jaaaaaa, las het ja... nou ja, bent er weer...quote:Op maandag 26 september 2005 15:08 schreef BaajGuardian het volgende:
onerssdaan lezen scrollen
ik houd jullie ven live op de hoogte
ben rer weeer!
Mag je nou weer eten? Behoorlijk stoned, nay?quote:Op maandag 26 september 2005 15:40 schreef BaajGuardian het volgende:
hioi
zoveel moeite is het niet he... gewoon copy pastequote:Op maandag 26 september 2005 13:20 schreef nokwanda het volgende:
Hey Barra. Blij dat ji het deed.
Heeft EW pech..... die is pas later uit school.
quote:Op maandag 26 september 2005 16:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zoveel moeite is het niet he... gewoon copy paste
ey BG hoe is het gegaan?
Doet me denken aan die reclame van *weet ik veel wat* dat die man vanalles en nog wat in 1 is. "Sometimes we are a lover, others times we are........."quote:Op maandag 26 september 2005 14:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Dan heb je de rustige dromenvanger, de drukke dromenvanger, de chaotische dromenvanger, de romantische dromenvanger, de boze dromenvanger, de gierige dromenvanger en nog meer dromenvangers
quote:Op maandag 26 september 2005 17:50 schreef Electro-Worm het volgende:
Fouthij is zo stoned als een garnaal
Dacht juist dat jij dit wel het meest zinnige topic in heel Truth zou vindenquote:Op maandag 26 september 2005 21:03 schreef sitting_elfling het volgende:
ouwehoere ! .. Truth mag afgeschaft worden
Hey Muppet. Lang niet gezienquote:
flauw hoorquote:[21:59] <Nok> aha... over...... over.... over.................
[22:00] <Nok> bloooos
[22:00] <Nok> trusten)
[22:00] * Nok has quit IRC (Quit: Leaving)
En je reageerde precies zoals ik al verwachttequote:
Niet echt. We zaten op irc truth een beetje te kletsen.quote:Op maandag 26 september 2005 22:27 schreef Erasmo het volgende:
Heb ik weer is wat gemist?
Als het iets bijzonders is en ik het kan onthouden zal ik het morgen wel in het centrale droomtopic plempen. En nu ga ik maar es het woord bij de daad voegen. En dat mag je opvatten hoe je wilquote:Op maandag 26 september 2005 22:39 schreef coz het volgende:
is ook niet zo gek .. je zegt toch dat je nog op forum ging kijken ... maarja anders had ik het ook hier neergeplempt .. ik deel graag dat jij lekker droomt![]()
en je leeft nogquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:47 schreef coz het volgende:
jup , zelfs nog even met zittend elfachtigje gepraat net
Ik kom gewoon op irc via de link in de site navigatie en dan via het keuzemenuutje #truth. Maar volgens mij zijn er nog andere manieren die ik weer te ingewikkeld vind. Kunnen anderen je beter over inlichten. Ik ben een beetje erg blond op dat gebied.quote:Op dinsdag 27 september 2005 06:57 schreef Erasmo het volgende:
Ennuh wat is het adres daarvan dan?
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:25 schreef nokwanda het volgende:
En goeiemorgen allen.
Ben al weer een tijdje bezig met de edele kunst van het beschilderen van lampjes![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
My dirty mind las al direct "de kunst v/h beschilderen van edele delen"![]()
Weer een lange dag tussen de paperassen![]()
Dat is wel een heel voor de hand liggend ontwerpquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat wil je schilderen dan een olifant?
mogge BTW en coz waarin moet ik welke link veranderen?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:07 schreef coz het volgende:
maar het was dus de vraag of je hem vanaf hier wilde copy pasten... dan heb je weer dat mooie truth logotje enzo
Welkom in de Truth chat
![]()
[snipperdesnip]
geef maar eerlijk toe het is helemaal ge-wel-digquote:
Die vind ik, zo mogelijk, nog erger. Maar dat wordt dan weer gecompenseerd door de aanwezigheid van Gary op het plaatje. Ik ben en enorme fan van Gary. MIAUW.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jah ik heb het ook niet zo op die bob.... dan maar een andere bob
SPONSBOB
gary rocks the house!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die vind ik, zo mogelijk, nog erger. Maar dat wordt dan weer gecompenseerd door de aanwezigheid van Gary op het plaatje. Ik ben en enorme fan van Gary. MIAUW.
jammer voor je dat het niet werd wat je wilde...quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:59 schreef nokwanda het volgende:
@Coz.
Ben mijn belofte in het droomtopic nagekomen
Ik zei toch helemaal niet dat ik over zoiets ging dromen. Ik zei alleen maar dat ik nog wel iets lekkers had om eens fijn over te gaan dromen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:16 schreef coz het volgende:
[..]
jammer voor je dat het niet werd wat je wilde...
ik moet ook eens niet zo nieuwsgierig zijn![]()
maaruh , hoe heet ie nou dan![]()
Link? Heeft iemand anders gewoon server+channel voor me?quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kom gewoon op irc via de link in de site navigatie en dan via het keuzemenuutje #truth. Maar volgens mij zijn er nog andere manieren die ik weer te ingewikkeld vind. Kunnen anderen je beter over inlichten. Ik ben een beetje erg blond op dat gebied.
´s avonds is er meestal wel meer te doen. Dan ben je sesamstraat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:07 schreef Erasmo het volgende:
Ben nu wel heel erg remi op ircNaja dan maar ff gamen
![]()
Zul je mij niet mee horen spotten hoor. Even heilig als de Muppets.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:47 schreef BaajGuardian het volgende:
niet spotten met sesamstraat
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zul je mij niet mee horen spotten hoor. Even heilig als de Muppets.
En de Ernestine babyblues is een soort psalm
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:10 schreef Enyalius het volgende:
ik ook. broodjes met varkensvlees is lekker
Ik vreselijk in luve met Elmoquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik ben al jaren lang verliefd op miss piggy
De fraggles waren ook wel heel erg leuk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:15 schreef Enyalius het volgende:
heb toch liever kebab en The Fraggles
nee man echt STOER!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:42 schreef Enyalius het volgende:
http://www.slamfm.nl/slamfmlivestream.php
omg ik word daar helemaal nostalgisch van. de periode toen ik nog niet wist wat muziek echt was. ouderwetse hardcore wat een troep hahah :S
mijn muzieksmaak is tegenwoordig heeeeeeel groot dus denk dat ik er dan nog van kan genietenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:02 schreef nokwanda het volgende:
Ik vraag me af wat jullie van de huidige muzieksmaak zullen vinden tegen de tijd dat je half-dementerend in bejaardentehuis De Zonsondergang in de eetzaal zit... de pit![]()
* toevoegd aan lijstje "wat moet er gebeuren als ik half dementerend ben" - Niet naar bejaardenhuis De Zonsondergang gaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:02 schreef nokwanda het volgende:
Ik vraag me af wat jullie van de huidige muzieksmaak zullen vinden tegen de tijd dat je half-dementerend in bejaardentehuis De Zonsondergang in de eetzaal zit... de pit![]()
Neem een kind !quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:16 schreef coz het volgende:
[..]
* toevoegd aan lijstje "wat moet er gebeuren als ik half dementerend ben" - Niet naar bejaardenhuis De Zonsondergang gaan
* toevoegd aan lijstje "wat moet er gebeuren als ik dement ben" - Niet naar bejaardenhuis De Zonsondergang gaan
* toevoegd aan lijstje "wat moet er gebeuren als ik oud ben" - Niet naar bejaardenhuis De Zonsondergang gaan
wie weet er een bejaardenhuis waar men goede muziek draaid ?![]()
foei !quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:16 schreef coz het volgende:
[..]
wie weet er een bejaardenhuis waar men goede muziek draaid ?![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Neem een kind !
Brian: "Mama, als jij nu mijn veters even vastmaakt, want ik heb echt niet zo'n zin.... dan doe ik dat wel voor jou als jij een oma bent... een hele oude oma".
ERg leuke uitspattingquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef Mirage het volgende:
en ik ga alweer plat...
drukke dag gehad. Grotendeels de hort op geweest, daarna de muur beklad en de spuugellende is weer terug.
[afbeelding]
is nog niet af (boven op d'r hoofd...haar hals etc... ), maar een kleine indruk van mijn uitspatting.
fijne avond nog
quote:
In de woonkamer boven de schoorsteenmantel, Ik gok dat de tekening een cm of 90 breed is en 1,25 hoog ?quote:Op woensdag 28 september 2005 08:02 schreef nokwanda het volgende:
Vroeg me af in welke ruimte je die muurschildering hebt gemaakt en hoe je erop kwam. Hoort ie niet in het spirituele tekeningen topic?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef Mirage het volgende:
en ik ga alweer plat...
drukke dag gehad. Grotendeels de hort op geweest, daarna de muur beklad en de spuugellende is weer terug.
[afbeelding]
is nog niet af (boven op d'r hoofd...haar hals etc... ), maar een kleine indruk van mijn uitspatting.
fijne avond nog
mij eigenlijk niet alleen de ogenquote:Op woensdag 28 september 2005 08:05 schreef UncleScorp het volgende:
Morgeu'
Die ogen doen me 'n beetje aan Cher denken
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
omg! het is bij mij op me kamer nu minder erg dan op die foto en ik vind dat zelfs al een teringzooi
Nee hoor, dat valt best mee... Eerst jou uitleg en dan zal ik over de brug komen met wat ik weet....quote:Op woensdag 28 september 2005 12:04 schreef Enyalius het volgende:
ik ben eerder benieuwd naar jou uitleg op msn aangezien jij iets lijkt te weten wat redelijk belangrijk is
foto's van me kamertje
http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/kamer/
Zo´n kast wil niks zeggen. Neem mijn teerbeminde Electro Worm nou.....Ik kocht voor hem een boekenkast. En waar liggen zijn boeken? Juist..... hier op tafel in de huiskamer. Hij heeft een bureautje op zijn kamer. En waar maakt ie huiswerk?? Juist.... hier in de huiskamer. Hoe ik ook opruim.... hij komt binnen en onmiddelijk ziet het er hier uit alsof er een oorlog gewoed heeft.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:03 schreef Enyalius het volgende:
dat heb ik nooit. maar me kamer is op zich redelijk opgeruimd. had eerst boeken e.d. op de grond maar sinds ik die kast heb gekocht is dat ook weg
Pfff..... ik was al bang dat dat alleen bij mij zo was!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo´n kast wil niks zeggen. Neem mijn teerbeminde Electro Worm nou.....Ik kocht voor hem een boekenkast. En waar liggen zijn boeken? Juist..... hier op tafel in de huiskamer. Hij heeft een bureautje op zijn kamer. En waar maakt ie huiswerk?? Juist.... hier in de huiskamer. Hoe ik ook opruim.... hij komt binnen en onmiddelijk ziet het er hier uit alsof er een oorlog gewoed heeft.![]()
ahhhhh.... die administratie..quote:Op woensdag 28 september 2005 12:04 schreef Enyalius het volgende:
ik ben eerder benieuwd naar jou uitleg op msn aangezien jij iets lijkt te weten wat redelijk belangrijk is
foto's van me kamertje
http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/kamer/
Ik doe al 12 jaar een poging om daar verandering in te brengen. Lukt niet. En ik ben bang dat ik zelf niet echt het meest geweldige voorbeeld ben. Ik had gehoopt dat oma een goede invloed zou zijn maar ze is dat in dat opzicht op hem evenmin als ze dat op mij was.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Pfff..... ik was al bang dat dat alleen bij mij zo was!!!
Dan geef ik bij deze de hoop op en ga niet eens meer verder met proberen!!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik doe al 12 jaar een poging om daar verandering in te brengen. Lukt niet. En ik ben bang dat ik zelf niet echt het meest geweldige voorbeeld ben. Ik had gehoopt dat oma een goede invloed zou zijn maar ze is dat in dat opzicht op hem evenmin als ze dat op mij was.![]()
Owkee... Maar het is niets daramatisch hoor!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:16 schreef Enyalius het volgende:
ja typish hoe me kotsbak er naast staat![]()
![]()
vamp ben nu aan het reageren op dat topic. dus bereid je voor omover de brug te komen
Dank je....quote:Op woensdag 28 september 2005 12:28 schreef Enyalius het volgende:
ok klaar met reactie
Als je dat al een puinhoop noemt!!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:36 schreef coz het volgende:
niemand die in paniek is geraakt van mijn puinhoop.. wat stoer
Zo ziet alles er standaard uit bij mij thuis als mijn wederhelft thuis is....quote:Op woensdag 28 september 2005 11:50 schreef coz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dit is vrij netjes nu , ivt een maand geleden
en dit is de nette kant van me bureau
[afbeelding]
gewoon zelf laten opruimen!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zo ziet alles er standaard uit bij mij thuis als mijn wederhelft thuis is....
en als ik de moed bij elkaar kan rapen dan is het helemaal leeg en steriel als hij thuis komt....
als ik de moed niet bij elkaar kan rapen, dan ga ik maar naar buiten
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Als je dat al een puinhoop noemt!!
mijn kids kunnen al ware bergbeklimmers genoemd worden.....
's nachts wel.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gewoon zelf laten opruimen!hijs toch een grote jongen
quote:
worden de kids weer wakker enzoquote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan stuur je hem snachts je bed uit zodat hij kan opruimen
![]()
hmmm... dat is ook een idee... kunnen die gelijk meehelpen.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:41 schreef Mirage het volgende:
de "hij heb" en "hij ken" zeggende juf
verschrikkelijk is het niet ?quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
hmmm... dat is ook een idee... kunnen die gelijk meehelpen.
En tegen de tijd dat ik opsta is mijn huis aan kant![]()
Maar ja... dan gaat de "hij heb" en "hij ken" zeggende juf zeuren over dat mijn kind te moe op school verschijnt....![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan stuur je hem snachts je bed uit zodat hij kan opruimen
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat heeft ze overduidelijk een aantal keren niet gedaan.
Wel tekenend voor de kwaliteit van het overgrote deel van het basisonderwijsquote:
en daarom kan het nu niet meerquote:Op woensdag 28 september 2005 13:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat heeft ze overduidelijk een aantal keren niet gedaan.
cheerleaderbaby?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:43 schreef Mirage het volgende:
en omdat ik hier toch al op een burgertrut manier aan het zeuren ben...
de baby beweegt nu zo duidelijk dat je het al aan de buitenkant van mijn buik kan zien !!!!!
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |