Speciaal op verzoek vaneen niet nader te noemen fok!ker een korte update:
Het is weer heibel
![]()
Verleden week woensdag
Aanwezigen: ondergetekende, Henk en wat onbetekende figuranten.
De sfeer was gezellig, we zaten met ons vaste groepje, het werdt wat lolliger en er werden wat toespelingen gemaakt, een wederzijdse vriend haalde het ineens in zijn hoofd om Henk de vraag te stellen "Waarom wij geen relatie begonnen, met z'n 2-en?!"
Henk's reactie was: "Die hebben we toch allang, alleen het mag niet zo heten!".
Goed.. na deze uitspraak kon ik natuurlijk niet anders dan weer hand in hand met hem naar huis wandelen
![]()
*skip scene*
De volgende ochtend, Henk moest werken en ik draaide me nog eens om. Nu is de situatie zo dat hij financieel even wat minder zit, ik wilde wat drinken en toen ik de koelkast openmaakte zag ik daar welgeteld 2 verrotte worteltjes liggen, erg naargeestig dus, maar het verklaarde wel het vreemde gerommel wat ik 'snachts steeds hoorde.
Ik had hem al aangeboden om hem wat geld te lenen om boodschapjes te doen, maar nee, dat was niet nodig, hij "wilde toch afvallen".
![]()
Ik kreeg spontaan een aanval van medelijden en besloot de kruidenier op te zoeken
![]()
Ik heb dus wat dingetjes voor hem gehaald, fruit en andere gezondheden, en sigaretjes en een paar biertjes en beleg enzo.
's Avonds een sms "Waar heb ik al die lekkere spulletjes aan te danken? XX"
Oke, dacht ik, nu oppassen want anders voelt hij zich ms geclaimd oid...dus ik heb een zeer neutrale sms teruggestuurd:
"Vond ik gewoon leuk om te doen voor je, Geniet er maar lekker van, Liefs, V."
En serieus, dit had ik ook voor een "normale" vriend gedaan, zo ben ik nu eenmaal .
Oke, alles goed en wel, afgelopen vrijdag had ik wrs wat leuk nieuws, dus ik smste hem dat, en hij smste terug, en dat hij naar een bepaald kroegje ging.
Ik ging daar dus ook nog even heen, gewoon gezellig, maar hij zat daar dus met een of ander meiske, laten we haar "het biggetje" noemen (die al over d'r kruk heen glijdt als ze hem ziet) maar dat is een vriendinnetje van hem, al jaren, dus ik deed gewoon aardig en normaal, niks aan de hand, toch? Tis op zich ook geen onsymphatiek meisje en zij kan er ook niets aan doen dat ze op een biggetje lijkt en op Henk geilt, want dat doe ik ook. Het geilen dan, niet op een biggetje lijken.
Later kwam er ook nog een andere ex van hem (van 10 jaar geleden binnen) en O wat was het gezellig....vond Henk. Aan zijn hysterische gewentel in aandacht te merken.
De ex, (ook al net uit het gesticht, hij heeft er een neus voor) waar ik een praatje mee wilde aanknopen vanuit een poging om sociaal te doen respondeerde slechts met een soort stippellijnen uit haar ogen, en Henk zat ondertussen ladderzat met biggetje te smiespelen.
Vanuit de omringende menigte kreeg ik al verontruste blikken, en later ook opmerkingen, want Henk, besloot ineens met zijn vrouwelijke aanhang
minus mij het pand te verlaten en het verderop te zoeken,
zonder mij ook maar gedag te zeggen
.
Mensen begonnen te roepen "Pik je dat!?"en ik maar weer uitleggen dat we nu eenmaal niets hadden (verbaasde blikken) maar oh, wat voelde ik me lullig.
Ik bedoel, hij kan me toch wel gewoon gedag zeggen!?
Ik ging naar buiten en daar kwam toevallig Henk weer aangewandeld met de big, en een kennis van ons stierde, voordat ik hem kon tegen houden) op hem af om hem ter verantwoording te roepen. (die jongen was verleden week met hem wezen stappen en toen scheen Henk gezegd te hebben, over mij, :"Ik hou van dat meisje maar ik kan haar niet meesleuren in al mijn problematiek") (niet dat ik dat geloof hoor. Want als je van iemand houdt loop je niet zomaar weg, daar krijg je maagkramp van).
Ik wist niet zo goed wat te doen dus ben naar huis gegaan. Heb Henk nog wel een sms gestuurd met de tekst "Ik weet niet wat *insert Marokkaanse naam* tegen je heeft gezegt, maar het was iig niet op mijn verzoek. Maar als je me vanavond niet eens normaal gedag kan zeggen dan raad ik je aan dat voortaan zo te laten."
Geen reactie.
Volgende dag, zaterdag...een andere hele goede vriend van mij kwam terug na 2 weken U.S. of A
En we besloten even lekker bij te kletsen, in "ons" eetcafeetje. We zaten dus in het andere gedeelte en toen ik naar het toilet ging zat Henk daar in zijn uppie.
Rode balletjes gingen voor mijn ogen dansen en ik vroeg hem waarom hij niet eens normaal gedag kon zeggen.
Zijn reactie: "Dag".
![]()
Ik: "Nu niet l*l! Gisteren! Ik ben het eigenlijk zat met jou!"
En toen liep ik weg. We hebben elkaar de rest van de avond genegeerd, al keek hij zijn boemzemvriend wel erg vuil aan toen wij even intiem stonden te doen.
Ik ben naar huis gegaan.
Vannacht 01.00 uur, kreeg ik ineens een sms van hem : "Succes morgen".
De Arrogantie.Ik lag dus 2 uur te denken dat ik niets terug ging doen, en toen schreef ik (want kon niet slapen)
"Sterf eens?!"
Blijkbaar had hij op smsje zitten wachten want kreeg er meteen 1 terug.
"Lut wijf"
Ik schreef dus "Kutwijf is met een "K"."
Toen schreef hij: "Dat schreef ik ook niet...D.D. "(=domme doos?)
Dus ik schreef: Flutwijf is met een "F'" ervoor. Zak hooi."
En toen schreef hij: "Lekker je b.houden"
Toen heb ik maar niet meer gereageerd
![]()
Voor het eerst btw dat ie me uitscheld, een nieuw dieptepunt is bereikt
![]()
Ergo, Henk is een lul.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.