quote:Op woensdag 28 september 2005 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
omg! het is bij mij op me kamer nu minder erg dan op die foto en ik vind dat zelfs al een teringzooi
Nee hoor, dat valt best mee... Eerst jou uitleg en dan zal ik over de brug komen met wat ik weet....quote:Op woensdag 28 september 2005 12:04 schreef Enyalius het volgende:
ik ben eerder benieuwd naar jou uitleg op msn aangezien jij iets lijkt te weten wat redelijk belangrijk is
foto's van me kamertje
http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/kamer/
Zo´n kast wil niks zeggen. Neem mijn teerbeminde Electro Worm nou.....Ik kocht voor hem een boekenkast. En waar liggen zijn boeken? Juist..... hier op tafel in de huiskamer. Hij heeft een bureautje op zijn kamer. En waar maakt ie huiswerk?? Juist.... hier in de huiskamer. Hoe ik ook opruim.... hij komt binnen en onmiddelijk ziet het er hier uit alsof er een oorlog gewoed heeft.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:03 schreef Enyalius het volgende:
dat heb ik nooit. maar me kamer is op zich redelijk opgeruimd. had eerst boeken e.d. op de grond maar sinds ik die kast heb gekocht is dat ook weg
Pfff..... ik was al bang dat dat alleen bij mij zo was!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo´n kast wil niks zeggen. Neem mijn teerbeminde Electro Worm nou.....Ik kocht voor hem een boekenkast. En waar liggen zijn boeken? Juist..... hier op tafel in de huiskamer. Hij heeft een bureautje op zijn kamer. En waar maakt ie huiswerk?? Juist.... hier in de huiskamer. Hoe ik ook opruim.... hij komt binnen en onmiddelijk ziet het er hier uit alsof er een oorlog gewoed heeft.![]()
ahhhhh.... die administratie..quote:Op woensdag 28 september 2005 12:04 schreef Enyalius het volgende:
ik ben eerder benieuwd naar jou uitleg op msn aangezien jij iets lijkt te weten wat redelijk belangrijk is
foto's van me kamertje
http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/kamer/
Ik doe al 12 jaar een poging om daar verandering in te brengen. Lukt niet. En ik ben bang dat ik zelf niet echt het meest geweldige voorbeeld ben. Ik had gehoopt dat oma een goede invloed zou zijn maar ze is dat in dat opzicht op hem evenmin als ze dat op mij was.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Pfff..... ik was al bang dat dat alleen bij mij zo was!!!
Dan geef ik bij deze de hoop op en ga niet eens meer verder met proberen!!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik doe al 12 jaar een poging om daar verandering in te brengen. Lukt niet. En ik ben bang dat ik zelf niet echt het meest geweldige voorbeeld ben. Ik had gehoopt dat oma een goede invloed zou zijn maar ze is dat in dat opzicht op hem evenmin als ze dat op mij was.![]()
Owkee... Maar het is niets daramatisch hoor!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:16 schreef Enyalius het volgende:
ja typish hoe me kotsbak er naast staat![]()
![]()
vamp ben nu aan het reageren op dat topic. dus bereid je voor omover de brug te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |