quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:20 schreef Oblivion het volgende:
Flutwijf?![]()
Wat een bal!![]()
En zo simpel om terug te pakken, Vivi, ik hoop dat je ogen open gaan...
Als je deze man negeert...![]()
Heerlijk spel, met af en toe een goede wip!![]()
Nou ja, hij schreef dus "Lutwijf"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:20 schreef Oblivion het volgende:
Flutwijf?![]()
Wat een bal!![]()
En zo simpel om terug te pakken, Vivi, ik hoop dat je ogen open gaan...
Als je deze man negeert...![]()
Heerlijk spel, met af en toe een goede wip!![]()
Tja, als ze toch niet zonder kan... Toch?quote:
Nietus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef Vivi het volgende:
Ergo, Henk is een lul.
Niet zo denigrerend he. Daar had hij jou ook in moeten stoppen na jouw aanval op hem met het strijkijzerquote:De ex, (ook al net uit het gesticht, hij heeft er een neus voor)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:59 schreef Joene het volgende:
he god wat heb ik deze reeks gemist in R&P ik daar maar checken maar je bent hier beland !
Geil wijf
Waarom? Iedereen gooit toch wel es met het serviesgoed? Alleen toevallig stond het strijkijzer dichterbij!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend he. Daar had hij jou ook in moeten stoppen na jouw aanval op hem met het strijkijzer
Johquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik durf namelijk het volgende wel te suggereren; hij wil nog wel neuken, maar verder stelt hij zich onwillig op en laat hij jou in onzekerheid.
pakken wat je pakken kan, groot gelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen gooit toch wel es met het serviesgoed? Alleen toevallig stond het strijkijzer dichterbij!
Nou, nee hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen gooit toch wel es met het serviesgoed?
Ja zeg, ik ga niet eerst speciaal Wedgewood-kopjes uit de keukenkast halen 3 meter verderop als het strijkijzer voor mijn neus staat...D'ohquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
pakken wat je pakken kan, groot gelijk
Alleen psychotische randdebielen die hun emoties niet kunnen controleren.quote:
Get wat saaiquote:
Nee, zo'n emotieloze kouwe kikker die alles altijd onder controle houdt....dát is fijn om mee te leven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Alleen psychotische randdebielen die hun emoties niet kunnen controleren.
Wat had je dan liever gehad, een labiele heethoofd die om elk wissewasje jou en je interieur in elkaar veegt?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, zo'n emotieloze kouwe kikker die alles altijd onder controle houdt....dát is fijn om mee te leven.
Ja, dat zijn de enige 2 opties natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat had je dan liever gehad, een labiele heethoofd die om elk wissewasje jou en je interieur in elkaar veegt?
Nee ik ben niet zo'n dramaqueen en ik heb het je al vaker gezegd jij zoekt dat drama wel op maar zeik dan ook niet over hoe ellendig je je daarna voelt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Get wat saai![]()
Het lucht op hoor, je moet het toch es proberen!
Die kerel kan zich gewoon in toom houden, wat ik een opzien-barende prestatie vind met zo'n attention-whore als jij.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de enige 2 opties natuurlijk
Je gaat me toch niet vertellen dat jij jezelf niet als labiel zou omschrijvenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de enige 2 opties natuurlijk
Hoezo in toom houden? Hij vond het hartstikke leuk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die kerel kan zich gewoon in toom houden, wat ik een opzien-barende prestatie vind met zo'n attention-whore als jij.
Dan zou ik een uitgeprocedeerde asielzoeker kiezen de volgende keer.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:51 schreef Vivi het volgende:
Maaar anyway, ik heb 5 jaar een relatie gehad me een vent die tijdens ruzie's of meningsverschillen als en zoutpilaar op de bank zat met stippellijnen uit zijn ogen óf gewoonweg de deur uitliep en 2 weken wegbleef...als ik moet kiezen heb ik dan liever iemand die me een zet verkoopt of eens wat borden in het rondsmijt ja.
Nee serieus, dat ben ik totaal niet. Als je me zou meemaken in het dagelijks leven zou je dat beamen, daar durf ik een weddenschap op af te sluiten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij jezelf niet als labiel zou omschrijven![]()
Ik val op blauwe ogen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dan zou ik een uitgeprocedeerde asielzoeker kiezen de volgende keer.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:54 schreef Xebrozius het volgende:
Voor dit soort vrouwen zijn echte romances en passionele liefde niet weggelegd, ze vallen op de macho's en zijn niet in staat om in te zien dat mannen met diepgang meer zullen toevoegen aan een relatie dan zij voor mogelijk houden.
Nu je nog enigzins geconserveerd bent zul je de speelbal blijven van mannen die inzien wie je bent; een naief makkelijk hapje voor naast het huwelijk. Daarna ga je op een thomos brommer rijden in je achterstandsbuurt terwijl je shag rookt en af en toe nog iemand in de lokale kroeg kunt opscharrelen. Maar wees gerust je zult niet alleen sterven... De 17 katten in je appartement zullen ook komen te overlijden omdat je ze niet meer kunt voeren.
Waar héb je het over?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:50 schreef bofneger het volgende:
Zo'n halfbekende Nederlander....
Ik denk dan aan Ron Brandsteder of Rudi Carrel.
Maar misschien is het Paul Witteman wel.
Nee iemand als jij is echt uniek, als ik uitga kom ik altijd van dat soort 'unieke' vrouwen tegen. Verveelde uitstraling zo van "vermaak me en betaal mijn drank", beetje doelloos mooi wezen maar geen zinnig gesprek kunnen aangaan maar wel honderduit praten als het over uiterlijk, geld of kleding gaat. Nee hoor jij bent echt 'uniek'quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik niet een "soort vrouw".
Ik kom nog wel eens in de Oosterparkwijk en daar zie ik allemaal van dat 'unieke' vrouwen voorbij snorren en als ik 15 jaar in de tijd vooruit kon reizen en tegen een van hen zou zeggen "hoi Vivi" dan zou je nog terugzwaaien ook...quote:Ten tweede: uit welke achterstandbuurt kom je vandaan dat je dit soort sfeerplaatjes schetst?
Je wilt na jouw verhalen in dit topic beweren dat jij die wijsheid wel in pacht hebt want dat is ongeveer hetzelfde zeggen dat Tatjana Simic een natuurkundig geleerde isquote:Aandoenlijk hoor, maar een beetje ridicuul. Mensenkennis heb je ook al niet.
Whatever makes you tick beebquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah labiel EN een niet kloppend zelfbeeld dus. Meid het zit je ook allemaal niet mee he![]()
Ah, wat een bevestiging.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zal even je geheugen opfrissen
Sorry...maar ik draai door..denk ik...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee iemand als jij is echt uniek, als ik uitga kom ik altijd van dat soort 'unieke' vrouwen tegen. Verveelde uitstraling zo van "vermaak me en betaal mijn drank", beetje doelloos mooi wezen maar geen zinnig gesprek kunnen aangaan maar wel honderduit praten als het over uiterlijk, geld of kleding gaat. Nee hoor jij bent echt 'uniek'.
Nee hoor, dat beweer ik helemaal niet, ik ben best naief in bepaalde dingen, vooral waar het de 'liefde"aangaat...anders zou ik niet zoveel posten hier he, dat doe je toch om een soort bevestigibg of raad of wat dan ook te zoeken. Maar dat is niet hetzelfde als dom en oppervlakkig zijn, nogmaals, want dan ben ik niet.quote:Ik kom nog wel eens in de Oosterparkwijk en daar zie ik allemaal van dat 'unieke' vrouwen voorbij snorren en als ik 15 jaar in de tijd vooruit kon reizen en tegen een van hen zou zeggen "hoi Vivi" dan zou je nog terugzwaaien ook...
[..]
Je wilt na jouw verhalen in dit topic beweren dat jij die wijsheid wel in pacht hebt want dat is ongeveer hetzelfde zeggen dat Tatjana Simic een natuurkundig geleerde is.
Dus, "normale" mensen hebben nooit eens een inzinkinkje? Als de omstandigheden dermate zijn, en alles uit elkaar lijkt te vallen (en er ook nog eens drank in het spel is) kan zelfs de meest "stabiele" persoon wel eens een breakdown hebben hoor. As je zelfs dát ontkent vind ik je verdomd rigide.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zal even je geheugen opfrissen
Sorry...maar ik draai door..denk ik...
Toch lief dat je de moeite neemt om een plaatje te zoekenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:07 schreef PapaFokker het volgende:
No offense Vivi, maar...
[afbeelding]
We don't give a fuck.
Ga je vast niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar jongens, ik ga lekker slapen, welterusten allemaal![]()
Ach ik ben de beroerste niet...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Toch lief dat je de moeite neemt om een plaatje te zoeken
Maar jongens, ik ga lekker slapen, welterusten allemaal![]()
Als dat je enige tegenargument is weet ik precies hoe hard ik de spijker op zijn kop hebt getikt. Ik zie jou niet naar een museum gaan, een opera pakken of praten over een schrijver. Je bent niet iemand die belezen is, een wereldburger of iemand met diepgang.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:05 schreef Vivi het volgende:Je zou de plank niet verder mis kunnen slaan!
Ik zoek bevestiging of raad maar ben niet dom en oppervlakkig.... Dat is hetzelfde als zeggen:quote:Nee hoor, dat beweer ik helemaal niet, ik ben best naief in bepaalde dingen, vooral waar het de 'liefde"aangaat...anders zou ik niet zoveel posten hier he, dat doe je toch om een soort bevestigibg of raad of wat dan ook te zoeken. Maar dat is niet hetzelfde als dom en oppervlakkig zijn, nogmaals, want dan ben ik niet.
Wrom? Ik heb er geen probleem mee hoor, en als jullie dat wel hebben DAN LEES JE HET TOCH NIET!!!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:09 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Ach ik ben de beroerste niet...
Maar je moet toch echt wat aan je aandachtprobleem doen hoor meid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |