.
"De kraamtijd had de mooiste tijd moeten worden en dat is verpest door een nominatie"
Klinkt bekend in de oren, niet? iets met verpestte verrassing?
Ik heb me dit al eerder afgevraagt, als ze echt zo egocentrisch zou zijn zoals ik zo vaak beschreven zie worden, waarom heeft ze dan zoveel moeite gehad met die uitzonderingspositie en stapt ze uit een setting die voornamelijk om haar draaide en wereldwijd in de publiciteit staat

Die eerste verpestte verrassing is waar het echt mis ging, toen viel het vertrouwen in BB bij haar weg en werd (recalcitrant en) heel onzeker of andere afspraken wel nagekomen zouden worden.
Ik kan dat allemaal wel begrijpen want ze ging natuurlijk wel een cruciale tijd tegemoet.

Zelfs haar redenatie van die verpestte kraamtijd kan ik ook volgen.
Ze heeft altijd aangegeven dat nominaties haar niet boeide, heeft ze tijdens haar eerste nominatie ook helemaal niet moeilijk over gedaan.
Alleen tijdens haar kraamtijd had ze wat begrip verwacht, het ging dus helemaal niet om die nominatie, maar om het tijdsip waarop (getuige ook haar opmerking: "had dan een weekje gewacht, waar zit je verstand".).
Zij stond hier trouwens niet alleen in, zelfs Roel en Menno vonden die nominatie van Ingrid onbegrijpelijk en spraken over "een mes in Tanja's rug".
Tanja had namelijk van te voren aangegeven dat ze bang was om kort na de bevalling weggestemd te worden, omdat ze dan zou denken dat het de bewoners alleen maar om het kindje te doen was en nu dat ze die eenmaal gezien hadden Tanja wel op kon tiefen.
Ze werd dus wel genomineerd vlak na de bevalling, nota bene ook door Ingrid haar'vriendin' die ze haar gedachten hierover vooraf had verteld, en om dan ook nog eens juist die week de baby aan iedereen te showen terwijl ze dus dat idee in haar achterhoofd had, lijkt mij ook geen leuke kraamtijd die je dan tegemoet kan zien, dan ben je toch liever bij vrienden en familie waarvan je weet dat ze jouw persoon zelf ook waarderen.
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:42:30 #262
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31785057
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:40 schreef PC eend het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel zo dat ze zich zovaak afzonderde omdat die baby afgezonderd zat en niet de woonkamer in mocht (wat ze juist in principe heel erg vond), trouwens zo bijzonder vind ik het niet dat je het de eerste paar dagen vaak over je kind praat als je net bevallen bent.
Maar ik heb haar na haar bevalling nog wel een paar leuke gesprekken zien hebben, en die gingen echt niet alleen over de baby hoor.
[..]

Waar is die kraamhulp dan voor?
Ik dacht juist om te ontlasten omdat je vooral de eerste paar dagen helemaal niet 'gewoon door kan'.
En daarbij is het ook nog een verschil of je voor je andere kinderen moet zorgen, of dat je een spelletje moet spelen (waar je eigenlijk al geen zin meer in hebt) met mensen waarvan je de meeste totaal niet vertrouwt en in dat laatste geval kan ik me juist zeer goed voorstellen dat je liever bij je kindje bent (ook al betekend dit afzondering).
[..]

Rekening met haar hebben gehouden
Dat heb ik dan weer heeel weinig gezien, ze keken vanaf het begin alleen maar met scheve ogen naar haar en het werd alleen maar erger, ze hadden totaal geen begrip voor haar en denken alleen maar aan hun zelf.
Treffend voorbeeld hiervan is wel dat Chantal nota bene tijdens de bevallen begon te zeuren dat ze nu nooit meer een feestje zouden krijgen.

Ik heb heel weinig gezien dat een bewoner oprecht interesse voor haar had, meestal probeerde ze op slinkse wijze erachter te komen wat voor afspraken ze allemaal met BB gemaakt had.
[..]

Ze heeft nooit begrip van de bewoners geeist, volgens mij (en ik ben zeer benieuwd wat jij allemaal voor gestes gezien hebt), ze ging er vanuit dat dat van zelfsprekende fatsoensnormen waren en heeft er nooit om gevraagt, maar kon als ze het niet kreeg wel kwaad worden, zoals je zegt word ieder mens het wel een keer zat (helemaal met hormonen enzo).

Er kwam dus juist bar weinig begrip vanuit de groep, en daarom is ze een paar keer kwaad geworden.
Zij was juist degene waar het begrip vandaan kwam, tot op zekere hoogte, daar zijn legio voorbeelden van.
[..]

Ik weet niet hoor, hebben wij wel hetzelfde gekeken
Keurig gedragen
Dit was vooraf de bedoeling:"nieuw leven zal de sensatie en het willen winnen even naar de achtergrond verdingen".
Deze opzet is grandioos mislukt al vanaf dag 1 waren ze in deze versie, meer dan alle BB's bij elkaar, zo openlijk bezig met het spel en het willen winnen.
Al in de eerste week probeerde ze stiekum buiten de microfoons om met elkaar te bespreken hoe ze Tanja 'uit konden schakelen'.

Ook zaten ze haar de hele tijd achter haar rug om zwart te maken en te klagen over haar uitzonderingspositie, voornamelijk wat het eten en de contacten met de buitenwereld betrof en alleen roel had de moed dit rechtstreeks tegen haar te zeggen.

Chantal begon zelfs tijdens de bevalling te roepen dat het niet eerlijk was en dat ze ook haar moeder wilde zien.

Ook verweten de bewoners haar vaak dat ze zo vaak riep dat ze weg wilde en dan niet ging, en dat draaide dan altijd om de redenering dat het kwetsend zou zijn tegenover degene die wel weg zou moeten maar niet wilde (over egocentrisch gedrag gesproken)
Het is natuurlijk wel begrijpelijk dat ze Tanja als bedreiging zagen (waar duidelijk de schoen wrong), maar dat hadden ze niet op haar conto mogen schrijven.

Ik weet niet precies hoe je ondanks al dat soort dingen, nog van keurig gedrag kan spreken.
[..]

Ik heb me dit al eerder afgevraagt, als ze echt zo egocentrisch zou zijn zoals ik zo vaak beschreven zie worden, waarom heeft ze dan zoveel moeite gehad met die uitzonderingspositie en stapt ze uit een setting die voornamelijk om haar draaide en wereldwijd in de publiciteit staat

Die eerste verpestte verrassing is waar het echt mis ging, toen viel het vertrouwen in BB bij haar weg en werd (recalcitrant en) heel onzeker of andere afspraken wel nagekomen zouden worden.
Ik kan dat allemaal wel begrijpen want ze ging natuurlijk wel een cruciale tijd tegemoet.

Zelfs haar redenatie van die verpestte kraamtijd kan ik ook volgen.
Ze heeft altijd aangegeven dat nominaties haar niet boeide, heeft ze tijdens haar eerste nominatie ook helemaal niet moeilijk over gedaan.
Alleen tijdens haar kraamtijd had ze wat begrip verwacht, het ging dus helemaal niet om die nominatie, maar om het tijdsip waarop (getuige ook haar opmerking: "had dan een weekje gewacht, waar zit je verstand".).
Zij stond hier trouwens niet alleen in, zelfs Roel en Menno vonden die nominatie van Ingrid onbegrijpelijk en spraken over "een mes in Tanja's rug".
Tanja had namelijk van te voren aangegeven dat ze bang was om kort na de bevalling weggestemd te worden, omdat ze dan zou denken dat het de bewoners alleen maar om het kindje te doen was en nu dat ze die eenmaal gezien hadden Tanja wel op kon tiefen.
Ze werd dus wel genomineerd vlak na de bevalling, nota bene ook door Ingrid haar'vriendin' die ze haar gedachten hierover vooraf had verteld, en om dan ook nog eens juist die week de baby aan iedereen te showen terwijl ze dus dat idee in haar achterhoofd had, lijkt mij ook geen leuke kraamtijd die je dan tegemoet kan zien, dan ben je toch liever bij vrienden en familie waarvan je weet dat ze jouw persoon zelf ook waarderen.
pi_31785087
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:58 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Haar aanmelding voor BB heeft ze vanaf een vriendin moeten mailen.
Dont believe the hype

(Of kom met een bron, want mijn bronnen zeggen iets heel anders)
pi_31785163
Wat zou ze eigenlijk krijgen voor al die interviews, maandag zit ze in RTL Boulevard, ik gok zo'n 5000 euro of minder?
Als ze voor al die interviews flink wat geld vraagt dan is die schuld van 20.000 euro zo afgelost en dan wordt de crack natuurlijk ook een stuk goedkoper...
pi_31785164
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:42 schreef Gert het volgende:

[..]

pi_31786555
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:43 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dont believe the hype

(Of kom met een bron, want mijn bronnen zeggen iets heel anders)
Tanja zelf, op de streams.

Haar moeder had gebeld met Talpa, of Tanja zich nog kon aanmelden. Dat kon, maar dan moest Tanja zo snel mogelijk een mailtje sturen.
pi_31816071
Tanja liep hier vanmiddag met haar kind tegen de borst, met haar hondje, voor de deur
pi_31816402
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:38 schreef Whizzkith het volgende:
Tanja liep hier vanmiddag met haar kind tegen de borst, met haar hondje, voor de deur
Die deur blij.

Wij zijn van d'r af.
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:52:35 #269
121302 silosil
groetjes uit alkmaar
pi_31820324
wat een slap geouwehor zeg ik heb ook gerookt in mijn zwangerschap , mijn dochter is gelukkig kerngezond en zit atheneum 3 hahahahah wat een nonsens . wat niet wil zeggen dat ik haar een cool wijf vind ik vind het een domme doos .. associaal en egoistich
heeft aanpassingingsproblemen en kan zometeen zo weer achter het raam als ze dr geld erdoor gejast heb
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:50 schreef Sarah-Jezebel het volgende:

[..]

Precies, en het meeste is nu ook gewoon nog niet aantoonbaar, is niet een kwestie van of, maar meer een van wanneer....
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:02:20 #270
242 Pinball
Electric Monk
pi_31820670
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:52 schreef silosil het volgende:
wat een slap geouwehor zeg ik heb ook gerookt in mijn zwangerschap , mijn dochter
heeft aanpassingingsproblemen en kan zometeen zo weer achter het raam als ze dr geld erdoor gejast heb
Nou nou
pi_31821215
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:02 schreef Pinball het volgende:

[..]

Nou nou
hahahaha, leuk gequote
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_31829113
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:35 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Tanja zelf, op de streams.

Haar moeder had gebeld met Talpa, of Tanja zich nog kon aanmelden. Dat kon, maar dan moest Tanja zo snel mogelijk een mailtje sturen.
Hmm maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze zelf geen PC heeft of heeft ze dat er toen ook bij gezegd?
Of is het een aanname zoals ik ook wel eens heb gezien, dat mensen denken dat ze geen internet heeft omdat van mensen in 'dat soort kringen' het onwaarschijnlijk is dat ze weten hoe je met een PC moet omgaan?
Nou is haar laatste job inkoopco-ordinator geweest dus ik weet niet zo goed wat ze bedoelen

Haar moeder vertelde trouwens dat ze gebeld heeft :
Geesje Slangenberg las op een maandagochtend de krant en zag dë advertentie staan waarin een zwangere vrouw werd gezocht voor de populaire reallifesoap. Grappend belde ze 's middags haar dochter om haar zogenaamd over te halen. Tot haar verrassing ging Tanja er serieus op in. Sterker nog: ze belde gelijk met Talpa en zat korte tijd later al voor de psychologische test in Papendal.
pi_31829123
Vanavond in BVD voor de mensen die er maar geen genoeg van kunnen krijgen

En ook een of ander shownieuws programma dacht ik
pi_31829495
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:07 schreef PC eend het volgende:
Vanavond in BVD voor de mensen die er maar geen genoeg van kunnen krijgen

En ook een of ander shownieuws programma dacht ik
Boulevard bij Albert verlinde
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:44:02 #275
521 ruby
Hell yeah!
pi_31833582
's Kijken wat ze nou weer allemaal te zeiken heeft.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:02:59 #276
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_31834082
Jankkut...leeft ze nog?
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  maandag 31 oktober 2005 @ 13:21:44 #277
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31835785
Het leukste vond ik dat ze nadat ze door de deur was gestapt zei: "eindelijk normale mensen" (of in ieder geval iets in die context)
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:36:03 #278
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_31837588
Nou, wat leuk...als er één iemand zich abnormaal gedroeg in dat huis was zij het wel...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:08:48 #279
55709 Stereotomy
pi_31840283
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:21 schreef buzzer het volgende:
Het leukste vond ik dat ze nadat ze door de deur was gestapt zei: "eindelijk normale mensen" (of in ieder geval iets in die context)
En het waren nog wel Ruud de Wild en haar moeder, of all people
  † In Memoriam † maandag 31 oktober 2005 @ 17:51:39 #280
128220 Peter6000
pi_31843103
O, het staat er al

VANAVOND LEKKER TAN IN BAREND EN VAN DORP

Samen met oa Peter R de Vries trouwens.
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:04:48 #281
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_31843491
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
O, het staat er al

nou, dan weet jij wel hoeveel aandacht Tanja krijgt
pi_31843594
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:04 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

nou, dan weet jij wel hoeveel aandacht Tanja krijgt
Heel veel.... als sjon dat wil
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:09:11 #283
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_31843616
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:08 schreef PC eend het volgende:

[..]

Heel veel.... als sjon dat wil
ja dat is ook weer waar
pi_31843661
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
O, het staat er al

Nou weer niet veel kijkers dus voor Barend en van dorp.....pfff ben blij dat ze eruit is hoor
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:36:11 #285
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_31844345
Op de BB-site staat dat Tanja en baby weer in het huis zijn....
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_31844413
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:36 schreef Harry het volgende:
Op de BB-site staat dat Tanja en baby weer in het huis zijn....
Waar dan
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:43:28 #287
6941 APK
Factual, I think.
pi_31844558
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef PC eend het volgende:

[..]

Waar dan
Aan de muur.
pi_31844624
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:43 schreef APK het volgende:

[..]

Aan de muur.
Hmmm dooie mus
Maar beter dan niks

-edit- Ik kan er op de BB site nog steeds niks over vinden.
pi_31844687
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:43 schreef APK het volgende:

[..]

Aan de muur.
pi_31845427
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 05:50 schreef area51 het volgende:

[..]

Boulevard bij Albert verlinde
Zit je me te mindfucken ofzo
Zit al 3 kwartier naar die bende te kijken
Ook in de aankondiging niks hierover
pi_31845557

Tanja is super arrogant geworden en ook Endemol wil niets meer met dr maken te hebben
pi_31845568
HAHAHAHAH ze stelde teveel eisen
pi_31845582
Tanja komt niet
Ze had teveel eisen, en RTL Boulevard zei "doei !!!!!!!!!!!!"

en volgens mij Talpa ook, ze zijn er klaar mee
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31845605
Ze wou een visagist, een stylist en gratis kleding
pi_31845626
Ben benieuwd of ze bij BVD zit vanavond
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:20:10 #296
6941 APK
Factual, I think.
pi_31845635
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:17 schreef PC eend het volgende:
HAHAHAHAH ze stelde teveel eisen
pi_31845672
Knal deze even vol, dan kan die ander open blijven
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:21:15 #298
6941 APK
Factual, I think.
pi_31845678
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:19 schreef kissa het volgende:
Ze hadden de kapper van Menno moeten laten komen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:21:59 #299
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_31845695
Zou ook te veel eisen hoefde ik niet met die rotzooi mee te doen
pi_31845702
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:19 schreef kissa het volgende:
Ze wil nogal wat, normaliter zal ze toch iets van 25 euro krijgen standaard? Das toch wel een normaal tarief voor zo'n snollekop?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')