SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.soapcentral.com/days/whoswho/ali.php
Trouwens vrouw (lisa Linde) die Ali speelt is in het echte leven getrouwd met X-men acteur James Marsden.
Ik dacht dat John Black burgemeester van Salem was. Of zijn er dingen veranderd in de toekomst?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:32 schreef trueblue het volgende:
De acteur die de burgemeester van Salem speelde, speelde toch ook ooit die gevangenisbewaarder die Jennifer aanrandde?
John burgemeester? Nooit van gehoord iig...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:28 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Ik dacht dat John Black burgemeester van Salem was. Of zijn er dingen veranderd in de toekomst?
Even on-topic: Als Marlena nou weer op de hypno-tour is (eigenlijk altijd) komt er dan niemand op het idee om Sami eens onder hypnose te brengen!!! Dan herinnert ze zich dat ze Franco niet heeft vermoord... Het ligt zo voor de hand!![]()
OMG..dat was zo hilarisch. Ivan aan een luchtballon voor zijn "Madame" okay, maar dat Celeste ook meehingquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:14 schreef Marble het volgende:
Toen Celeste en Ivan aan die luchtballon hingen,
,
.
Hmz, zo schokkend is dat toch niet? Ik verklap niks over de verhaallijn ofzo..quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:44 schreef JohnDDD het volgende:
trueblue, dat kun je beter tussen spoiler-tags doen!
Het kwam niet in me op om dit in een spoiler te zetten. Het spijt me als iemand dit niet wilde weten..quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:01 schreef JohnDDD het volgende:
hmm ja je hebt wel gelijk, in Nederland zijn we toch wat minder panisch dan in Amerika, als je in Amerika casting spoilers verraadt zonder spoiler space dan worden ze helemaal dol
En dat hebben we hier dus nietquote:Vanaf 1 oktober zullen fans van de soap 'Days of Our Lives' moeten afstemmen op de gloednieuwe zender Vijftv. Op 3 september werd de reeks voor het laatst op TV1 uitgezonden. De trouwe fans hoeven echter geen afscheid te nemen van hun favoriete programma, want vanaf vrijdag 1 oktober zal vijfTV het vervolg van 'Days of our Lives' uitzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |