abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31672175
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:08 schreef Arcee het volgende:
Ze zou heel anders zijn na de bevalling en bood d'r excuses aan voor haar gedrag tijdens de zwangerschap.

Nou, dat hield ze wel 1 dag voor. Ze is eigenlijk nog erger dan ervoor.
Al langer dan een week voor haar bevalling ging het een stuk beter met haar.
Ze hield dat gedrag ook langer dan een dag vol, maar was wel verslagen door het feit dat de baby in het aparte kamertje moest blijven, pas nadat ze genomineerd was (en niet iedereen wil vertellen wie dat deed) is ze weer pissig, maar niet op iedereen.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31672189
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn van die hormonen, maar er bestaat ook nog zoiets als fatsoen.
Daar heb je gelijk aan, ik snap niet dat die bewoners dat niet zien
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 oktober 2005 @ 02:28:41 #153
862 Arcee
Look closer
pi_31672416
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef PC eend het volgende:
Al langer dan een week voor haar bevalling ging het een stuk beter met haar.
Ze hield dat gedrag ook langer dan een dag vol, maar was wel verslagen door het feit dat de baby in het aparte kamertje moest blijven, pas nadat ze genomineerd was (en niet iedereen wil vertellen wie dat deed) is ze weer pissig, maar niet op iedereen.
Volgens mij heeft ze 't helemaal gehad met de héle groep, hoor.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_31672537
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:28 schreef Arcee het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze 't helemaal gehad met de héle groep, hoor.
Ze weet niet zeker wie haar genomineerd heeft, dus weet niet goed waar ze met haar woede heen moet, maar laatst heb ik haar een leuk gesprek zien hebben met roel en Menno (ze ging wel gelijk weg toen Ingrid en Chantal uit bed kwamen).
En ik denk ook niet dat ze het met Dido gehad heeft
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 oktober 2005 @ 02:39:46 #155
862 Arcee
Look closer
pi_31672571
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:37 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ze weet niet zeker wie haar genomineerd heeft, dus weet niet goed waar ze met haar woede heen moet, maar laatst heb ik haar een leuk gesprek zien hebben met roel en Menno (ze ging wel gelijk weg toen Ingrid en Chantal uit bed kwamen).
En ik denk ook niet dat ze het met Dido gehad heeft
En 't ligt echt niet alleen aan haar hormonen dat ze zo doet.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_31672612
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:39 schreef Arcee het volgende:

[..]

En 't ligt echt niet alleen aan haar hormonen dat ze zo doet.
Hoe doet?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 06:27:02 #157
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31673417
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:42 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hoe doet?
Dat ze zich gedraagt als een achterlijke verwende uitkeringstrekkende asociale snol?
pi_31673546
Ik hoop eigenlijk dat Tanja er nog in blijft zitten, en dat er dan een ruzie komt die zo erg is dat ze vrijwillig het huis verlaat.
Tanja weg en geen startgeld.. heeerlijk
pi_31673673
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 07:25 schreef Sputnik het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Tanja er nog in blijft zitten, en dat er dan een ruzie komt die zo erg is dat ze vrijwillig het huis verlaat.
Tanja weg en geen startgeld.. heeerlijk
Van mij mag dat deze week al gebeuren.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 08:25:42 #160
242 Pinball
Electric Monk
pi_31673829
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 07:58 schreef BorTheWolf het volgende:

Van mij mag dat deze week al gebeuren.
Ik zie het niet gebeuren helaas. Op de één of andere manier denk ik dat Tanja ineens wél standvastig is als het om geld gaat. De periodieke onthouding, het stoppen met roken, de 3 peuken per dag, en haar nominatiesysteem waren allemaal niet zo succesvol, maar ik verwacht echt niet dat ze zich het startgeld door de neus laat boren door een vrijwillige exit. Ik denk eerder dat ze zichzelf bewust onmogelijk maakt zodat ze elke week op de bank zit, vaak genoeg zegt dat ze naar huis wil, en uiteindelijk hoopt door het publiek uit medelijjden naar huis gestuurd te worden.

Want ze is misschien een asociaal stuk white trash wat nog te ranzig is voor hondenvoer, maar helemaal dom is ze niet als het om geld gaat.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:13:54 #161
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_31675061
't Is dat vreselijke gemauw en gejank altijd, dat slachtoffer spelen.
...Maar inderdaad, dat geld houdt haar vast wel bezig. Ondanks het feit dat ze eerder zei dat 350.000 nóg niet zoveel was: 'heb je er só weer doorheen gejaagd.'

...Ze denkt dat ze het wel gaat redden, met de charme van een klein kindje. Zou nog wel 'ns tegen kunnen vallen...
'Beam me up Scotty'
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:16:47 #162
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_31675101
Gisteren was wel mooi bij Jensen...die zei dat Tanje het IQ heeft van een tuinhek en dat ze nog een vergunning zou moeten krijgen om te schijten!!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:53:20 #163
136 V.
Like tears in rain...
pi_31675719
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:05 schreef MiepMiep het volgende:
Ik snap niet dat er niet wat meer begrip is voor de eerst zwangere en nu pas bevallen Tanja. Hormonen kunnen hele gekke dingen met je doen.
Ik snap niet dat je haar gannefkarakter niet gewoon door haar zwangere gloed heen kunt zien. Dit is het type mens dat alles dat anderen doen als negatief ziet. Wat ze zelf doet, echter, draagt bij aan haar zaligverklaring, mocht zij ooit - en wat mij betreft liever gisteren dan morgen - het tijdelijke voor het eeuwige verwisselen. Als zij nomineert, dan mag dat. Sterker nog, zij heeft deze week twee mensen genomineerd, waarvan er zelfs ééntje door haar direct op de bank terechtkwam. Dat is onderdeel van het spel, dat haar argumentatie achtelozer is en rotter dan een mispel die net de rottigste-mispel-ooit-verkiezing heeft gewonnen, dat doet er niet toe. Ik heb Nathalie op de bank gezet zonder duidelijke verklaring (schouderophaal-boeiuh-lekkurbulangrijk), maar dat is nou eenmaal niet anders.

Maar hoe durft iemand mij te nomineren, ik-heb-het-al-zo-zwaar-en-ik-verdien-een-uitzonderingspositie-want-er-is-nog-nooit-een-zwangere-bep-weggestemd-in-haar-kraamweek-en-mijn-ongewenste-kind-was-ook-al-een-meisje-in-plaats-van-een-jongen-en-het-is-allemaal-de-schuld-van-de-anderen-boehoehoehoe.

Schubbenkut

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_31675925
Hallo, ik ben nieuw hier, ik lees wel eens, maar verder heb ik nog niet gereageerd. Ik volg BB wel, maar vind het maar een vreemd gezelschap bij elkaar. Vooral Tanja, je zou toch denken dat die bevalling wat met haar gedaan heeft, maar ze is weer helemaal terug gevallen in haar oude gedrag.
pi_31681308
Waar ik me echt mateloos aan irriteer zijn de zinnetjes "als je zelf zwanger bent geweest", "wacht maar af tot je zelf zwanger bent geweest", "je weet niet is hoe om zwanger te zijn" en dat soort flauwekul. Ze staat écht boven de groep. Gisteravond zei ze nog dat ze niet bij de groep wil zijn. Ze verwachtte een leuke tijd en nu heeft ze een klotetijd. Ze wilde bijvoorbeeld niet bij de groep zijn, omdat ze Joscelyn in haar armen wil hebben, maar ze had gisteravond wel tijd om 3 peuken weg te werken zonder maar 1 moment zichzelf af te vragen of Joscelyn huilde. Dát kan allemaal wel, maar een kopje thee drinken met je medebewoners als je baby slaapt kan niet, want dan heeft ze "het zo druk" met wassen en lezen hoe het allemaal moet met de baby ?!

En waar ik bijna van uit mijn plaat ga naar BB toe is dat, nu de bevalling voorbij is, Tanja best mee kan doen in het rantsoen. Eten mag ze van mij best wel, want dat heeft ze nodig i.v.m. aansterken en borstvoeding, maar waarom kan Tanja geen shag roken ? Afpakken die sigaretten en ook op de shag bijvoorbeeld. Dan maakt BB ook een statement vind ik !
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:02:41 #166
19319 weyden
viruseliminator
pi_31682181
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Alsof ik het zelf geschreven heb

Komt nog bij dat Rob al meerdere keren heeft gezegd dat hij zeker niet van Tanja gaat verliezen. Dus nog een extra reden
Helemaal mee eens. Bid al dagen dat Rob mag gaan
pi_31683737
Stel je nu eens voor dat je kinderen worden opgevangen door een tanja... Dat is tenslotte wat ze hebben voor gesteld Bijstandoeders moeten maar op de kinderen passen van werkende ouders aah alleen het idee al zo'n iemand die niets wil maar wel .... ach jullie begrijpen me vast wel .
strak hebben onze kinderen bijstand nodig om hier over heen te komen .
KIndje:juf ik wil tekenen

Tanja: Kan me niets niets schelen daar heb ik ik nu geen zin in , eerst een sigretje

boeie
pi_31683797
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:28 schreef enilo het volgende:
Stel je nu eens voor dat je kinderen worden opgevangen door een tanja... Dat is tenslotte wat ze hebben voor gesteld Bijstandoeders moeten maar op de kinderen passen van werkende ouders aah alleen het idee al zo'n iemand die niets wil maar wel .... ach jullie begrijpen me vast wel .
strak hebben onze kinderen bijstand nodig om hier over heen te komen .
KIndje:juf ik wil tekenen

Tanja: Kan me niets niets schelen daar heb ik ik nu geen zin in , eerst een sigretje

boeie
pi_31705663
Tanja woont hier in de straat
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:10:10 #170
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31705691
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:08 schreef Whizzkith het volgende:
Tanja woont hier in de straat
dat flatje met die enorme uitgebouwde schoorsteen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31706185
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:50 schreef Gert het volgende:

[..]

OK, dan nu nog even een andere kijk op Tanja:

- Ik heb in vijf jaargangen BB nog nooit zo'n asociale deelnemer gezien als zij. Zo grof, dat het je woede doet omslaan in puur genot.
De allermooiste actie vond ik dat ze expres een peuk opstak om de opdracht voor de rest van de groep te verknallen.
Zoals ik al zei ik zie dat asociale niet, ik vind haar juist het meest sociaal van de hele groep.

Dat ze die opdracht verpestte kwam nadat Roel zo tegen haar begon te zeiken over die magnetronmaaltijden terwijl ze al bijna een week niet gerookt had, terwijl toen Roel zelf een week echt moest stoppen tegen iedereen zat te vertellen dat ze op dat moment geen discussie met hem aan moesten gaan.

Roel vertelde haar ook dat ze voor hem helemaal niet boeiend was voor de groep, terwijl ze nota bene zijn plaats wilde innemen met die rookopdracht (heel sociaal lijkt mij,want ze hoefde dit niet te doen).
Tanja dacht dat hij bedoelde dat de groep haar niet boeiend vond en toen ging de kont tegen de krib en stak ze die peuk op, volgens mij om duidelijk te maken dat de gevoelens die de groep voor haar heeft op dat moment geheel wederzijds waren.
quote:
- Of ze ex-junk is, is inderdaad speculatie. het enige wat daar op zou kunnen wijzen, is dat ze een tijdje in een milieu heeft gezeten waar veel cocaïne omging. Ook heeft ze zo af en toe weleens wat xtc gehad, maar dat stelt weinig voor, als haar woorden kloppen.
Ik heb haar juist horen vertellen dat xtc haar grootste probleem is geweest, omdat ze in haar gabberperiode vaak naar feesten ging en daar vaak pillen slikte.
Ook heeft ze andere drugs wel eens geprobeerd, maar is naar eigen zeggen nooit verslaafd geweest.
Naar eigen inzicht is ze gestopt met xtc omdat ze vond dat het zo de verkeerde kant opging en een opleiding belangrijker vond (en deze ook heeft afgemaakt itt de opleiding die ze deed toen ze nog xtc gebruikte).
Dit terwijl de vriend waar ze op dat moment mee samen woonde, wel doorging met drugsgebruik (coke). Als je omgeving hiermee doorgaat en jij bent de enige die hier niet in mee gaat, dan moet je wel sterk in je schoenen staan.
quote:
Verder bleek ze weinig standvastig in haar rookgedrag: ze loog zichzelf en anderen voor over de hoeveelheid sigaretten die ze rookte, en maakte zichzelf wijs dat haar lichaam een buffer was waardoor de baby geen schade ondervond van de teer en nicotine. Het zijn merkwaardige bagatelliserende gedachtenkronkels die je ook vaak bij junks / alcoholisten ziet, maar het voert te ver om daaruit af te leiden dat ze dús zelf ook ex-junk is.
Het zou míj echter niet verbazen. Alleen: ook al is het zo.. wat dan nog. Het is hoogstens verontrustend voor de toekomst van het kofferbakkindje, ivm een mogelijke terugval.
Ik heb ook al eens uitgelegd dat die bufferfunctie wel min of meer bestaat en dat ze nu dan ook niet wil dat er in het huis gerookt wordt, ze hier gewoon consequent in is.
Volgens mij heeft ze niet gelogen over haar rookgedracht,wel heeft ze verschillende malen aangegeven dat ze het wilde proberen te matigen, wat idd niet erg lukte.
Iets wat veel zwangere vrouwen niet lukt en de schade die haar baby hiervan kan ondervinden word nog al eens overdreven en gelukkig is ook gebleken dat de baby kerngezond is.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:37:05 #172
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31706332
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:30 schreef PC eend het volgende:

[..]

Zoals ik al zei ik zie dat asociale niet, ik vind haar juist het meest sociaal van de hele groep.

Dat ze die opdracht verpestte kwam nadat Roel zo tegen haar begon te zeiken over die magnetronmaaltijden terwijl ze al bijna een week niet gerookt had, terwijl toen Roel zelf een week echt moest stoppen tegen iedereen zat te vertellen dat ze op dat moment geen discussie met hem aan moesten gaan.

Roel vertelde haar ook dat ze voor hem helemaal niet boeiend was voor de groep, terwijl ze nota bene zijn plaats wilde innemen met die rookopdracht (heel sociaal lijkt mij,want ze hoefde dit niet te doen).
Tanja dacht dat hij bedoelde dat de groep haar niet boeiend vond en toen ging de kont tegen de krib en stak ze die peuk op, volgens mij om duidelijk te maken dat de gevoelens die de groep voor haar heeft op dat moment geheel wederzijds waren.
[..]

Ik heb haar juist horen vertellen dat xtc haar grootste probleem is geweest, omdat ze in haar gabberperiode vaak naar feesten ging en daar vaak pillen slikte.
Ook heeft ze andere drugs wel eens geprobeerd, maar is naar eigen zeggen nooit verslaafd geweest.
Naar eigen inzicht is ze gestopt met xtc omdat ze vond dat het zo de verkeerde kant opging en een opleiding belangrijker vond (en deze ook heeft afgemaakt itt de opleiding die ze deed toen ze nog xtc gebruikte).
Dit terwijl de vriend waar ze op dat moment mee samen woonde, wel doorging met drugsgebruik (coke). Als je omgeving hiermee doorgaat en jij bent de enige die hier niet in mee gaat, dan moet je wel sterk in je schoenen staan.
[..]

Ik heb ook al eens uitgelegd dat die bufferfunctie wel min of meer bestaat en dat ze nu dan ook niet wil dat er in het huis gerookt wordt, ze hier gewoon consequent in is.
Volgens mij heeft ze niet gelogen over haar rookgedracht,wel heeft ze verschillende malen aangegeven dat ze het wilde proberen te matigen, wat idd niet erg lukte.
Iets wat veel zwangere vrouwen niet lukt en de schade die haar baby hiervan kan ondervinden word nog al eens overdreven en gelukkig is ook gebleken dat de baby kerngezond is.
bijna een week niet gerookt? het zou toch verdomme van de gekke zijn om dat niet te doen terwijl er op die pakjes staat dat roken de zwangerschap schaadt... hummie heeft haar teveel gespaard en daar zal tanja, the worst mother ever on tv, de dupe van worden. oehoe wat erg. opzouten met die white trash.
pi_31706374
PC Eend...
Ik kan Tanja ook niet haten.
Ik vind haar niet de ergste persoon van de groep.
Dat ze nu in zo'n positie zit... daar heeft BB voor gekozen, maar of ze het zelf zo leuk vindt....
pi_31706415
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

bijna een week niet gerookt? het zou toch verdomme van de gekke zijn om dat niet te doen terwijl er op die pakjes staat dat roken de zwangerschap schaadt... hummie heeft haar teveel gespaard en daar zal tanja, the worst mother ever on tv, de dupe van worden. oehoe wat erg. opzouten met die white trash.
Van de rokende vrouwen die voor de 1e keer bij de verloskundige komt, rookt 54% nog steeds. In 1991 was dit nog 70%. Van de vrouwen die bij het eerste bezoek aan de verloskundige roken is 44% niet van plan om alsnog te stoppen. Van de vrouwen die al wel zijn gestopt, is 10% niet van plan om de gehele zwangerschap rookvrij te blijven.

Pas op dat je niet overhaat raakt
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:42:30 #175
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31706483
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:40 schreef PC eend het volgende:

[..]

Van de rokende vrouwen die voor de 1e keer bij de verloskundige komt, rookt 54% nog steeds. In 1991 was dit nog 70%. Van de vrouwen die bij het eerste bezoek aan de verloskundige roken is 44% niet van plan om alsnog te stoppen. Van de vrouwen die al wel zijn gestopt, is 10% niet van plan om de gehele zwangerschap rookvrij te blijven.
ja en kijk eens naar de afwijkingen die kinderen vandaag de dag hebben. allergie, nauwelijks intelligent. ongeconcentreerd. aggresief. en ga zo nog maar een tijdje door. alles wat je kan doen om je kind gezond te houden wordt afgedaan omdat egocentrisme hoogtij viert. prima, maar ik keek wel mijn ogen uit naar die ex-coke hoer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')