Ik zat te twijfelen, maar ik heb nu net het "franse dienstmeisje" aangeschaftquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:41 schreef Copycat het volgende:
Maar ik begrijp dus dat Henkie zijn nek heeft gebroken...
Tijd voor een verpleegsteroutfit!
Joh.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:42 schreef vosss het volgende:
Lunchen doe je tussen de middag; niet om en nabij 19:00 uur, huppelkut
voelt?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:41 schreef cerror het volgende:
Je voelt jezelf wel erg superieur hé?
Je vereenzelvigt je met Nadine?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen, maar ik heb nu net het "franse dienstmeisje" aangeschaft
Voor dagboeken hebben ze van die mooie boekjes bedrukt met bloemetjes en tranen uitgevonden die je vol kan pennen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kans geeft? Als dit geen onzin is?!
quote:
Ik stel voor dat jullie, mijn horigen, een handtekeningenpetitie organiseren tbv een eigen subforumquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef Oblivion het volgende:
JAAAAAAAAAA!!! Ik wil ook meelezen, dus bij deze...![]()
Kom op Vivi, je kan het!! Vermaak ons.![]()
Ik ben niet zo commercieel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
managementsamenvatting?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ah jij. Dat dramatische misbaksel.
Mwoah, iemand die de heer des huizes graag gedienstig is, noem ik minimaal een dienstmeisjequote:
Ja jij daar! Die attention whore met aanstellerietus.quote:
En dan vraagt ie nog wat ik dat met strijkijzer in mijn hand doequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, iemand die de heer des huizes graag gedienstig is, noem ik minimaal een dienstmeisje.
*stil* *mooi*quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja jij daar! Die attention whore met aanstellerietus.![]()
Je bent dan ook geen Henk-oldbiequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:58 schreef Molluck het volgende:
Best veel tekst voor een ONZ-topic, ik heb alles gelezen, maar ik kan er niet echt enthousiast van worden
Misschien ligt het daar aan, maar de andere reacties in dit topic zijn ook niet echt lovendquote:
Ik zit hier toch echt alleen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jullie, mijn horigen, een handtekeningenpetitie organiseren tbv een eigen subforum![]()
Ja hequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zit hier toch echt alleen...![]()
Nee, even zonder dollen want ik wilde al in de pen klimmen omdat het er geen closure was...
Dat kan natuurlijk niet!
Ik ben stik nieuwsgierig wat die Henk nu weer gaat opborrelen!![]()
'quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:39 schreef Vivi het volgende:
Ik zal hem wel weer zien vanavond of morgenavond![]()
Erkenningquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:41 schreef Gajus het volgende:
Vivi, ik vind jou jouw verhalen beestachtig goed.![]()
Eh...ik vind het zo wel publiekelijk genoeg eigenlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
'![]()
Mensje, je bent me er 1...
GO GO GO Girl!!!
Ik ben serieus benieuw of ik jouw Henk ken...En waar je exact gaat stappen in Z... Does mailen?
![]()
Voorspel is ook belangrijk. En naspel. En middenspel.quote:
Jij wintquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Voorspel is ook belangrijk. En naspel. En middenspel.
Ach, de fantasie is toch altijd beter dan de realiteitquote:
No wayquote:
Dat het eigenlijk niet uitmaakt zolang er maar een banner bovenstaat waar Fok! geld mee verdient?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:31 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
No way
Daar hebben we besloten dat het beter is om verder te gaan in TTK en daar hebben ze besloten dat het beter is om verder te gaan in ONZ en daar gaan ze besluiten ....
Ik vind donker mooier, het maakt je minder bimbo. Hopelijk nog wel genoeg bimbo voor Henk, of nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:32 schreef Vivi het volgende:
Ik ben al aan het metamorfosenHaarkleurmetamorfose :P !!
Heb je wel eens gemerkt dat er maar weinig mensen jouw sarcastische gevoel voor humor delen? Je bent en echte topic-stopper.quote:Op zondag 25 september 2005 02:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind donker mooier, het maakt je minder bimbo. Hopelijk nog wel genoeg bimbo voor Henk, of niet
Het was niet sarcastischquote:Op zondag 25 september 2005 02:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb je wel eens gemerkt dat er maar weinig mensen jouw sarcastische gevoel voor humor delen? Je bent en echte topic-stopper.![]()
En je dacht werkelijk dat er nog iemand op jouw post zou reageren?quote:Op zondag 25 september 2005 02:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het was niet sarcastisch![]()
Het topic was btw om 15:04 uur al gestopt
We zitten in het topic van Vivi knul, die is blij met en reageert op iedere vorm van aandachtquote:Op zondag 25 september 2005 02:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En je dacht werkelijk dat er nog iemand op jouw post zou reageren?![]()
Meisje, we moeten het echt eens over jouw sociale vaardigheden hebben.![]()
Sinds wanneer ben jij zo humanistisch dan?quote:Op zondag 25 september 2005 03:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
We zitten in het topic van Vivi knul, die is blij met en reageert op iedere vorm van aandacht
Ik voorzie enkel in haar behoefte. Jij daarentegen leidt de aandacht voor de TS af naar mij, jij moest je schamenquote:Op zondag 25 september 2005 03:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo humanistisch dan?Geef toe: je wil hem/haar/het gewoon afzeiken.
![]()
Ik vind het verhaal te lang; kan jij het even voor me samenvatten?quote:Op zondag 25 september 2005 03:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik voorzie enkel in haar behoefte. Jij daarentegen leidt de aandacht voor de TS af naar mij, jij moest je schamen![]()
Vivi is verliefd op Henk. Henk niet op Vivi maar hij neukt haar, zoals elke gezonde jongeman zou doen, wel. Vivi interpreteert ieder gebaar van Henk als dubbelzinnig en liefdevol. Het frustreert haar dat zij hem niet aan haar kan binden. Ze is niet gewend iets niet te krijgen waar zij haar zinnen op zet. Ze werd hier op een mooie dag zo boos over dat ze hem slaat, ze dreigt hem tevens te lijf te gaan met een strijkijzer. Het is een obsessie, ze wil hem nog steeds.quote:Op zondag 25 september 2005 03:08 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik vind het verhaal te lang; kan jij het even voor me samenvatten?
Wat een bitch, ik hoop dat ze een psychose oploopt.quote:Op zondag 25 september 2005 03:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vivi is verliefd op Henk. Henk niet op Vivi maar hij neukt haar, zoals elke gezonde jongeman zou doen, wel. Vivi interpreteert ieder gebaar van Henk als dubbelzinnig en liefdevol. Het frustreert haar dat zij hem niet aan haar kan binden. Ze is niet gewend iets niet te krijgen waar zij haar zinnen op zet. Ze werd hier op een mooie dag zo boos over dat ze hem slaat, ze dreigt hem tevens te lijf te gaan met een strijkijzer. Het is een obsessie, ze wil hem nog steeds.
Het is reeds gedegradeerd naar ONZquote:Op zondag 25 september 2005 03:17 schreef Roeni3 het volgende:
Oh God, wat is dit? Nog meer Vivi-gelul? Tjees, dat dit soort users nog bestaansrecht hebben.
![]()
Of het moet ter (leed)vermaak voor de overige users zijn, natuurlijk.
Zelfs dat lijkt me nog een te hoog gekwalificeerde plaats voor dit soort zielige aandachtstrekkerij. Maar goed, we zitten in ONZ; laat de verdere onzin reacties maar komen.quote:Op zondag 25 september 2005 03:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het is reeds gedegradeerd naar ONZ
GMTA...quote:Op zondag 25 september 2005 02:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind donker mooier, het maakt je minder bimbo.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:02 schreef Moonah het volgende:
Overigens vind ik je dat donkere mooier staan.
Maakt je minder 'bimbo'.
Je haarkleur past nu beter bij je intelligentie?quote:Op maandag 26 september 2005 22:29 schreef Vivi het volgende:
Gelukkig ben ik nu donker! Iedereen vind het beter bij me passen idd
*nog steeds blond is en dit dus niet snapt...quote:Is het nu minder erg dan dat ik van de trein ben gevallen
Ze kijken iig niet meer verbaasd als ik woorden met meer dan 1 lettergreep gebruikquote:Op maandag 26 september 2005 22:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je haarkleur past nu beter bij je intelligentie?![]()
Fell of the wagon... als in: een kleine setback in het afkickproces..kuch..quote:*nog steeds blond is en dit dus niet snapt...![]()
Yep, ik snappum.quote:Op maandag 26 september 2005 22:41 schreef Vivi het volgende:
Fell of the wagon... als in: een kleine setback in het afkickproces..kuch..snap je 'm nu?
In het donker zijn alle katjes grauwquote:Op maandag 26 september 2005 22:59 schreef Oblivion het volgende:
Neukt het beter als brunette of als blondine?![]()
quote:
Wat zeg je nu?quote:Op maandag 26 september 2005 23:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
In het donker zijn alle katjes grauw![]()
Hij had wel een dweiltje?quote:
Witte erwt? Witte wurm? (sorry, een "Henk grapje")quote:Op maandag 26 september 2005 22:53 schreef Copycat het volgende:
Ach Viev, wie weet is je nieuwe haarkleur wel hét tovermiddel om hem de ogen te doen openen voor het feit dat jij toch echt zijn prinses op de witte erwt bent.
Nu je ware ik zich aan hem openbaart. Geen bimbo blondine, maar een ravishing brunette...
Volgens mij heb je hem met je borderliner-strijkijzergedrag weer even opgepept. Je doet hem denken aan zijn turbulente en dramatische ex.quote:Op maandag 26 september 2005 23:02 schreef Vivi het volgende:
..Maar alleen omdat hij zei: "Ik ga uiteindelijk toch wel met je trouwen hoor!"
En ik was juist zo goed bezig...eergisteren braaf naar huis gegaan na bij hem gekookt te hebben..ondanks smsjes gedurende de hele terugweg.![]()
Maar het was wel weer heerlijk om tegen hem aan te liggen..ik beken. Hij was weer zo lief en we moesten weer zo lachen samen (ja, over het strijkijzer o.a.)
En dan pakt ie me beet en zei: "Ik zorg wel voor je" en dan smelt ik weer
Nou ja, ik verwacht geen compassie.
Oh, ik weet wel zeker dat dat het is...hoe zal ik het zeggen, het werkte bijna als een afrodisiacum. Bij mij ook hoor, ik zei eerder al dat ik soms een gevoel heb van "high" zijn bij hem in de buurt, je zou het bijna manisch kunnen noemen...met een vleugje adhd.quote:Op maandag 26 september 2005 23:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hem met je borderliner-strijkijzergedrag weer even opgepept. Je doet hem denken aan zijn turbulente en dramatische ex.
En er maar over blijven malen huh?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
En afstand nemen...het lijkt wel een soort drug, die rollercoaster van emoties..
Je mag niet erover denken en juist daarom doe je het....quote:
Nogmaals, Henk is een pseudoniemquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:46 schreef R_ON het volgende:
Die naam Henk stuit me tegen de borst: ik probeer me 2 jonge mooie mensen voor te stellen die ruzie maken en elkaar lief hebben, maar met een Henk in het verhaal wil dat maar niet lukken.
En dan dat "poep". *ril*. Kwel jezelf niet langer, Vivi, ik zeg dumpen.
Als hij om opgave van reden vraagt lijkt me bovenstaand afdoende.
Jij hoopt op een rel is het niet?quote:
Het is ook niet te volgen voor Henk& Vivi-n00bsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:08 schreef KopieerMachine het volgende:
wat een klote tupic
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, je hebt een geil fotoboek. Nee, ik lees de OP niet.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:20 schreef Oblivion het volgende:
Flutwijf?![]()
Wat een bal!![]()
En zo simpel om terug te pakken, Vivi, ik hoop dat je ogen open gaan...
Als je deze man negeert...![]()
Heerlijk spel, met af en toe een goede wip!![]()
Nou ja, hij schreef dus "Lutwijf"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:20 schreef Oblivion het volgende:
Flutwijf?![]()
Wat een bal!![]()
En zo simpel om terug te pakken, Vivi, ik hoop dat je ogen open gaan...
Als je deze man negeert...![]()
Heerlijk spel, met af en toe een goede wip!![]()
Tja, als ze toch niet zonder kan... Toch?quote:
Nietus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef Vivi het volgende:
Ergo, Henk is een lul.
Niet zo denigrerend he. Daar had hij jou ook in moeten stoppen na jouw aanval op hem met het strijkijzerquote:De ex, (ook al net uit het gesticht, hij heeft er een neus voor)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:59 schreef Joene het volgende:
he god wat heb ik deze reeks gemist in R&P ik daar maar checken maar je bent hier beland !
Geil wijf
Waarom? Iedereen gooit toch wel es met het serviesgoed? Alleen toevallig stond het strijkijzer dichterbij!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend he. Daar had hij jou ook in moeten stoppen na jouw aanval op hem met het strijkijzer
Johquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik durf namelijk het volgende wel te suggereren; hij wil nog wel neuken, maar verder stelt hij zich onwillig op en laat hij jou in onzekerheid.
pakken wat je pakken kan, groot gelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen gooit toch wel es met het serviesgoed? Alleen toevallig stond het strijkijzer dichterbij!
Nou, nee hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen gooit toch wel es met het serviesgoed?
Ja zeg, ik ga niet eerst speciaal Wedgewood-kopjes uit de keukenkast halen 3 meter verderop als het strijkijzer voor mijn neus staat...D'ohquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
pakken wat je pakken kan, groot gelijk
Alleen psychotische randdebielen die hun emoties niet kunnen controleren.quote:
Get wat saaiquote:
Nee, zo'n emotieloze kouwe kikker die alles altijd onder controle houdt....dát is fijn om mee te leven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Alleen psychotische randdebielen die hun emoties niet kunnen controleren.
Wat had je dan liever gehad, een labiele heethoofd die om elk wissewasje jou en je interieur in elkaar veegt?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, zo'n emotieloze kouwe kikker die alles altijd onder controle houdt....dát is fijn om mee te leven.
Ja, dat zijn de enige 2 opties natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat had je dan liever gehad, een labiele heethoofd die om elk wissewasje jou en je interieur in elkaar veegt?
Nee ik ben niet zo'n dramaqueen en ik heb het je al vaker gezegd jij zoekt dat drama wel op maar zeik dan ook niet over hoe ellendig je je daarna voelt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Get wat saai![]()
Het lucht op hoor, je moet het toch es proberen!
Die kerel kan zich gewoon in toom houden, wat ik een opzien-barende prestatie vind met zo'n attention-whore als jij.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de enige 2 opties natuurlijk
Je gaat me toch niet vertellen dat jij jezelf niet als labiel zou omschrijvenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de enige 2 opties natuurlijk
Hoezo in toom houden? Hij vond het hartstikke leuk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die kerel kan zich gewoon in toom houden, wat ik een opzien-barende prestatie vind met zo'n attention-whore als jij.
Dan zou ik een uitgeprocedeerde asielzoeker kiezen de volgende keer.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:51 schreef Vivi het volgende:
Maaar anyway, ik heb 5 jaar een relatie gehad me een vent die tijdens ruzie's of meningsverschillen als en zoutpilaar op de bank zat met stippellijnen uit zijn ogen óf gewoonweg de deur uitliep en 2 weken wegbleef...als ik moet kiezen heb ik dan liever iemand die me een zet verkoopt of eens wat borden in het rondsmijt ja.
Nee serieus, dat ben ik totaal niet. Als je me zou meemaken in het dagelijks leven zou je dat beamen, daar durf ik een weddenschap op af te sluiten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij jezelf niet als labiel zou omschrijven![]()
Ik val op blauwe ogen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dan zou ik een uitgeprocedeerde asielzoeker kiezen de volgende keer.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:54 schreef Xebrozius het volgende:
Voor dit soort vrouwen zijn echte romances en passionele liefde niet weggelegd, ze vallen op de macho's en zijn niet in staat om in te zien dat mannen met diepgang meer zullen toevoegen aan een relatie dan zij voor mogelijk houden.
Nu je nog enigzins geconserveerd bent zul je de speelbal blijven van mannen die inzien wie je bent; een naief makkelijk hapje voor naast het huwelijk. Daarna ga je op een thomos brommer rijden in je achterstandsbuurt terwijl je shag rookt en af en toe nog iemand in de lokale kroeg kunt opscharrelen. Maar wees gerust je zult niet alleen sterven... De 17 katten in je appartement zullen ook komen te overlijden omdat je ze niet meer kunt voeren.
Waar héb je het over?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:50 schreef bofneger het volgende:
Zo'n halfbekende Nederlander....
Ik denk dan aan Ron Brandsteder of Rudi Carrel.
Maar misschien is het Paul Witteman wel.
Nee iemand als jij is echt uniek, als ik uitga kom ik altijd van dat soort 'unieke' vrouwen tegen. Verveelde uitstraling zo van "vermaak me en betaal mijn drank", beetje doelloos mooi wezen maar geen zinnig gesprek kunnen aangaan maar wel honderduit praten als het over uiterlijk, geld of kleding gaat. Nee hoor jij bent echt 'uniek'quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik niet een "soort vrouw".
Ik kom nog wel eens in de Oosterparkwijk en daar zie ik allemaal van dat 'unieke' vrouwen voorbij snorren en als ik 15 jaar in de tijd vooruit kon reizen en tegen een van hen zou zeggen "hoi Vivi" dan zou je nog terugzwaaien ook...quote:Ten tweede: uit welke achterstandbuurt kom je vandaan dat je dit soort sfeerplaatjes schetst?
Je wilt na jouw verhalen in dit topic beweren dat jij die wijsheid wel in pacht hebt want dat is ongeveer hetzelfde zeggen dat Tatjana Simic een natuurkundig geleerde isquote:Aandoenlijk hoor, maar een beetje ridicuul. Mensenkennis heb je ook al niet.
Whatever makes you tick beebquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah labiel EN een niet kloppend zelfbeeld dus. Meid het zit je ook allemaal niet mee he![]()
Ah, wat een bevestiging.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zal even je geheugen opfrissen
Sorry...maar ik draai door..denk ik...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee iemand als jij is echt uniek, als ik uitga kom ik altijd van dat soort 'unieke' vrouwen tegen. Verveelde uitstraling zo van "vermaak me en betaal mijn drank", beetje doelloos mooi wezen maar geen zinnig gesprek kunnen aangaan maar wel honderduit praten als het over uiterlijk, geld of kleding gaat. Nee hoor jij bent echt 'uniek'.
Nee hoor, dat beweer ik helemaal niet, ik ben best naief in bepaalde dingen, vooral waar het de 'liefde"aangaat...anders zou ik niet zoveel posten hier he, dat doe je toch om een soort bevestigibg of raad of wat dan ook te zoeken. Maar dat is niet hetzelfde als dom en oppervlakkig zijn, nogmaals, want dan ben ik niet.quote:Ik kom nog wel eens in de Oosterparkwijk en daar zie ik allemaal van dat 'unieke' vrouwen voorbij snorren en als ik 15 jaar in de tijd vooruit kon reizen en tegen een van hen zou zeggen "hoi Vivi" dan zou je nog terugzwaaien ook...
[..]
Je wilt na jouw verhalen in dit topic beweren dat jij die wijsheid wel in pacht hebt want dat is ongeveer hetzelfde zeggen dat Tatjana Simic een natuurkundig geleerde is.
Dus, "normale" mensen hebben nooit eens een inzinkinkje? Als de omstandigheden dermate zijn, en alles uit elkaar lijkt te vallen (en er ook nog eens drank in het spel is) kan zelfs de meest "stabiele" persoon wel eens een breakdown hebben hoor. As je zelfs dát ontkent vind ik je verdomd rigide.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zal even je geheugen opfrissen
Sorry...maar ik draai door..denk ik...
Toch lief dat je de moeite neemt om een plaatje te zoekenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:07 schreef PapaFokker het volgende:
No offense Vivi, maar...
[afbeelding]
We don't give a fuck.
Ga je vast niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar jongens, ik ga lekker slapen, welterusten allemaal![]()
Ach ik ben de beroerste niet...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Toch lief dat je de moeite neemt om een plaatje te zoeken
Maar jongens, ik ga lekker slapen, welterusten allemaal![]()
Als dat je enige tegenargument is weet ik precies hoe hard ik de spijker op zijn kop hebt getikt. Ik zie jou niet naar een museum gaan, een opera pakken of praten over een schrijver. Je bent niet iemand die belezen is, een wereldburger of iemand met diepgang.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:05 schreef Vivi het volgende:Je zou de plank niet verder mis kunnen slaan!
Ik zoek bevestiging of raad maar ben niet dom en oppervlakkig.... Dat is hetzelfde als zeggen:quote:Nee hoor, dat beweer ik helemaal niet, ik ben best naief in bepaalde dingen, vooral waar het de 'liefde"aangaat...anders zou ik niet zoveel posten hier he, dat doe je toch om een soort bevestigibg of raad of wat dan ook te zoeken. Maar dat is niet hetzelfde als dom en oppervlakkig zijn, nogmaals, want dan ben ik niet.
Wrom? Ik heb er geen probleem mee hoor, en als jullie dat wel hebben DAN LEES JE HET TOCH NIET!!!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:09 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Ach ik ben de beroerste niet...
Maar je moet toch echt wat aan je aandachtprobleem doen hoor meid.
Welkom in de échte wereld... Heftig he?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:07 schreef Vivi het volgende:
As je zelfs dát ontkent vind ik je verdomd rigide.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wrom? Ik heb er geen probleem mee hoor, en als jullie dat wel hebben DAN LEES JE HET TOCH NIET!!!!! [afbeelding]
Hehe...nu ben ik echt weg
Ik zal je iets verklappen; ik heb volgens mij nooit eerder een post van jou gelezen en na het lezen van de eerste post van dit topic, weet ik wel genoeg hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wrom? Ik heb er geen probleem mee hoor, en als jullie dat wel hebben DAN LEES JE HET TOCH NIET!!!!! [afbeelding]
Hehe...nu ben ik echt weg
[..]Wat dan? Moet ik tegen jou iets gaan bewijzen ofzo? Toevallig ben ik heel erg belezen, niet dat het je wat aangaat verder, maar hoe kom je in godsnaam bij die stompzinnige conclusie, nav een paar posts op dit forum? Of moet ik bij elke post vermelden dat mijn favoriete boek "Het leven uit een dag" van A.F.Th. van der Heyden is en Munch 1 van mijn favoriete kunstenaars.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als dat je enige tegenargument is weet ik precies hoe hard ik de spijker op zijn kop hebt getikt. Ik zie jou niet naar een museum gaan, een opera pakken of praten over een schrijven. Je bent niet iemand die belezen is, een wereldburger of iemand met diepgang.
Ik zie wel een persoon dat alleen maar verliefd is op haar eigen spiegelbeeld en daarom ook van niemand anders zal kunnen houden. Zolang jij je daar maar gelukkig mee voelt heb ik er geen probleem maar je krampachtige poging tot erkenning van derden doet me vermoeden dat daar óók geen sprake van is...
Haha, ik had precies hetzelfde, ook afkomstig uit Xebro's topic. Voor het eerst eigenlijk dat ik zo'n iemand tegenkom die zo erg verliefd is op zichzelf.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:19 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Ik zal je iets verklappen; ik heb volgens mij nooit eerder een post van jou gelezen en na het lezen van de eerste post van dit topic, weet ik wel genoeg hoor.
En bedankt dat je ook een plaatje voor mij hebt opgezocht!![]()
Bedoel je soms de omstandigheden die jij helemaal zelf hebt veroorzaakt door maar als een kwijlend schoothondje achter een man aan te lopen die jou slechts neukbaar vindt en daar duidelijk over is geweest?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dus, "normale" mensen hebben nooit eens een inzinkinkje? Als de omstandigheden dermate zijn, en alles uit elkaar lijkt te vallen (en er ook nog eens drank in het spel is) kan zelfs de meest "stabiele" persoon wel eens een breakdown hebben hoor.
Ik prefereer de term ''emotioneel stabiel''quote:As je zelfs dát ontkent vind ik je verdomd rigide.
Ter illustratie..dat badinerende toontje...je hebt zelf gewoon issues mannetjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Welkom in de échte wereld... Heftig he?
Kennelijk wel want je ligt nog steeds niet in bed mutsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:23 schreef Vivi het volgende:
Wat dan? Moet ik tegen jou iets gaan bewijzen ofzo?
"erken" me lekker niet dan, ik lig er geen seconde wakker om.
Dat heet weten wat je waard bent. Ik raad het iedereen aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Haha, ik had precies hetzelfde, ook afkomstig uit Xebro's topic. Voor het eerst eigenlijk dat ik zo'n iemand tegenkom die zo erg verliefd is op zichzelf.![]()
En ik lees net dat die 31 jaar was.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Haha, ik had precies hetzelfde, ook afkomstig uit Xebro's topic. Voor het eerst eigenlijk dat ik zo'n iemand tegenkom die zo erg verliefd is op zichzelf.![]()
Dat ga ik nu doen jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kennelijk wel want je ligt nog steeds niet in bed muts
Weten wat je waard bent? Is dat een slogan opgepikt uit een of ander quasi psychologisch blaadje voor 'jonge zelfbewuste vrouwen'?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat heet weten wat je waard bent. Ik raad het iedereen aan.
Ja, uit de Vivia.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:29 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Weten wat je waard bent? Is dat een slogan opgepikt uit een of ander quasi psychologisch blaadje voor 'jonge zelfbewuste vrouwen'?
Niet alleen ik ben gek, de hele wereld is het!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat ga ik nu doen ja
Maar nog even qua omstandigheden:
Het een vloeit uit het ander voort, en ja, ook ik heb issues, net als iedereen, maar zoals je ms wel weet speelt er ook nog wel wat meer.
Sommige dingen brengen je ms uit balans, maar dat wil niet zeggen dat je persoonlijkheid niet stabiel is.
Heb je multiple sclerose? Kind, wat erg.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat ga ik nu doen ja
Maar nog even qua omstandigheden:
Het een vloeit uit het ander voort, en ja, ook ik heb issues, net als iedereen, maar zoals je ms wel weet speelt er ook nog wel wat meer.
Sommige dingen brengen je ms uit balans, maar dat wil niet zeggen dat je persoonlijkheid niet stabiel is.
Maar wanneer ik mij aansluit bij Xebro's visie zou ik dan ook gelijk stiekem in zitten over mijn uiterlijk etc. en dit dan projecteren op jou? Zet al deze kritiek jou niet tot denken?quote:
Monkey see, monkey do...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:23 schreef Vivi het volgende:
]Wat dan? Moet ik tegen jou iets gaan bewijzen ofzo? Toevallig ben ik heel erg belezen, niet dat het je wat aangaat verder, maar hoe kom je in godsnaam bij die stompzinnige conclusie, nav een paar posts op dit forum? Of moet ik bij elke post vermelden dat mijn favoriete boek "Het leven uit een dag" van A.F.Th. van der Heyden is en Munch 1 van mijn favoriete kunstenaars.
Diepgang is voor mij ook niet het streven ik profileer me niet als zijnde iemand die de absolute kennis heeft over alles op dees aardkloot. Ik kan echter wel stellig zeggen dat ik aardig weet hoe mensen zoals jij in elkaar zitten omdat ik er al teveel van heb ontmoet helaas. En ja dat kun je daadwerkelijk uit een paar posts en een fotoboek halen. Dat heeft niets met diepgang te maken maar meer met mensenkennis. En als jij dat nou eens had zou je niet zo hoeven dweepen met die relatie van je en inzien dat je gebruikt wordt als neukpopje. Diepgang heeft niets te maken met nadenken, mensenkennis echter wel...quote:Als er iemand geen diepgang heeft ben jij dat wel met je stompzinnige oordeel over iemand die je nog nooit hebt gesproken. Volgens mij ben jij gewoon zelf gefrustreerd over je uiterlijk, dat destilleer ik nml uit al je posts. Daarbij zal het mij aan mijn anus oxyderen wat jij van me vind, "erken" me lekker niet dan, ik lig er geen seconde wakker om. Ik lach me ziek om alle geergerde reacties hier, het is een tijdverdrijf, net zo'n tijdverdrijf als dat ik graag naar het theater ga, of een dagboek schrijf.
Je kunt mij nu wel de zwarte piet toespelen maar ik ben niet degene die zich op een forum bloot heeft gegeven en inzicht heeft gegeven in haar verknipte gedachten. Ik haal een ander naar beneden omdat ze daar zelf aanleinding toe geeft, zo simpel werkt het. Oorzaak - gevolg.quote:Maar al deed ik dat niet, dat is niet kenmerkend voor diepgang, diepgang typeert zich ook door niet zulke kortzichtige conclusies ten aanzien van iemands karakter. Ik denk dat [i[jij[/i] wat dat betreft nog veel moet leren, en je frustraties eens onder ogen moet gaan zien, want van jou zie ik tot nu toe alleen maar posts en topics die een ander in de zeik zetten, vind je jezelf niet interessant genoeg om je te profileren zonder een ander naar beneden te halen? Ik moet ms nog veel leren op bepaalde vlakken (en blij toe, anders zou het leven verdomd saai zijn)maar jij bent nog niet eens begonnen.![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:32 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb je multiple sclerose? Kind, wat erg.![]()
Dan ben je kennelijk niets waard als je achter deze kerel blijft aanlopen die niet goed voor je isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat heet weten wat je waard bent. Ik raad het iedereen aan.
wat toevallig, ik krijg altijd dit visioen als ik jouw posts leesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:23 schreef Vivi het volgende:
Of moet ik bij elke post vermelden dat mijn favoriete boek "Het leven uit een dag" van A.F.Th. van der Heyden is en Munch 1 van mijn favoriete kunstenaars.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:56 schreef Tarot het volgende:
Het grappige is dat door al deze aanvallen, Henk straks de enige is die haar begrijpt
![]()
Ja, treffend weergegeven waarbij die heftige kleuren staan voor een veelvoud aan overweldigende emoties die TS niet kan hanterenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat toevallig, ik krijg altijd dit visioen als ik jouw posts lees
[afbeelding]
Neequote:Op maandag 10 oktober 2005 11:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Post eens even een nieuw avontuur
Daarom dus nietquote:Ik ben benieuwd hoe deze klucht zich verder ontwikkeld.
*taartje afslaat...quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef Vivi het volgende:
Dank voor de sarcastische en minder sarcastische verjaarswensen, ze worden alle op prijs gesteld
Gajus, ik mail je de "update" wel, gezien de content heb ik niet echt zin om die hier nog te posten
*taartjes uitdeelt*
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:47 schreef Moonah het volgende:
Trouwens, Cc en ik zaten van het weekend bij te kletsen en toen merkten we dat we "Henk" als een zelfstandig naamwoord gebruikten!![]()
"Ja, ze heeft een Henk. Ze is alweer bij hem terug."
"Hij was als een Henk voor me. Ik ben zó blij dat het nu over is, maar het blijft tricky."
Serieus!!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:54 schreef Copycat het volgende:
"Daar heb je de roze Henkbus!"
"Dacht die Henk nu echt dat ik zijn verzoenende glimlach zou beantwoorden? Wat een Henkenstreek."![]()
Kom op Vivi, ook de andere lezers van jouw topic genieten van jouw passionele uitglijders.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef Vivi het volgende:
Gajus, ik mail je de "update" wel, gezien de content heb ik niet echt zin om die hier nog te posten.
Nou, ik zou ons' Viev niet met een koe vergelijken...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Een melkkoe is het.
*verslikt in kippepootje*quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:47 schreef Moonah het volgende:
Trouwens, Cc en ik zaten van het weekend bij te kletsen en toen merkten we dat we "Henk" als een zelfstandig naamwoord gebruikten!![]()
"Ja, ze heeft een Henk. Ze is alweer bij hem terug."
"Hij was als een Henk voor me. Ik ben zó blij dat het nu over is, maar het blijft tricky."
Serieus!!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:36 schreef Moonah het volgende:
Viev, gefeliciteerd!![]()
![]()
Houdt Henk wel van ouwe taart?![]()
My ass.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:38 schreef Vivi het volgende:
Nou ja, ik wil het wel posten allemaal, maar dan wil ik geen gezeik over mijn psychische gesteldheid etc etc...gewoon informatief dan?
Precies.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:00 schreef Copycat het volgende:
Doe dus niet zo Henkie
Ja je blauwe oogjes!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:42 schreef DarkElf het volgende:
zeg andere dames, check mijn fotoboek eens?ik heb na drie jaar zeuren en zanniken ook de sprong gewaagd en afscheid genomen van mijn lichte lokken
oh en viv, foto met ogen komt nog wel van de week ok?
en jij trouwens ook:
Tja, wat zal ik zeggen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:36 schreef Vivi het volgende:
Verhaal
Check je fotoboek maar!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:42 schreef DarkElf het volgende:
zeg andere dames, check mijn fotoboek eens?ik heb na drie jaar zeuren en zanniken ook de sprong gewaagd en afscheid genomen van mijn lichte lokken
*anticlimax heeft*quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik zeggen?
*gelezen
*doorheen gescrolled
[..]
Face the thruth beeb....quote:
Er is geen woord van gelogenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:38 schreef Xebrozius het volgende:
Misschien moet je scripts voor soaps gaan schrijven. Aangezien je nu al zoveel ervaring hebt met fictie.
Ik gaf juist gehoor aan jouw vraag om geen gezeik over jouw psychische gesteldheid. Ik vind het leuk leesvoer hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:18 schreef Vivi het volgende:
Beste Xennia, nogmaals, de enige reden dat ik hier een vervolg heb gepost was wegens de verzoekjes van Gajus, Oblivion en nog wat mensen.
Ik weet nu wel hoe je erover denkt, dus je hoeft dat niet wederom te benadrukken.
Slaap lekker
Ow okequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik gaf juist gehoor aan jouw vraag om geen gezeik over jouw psychische gesteldheid. Ik vind het leuk leesvoer hoor
Mijn mening? Dergelijk labiele mensen zouden zich niet voort mogen planten. En al helemaal niet in ongezonde ''relaties''quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow oke![]()
In dat geval kan ik het niet laten om je mening te vragen
Hij is toch óok gek, met zijn verhalen over baby's enzo? Ik bedoel, zelfs ík had zoiets niet kunnen bevroeden![]()
Wat doe ik daar opeens?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat toevallig, ik krijg altijd dit visioen als ik jouw posts lees
Ik vind het onbegrijpelijk dat Henk zijn kindwens wèl bespreekt met zijn ex-vriendin maar niet met de beoogde moeder. Ook vind ik het onbegrijpelijk dat jij willoos instemt met zijn kindwens.quote:
Cc..ik zweer op de dood van mijn moeder (...) er is geen woord van gelogen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:16 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het vreemde sms-jes. Zet mijn vraagtekens dan ook bij het waarheidsgehalte, maar okay...
Zal toch wel erg geëmancipeerd zijn: een man die zijn af en toe neukertje expres bezwangert om aan zijn eigen kinderwens te voldoen.
Maar dat maakt Henk toch alleen nóg triester?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:17 schreef Vivi het volgende:
Cc..ik zweer op de dood van mijn moeder (...) er is geen woord van gelogen!
Mijn bek viel ook open hoor!
doe eens normaal, mensquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Cc..ik zweer op de dood van mijn moeder (...) er is geen woord van gelogen!
Mijn bek viel ook open hoor!
Ja, ik vind het ook heel bizar, en nee, het ging duidelijk over mij, ik moet het ook nog even op me laten inwerken, ik kreeg er ook een beetje eng gevoel bij hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat maakt Henk toch alleen nóg triester?
Dat ie achter jouw rug jouw zwangerschap zit te bekokstoven?
Of is er een ander miepje waar hij zijn zaad aan wil schenken?
Doe jij eens rustig, ik geef alleen maar aan, dat ik met zoiets dus niet zou spotten..dat ik dus de waarheid spreek. Daarbij zweert mijn hele familie voortdurend op elkaars leven als ze naar het waarheidsgehalte van iets worden gevraagd, mijn moeder incluis, dus relax voordat je met je kots-smilies begint te strooien.quote:
Tuurlijk, joh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Doe jij eens rustig, ik geef alleen maar aan, dat ik met zoiets dus niet zou spotten..dat ik dus de waarheid spreek. Daarbij zweert mijn hele familie voortdurend op elkaars leven als ze naar het waarheidsgehalte van iets worden gevraagd, mijn moeder incluis, dus relax voordat je met je kots-smilies begint te strooien.![]()
Oke danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:42 schreef Tarot het volgende:
Ik vind het geen vreemde sms'jes. Jullie hebben geen vaste relatie, dus hij mag zulke gesprekken hebben met wie hij wil. En blijkbaar heeft hij gewoon de aandacht van meerdere vrouwen nodig.
Een 36-jarige man heeft nog geen last van de biologische tijdklok, wel van de economische tijdklok.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:08 schreef Vivi het volgende:
.....waarom zou hij dit in Godsnaam willen, terwijl hij als 36-jarige, aantrekkelijke man toch nog best alle tijd heeft?
Doet ze vast, na het verbaal uitgewoond te zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:40 schreef Xennia het volgende:
Vivi, doe eens vertellen!
Zo meteen, hij's nu hier..en god verhoede dat ie dit topic onder ogen krijgt want hij heeft net Fok! ontdektquote:Op donderdag 22 december 2005 00:40 schreef Xennia het volgende:
Vivi, doe eens vertellen!
Leuke opdracht.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo meteen, hij's nu hier..en god verhoede dat ie dit topic onder ogen krijgt want hij heeft net Fok! ontdekt
Dat zich niet lang op zich wachten lijkt mij zo...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo meteen, hij's nu hier..en god verhoede dat ie dit topic onder ogen krijgt want hij heeft net Fok! ontdekt
Een opa?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:12 schreef Vivi het volgende:
Nah...valt mee, ken je die reclame van "beweeg uw muis naar de rechterbovenhoek van uw scherm"??? Dat is hij zo ongeveer![]()
Dat vinden we leuk.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik dacht dat je vakantie zei.
Maar..maar..jullie vonden me irritant, toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:36 schreef Moonah het volgende:
Zeg Vievbeeb, dit is niet 'vertellen' zoals we vertellen van jou gewend zijn.
Details, drama's, intriges. Een beetje meer smeuïgheid.
Kom op, doe even wat beter je best ons te amuseren...
* lief kijkt
ah mooi,ik ben nog op tijd zie ikquote:Op donderdag 22 december 2005 19:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, ik zal me even mentaal gaan voorbereiden..update volgt
Edit: Oh, ik zie het al...de zaak gaat niet doorquote:Op donderdag 22 december 2005 19:25 schreef Oblivion het volgende:
Ja, ik vind het zeer irritant dat je geen antwoord geeft...
Mag dat ook?![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef Vivi het volgende:
Dezelfde avond krijg ik een smsje van Henk: "Heb jij een computer die het doet!?"
Mooi. Na de anti-climax van BigBrother, is deze soap een aardig alternatief.quote:ik typ de rest morgen wel, want er komt nog een heel stuk!
Ssssst!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef Roeni3 het volgende:
Viv, het lijkt allemaal zo nutteloos. Je wentelt jezelf in de aandacht van Henk, wilt niet met hem door, gaat wel met hem door, houdt van zijn (en onze) aandacht, maar hebt tegelijkertijd een hekel aan hem. Je hoopt dat hij je wilt, maar hij wil je alleen... palen...
Dan moet dit topic dichtquote:Op donderdag 22 december 2005 23:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ssssst!
De therapeutische adviesepisode ligt al lang achter ons.
Zeg.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:22 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dan moet dit topic dicht. Als we hier alleen zijn om ons te verkneukelen om Vivi's leed, kan dat écht niet.
Neeheeehhhhh!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef Roeni3 het volgende:
Viv, het lijkt allemaal zo nutteloos. Je wentelt jezelf in de aandacht van Henk, wilt niet met hem door, gaat wel met hem door, houdt van zijn (en onze) aandacht, maar hebt tegelijkertijd een hekel aan hem. Je hoopt dat hij je wilt, maar hij wil je alleen... palen...
Jij ging toch slapen?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Neeheeehhhhh!
Jeez, waarom denk je dat ik dit topic omhoog schop, om het blijde nieuws te verkondigen...het nieuws dat heet :"IK HAD GELIJK & IK HEB MIJN ZIN GEKREGEN!!!!!! DE NATUURLIJKE ORDE HEEFT ZICH HERSTELD!!!!!"
Dat is een van mijn favo woorden!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:23 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zeg.
We leven mee.
Tsssk...verkneukelen...![]()
Als de natuurlijke orde zich hersteld heeft, hoe kun je dan in godsnaam gelijk hebben?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Neeheeehhhhh!
Jeez, waarom denk je dat ik dit topic omhoog schop, om het blijde nieuws te verkondigen...het nieuws dat heet :"IK HAD GELIJK & IK HEB MIJN ZIN GEKREGEN!!!!!! DE NATUURLIJKE ORDE HEEFT ZICH HERSTELD!!!!!"
Soaps zijn ook irritant, maar ik kijk ze tochquote:Op donderdag 22 december 2005 19:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar..maar..jullie vonden me irritant, toch?
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:19 schreef Moonah het volgende:
Ssssst!
De therapeutische adviesepisode ligt al lang achter ons.
Ik vind de vergelijking 'verkeersongeluk' meer op z'n plaats.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Soaps zijn ook irritant, maar ik kijk ze toch
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij hebt nou eenmaal graag gelijk. Narcistisch ingestelde mutsquote:Op donderdag 22 december 2005 23:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Neeheeehhhhh!
Ik eet mijn hoed op als ik en een hoop fokkers met mij niet binnen een jaar alsnog gelijk krijgenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt nou eenmaal graag gelijk. Narcistisch ingestelde muts
Gelijk in wat?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik eet mijn hoed op als ik en een hoop fokkers met mij niet binnen een jaar alsnog gelijk krijgen
Dat ze dan bijstandmoeder is?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik eet mijn hoed op als ik en een hoop fokkers met mij niet binnen een jaar alsnog gelijk krijgen
Aha nu snap ik het.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja en dat is nog de minst vervelende consequentie van haar levenswandel
Heej belskequote:Op donderdag 22 december 2005 19:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah mooi,ik ben nog op tijd zie ik
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:55 schreef Vivi het volgende:
Als jullie me alleen maar willen afzeiken vertel ik gewoon niks meer
Voor mij hoeft het nml. niet!
Oi! Negeer ze!quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:55 schreef Vivi het volgende:
Ik zat al op deze reactie te wachten, hoewel ik gehoopt had dat je dankzij de liefde wat minder lichtgeraakt zou zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:55 schreef Vivi het volgende:
Viev, notoire (af)zeikers hou je altijd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:55 schreef Vivi het volgende:
Ik zeik niemand af, ik zeg wat ik ziequote:Op vrijdag 23 december 2005 11:55 schreef Vivi het volgende:
... wacht reeds vier dagen en nachten op het vervolg.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef Vivi het volgende:
En nu ga ik slapen, ik typ de rest morgen wel, want er komt nog een heel stuk!
Waar zei ik "nieuw"? Ik zei allleen vriendje imo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik begrijp er niks meer van, in een ander topic zeg je nog dat je een nieuw vriendje hebt.
Dat was op 13 december en het duurde toen al een maandje:
Vind jij jouw partner lichamelijk perfect?
Ok, dan is het een 'oud' vriendje. Neemt niet weg dat de vraag van cinnamongirl nog steeds op hetzelfde neerkomt en gerechtvaardigd is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb nml. ook nog exen voor "Henk" hoor, en daar doelde ik op in het betreffende topic.
nou, nee dus, want ik heb nergens gezegd dat het om een ander gaat dan "Henkie".quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:33 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ok, dan is het een 'oud' vriendje. Neemt niet weg dat de vraag van cinnamongirl nog steeds op hetzelfde neerkomt en gerechtvaardigd is.
Ok, dus in het andere topic ging het om je exen. Als het in je andere topic over exen ging, waarom zeg je dan het volgende over een van je exen (dit komt dus uit dat andere topic):quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
nou, nee dus, want ik heb nergens gezegd dat het om een ander gaat dan "Henkie".
Enlighten us, Viv.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef Vivi het volgende:
Mijn huidige liefje is ms niet 'perfect ' (al is ie ook wel zeer goed uitziend. maar ik ben nu eenmaal verwend) maar wel heerlijk...ik word helemaal wild van hem en dat heb ik bij mijn ex nooit gehad
Zoals gezegd, ik heb meer vriendjes gehad hoor..met "ex" bedoel ik dus degene voor Henk. Met "huidig": Henk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:13 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ok, dus in het andere topic ging het om je exen. Als het in je andere topic over exen ging, waarom zeg je dan het volgende over een van je exen (dit komt dus uit dat andere topic):
[..]
Enlighten us, Viv.
Laat maar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik heb meer vriendjes gehad hoor..met "ex" bedoel ik dus degene voor Henk. Met "huidig": Henk.
Zo ingewikkeld is dat toch niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |