abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31527370
Jeetje zelfs ík vond Rex nog geil
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_31527586
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 09:33 schreef JohnDDD het volgende:
Jeetje zelfs ík vond Rex nog geil
Hahaha
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
pi_31529512
Eigenlijk gaan we nog best snel in dit topic. het is nl gestart op 29 september, nog geen maand geleden en we zitten nu al op pagina 5
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_31529535
ja idd
komt ook vooral door jou Marlii
pi_31529574
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:01 schreef JohnDDD het volgende:
ja idd
komt ook vooral door jou Marlii
Gheghe, ben klein beetje forumverslaafd Zit iets te veel op forums
Maar ben ik toch nog ergens goed voor he
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_31531525
zeker wel
pi_31537225
omg zag je die cellulitis op het rechter achterbeen van nicole?
pi_31538569
Heb niet gezien vandaag, en kan morgen en overmorgen ook niet kijken. Kun je me ff bijpraten de komende dagen ?? Of anders ff mailen wat er gebeurd is ??

[ Bericht 21% gewijzigd door -Marlii- op 18-10-2005 18:39:14 ]
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_31538850
Nicole komt in een negligé binnen en probeert Brady te verleiden. Hij twijfelt omdat hij met Chloe wil zijn, maar wordt zichtbaar geil. Victor komt binnen en stuurt Brady weg. Daarna belt hij Chloe dat Brady haar nodig heeft en dat hij met het vliegtuig hierheen laat brengen. Nicole stribbelt tegen en probeert op Victor in te hakken maar Victor pakt haar armen beet en neemt haar onder controle.

Jan doet alsof ze Belle is en haalt de kerstboom af die Belle en Shawn hebben besteld. Ze gebruikt een nepbaard en bril om de kerstboom zelf te gaan installeren bij hen thuis. Bij het weggaan pakt ze de sleutel mee en als Shawn en Belle naar bed zijn (maar geen seks ) gaat ze naar binnen. Shawn komt naar beneden en ze verbergt zich achter de boom. Ze fantaseert over Shawn en op het eind staat ze met haar hand heel dicht bij zijn rug.

Roman speelt met het idee om Kate een ring te geven voor Kerst, Sami vindt dat vreselijk. Sami en Lucas komen er in de Brady pub achter dat ze allebei een DVD-speler hebben gekocht voor Will. Ze maken er ruzie over totdat Will het ziet en Shawn Sr. hen tot de orde roept. Sami wil dat Lucas zijn speler terugbrengt, Lucas wil dat Sami het doet. Ze proberen samen te werken en krijgen weer ruzie, omdat nu Sami haar speler wil terugbrengen en Lucas die van hem. Sami ziet dat die van haar duurder was, terwijl het dezelfde speler was. Ze loopt boos weg.

Roman en Kate nemen afscheid en Roman loopt alleen door Salem. Hij wordt gevolgd. Hij grijpt plots de persoon die hem volgt en het blijkt een bezorgde Kate. Vervolgens horen ze de moordenaar in de bosjes en Roman wil de moordenaar arresteren. Plots komt er een agent aan die Roman wil helpen en Roman let even niet op waardoor de moordenaar hem met een mes snijdt en ontsnapt.

Will en Lucas praten over Sami in de Brady pub. Will is bezorgd om haar veiligheid.

Roman heeft niets en gaat achter de moordenaar aan. Die is ondertussen Sami tegengekomen in een steegje. Sami zegt: "Ach Lucas, ik word heus niet bang van je hoor." De moordenaar valt haar aan en Sami lacht "Lucas" uit. Maar de moordenaar valt nog een keer aan, en vechtend stopt de aflevering.
pi_31539898
Thanks Morgen en overmorgen misschien weer ??
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_31540809
ja hoor hihi
pi_31544921
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:16 schreef JohnDDD het volgende:
ja hoor hihi
Jeujj
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_31545146
haha Sami, Lucas & Will waren weer tof
Will: 'you are my parents, you are supposed to feed me'
Sami & Lucas kijken 1 seconde sip & gaan vervolgens vrolijk met zn 2en verder eten, haha geweldig

dat gekwijl vanShawn & Belle komt me echt de strot uit... maagdelijkheidsgejammer aflevering 15000
en dat saaie ei van een Brady verdient geen Nicole
pi_31551870
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:35 schreef JohnDDD het volgende:
omg zag je die cellulitis op het rechter achterbeen van nicole?
Jij bent gek
Net speciaal door deze opmerking nog even DOOL opgezet omdat me eerder niks opgevallen was.
En nu nog steeds niet. Nicole heeft hele mooie gladde benen
pi_31553245
Kate, het was toen Nicole voor het eerst in haar ponnetje in beeld was. De camera stond wat van onderen opgesteld, en ze haar rechter...hoe heet dat ding...hamstring was duidelijk in beeld. Daarop waren duidelijk vele putjes te zien.

Shawn en Belle zijn echt vreselijk samen. Ik bid nog elke dag dat Belle vermoord wordt.

Will is best briljant. Leuke acteur. Ik hoop dat ze een goede vervanging voor hem vinden als ze hem een keer gaan SORASen (soap opera rapid aging syndrom)
pi_31553326
Ik vind Abby leuk Als ze ruzie heeft met Jennifer
Goedemorgen trouwens
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_31554535
yoo !

abby...nee die doet het voor mij niet

wel jammer dat ze familie is van will (jennifer en lucas zijn zus en broer)
pi_31554777
Hmm, tja .. het stomme is, van de meeste verwacht je gewoon niet dat ze fam van mekaar zijn. Maar Jennifer is toch niet de dochter van Kate
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_31555942
Jennifer is de dochter van Bill Horton

wie is haar moeder toch ook weer
dat ik dat nu kwijt ben

o ja Laura Spencer.

Bill Horton is weer de zoon van Alice en ook de broer van Mickey. Mickey en Bill zijn weer de broers van Addie, de moeder van Hope.
pi_31558513

niks mis mee
pi_31558860
ik zou toch zweren dat...

mmm
Mmm...
pi_31560938
Tnx Wup
pi_31561049
toch zie ik in het midden wel putjes...rechterbeen in de richting van haar been zelf...van haar zwarte dingetje tot een stukje naar rechtsonder...
pi_31561518
sami is lenig zeg

en rex vind ik niet zo leuk telkens met zijn blote buik. (kijkend naar mijn eigen buikje )

[ Bericht 16% gewijzigd door lugum op 19-10-2005 17:45:04 ]
Wat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight
pi_31561604
Ik zie niks

Volgens mij doel jij gewoon op de vrouwelijke rondingen in dat gebied. Vrouwen zijn daar nooit zo strak en stevig als mannen zijn op die plek. Het is daar nou eenmaal wat slapper, dat hoort zo. Maar putjes zie ik echt niet.

Tip: ga niet met google afbeeldingen zoeken op 'cellulitis'....
pi_31566142
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:31 schreef JohnDDD het volgende:
Jennifer is de dochter van Bill Horton

wie is haar moeder toch ook weer
dat ik dat nu kwijt ben

o ja Laura Spencer.

Bill Horton is weer de zoon van Alice en ook de broer van Mickey. Mickey en Bill zijn weer de broers van Addie, de moeder van Hope.
het is me volkomen duidelijk
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_31566385
Ok zo dus:
Alice en Tom Horton kregen:
Bill Horton
Mickey Horton
Adelaide Horton
(en nog wat kinderen die hier niet interessant zijn)

Bill Horton en Laura Spender kregen:
Jennifer Horton
Mike Horton

Bill Horton en Kate Roberts kregen:
Lucas Roberts

Mickey trouwde met Maggie en ze adopteeredn Sarah en Melissa, want Mickey is onvruchtbaar

Adelaide Horton kreeg samen met Doug Williams:
Hope Williams

Later trouwde Doug met Julie, de dochter van Adelaide van een anedre man, en de half-zus van Hope.

Shawn-D., Will en Abby zijn dus allemaal familie van elkaar.

Ik zal ook de Brady en Kiriakis familie er even bijdoen voor je:
Caroline en Shawn Sr. Brady kregen samen:
Roman, Bo, Kayla, Kim, en ze adopteerden Max en Frankie
Bo bleek later van Victor Kiriakis; een grote schok natuurlijk.

Victor bleek verder ook de vader van Isabella Toscano, de dochter van goochelaar Ernesto Toscano. Isabella trouwde met John en ze kregen samen Brady. Victor kreeg later met Kate nog Philip. Kate en Roman hebben samen Rex en [Cassie].

Philip is dus de half-broer van Lucas, en van Rex en Cassie. Ook van Austin en Billie trouwens, kinderen van Kate. Philip is ook de broer van Bo, Isabella, en de oom van Brady. Ook de oom van Shawn-D.

Belle, de dochter van Marlena en John, is genoemd naar Isabella, de ex van John.

John is natuutrlijk ook nog de broer van Tony.
pi_31566508
Geweldig, ik snap het Thanks, nog ff vraagje, wat is dr vandaag gebeurd ??
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_31566966
In Salem Place voelt Bonnie zich niet op haar gemak als de lichtjes rond haar kerstbomenkraam gaan knipperen. Ze denkt eerst dat het aan de generator ligt, maar later ontdekt ze dat iemand ermee heeft geknoeid. Als Lucas langskomt om een boom te kopen, heeft Will eerder door dan hijzelf dat Bonnie met hem aan het flirten is. Will lijkt ook te begrijpen waarom zijn moeder zo onzeker is, en hij zegt tegen Lucas dat hij de beste man voor Sami zou zijn.

Sami denkt dat de gemaskerde figuur die haar aanvalt Lucas is, en ze ergert zich aan hem, zeker als hij haar snijdt met zijn mes. Dan gaat Sami’s telefoon en ze houdt even op met vechten om op te nemen. Het is Lucas. Sami beseft dat ze de moordenaar tegenover zich heeft staan, en ze laat de telefoon vallen terwijl de moordenaar op haar af komt. Roman hoort Sami gillen als ze probeert om haar aanvaller van zich af te duwen. Als Roman aankomt, rent de moordenaar weg.

In de loft kunnen Rex en Mimi en Belle en Shawn de sirenes horen van de politieauto’s die reageren op de oproep van Roman. Rex en Shawn kijken het nieuws na op een politiescanner, en ze gaan op onderzoek uit. Mimi en Belle blijven achter in de loft. Even later gaat Mimi weg, omdat ze zich zorgen maakt om Bonnie. Belle denkt dat ze veilig is in haar vergrendelde appartement, maar ze weet niet dat Jan er ook is...

Roman weet niet dat hij door de moordenaar wordt achtervolgd, en hij vindt Rex achter een paar dozen. Maar al snel komt Shawn ook tevoorschijn en zegt dat hij de hele tijd bij Rex is geweest.

In de Brady Pub wil Sami dat Will een nachtje bij Opa Shawn blijft slapen. Lucas overtuigt een geschrokken Sami ervan dat hij haar zal beschermen. In haar appartement is Sami blij verrast als Lucas warme melk voor haar klaarmaakt en haar naar bed brengt. Maar ze heeft wél nachtmerries waarin ze Roman en Lucas dood aantreft, en waarin de moordenaar bij haar aan de deur staat. Sami is zo bang, dat ze in het appartement van Lucas gaat slapen. Ze wil niet op de vloer slapen, en kruipt bij Lucas in bed.

In de loft vindt Belle een armband, die van Jan is, op de vloer. Jan heeft ondertussen een hamer in haar handen. Mimi komt aan bij de kerstbomenverkoop, en ze biedt aan om Rex te bellen, zodat hij de generator kan maken. Maar dan hoort Rex Bonnie en Mimi hysterisch gillen, want ze zien de moordenaar op hen afkomen door de bomen, met het mes in zijn handen...

je kan het ook gewoon lezen op http://daysofourlives.web-log.nl/log/3869851
Wat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight
pi_31567059
Ja ik had net ff rondgezocht en had het net gelezen voordat je het postte
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_31572567
Vinden jullie Kate ook zo irritant sinds ze verliefd is op Roman? Vroeger was ze een harde tante, maar tegenwoordig is ze een muts eersteklas
pi_31573073
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 01:36 schreef -Kate- het volgende:
Vinden jullie Kate ook zo irritant sinds ze verliefd is op Roman? Vroeger was ze een harde tante, maar tegenwoordig is ze een muts eersteklas
ik zal nooit een hekel aan haar krijgen omdat ik een Lauren Koslow fan ben, maar het is af en toe wel tenenkrommend hoe verhaalloos ze er een beetje bij bungelt.
hetzelfde geldt trouwens voor Victor

enne als ik het dan toch op een klagen zet, is na Bart nu ook Tony een beetje kwijt gemaakt?
pi_31576184
James E. Reilly heeft gewoon een hekel aan bepaalde karakters, zoals Abe en Jack, daarom heeft ie die ook doodgemaakt.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:48:34 #174
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_31581569
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:36 schreef JohnDDD het volgende:
James E. Reilly heeft gewoon een hekel aan bepaalde karakters, zoals Abe en Jack, daarom heeft ie die ook doodgemaakt.
Dagttut niet! zullen nog even wat weken hier doorheen moeten om te zien waarom de zandloper daadwerkelijk leeg loopt... ofzo....
... en huiver mee
pi_31595985
Wat praat Jan toch irritant. Alsof ze niet ademhaalt ofzo. Vreselijk.
Daarbij is heel dat Jan-verhaal irritant.
Misschien wordt het beter als haar rol overgenomen wordt door Heather Lindell..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')