Ik vind dr ook echt verschrikkelijk !! Heb dr nu paar keer gezien, maar ze mag wel weer wegquote:
nou nou, ik mag Jan welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
ja saaie kutkinderen die elkaar het leven zuurmaken altijd
Behoorlijk saai blijkt wel weer, wanneer gaat ie nou eens actiever doen ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:33 schreef Wup het volgende:
Philip, hoe saai kun je iemand maken zeg... die vorige Philip was misschien irritant maar hij had wel heel wat meer pit.
Nee, was leukquote:
yep, Sami wees hem daar nog op dus dit zijn de schrijvers gelukkig nog niet vergetenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:17 schreef JohnDDD het volgende:
Trouwens wat ik wel dacht bij het zien van deze aflevering;
die John is echt een totale debiel. Eerst zit ie als een of andere priester exorcisme te doen bij Marlena, en dan zegt ie opeens dat ie die gekke Celeste en dat paranormale gedoe van haar niet serieus neemt.
terugkerende ergernis bij alle soaps, luiheid, laksheid, wisselingen in schrijversteam;quote:Zelfde geldt trouwens voor Philip en Shawn. Die zouden met de DOOL-geschiedenis ook beter moeten weten.
Uhu, zat dr aan te komenquote:
Ja dat weer welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:54 schreef JohnDDD het volgende:
Uitvaarten zijn best ok
zeker als je daarbij 30 elkaar hatende personages bij elkaar stopt
Dan is Shawn het volgende doelwitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:54 schreef JohnDDD het volgende:zeg ik zat eens te mijmeren he
wie past er nou goed bij Shawn? Jan is gestoord...Belle vind ik maar een zeikwijf om eerlijk te zijn, en Mimi past niet bij Shawn's karakter. Verder zijn er geen passende vrouwen voor Shawn
Roman moet blijven !! Oke, hij is niet te verstaan, maar hij is wel leukquote:
Nee, ik niet, er moet wel iemand blijven die Sami goed op dr kop zet, en waar Sami ook nog een beetje naar luistertquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:04 schreef JohnDDD het volgende:
Roman mag van mij wel weg, ik erger me aan hem
daar is Lucas voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:05 schreef -Marlii- het volgende:
Nee, ik niet, er moet wel iemand blijven die Sami goed op dr kop zet, en waar Sami ook nog een beetje naar luistert
Klopt, maar toch maakt dat iets minder indruk dan Roman, alhoewel die klap-scenes ook wel leuk zijn om naar te kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:11 schreef Wup het volgende:
daar is Lucas voor
en Marlena die dat arme meisje af en toe zomaar ineens besluit een knal te verkopen, maf mens....
Was idd het enigequote:en Marlena in dat graf, wat een vertoning:)
toch nog wat te lachen dus:)
Neeheeequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:03 schreef JohnDDD het volgende:
John en Roman mogen van mij beide wel dood
Ze mogen al blij zijn als ze over de 10.000 komenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:48 schreef JohnDDD het volgende:
nee dit topic is niet drukbezocht
op teletekst staan inmiddels ook geen kijkcijfers meer, die waren zijn eerst ook heel laag
Dan kijk ik ONMquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:39 schreef JohnDDD het volgende:
dan zou ik zeggen van 6 tot 7 is mooi en ook van 7 tot 8!
Aha, ik snap wel. Maar het moeten dr nog meer wordenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:48 schreef dayslover het volgende:
maar vroeger hadden ze standaard 0.9% en 7000 kijkers, nu zitten ze vaker rond de 40.000 maar nog steeds te laag.
Niet echt opgevallen als ik eerlijk benquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:50 schreef Wup het volgende:
btw: hadden ze een nieuw achtergrondmuziekje? ik schrok er helemaal van...
John zwaai ik met alle plezier uit, van Kate moet je afblijvenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:09 schreef JohnDDD het volgende:
weet niet, die muziek
john en kate moeten eruit
Precies, John is niet veel aan, Katie nog een beetjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:09 schreef Wup het volgende:
[..]
John zwaai ik met alle plezier uit, van Kate moet je afblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |