SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
hoe verrassend.... the phoenix rises again toch (of zoiets?)quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:17 schreef -Marlii- het volgende:
Dat zou dus kunnen betekenen dattie nog leeft !!
geen idee, engels suxquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:30 schreef Giggio het volgende:
the phoenix rises again toch (of zoiets?)
dat is die vogel die uit zijn as herrijstquote:
ohquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:33 schreef lugum het volgende:
[..]
dat is die vogel die uit zijn as herrijst![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door -Marlii- op 01-11-2005 17:12:49 ]Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
Maar het zou dus niet kunnen dat die Andre de killer is ??quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:49 schreef lugum het volgende:
tony had een tweelingbroer, andre, maar die heeft tony zijn plaats ingenomen tijdens dat pistool in het boek gebeuren,toen hij john wou laten opdraaien voor de (zelf)moord
Uhm, geen idee .. maar het was wel raar van Kate, maar wij zijn altijd zo geschokt voor we pas iets kunnen doen of beseffen denk ikquote:ik vond kate heel raar binnenkomen en even later ging ze pas hysterich gillen , waarom moeten vrouwen altijd zo hysterich gillen ?![]()
andre is al eerder uit de dood herrezen, en het schrijversteam van dool heeft een rijke fantasie dus het zou kunnen. maar ik denk dat andre echt dood is en niet meer terugkomtquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Maar het zou dus niet kunnen dat die Andre de killer is ??
[..]
Uhm, geen idee .. maar het was wel raar van Kate, maar wij zijn altijd zo geschokt voor we pas iets kunnen doen of beseffen denk ik
Dat was idd helemaal geweldigquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:23 schreef Wup het volgende:
haha Bonnie wordt echt steeds toffer
met dr linedancing, prachtig,
Bart, hmm, argh ik weet het allemaal niet meer wie de killer kan zijnquote:wbt Tony, hij is veel te weinig in beeld
waarschijnlijk als straf omdat hij Bart heeft kwijtgemaakt(
het lichaam van roman was verstopt dus die hoeft ze niet gezien te hebben toen ze die brief heeft gepakt. (heb dat stukje niet gezien)quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:21 schreef -Marlii- het volgende:
Ik bedenk met net iets:
Nicole moet samenwerken of weten wie de killer is, want hoe kwam ze anders aan die brief ?? Heeft ze trouwens nog met iemand gebeld nee he ??
haha... zou ik ook zijn geweest in zijn plaats...quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:27 schreef JohnDDD het volgende:
Roman was trouwens wel verbaasd door de identiteit van de moordenaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:44 schreef Jerruh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |