abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16573997

Alle Soapies In Nederland verzamelt u, S'werelds leukste en spraakmakendste soap is vanaf Maart weer op de Nederlandse buis te zien.

Op 1 Maart zendt Yorin aflevering 9284 uit, die in Amerika op 15 April 2002 is uitgezonden

Days of Our Lives elke werkdag van 17.30 tot 18.25

Bron http://www.tvgidsonline.nl/artikel8297.html

Days Of Our Lives is eerder door SBS 6 uitgezonden en wordt momenteel ook door TV1 (belgie) uitgezonden, hier zenden ze echter nog afleveringen uit van 1998

Days staat vooral bekend om de enorme idiote personages en verhaallijnen die weinig met de realiteit te maken hebben maar erg spannend en verslavend zijn.

Een paar voorbeelden:

Opperslechterik Stefano Dimera, is al zeker 5 keer "overleden" maar blijft terugkomen uit de dood.

Marlena Evans, is al zeker 5 keer ontvoerd, doodverklaard en zelfs door de duivel bezeten!!!

Celeste is helderziend en heeft altijd visioenen met betrekking tot de andere personages.

Dan heb je nog actrice Eileen Davidson die op een bepaald moment 4!!!! personages tegelijkertijd speelde

Kortom Days is vooral erg funny en verslavend, en ik kan niet wachten tot Maart

Links:

www.soapcentral.com/days
http://www.soapcity.com/days/index2.jhtml

En om alvast up to date te zijn voor als het straks begint hier in Nederland de jaarsamenvattingen van wat er daarvoor gebeurde : http://www.soapcity.com/days/history/yearly_summaries.jhtml

[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 25-01-2004 22:24]

Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 25 januari 2004 @ 19:11:32 #2
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_16574331
ik heb me kostelijk vermaakt met de momenten waarop marlena door de duivel bezeten was! en jack is een lekkertje !
put
your
clothes
on!
pi_16575048
Lijkt me ontzettend vaag, die soap...

Annie wees, speelde Joey van Friends daar nu niet in?

zondag 25 januari 2004 @ 19:41:59 #4
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_16575173
Ik vond het wel een leuke verhaallijn, maar het was wel de meest traag verlopende soap die ik ooit gevolgd heb! Op een gegeven moment heb ik op internet opgezocht hoe alles verder ging en kon ik met een gerust hart de televisie uitzetten
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_16575222
quote:
Op zondag 25 januari 2004 19:37 schreef MadGuy het volgende:
Lijkt me ontzettend vaag, die soap...

Annie wees, speelde Joey van Friends daar nu niet in?

Dat klopt ja
Speelt ie zogenaamd Dr Drake Ramoray in
pi_16577314
quote:
Op zondag 25 januari 2004 19:43 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Dat klopt ja
Speelt ie zogenaamd Dr Drake Ramoray in

Is dat ook een echt karakter uit de serie?
pi_16577353
Geweldig nieuws .
pi_16577726
YES YES YES....het wordt alleen maar weirder... Celeste is COOL..

[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 25-01-2004 21:13]

pi_16578924
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:58 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Is dat ook een echt karakter uit de serie?

Nee dat is gewoon allemaal verzonnen, ook die tegenspelers die je op de set ziet waar Joey dan speelt zijn niet echt.

Wel had hij een paar weken geleden een Days Of Our Lives feestje op het dak van z'n huis , daar zag je wel een aantal echte Days acteurs rondlopen die ik toevallig herkende!

zondag 25 januari 2004 @ 22:19:03 #10
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_16579845
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:51 schreef Markie-Mark het volgende:

Nee dat is gewoon allemaal verzonnen, ook die tegenspelers die je op de set ziet waar Joey dan speelt zijn niet echt.

Wel had hij een paar weken geleden een Days Of Our Lives feestje op het dak van z'n huis , daar zag je wel een aantal echte Days acteurs rondlopen die ik toevallig herkende!

De eerste keer dat hij bij Days of our Lives speelde, zaten er ook wel echte Days of our Lives acteurs tussen. Daarna heb ik er niet meer zo op gelet, omdat ik toen de serie allang niet meer volgde.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_16580570
Haha komisch!
pi_16580685
Ik ben gestopt met kijken toen het op sbs ophield.. En heb het begin in belgie nog even gevolgd.. Heb er ooit ook nog een topic over geopend.. Even zoeken..
Days of our Lives op Belgie: Wie praat me bij?? die dus

Het was echt heel leuk, het begin in belgie, maar al die extreem onrealistische verhaallijnen maken het te vermoeiend, ga het ook zeker niet meer kijken.

-edit-
Nog een topic uit rls: >><!>Days of our lives<!><<

pi_16580758
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:46 schreef Stranger het volgende:
Ik ben gestopt met kijken toen het op sbs ophield.. En heb het begin in belgie nog even gevolgd.. Heb er ooit ook nog een topic over geopend.. Even zoeken..
Days of our Lives op Belgie: Wie praat me bij?? die dus

Het was echt heel leuk, het begin in belgie, maar al die extreem onrealistische verhaallijnen maken het te vermoeiend, ga het ook zeker niet meer kijken.

Wat in Nederland straks uitgezonden wordt speelt zich vier jaar later af dan wat nu in Belgie uitgezonden wordt, die verhaallijnen zijn ook een stuk minder extreem onrealistisch...maar dat komt later weer wel
pi_16580801
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:48 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Wat in Nederland straks uitgezonden wordt speelt zich vier jaar later af dan wat nu in Belgie uitgezonden wordt, die verhaallijnen zijn ook een stuk minder extreem onrealistisch...maar dat komt later weer wel

Dat houden ze toch nooit lang vol? SBS moest toen ook al stoppen toen het te duur werd, die liepen op een gegeven moment ook nog maar 2 jaar achter ofzo.
pi_16580819
Wel heel mooi aan DOOL op sbs was dat het 's nachts herhaald werd, rond 1 uur ofzo.. Daarom keek ik het ook, het was het enige dat dan op was.
pi_16580918
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:49 schreef Stranger het volgende:

[..]

Dat houden ze toch nooit lang vol? SBS moest toen ook al stoppen toen het te duur werd, die liepen op een gegeven moment ook nog maar 2 jaar achter ofzo.

Ik denk dat het best kan gaan scoren... het wordt op een mooi tijdstip uitgezonden, na ATWT...maar wel tegelijkertijd met B&B denk ik en toen is het idd bij SBS 6 gestopt omdat het te duur was. het scoorde wel heel goed op SBS werd ook sochtends nog eens herhaald.
  zondag 25 januari 2004 @ 22:52:50 #17
21783 Sjorssie
Shit happens, so why bother...
pi_16580919
Ik vind het alleen leuk in Friends
Blaat
pi_16580935
Ik zag het 2 weken terug of zo op Belgie, en daar was er een wijf echt als een supernerd verkleed met neppe tanden enzo. En dat is een normale verhaallijn daar?
Back in business.
pi_16580972
Ik vond het erg dat het op SBS6 stopte destijds! Op Belgie waren ze weer 2 jaar achter op SBS6 dus ik ben maar afgehaakt.
Ik weet nog waat het gestopt is:

Marlena werd gevangen gehouden door Stefano Dimera in een gouden kooi, maar John was haar op het spoor met de hulp van een speciaal soort bril waardoor hij haar kon zien

En Kristen was toen zwanger van John, maar ze had een miskraam gehad en dit voor John verzwegen. Vanaf dat moment had ze een kussen onder d'r jurk. Haar due-date was nabij en ik was toch benieuwd hoe ze dat ging oplossen!!! En op dat moment stopte het dus!

pi_16580983
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:53 schreef Shirley het volgende:
Ik zag het 2 weken terug of zo op Belgie, en daar was er een wijf echt als een supernerd verkleed met neppe tanden enzo. En dat is een normale verhaallijn daar?
Dat is lachen die verhaallijn, dat is 1 actrice die vier personages tegelijkertijd speelt, in een moordmysterie en die personages verkleden zich ook nog als elkaar. Je moet niet al te veel afleveringen missen anders ben je echt de draad kwijt
pi_16581027
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vond het erg dat het op SBS6 stopte destijds! Op Belgie waren ze weer 2 jaar achter op SBS6 dus ik ben maar afgehaakt.
Ik weet nog waat het gestopt is:

Marlena werd gevangen gehouden door Stefano Dimera in een gouden kooi, maar John was haar op het spoor met de hulp van een speciaal soort bril waardoor hij haar kon zien

En Kristen was toen zwanger van John, maar ze had een miskraam gehad en dit voor John verzwegen. Vanaf dat moment had ze een kussen onder d'r jurk. Haar due-date was nabij en ik was toch benieuwd hoe ze dat ging oplossen!!! En op dat moment stopte het dus!

Daar zijn ze in Belgie inmiddels allang weer voorbij, ik heb de draad toen weer opgepakt waar SBS gestopt was, die verhaallijn was echt geweldig duurde daarna nog maanden.
pi_16581046
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:55 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Dat is lachen die verhaallijn, dat is 1 actrice die vier personages tegelijkertijd speelt, in een moordmysterie en die personages verkleden zich ook nog als elkaar. Je moet niet al te veel afleveringen missen anders ben je echt de draad kwijt

Ow nee, ik volg het niet hoor. Maar was aan het zappen, dus daardoor had ik het gezien.

ATWT blijft mijn soap.

Back in business.
  maandag 26 januari 2004 @ 00:50:04 #23
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_16584336
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
  maandag 26 januari 2004 @ 09:13:32 #24
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_16587958
Wat een shitsoap is dit zeg.. alleen ik moet wel zeggen dat ik het fftjes gevolgd heb toen die blonde was ontvoerd en ergens in parijs zat met die stefano dude, hing ze rond op feestjes met maskers op enzo.. vverder was er toen nog zo\n gevecht tussen zo'n mooie dame en een gestoorde dame over een dude , austin?

Dit was dus die mooie dame:

I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_16593662
quote:
Op maandag 26 januari 2004 09:13 schreef furanku het volgende:
Wat een shitsoap is dit zeg.. alleen ik moet wel zeggen dat ik het fftjes gevolgd heb toen die blonde was ontvoerd en ergens in parijs zat met die stefano dude, hing ze rond op feestjes met maskers op enzo.. vverder was er toen nog zo\n gevecht tussen zo'n mooie dame en een gestoorde dame over een dude , austin?

Dit was dus die mooie dame:

[afbeelding]

Christie Clark daar was ik vroeger best wel verliefd op mooi meisje is dat......

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')