Het had zo waar kunnen zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:42 schreef JohnDDD het volgende:
WHAHAHA die fantasie van Kate
je zult het maar niet door hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:02 schreef JohnDDD het volgende:
Bij Dallas was een keer een heel seizoen een droom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef JohnDDD het volgende:
ik denk dat hetnope:)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of anders...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
het klokje van rtl5?quote:
valt mij ook al op dat een Sami-loze aflevering al snel niks is, tenzij Tony een verhaaltje krijgtquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:35 schreef JohnDDD het volgende:
zeg slechte aflevering trouwens vandaag
Geen Sami, geen Lucas, geen Tony.
klein beetje Rex. Bonnie vind ik OK maar ook niet super. tsja wat valt er nog meer te zeggen. shawn en belle en jan. BAH
Precies, zag dr helemaal niet verkeerd uit met die Kerstmuts en dat broekjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:46 schreef -Kate- het volgende:
Rex droeg wel een hele stomme sjaal en dito muts. Maar dat werd gelukkig goedgemaakt in de kerstmuts-scene
quote:Bo en Hope zijn leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |