Sami was lachwekkendquote:Op donderdag 29 september 2005 23:55 schreef Wup het volgende:
Sami met die megafoon was weer helemaal grappig, jammer dat die scene zo kort was
ik heb me ook weer om Bonnie vermaakt
Welke bart is dat precies danquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:49 schreef JohnDDD het volgende:
ik wil Bonnie+Bart
Bart hoort gewoon bij die familie
ze moeten uit laten komen dat Bart de vader is van Mimi ofzo
jaaa perfect koppelquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:49 schreef JohnDDD het volgende:
ik wil Bonnie+Bart
Bart hoort gewoon bij die familie
ze moeten uit laten komen dat Bart de vader is van Mimi ofzo
Aha, nu weet ik hetquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:03 schreef Wup het volgende:
@Marli: Bart is de knecht van Tony............
ik ben nogal voorstander van Kate, grote Lauren Koslow fanquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:17 schreef JohnDDD het volgende:
Dank.
Idd jammer dat die scene in twee seconden begon en stopte.
Ik vind Kate en Roman als karakters en personen niet leuk, en Marlena en Tony wel, dus ik vind het ook jammer.
ik vond Josh Taylor geweldig als Jack McKay [ beverly hills 90210]quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:19 schreef JohnDDD het volgende:
Josh Taylor mag van mij meteen weg!
Ik hoop dat Bart ooit de vader van Mimi blijkt en dat ze dan een Biderbeck & Daughter (bart heet Biderbeck) detective-bureau beginnen! kun je ej dat voorstellen, bart en mimi samen aan het speuren?
Ach ik vind de meeste allemaal wel geweldig, maar Hope, Bo en Sami steken er echt boven uit. Bo en Hope omdat ze steeds geweldig om te zien zijn, samen of alleen. En Sami, heel fout, maar heeft grote mond maar klein hartje,quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:54 schreef JohnDDD het volgende:
over het algemeen houd ik alleen van die langdurige familiekarakters
hope, bo, lucas, sami vind ik geweldig omdat sami een brady en een evans is, lucas een horton en een roberts, bo een kiriakis en een "brady", en hope een horton.
ook hun ouders e.d. vind ik tof in de serie.
ik geef dan weer minder om die losse karakters.
hmz, ik geloof dat die families me niet zoveel uitmaken [ hoewel in Salem ongeveer iedereen familie van elkaar is]quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:54 schreef JohnDDD het volgende:
over het algemeen houd ik alleen van die langdurige familiekarakters
hope, bo, lucas, sami vind ik geweldig omdat sami een brady en een evans is, lucas een horton en een roberts, bo een kiriakis en een "brady", en hope een horton.
ook hun ouders e.d. vind ik tof in de serie.
ik geef dan weer minder om die losse karakters.
Nah, nee niet echt,quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:22 schreef JohnDDD het volgende:
Wat denken jullie van John en NIcole samen?
Ik kwam dr laatst pas achter dat Sami ook een Brady wasquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:07 schreef Wup het volgende:
[..]
hmz, ik geloof dat die families me niet zoveel uitmaken [ hoewel in Salem ongeveer iedereen familie van elkaar is]
Bo & Hope heb ik nogal een hekel aan - hoewel het nu wel meevalt omdat ze niet zo in de picture staan de laatste tijd - die avontuurtjes en dat ze allebei zo stoer zijn, niet leuk
John heeft zijn beste jaren wel gehad denk ik 3D:)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:38 schreef JohnDDD het volgende:
John-Nicole leek me vooral leuk als een soort tussendoortje
Ik vind hem sowieso geen echt trouwe huwelijkspartner, meer een soort tussendoormannetje
en Nicole-Tony, dat past precies in dat guruverhaal van tony dat ik laatst vertelde...het zou mooi zijn als Nicole zich ook bij zijn sekte aansluit
yep, mee eens goede acteur, maar beetje te slome rolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:51 schreef JohnDDD het volgende:
Ach ja Abe kun je ook best missen
maar het is toch wel een heel goede acteur, en een goede man, hij hoort wel een beetje bij het dool-meubilair
hoquote:en ja een sekte waar ze aan de zuip zijn zou leuk zijn
laten we zeggen dat Tony een sekte opricht onder de naam het Tonyïsm(e)...en dan laat hij de hele DiMera-mansion verbouwen naar een of andere semi-tempel. Vervolgens koopt hij al het land eromheen en doopt hij dat om tot het "Tonydorp" (Tony Village). Daar mogen zijn volgelingen, zoals Nicole, Cassie, Sami, etc. wonen.
ik heb niet al te lang geleden wat 2005 scenes gezien van een zatte Nicole en ik pieste echt zowat in mn broek van het lachen, echt hilarischquote:Drank is natuurlijk verboden, maar Nicole kan niet zonder, en wordt betrapt. Tony moet haar dan weer "reinigen van haar zonden".
Dat is het zeker !! Maak amper huiswerk omdat ik DOOL moet zienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:30 schreef Wup het volgende:
wat is DOOL vreselijk goed & verslavend tegenwoordig
ik kan niet wachten tot de volgende aflevering steeds......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:40 schreef JohnDDD het volgende:
Idd.
Even een spoiler wat dat betreft...misschien beter als je het niet leest als je niet wilt weten wat er gebeurt:en toch kan ik het niet laten om het niet te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmm, vind het niet zo erg
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
Ik kijk verder geen amerikaanse soaps, enige soaps die ik kijk zijn ONM & DOOLquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:03 schreef JohnDDD het volgende:
wat vinden jullie trouwens de beste amerikaanse soapcliff ooit?
ik kan mij nog herinneren dat lily diego neerschoot bij ATWT en dat het beeld toen wegging, toen was ik wel even gespannen!
maar vanaf volgende maand geef ik GTST weer een kansje omdat mijn allereerste ware soapheld terug komt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:58 schreef -Marlii- het volgende:
Ik kijk verder geen amerikaanse soaps, enige soaps die ik kijk zijn is ONM &DOOL
ow gelukkig ik begon al te vrezen dat je zomaar een afvallige was geworden... op een heel fout moment........quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:17 schreef -Kate- het volgende:
Hier![]()
Lees mee, zeg weinig, en DOOL momenteel is![]()
onbegrijpelijk dat RTL er niet wat promos tegenaan gooit....in het reclameblok van ATWT of GTST ofzoquote:
wat ik niet begrijp is dat RTL 2 van de beste amerikaanse soap tegenover elkaar programmeert?quote:
yep er is daar soapnet maar ik geloof dat niet iedereen dat kan ontvangenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:38 schreef Giggio het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat RTL er niet wat promos tegenaan gooit....in het reclameblok van ATWT of GTST ofzo
[..]
wat ik niet begrijp is dat RTL 2 van de beste amerikaanse soap tegenover elkaar programmeert?
nu neem ik smorgens ATWT en smiddags DOOL op... maar dan toch? gooi dokter Phil een uur naar voren en zet DOOL na ATWT (en dan wel weer voor BB)
of sluit dat Tele-shop gedoe (als je ergens je TV voor UITZET!)
... hoe doen soap-kijkers in de USA dat?
wij hebben er hier 3, maar zij 8 of 9? of zou er een apart SOAP-kanaal zijn waar alles achter elkaar te zien is?
vond Y&R ook wel wat hebben... maar die was zeer onregelmatig te zien op SBS6 dus dat werd niets....
hoop dat de kijkcijfers van DOOL wel blijven stijgen (als het maar niet tenkoste gaat van ATWT)..
HEREN en DAMES RTL: even zendschema's aanpassen!!
Ik kijk geen gtst, geen reet aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:53 schreef Wup het volgende:
[..]
maar vanaf volgende maand geef ik GTST weer een kansje omdat mijn allereerste ware soapheld terug komt...
Zou wel leuk zijn ook voor meer kijkersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:53 schreef Wup het volgende:onbegrijpelijk dat RTL er niet wat promos tegenaan gooit....in het reclameblok van ATWT of GTST ofzo
Ik vind dr ook echt verschrikkelijk !! Heb dr nu paar keer gezien, maar ze mag wel weer wegquote:
nou nou, ik mag Jan welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
ja saaie kutkinderen die elkaar het leven zuurmaken altijd
Behoorlijk saai blijkt wel weer, wanneer gaat ie nou eens actiever doen ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:33 schreef Wup het volgende:
Philip, hoe saai kun je iemand maken zeg... die vorige Philip was misschien irritant maar hij had wel heel wat meer pit.
Nee, was leukquote:
yep, Sami wees hem daar nog op dus dit zijn de schrijvers gelukkig nog niet vergetenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:17 schreef JohnDDD het volgende:
Trouwens wat ik wel dacht bij het zien van deze aflevering;
die John is echt een totale debiel. Eerst zit ie als een of andere priester exorcisme te doen bij Marlena, en dan zegt ie opeens dat ie die gekke Celeste en dat paranormale gedoe van haar niet serieus neemt.
terugkerende ergernis bij alle soaps, luiheid, laksheid, wisselingen in schrijversteam;quote:Zelfde geldt trouwens voor Philip en Shawn. Die zouden met de DOOL-geschiedenis ook beter moeten weten.
Uhu, zat dr aan te komenquote:
Ja dat weer welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:54 schreef JohnDDD het volgende:
Uitvaarten zijn best ok
zeker als je daarbij 30 elkaar hatende personages bij elkaar stopt
Dan is Shawn het volgende doelwitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:54 schreef JohnDDD het volgende:zeg ik zat eens te mijmeren he
wie past er nou goed bij Shawn? Jan is gestoord...Belle vind ik maar een zeikwijf om eerlijk te zijn, en Mimi past niet bij Shawn's karakter. Verder zijn er geen passende vrouwen voor Shawn
Roman moet blijven !! Oke, hij is niet te verstaan, maar hij is wel leukquote:
Nee, ik niet, er moet wel iemand blijven die Sami goed op dr kop zet, en waar Sami ook nog een beetje naar luistertquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:04 schreef JohnDDD het volgende:
Roman mag van mij wel weg, ik erger me aan hem
daar is Lucas voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:05 schreef -Marlii- het volgende:
Nee, ik niet, er moet wel iemand blijven die Sami goed op dr kop zet, en waar Sami ook nog een beetje naar luistert
Klopt, maar toch maakt dat iets minder indruk dan Roman, alhoewel die klap-scenes ook wel leuk zijn om naar te kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:11 schreef Wup het volgende:
daar is Lucas voor
en Marlena die dat arme meisje af en toe zomaar ineens besluit een knal te verkopen, maf mens....
Was idd het enigequote:en Marlena in dat graf, wat een vertoning:)
toch nog wat te lachen dus:)
Neeheeequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:03 schreef JohnDDD het volgende:
John en Roman mogen van mij beide wel dood
Ze mogen al blij zijn als ze over de 10.000 komenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:48 schreef JohnDDD het volgende:
nee dit topic is niet drukbezocht
op teletekst staan inmiddels ook geen kijkcijfers meer, die waren zijn eerst ook heel laag
Dan kijk ik ONMquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:39 schreef JohnDDD het volgende:
dan zou ik zeggen van 6 tot 7 is mooi en ook van 7 tot 8!
Aha, ik snap wel. Maar het moeten dr nog meer wordenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:48 schreef dayslover het volgende:
maar vroeger hadden ze standaard 0.9% en 7000 kijkers, nu zitten ze vaker rond de 40.000 maar nog steeds te laag.
Niet echt opgevallen als ik eerlijk benquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:50 schreef Wup het volgende:
btw: hadden ze een nieuw achtergrondmuziekje? ik schrok er helemaal van...
John zwaai ik met alle plezier uit, van Kate moet je afblijvenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:09 schreef JohnDDD het volgende:
weet niet, die muziek
john en kate moeten eruit
Precies, John is niet veel aan, Katie nog een beetjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:09 schreef Wup het volgende:
[..]
John zwaai ik met alle plezier uit, van Kate moet je afblijven
nee die is voorlopig uit de lucht, ik kan wel contact met jou opnemen als je een adres geeftquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:13 schreef JohnDDD het volgende:
maar eh
Wup ik heb jou geë-maild op fok at paganplace dot net
ik weet niet of je dat al gezien had dus ik zeg het maar even
Het had zo waar kunnen zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:42 schreef JohnDDD het volgende:
WHAHAHA die fantasie van Kate
je zult het maar niet door hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:02 schreef JohnDDD het volgende:
Bij Dallas was een keer een heel seizoen een droom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef JohnDDD het volgende:
ik denk dat hetnope:)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of anders...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
het klokje van rtl5?quote:
valt mij ook al op dat een Sami-loze aflevering al snel niks is, tenzij Tony een verhaaltje krijgtquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:35 schreef JohnDDD het volgende:
zeg slechte aflevering trouwens vandaag
Geen Sami, geen Lucas, geen Tony.
klein beetje Rex. Bonnie vind ik OK maar ook niet super. tsja wat valt er nog meer te zeggen. shawn en belle en jan. BAH
Precies, zag dr helemaal niet verkeerd uit met die Kerstmuts en dat broekjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:46 schreef -Kate- het volgende:
Rex droeg wel een hele stomme sjaal en dito muts. Maar dat werd gelukkig goedgemaakt in de kerstmuts-scene
quote:Bo en Hope zijn leuk.
Hahahaquote:
Gheghe, ben klein beetje forumverslaafdquote:
Jeujjquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:16 schreef JohnDDD het volgende:
ja hoor hihi
Jij bent gekquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:35 schreef JohnDDD het volgende:
omg zag je die cellulitis op het rechter achterbeen van nicole?
het is me volkomen duidelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:31 schreef JohnDDD het volgende:
Jennifer is de dochter van Bill Horton
wie is haar moeder toch ook weer
dat ik dat nu kwijt ben
o ja Laura Spencer.
Bill Horton is weer de zoon van Alice en ook de broer van Mickey. Mickey en Bill zijn weer de broers van Addie, de moeder van Hope.
ik zal nooit een hekel aan haar krijgen omdat ik een Lauren Koslow fan ben, maar het is af en toe wel tenenkrommend hoe verhaalloos ze er een beetje bij bungelt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:36 schreef -Kate- het volgende:
Vinden jullie Kate ook zo irritant sinds ze verliefd is op Roman? Vroeger was ze een harde tante, maar tegenwoordig is ze een muts eersteklas
Dagttut niet! zullen nog even wat weken hier doorheen moeten om te zien waarom de zandloper daadwerkelijk leeg loopt... ofzo....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:36 schreef JohnDDD het volgende:
James E. Reilly heeft gewoon een hekel aan bepaalde karakters, zoals Abe en Jack, daarom heeft ie die ook doodgemaakt.
Geweldig gelachen om Bo-Shawn-Hope-Belle, heerlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:06 schreef JohnDDD het volgende:
Belle+Hope: In het begin wat minder en nogal nep, later bij de kledingzaak OK. Hope is niet geweldig zonder Bo om eerlijk te zijn.
Shawn+Bo: Geweldig, altijd leuk. Bo is ook een topper.
Hmm, dan is Sami wel tevreden, vind dr leuker als ze zo boos isquote:Marlena+Roman =>
oke bekentenis, ik heb erg moeten lachen vandaag om Bo, Shawn, Hope & Belle, voor het eerst maar wel behoorlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:06 schreef JohnDDD het volgende:
Belle+Hope: In het begin wat minder en nogal nep, later bij de kledingzaak OK. Hope is niet geweldig zonder Bo om eerlijk te zijn.
Shawn+Bo: Geweldig, altijd leuk. Bo is ook een topper.
Ik kwam ook niet meer bij hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:59 schreef Wup het volgende:
oke bekentenis, ik heb erg moeten lachen vandaag om Bo, Shawn, Hope & Belle, voor het eerst maar wel behoorlijk.
ik ben een Bo-Hope en Belle-Shawn hater dus ik wist niet wat me overkwam:)
Dat vond ik juist het leukstequote:Op maandag 24 oktober 2005 19:56 schreef lugum het volgende:
wat eenop het eind. iedereen aan het zoenen
![]()
Ik vond het ook wel leuk, en jammer inderdaad dat Rex en Mimi er niet waren maar dat koste natuurlijk te veel geld om hun in 1 scene te doen. Ze krijgen natuurlijk per aflevering betaald.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dat vond ik juist het leuksteHeerlijk zwijmelen
Maar waar waren Mimi en Rex
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:33 schreef Wup het volgende:
ik vind Jan wel leuk
heerlijk die fantasie met die hamer, ik ben dol op psycho'sWat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:47 schreef lugum het volgende:
zit in de familie
Komt dat nog hier ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Leuke vader-dochter relatiequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:48 schreef lugum het volgende:
sami gunt haar vader zijn relatie niet met kate,dus roman gunt zijn dochter geen relatie met lucas![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:11 schreef Wup het volgende:
ik vind Roman geen leuke vader en Marlena geen leuke moeder tegen Sami
quote:[I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
Weeet ik eigenlijk niet, heb gehoord dat er 7 dood gaan, waarvan we dr 5 gehad hebben. Maar dit weet ik dus niet zeker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:05 schreef lugum het volgende:
gaan er nog meer dood na roman ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit had ik echt nooit verwacht,een stadje met gelovige en preutse inwoners die een stel oude rockers(sex,drugs en rock n roll)uitnodigt. hmm zouden ze sympathy for the devil zingen voor marlena?![]()
Wat is het punt van een punt
voor Celeste sta ik niet in de rij maar Tony heb ik vreselijk gemistquote:
haha, ja toen ik het las heb ik meteen die CD beluisterd, aardig nummer welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:32 schreef lugum het volgende:
dit had ik echt nooit verwacht,een stadje met gelovige en preutse inwoners die een stel oude rockers(sex,drugs en rock n roll)uitnodigt. hmm zouden ze sympathy for the devil zingen voor marlena?![]()
![]()
Had het ergens wel verwacht, zeker na de dood van Cassie, want toen ging Tony ja meteen naar zn vader ( Stefano ?? ) bellen .. maar toch, Tony is dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ole olee
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
met vader zou hij wel stefano bedoelen jaquote:[Had het ergens wel verwacht, zeker na de dood van Cassie, want toen ging Tony ja meteen naar zn vader ( Stefano ?? ) ole olee![]()
ah da van de salem stalker weet ik, want ze herhalen die namen telkens wel opvallend! jammer dat abe dood is, vond ik wel stoerig. de serie is trouwens wel erg hilarisch geworden, vroeger vond ik het meer een gewone soap, totdat marlena bezeten raakte hehe, wat een stoere ijd was dat. en celeste, die eerst aan de kant van de dimeras staat en nu opeens het lievelingetje is van iedereen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:52 schreef lugum het volgende:
dat is wel heeeeel lang geleden(7 jaar ofzo). dan heb je wel een paar paginas nodig om te vertellen wat er in die tussentijd gebeurd is.
wat er nu gebeurd is dat er een aantal moorden zijn gepleegd door de salem stalker. de slachtoffers zijn:abe,jack,maggie,caroline en cassie. (cassie en rex zijn 2 genetisch gemanipuleerde kinderen die zijn gemaakt in opdracht van stefano, eerst werd gedacht dat marlena en tony de ouders waren maar nu blijkt dat roman en kate dat zijn)
stefano dimera schijnt dood te zijn, hoewel wij krijgen te zien dat tony regelmatig belt met "vader". dus het lijkt erop dat stefano nog leeft. hij is immers zo vaak uit het graaf opgestaan.(hoewel hij nu in the bold and the beautiful speelt)
Nicole is ook geweeeldig !! Alhoewel, eerst duwde Brady haar niet van zich af, toen ze buiten stonden maar Cloe had het gelukkig allemaal gezienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:17 schreef lugum het volgende:
dat mens kent ook geen schaamte.en dan dronken nicole
![]()
ik hoop dat ze nog een huwellijksnacht krijgen voordat roman vermoord wordt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teasers voor dinsdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:23 schreef Wup het volgende:
hey Serial killer, Chloe is in town, sla je slag zou ik zo zeggen
ik vind het nog steeds helemaal leuk, al volgt de serial killer mijn verlanglijstje niet helemaalquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:25 schreef -Marlii- het volgende:
Waarom laten ze iemand niet een x leven van zoon aanslag. Dat het nog heel erg onduidelijk is of ze het overlevenOf dat ze gewoon stukje geheugen weghalen als het masker er afgehaald word. Vind het vermoorden niet leuk meer
![]()
het sterkte geslacht slaat zich er wel door heenquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:29 schreef Wup het volgende:
Hope, Sami & Bonnie-Mimi hebben de serial killer van zich weten te slaan dus als je een beetje stoer bent
[ vrouwen he;)]
Zulllen ze dan ook wel verdomd goede reden voor hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:49 schreef lugum het volgende:
"Seriemoordenaars zijn doorgaans van het mannelijk geslacht, maar er is ook een aantal vrouwelijke seriemoordenaars, veelal zogenaamde 'black widows' die systematisch hun partners/echtgenoten vermoordden"
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Zulllen ze dan ook wel verdomd goede reden voor hebben
Alsie veelvoudig is vreemdgegaan in je relatie .. * Onee je mag nooit iemand vermoorden, naja ik leef me in de Amerikaanse cultuur inquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:02 schreef lugum het volgende:
bestaan die dan,een goede reden om je man te vermoorden?![]()
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Alsie veelvoudig is vreemdgegaan in je relatie .. * Onee je mag nooit iemand vermoorden, naja ik leef me in de Amerikaanse cultuur in*
het topic gaat onverwacht wat te snel?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:06 schreef lugum het volgende:
maar even on topic blijven,is er leven na de dood ?
quote:
Ik ging topics terug kijken, DOOL topic 1 stamt af van 2004quote:
Als er nu nog leuke * Ik noem een Hope, Bo, Belle enz .. * doodgaat, kunnen ze dan niet verder gaan filmen in de hemel, want dan zitten er daar ook weer genoeg om een soap over te maken. Dus dan is er wel leven na de doodquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:06 schreef lugum het volgende:
maar even on topic blijven,is er leven na de dood ?
hoe verrassend.... the phoenix rises again toch (of zoiets?)quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:17 schreef -Marlii- het volgende:
Dat zou dus kunnen betekenen dattie nog leeft !!
geen idee, engels suxquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:30 schreef Giggio het volgende:
the phoenix rises again toch (of zoiets?)
dat is die vogel die uit zijn as herrijstquote:
ohquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:33 schreef lugum het volgende:
[..]
dat is die vogel die uit zijn as herrijst![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door -Marlii- op 01-11-2005 17:12:49 ]Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Maar het zou dus niet kunnen dat die Andre de killer is ??quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:49 schreef lugum het volgende:
tony had een tweelingbroer, andre, maar die heeft tony zijn plaats ingenomen tijdens dat pistool in het boek gebeuren,toen hij john wou laten opdraaien voor de (zelf)moord
Uhm, geen idee .. maar het was wel raar van Kate, maar wij zijn altijd zo geschokt voor we pas iets kunnen doen of beseffen denk ikquote:ik vond kate heel raar binnenkomen en even later ging ze pas hysterich gillen , waarom moeten vrouwen altijd zo hysterich gillen ?![]()
andre is al eerder uit de dood herrezen, en het schrijversteam van dool heeft een rijke fantasie dus het zou kunnen. maar ik denk dat andre echt dood is en niet meer terugkomtquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Maar het zou dus niet kunnen dat die Andre de killer is ??
[..]
Uhm, geen idee .. maar het was wel raar van Kate, maar wij zijn altijd zo geschokt voor we pas iets kunnen doen of beseffen denk ik
Dat was idd helemaal geweldigquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:23 schreef Wup het volgende:
haha Bonnie wordt echt steeds toffer
met dr linedancing, prachtig,
Bart, hmm, argh ik weet het allemaal niet meer wie de killer kan zijnquote:wbt Tony, hij is veel te weinig in beeld
waarschijnlijk als straf omdat hij Bart heeft kwijtgemaakt(
het lichaam van roman was verstopt dus die hoeft ze niet gezien te hebben toen ze die brief heeft gepakt. (heb dat stukje niet gezien)quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:21 schreef -Marlii- het volgende:
Ik bedenk met net iets:
Nicole moet samenwerken of weten wie de killer is, want hoe kwam ze anders aan die brief ?? Heeft ze trouwens nog met iemand gebeld nee he ??
haha... zou ik ook zijn geweest in zijn plaats...quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:27 schreef JohnDDD het volgende:
Roman was trouwens wel verbaasd door de identiteit van de moordenaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:44 schreef Jerruh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]Gheghe, dan ga ik dat dus niet doen, tenzij ik het echt niet meer uithoudt omdat ik zo nieuwschierig benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw, we zitten al op pagina 9
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het punt van een punt
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:34 schreef lugum het volgende:
ene keer staat er bij mij pagina 9 en de andere keer pagina 3hmzz daar heb ik geen last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:44 schreef Jerruh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en huiver mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Zwakjes hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 16:25 schreef lugum het volgende:
ik heb ook maar even gegoogled kon de spanning niet meer aan![]()
![]()
je weet het nu?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:25 schreef lugum het volgende:
ik heb ook maar even gegoogled kon de spanning niet meer aan![]()
![]()
Wat is er grappig aan een seriemoordenaar ??quote:Op woensdag 2 november 2005 16:27 schreef Jerruh het volgende:
je weet het nu?
sorry dat ik de aanwijzing gaf, hopelijk heb ik je lol nu niet bedorven...
meer het feit dat ie nu weet wie het is en dus de lol van het kijken naar de serie er misschien beetje van af...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan een seriemoordenaar ??
geeft niet, zo lang had ik het toch niet meer kunnen volhoudenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je weet het nu?
sorry dat ik de aanwijzing gaf, hopelijk heb ik je lol nu niet bedorven...
Vond je het heel gek dat iedereen zo reageerde ?? Want ze hadden en die knoop gevonden, John wist te vertellen dat hij een zwaardenverzameling heeft, en hij was vrijgelaten en liep daar rond .. het is begrijpelijk, maar na de dingen die Nicole vandaag gezegd heeft, geloof ik wel een beetje in zn onschuld ..quote:Op woensdag 2 november 2005 19:48 schreef JohnDDD het volgende:
Jammer dat Tony daar alleen maar zo stond en dat mensen hem zwart maakten enzo
Was wel leuk geweest, maar alssie dat gedaan had, was ie tegelijk met Roman overleden, want dan was waarschijnlijk echt iedereen op hem afgevlogenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:10 schreef JohnDDD het volgende:
nee maar ik vobdn het jammer dat Tony alleen maar stond...dat hij weinig tekst had zegmaar. ik had hem liever de mensen nog wat extra zien pesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |