quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:11 schreef Wup het volgende:
ik vind Roman geen leuke vader en Marlena geen leuke moeder tegen Sami
quote:[I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
Weeet ik eigenlijk niet, heb gehoord dat er 7 dood gaan, waarvan we dr 5 gehad hebben. Maar dit weet ik dus niet zeker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:05 schreef lugum het volgende:
gaan er nog meer dood na roman ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit had ik echt nooit verwacht,een stadje met gelovige en preutse inwoners die een stel oude rockers(sex,drugs en rock n roll)uitnodigt. hmm zouden ze sympathy for the devil zingen voor marlena?![]()
Wat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight
voor Celeste sta ik niet in de rij maar Tony heb ik vreselijk gemistquote:
haha, ja toen ik het las heb ik meteen die CD beluisterd, aardig nummer welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:32 schreef lugum het volgende:
dit had ik echt nooit verwacht,een stadje met gelovige en preutse inwoners die een stel oude rockers(sex,drugs en rock n roll)uitnodigt. hmm zouden ze sympathy for the devil zingen voor marlena?![]()
![]()
Had het ergens wel verwacht, zeker na de dood van Cassie, want toen ging Tony ja meteen naar zn vader ( Stefano ?? ) bellen .. maar toch, Tony is dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ole olee
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
met vader zou hij wel stefano bedoelen jaquote:[Had het ergens wel verwacht, zeker na de dood van Cassie, want toen ging Tony ja meteen naar zn vader ( Stefano ?? ) ole olee![]()
ah da van de salem stalker weet ik, want ze herhalen die namen telkens wel opvallend! jammer dat abe dood is, vond ik wel stoerig. de serie is trouwens wel erg hilarisch geworden, vroeger vond ik het meer een gewone soap, totdat marlena bezeten raakte hehe, wat een stoere ijd was dat. en celeste, die eerst aan de kant van de dimeras staat en nu opeens het lievelingetje is van iedereen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:52 schreef lugum het volgende:
dat is wel heeeeel lang geleden(7 jaar ofzo). dan heb je wel een paar paginas nodig om te vertellen wat er in die tussentijd gebeurd is.
wat er nu gebeurd is dat er een aantal moorden zijn gepleegd door de salem stalker. de slachtoffers zijn:abe,jack,maggie,caroline en cassie. (cassie en rex zijn 2 genetisch gemanipuleerde kinderen die zijn gemaakt in opdracht van stefano, eerst werd gedacht dat marlena en tony de ouders waren maar nu blijkt dat roman en kate dat zijn)
stefano dimera schijnt dood te zijn, hoewel wij krijgen te zien dat tony regelmatig belt met "vader". dus het lijkt erop dat stefano nog leeft. hij is immers zo vaak uit het graaf opgestaan.(hoewel hij nu in the bold and the beautiful speelt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |