jammer voor je dat het niet werd wat je wilde...quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:59 schreef nokwanda het volgende:
@Coz.
Ben mijn belofte in het droomtopic nagekomen
Ik zei toch helemaal niet dat ik over zoiets ging dromen. Ik zei alleen maar dat ik nog wel iets lekkers had om eens fijn over te gaan dromen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:16 schreef coz het volgende:
[..]
jammer voor je dat het niet werd wat je wilde...
ik moet ook eens niet zo nieuwsgierig zijn![]()
maaruh , hoe heet ie nou dan![]()
Link? Heeft iemand anders gewoon server+channel voor me?quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kom gewoon op irc via de link in de site navigatie en dan via het keuzemenuutje #truth. Maar volgens mij zijn er nog andere manieren die ik weer te ingewikkeld vind. Kunnen anderen je beter over inlichten. Ik ben een beetje erg blond op dat gebied.
´s avonds is er meestal wel meer te doen. Dan ben je sesamstraat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:07 schreef Erasmo het volgende:
Ben nu wel heel erg remi op ircNaja dan maar ff gamen
![]()
Zul je mij niet mee horen spotten hoor. Even heilig als de Muppets.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:47 schreef BaajGuardian het volgende:
niet spotten met sesamstraat
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zul je mij niet mee horen spotten hoor. Even heilig als de Muppets.
En de Ernestine babyblues is een soort psalm
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:10 schreef Enyalius het volgende:
ik ook. broodjes met varkensvlees is lekker
Ik vreselijk in luve met Elmoquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik ben al jaren lang verliefd op miss piggy
De fraggles waren ook wel heel erg leuk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:15 schreef Enyalius het volgende:
heb toch liever kebab en The Fraggles
nee man echt STOER!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:42 schreef Enyalius het volgende:
http://www.slamfm.nl/slamfmlivestream.php
omg ik word daar helemaal nostalgisch van. de periode toen ik nog niet wist wat muziek echt was. ouderwetse hardcore wat een troep hahah :S
mijn muzieksmaak is tegenwoordig heeeeeeel groot dus denk dat ik er dan nog van kan genietenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:02 schreef nokwanda het volgende:
Ik vraag me af wat jullie van de huidige muzieksmaak zullen vinden tegen de tijd dat je half-dementerend in bejaardentehuis De Zonsondergang in de eetzaal zit... de pit![]()
* toevoegd aan lijstje "wat moet er gebeuren als ik half dementerend ben" - Niet naar bejaardenhuis De Zonsondergang gaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:02 schreef nokwanda het volgende:
Ik vraag me af wat jullie van de huidige muzieksmaak zullen vinden tegen de tijd dat je half-dementerend in bejaardentehuis De Zonsondergang in de eetzaal zit... de pit![]()
Neem een kind !quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:16 schreef coz het volgende:
[..]
* toevoegd aan lijstje "wat moet er gebeuren als ik half dementerend ben" - Niet naar bejaardenhuis De Zonsondergang gaan
* toevoegd aan lijstje "wat moet er gebeuren als ik dement ben" - Niet naar bejaardenhuis De Zonsondergang gaan
* toevoegd aan lijstje "wat moet er gebeuren als ik oud ben" - Niet naar bejaardenhuis De Zonsondergang gaan
wie weet er een bejaardenhuis waar men goede muziek draaid ?![]()
foei !quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:16 schreef coz het volgende:
[..]
wie weet er een bejaardenhuis waar men goede muziek draaid ?![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Neem een kind !
Brian: "Mama, als jij nu mijn veters even vastmaakt, want ik heb echt niet zo'n zin.... dan doe ik dat wel voor jou als jij een oma bent... een hele oude oma".
ERg leuke uitspattingquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef Mirage het volgende:
en ik ga alweer plat...
drukke dag gehad. Grotendeels de hort op geweest, daarna de muur beklad en de spuugellende is weer terug.
[afbeelding]
is nog niet af (boven op d'r hoofd...haar hals etc... ), maar een kleine indruk van mijn uitspatting.
fijne avond nog
quote:
In de woonkamer boven de schoorsteenmantel, Ik gok dat de tekening een cm of 90 breed is en 1,25 hoog ?quote:Op woensdag 28 september 2005 08:02 schreef nokwanda het volgende:
Vroeg me af in welke ruimte je die muurschildering hebt gemaakt en hoe je erop kwam. Hoort ie niet in het spirituele tekeningen topic?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef Mirage het volgende:
en ik ga alweer plat...
drukke dag gehad. Grotendeels de hort op geweest, daarna de muur beklad en de spuugellende is weer terug.
[afbeelding]
is nog niet af (boven op d'r hoofd...haar hals etc... ), maar een kleine indruk van mijn uitspatting.
fijne avond nog
mij eigenlijk niet alleen de ogenquote:Op woensdag 28 september 2005 08:05 schreef UncleScorp het volgende:
Morgeu'
Die ogen doen me 'n beetje aan Cher denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |