Vroeger toen het nog op België kwam was het 6 keer per weekquote:Op maandag 20 juni 2005 15:53 schreef dayslover het volgende:
Iedere dag?? Elke werkdag.
Die dat Marlena met haar hoofd vlakbij Tony is en hem wat toefluistert...en dat ze met haar hand op de stekker zitquote:Op maandag 20 juni 2005 20:46 schreef Wup het volgende:
ik heb ook weer gelachen vandaag om achtereenvolgens Victor, Bart & Cassie
[ in dat nachtmerriefantasietje van haar was eindelijk eens Belle leuk... zonde dat Kirsten Storms zo een maagdelijk tuttebelletje neer moet zetten, ik had haar graag wat meer als haar halfzusje door het Salemleven zien gaan]
Marlena.. tsja ik ben nog steeds niet weg van Deidre Hall
welke screens wil Johnny?
[ ik had trouwens slechte ontvangst vandaag... daar heb ik vaker last van met hoge temperaturen]
duurt het nog een hele maand?quote:
Een hele maandquote:Op maandag 20 juni 2005 21:51 schreef Wup het volgende:
[..]
duurt het nog een hele maand?
ik heb braaf de instructies uit het vorige topic gevolgd, maar dan is de TT toch wat voorbarig denk ik....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de TT is wel terecht denk ik.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |