SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Geweldig gelachen om Bo-Shawn-Hope-Belle, heerlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:06 schreef JohnDDD het volgende:
Belle+Hope: In het begin wat minder en nogal nep, later bij de kledingzaak OK. Hope is niet geweldig zonder Bo om eerlijk te zijn.
Shawn+Bo: Geweldig, altijd leuk. Bo is ook een topper.
Hmm, dan is Sami wel tevreden, vind dr leuker als ze zo boos isquote:Marlena+Roman =>
oke bekentenis, ik heb erg moeten lachen vandaag om Bo, Shawn, Hope & Belle, voor het eerst maar wel behoorlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:06 schreef JohnDDD het volgende:
Belle+Hope: In het begin wat minder en nogal nep, later bij de kledingzaak OK. Hope is niet geweldig zonder Bo om eerlijk te zijn.
Shawn+Bo: Geweldig, altijd leuk. Bo is ook een topper.
Ik kwam ook niet meer bij hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:59 schreef Wup het volgende:
oke bekentenis, ik heb erg moeten lachen vandaag om Bo, Shawn, Hope & Belle, voor het eerst maar wel behoorlijk.
ik ben een Bo-Hope en Belle-Shawn hater dus ik wist niet wat me overkwam:)
Dat vond ik juist het leukstequote:Op maandag 24 oktober 2005 19:56 schreef lugum het volgende:
wat eenop het eind. iedereen aan het zoenen
![]()
Ik vond het ook wel leuk, en jammer inderdaad dat Rex en Mimi er niet waren maar dat koste natuurlijk te veel geld om hun in 1 scene te doen. Ze krijgen natuurlijk per aflevering betaald.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dat vond ik juist het leuksteHeerlijk zwijmelen
Maar waar waren Mimi en Rex
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:33 schreef Wup het volgende:
ik vind Jan wel leuk
heerlijk die fantasie met die hamer, ik ben dol op psycho'sWat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:47 schreef lugum het volgende:
zit in de familie
Komt dat nog hier ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
Leuke vader-dochter relatiequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:48 schreef lugum het volgende:
sami gunt haar vader zijn relatie niet met kate,dus roman gunt zijn dochter geen relatie met lucas![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:11 schreef Wup het volgende:
ik vind Roman geen leuke vader en Marlena geen leuke moeder tegen Sami
quote:[I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
Weeet ik eigenlijk niet, heb gehoord dat er 7 dood gaan, waarvan we dr 5 gehad hebben. Maar dit weet ik dus niet zeker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:05 schreef lugum het volgende:
gaan er nog meer dood na roman ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |