abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20809129
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_20809213
Terugkomend op Nurse Ali:

Brief Character History:
PAS OP, bevat spoilerelementen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: http://www.soapcentral.com/days/whoswho/ali.php

Trouwens vrouw (lisa Linde) die Ali speelt is in het echte leven getrouwd met X-men acteur James Marsden.
pi_20809737
Gister: "My name is Black. John Black"
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_20813014
ik erger me nog steeds enorm aan die verhaallijn met brady, philip en chloe. o ja en dr. sykes/thompson. echt mateloos irritant dat die verhaallijn, die ik eigenlijk al niet zo mag, er wel is en maar niet opschiet.
pi_20936406
De acteur die de burgemeester van Salem speelde, speelde toch ook ooit die gevangenisbewaarder die Jennifer aanrandde?
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_20970935
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:32 schreef trueblue het volgende:
De acteur die de burgemeester van Salem speelde, speelde toch ook ooit die gevangenisbewaarder die Jennifer aanrandde?
Ik dacht dat John Black burgemeester van Salem was. Of zijn er dingen veranderd in de toekomst?

Even on-topic: Als Marlena nou weer op de hypno-tour is (eigenlijk altijd) komt er dan niemand op het idee om Sami eens onder hypnose te brengen!!! Dan herinnert ze zich dat ze Franco niet heeft vermoord... Het ligt zo voor de hand!
dat viel toch wel mee?
pi_20974852
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 10:28 schreef chawa_goochem het volgende:

[..]

Ik dacht dat John Black burgemeester van Salem was. Of zijn er dingen veranderd in de toekomst?

Even on-topic: Als Marlena nou weer op de hypno-tour is (eigenlijk altijd) komt er dan niemand op het idee om Sami eens onder hypnose te brengen!!! Dan herinnert ze zich dat ze Franco niet heeft vermoord... Het ligt zo voor de hand!
John burgemeester? Nooit van gehoord iig...
Afgelopen week werden Bo en Billie etc geeerd door de burgemeester van Salem (Yorin), en dat was diezelfde man die jaren ervoor die foute gevangenisbewaarder speelde toen Jack in de gevangenis zat (vorig jaar op Belgie was dat), als ik het goed heb. (beetje rare keuze dus voor de rol van burgemeester)

Idd zou Marlena Sami weleens onder hypnose kunnen brengen
pi_21081501
Er gebeurt maar weinig, ik vind het nu nogal saai eik...
Telkens maar dat aankondigen dat Hope Gina wordt, is zeer irritant. Doe het dan gewoon
I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
  zondag 8 augustus 2004 @ 23:14:55 #9
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_21142850
Toen Celeste en Ivan aan die luchtballon hingen , :'(, .

En Rex en Cassie hebben een poster van Michelle Branch .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_21142987
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 23:14 schreef Marble het volgende:
Toen Celeste en Ivan aan die luchtballon hingen , , .
OMG..dat was zo hilarisch. Ivan aan een luchtballon voor zijn "Madame" okay, maar dat Celeste ook meehing
pi_21146493
In Amerika komt Billie weer terug in de serie en die gaat gespeeld worden door weer een andere actrice. Dat is dan Billie nr. 3
En de rol van Belle wordt nu ook overgenomen door een ander.
pi_21148258
trueblue, dat kun je beter tussen spoiler-tags doen!
pi_21156716
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 09:44 schreef JohnDDD het volgende:
trueblue, dat kun je beter tussen spoiler-tags doen!
Hmz, zo schokkend is dat toch niet? Ik verklap niks over de verhaallijn ofzo..
pi_21159298
hmm ja je hebt wel gelijk, in Nederland zijn we toch wat minder panisch dan in Amerika, als je in Amerika casting spoilers verraadt zonder spoiler space dan worden ze helemaal dol
pi_21160103
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 18:01 schreef JohnDDD het volgende:
hmm ja je hebt wel gelijk, in Nederland zijn we toch wat minder panisch dan in Amerika, als je in Amerika casting spoilers verraadt zonder spoiler space dan worden ze helemaal dol
Het kwam niet in me op om dit in een spoiler te zetten. Het spijt me als iemand dit niet wilde weten..
pi_21406397
Het is heel mooi van DOOL dat ze tegenwoordig die flash-backs hebben van Gina/Hope, vinden jullie niet? En wat ziet Gina er prachtig uit!
De jeugd flash-backs vind ik ook schitterend. Bo en Hope op de schommel toen ze net verliefd waren.

Kerst bij Dool... steeds weer de kerstballen-met-naam bij de Hortons. Het reli-gevoel komt dan weer boven en iedereen is dolgelukkig. Alice H. praat dan met haat dode Tom. Toch wel mooi, maar een tikje overdone. En dan de kerstpyama van Sami...

[ Bericht 28% gewijzigd door chawa_goochem op 19-08-2004 22:43:25 ]
dat viel toch wel mee?
pi_21557302
bump
dat viel toch wel mee?
pi_21561266
Wel stom dat iedereen daar gaat bidden enzo, vind ik een tikkeltje overdreven.
Maar verder is het nu wel cool met Hope/Gina!
I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
pi_21572694
Hope heeft het niet makkelijk

En wie doet er nou een enkelbandje om d'r laars
pi_21634591
Het rechtssysteem in Amerika is toch afschuwelijk... een jonge moeder naar de gaskamer sturen. Sowieso de doodstraf. En Sami´s ouders die maar toe moeten kijken hoe de dag van de veroordeling naderbij komt.

Ja, ik weet dat er redding komt.... oops.
dat viel toch wel mee?
pi_21710193
Weet iemand wat ze na de aflevering van vandaag zeiden? Ik zapte gelijk weg maar hoorde dat er iets werd omgeroepen. Toen zapte ik terug en hoorde ik 'voor de allerlaatste keer'.

Stop Days of our lives dan nu op Belgie?
pi_21710710
Ja, na morgen stopt Days op België! Ik vind het vreselijk. Ik heb al op de site van de VRT geprotesteerd. En met mij vele anderen. Zelfs meisjes van 14.

De VRT-kijkers zijn woedend, verdrietig, ze smeken... maar of het zin heeft. En Lotto sponsorde DOOL toch?

Ik moet er nog even aan wennen, ik heb het net gehoord. Wat nu?
dat viel toch wel mee?
pi_21712223
Ik lees het hier nu voor het eerst. (neem days altijd op).
Waarom stopt het???
Het is juist zo spannend nu met Hope enzo.
Ik vind dit echt NIET LEUK!
pi_21730189
quote:
Vanaf 1 oktober zullen fans van de soap 'Days of Our Lives' moeten afstemmen op de gloednieuwe zender Vijftv. Op 3 september werd de reeks voor het laatst op TV1 uitgezonden. De trouwe fans hoeven echter geen afscheid te nemen van hun favoriete programma, want vanaf vrijdag 1 oktober zal vijfTV het vervolg van 'Days of our Lives' uitzenden
En dat hebben we hier dus niet
pi_21730511
Da's lullig ja. Kvond Sami-ontknoping toch wel wat interessanter dan de gemini-twins toestanden op Yorin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')