SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:40 schreef JohnDDD het volgende:
Idd.
Even een spoiler wat dat betreft...misschien beter als je het niet leest als je niet wilt weten wat er gebeurt:en toch kan ik het niet laten om het niet te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmm, vind het niet zo erg
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
Ik kijk verder geen amerikaanse soaps, enige soaps die ik kijk zijn ONM & DOOLquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:03 schreef JohnDDD het volgende:
wat vinden jullie trouwens de beste amerikaanse soapcliff ooit?
ik kan mij nog herinneren dat lily diego neerschoot bij ATWT en dat het beeld toen wegging, toen was ik wel even gespannen!
maar vanaf volgende maand geef ik GTST weer een kansje omdat mijn allereerste ware soapheld terug komt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:58 schreef -Marlii- het volgende:
Ik kijk verder geen amerikaanse soaps, enige soaps die ik kijk zijn is ONM &DOOL
ow gelukkig ik begon al te vrezen dat je zomaar een afvallige was geworden... op een heel fout moment........quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:17 schreef -Kate- het volgende:
Hier![]()
Lees mee, zeg weinig, en DOOL momenteel is![]()
onbegrijpelijk dat RTL er niet wat promos tegenaan gooit....in het reclameblok van ATWT of GTST ofzoquote:
wat ik niet begrijp is dat RTL 2 van de beste amerikaanse soap tegenover elkaar programmeert?quote:
yep er is daar soapnet maar ik geloof dat niet iedereen dat kan ontvangenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:38 schreef Giggio het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat RTL er niet wat promos tegenaan gooit....in het reclameblok van ATWT of GTST ofzo
[..]
wat ik niet begrijp is dat RTL 2 van de beste amerikaanse soap tegenover elkaar programmeert?
nu neem ik smorgens ATWT en smiddags DOOL op... maar dan toch? gooi dokter Phil een uur naar voren en zet DOOL na ATWT (en dan wel weer voor BB)
of sluit dat Tele-shop gedoe (als je ergens je TV voor UITZET!)
... hoe doen soap-kijkers in de USA dat?
wij hebben er hier 3, maar zij 8 of 9? of zou er een apart SOAP-kanaal zijn waar alles achter elkaar te zien is?
vond Y&R ook wel wat hebben... maar die was zeer onregelmatig te zien op SBS6 dus dat werd niets....
hoop dat de kijkcijfers van DOOL wel blijven stijgen (als het maar niet tenkoste gaat van ATWT)..
HEREN en DAMES RTL: even zendschema's aanpassen!!
Ik kijk geen gtst, geen reet aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:53 schreef Wup het volgende:
[..]
maar vanaf volgende maand geef ik GTST weer een kansje omdat mijn allereerste ware soapheld terug komt...
Zou wel leuk zijn ook voor meer kijkersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:53 schreef Wup het volgende:onbegrijpelijk dat RTL er niet wat promos tegenaan gooit....in het reclameblok van ATWT of GTST ofzo
Ik vind dr ook echt verschrikkelijk !! Heb dr nu paar keer gezien, maar ze mag wel weer wegquote:
nou nou, ik mag Jan welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
ja saaie kutkinderen die elkaar het leven zuurmaken altijd
Behoorlijk saai blijkt wel weer, wanneer gaat ie nou eens actiever doen ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:33 schreef Wup het volgende:
Philip, hoe saai kun je iemand maken zeg... die vorige Philip was misschien irritant maar hij had wel heel wat meer pit.
Nee, was leukquote:
yep, Sami wees hem daar nog op dus dit zijn de schrijvers gelukkig nog niet vergetenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:17 schreef JohnDDD het volgende:
Trouwens wat ik wel dacht bij het zien van deze aflevering;
die John is echt een totale debiel. Eerst zit ie als een of andere priester exorcisme te doen bij Marlena, en dan zegt ie opeens dat ie die gekke Celeste en dat paranormale gedoe van haar niet serieus neemt.
terugkerende ergernis bij alle soaps, luiheid, laksheid, wisselingen in schrijversteam;quote:Zelfde geldt trouwens voor Philip en Shawn. Die zouden met de DOOL-geschiedenis ook beter moeten weten.
Uhu, zat dr aan te komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |