quote:Op woensdag 2 november 2005 13:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]Gheghe, dan ga ik dat dus niet doen, tenzij ik het echt niet meer uithoudt omdat ik zo nieuwschierig benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw, we zitten al op pagina 9
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:34 schreef lugum het volgende:
ene keer staat er bij mij pagina 9 en de andere keer pagina 3hmzz daar heb ik geen last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:44 schreef Jerruh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en huiver mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
Zwakjes hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 16:25 schreef lugum het volgende:
ik heb ook maar even gegoogled kon de spanning niet meer aan![]()
![]()
je weet het nu?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:25 schreef lugum het volgende:
ik heb ook maar even gegoogled kon de spanning niet meer aan![]()
![]()
Wat is er grappig aan een seriemoordenaar ??quote:Op woensdag 2 november 2005 16:27 schreef Jerruh het volgende:
je weet het nu?
sorry dat ik de aanwijzing gaf, hopelijk heb ik je lol nu niet bedorven...
meer het feit dat ie nu weet wie het is en dus de lol van het kijken naar de serie er misschien beetje van af...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan een seriemoordenaar ??
geeft niet, zo lang had ik het toch niet meer kunnen volhoudenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je weet het nu?
sorry dat ik de aanwijzing gaf, hopelijk heb ik je lol nu niet bedorven...
Vond je het heel gek dat iedereen zo reageerde ?? Want ze hadden en die knoop gevonden, John wist te vertellen dat hij een zwaardenverzameling heeft, en hij was vrijgelaten en liep daar rond .. het is begrijpelijk, maar na de dingen die Nicole vandaag gezegd heeft, geloof ik wel een beetje in zn onschuld ..quote:Op woensdag 2 november 2005 19:48 schreef JohnDDD het volgende:
Jammer dat Tony daar alleen maar zo stond en dat mensen hem zwart maakten enzo
Was wel leuk geweest, maar alssie dat gedaan had, was ie tegelijk met Roman overleden, want dan was waarschijnlijk echt iedereen op hem afgevlogenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:10 schreef JohnDDD het volgende:
nee maar ik vobdn het jammer dat Tony alleen maar stond...dat hij weinig tekst had zegmaar. ik had hem liever de mensen nog wat extra zien pesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |