quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:20 schreef Oblivion het volgende:
Flutwijf?![]()
Wat een bal!![]()
En zo simpel om terug te pakken, Vivi, ik hoop dat je ogen open gaan...
Als je deze man negeert...![]()
Heerlijk spel, met af en toe een goede wip!![]()
Nou ja, hij schreef dus "Lutwijf"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:20 schreef Oblivion het volgende:
Flutwijf?![]()
Wat een bal!![]()
En zo simpel om terug te pakken, Vivi, ik hoop dat je ogen open gaan...
Als je deze man negeert...![]()
Heerlijk spel, met af en toe een goede wip!![]()
Tja, als ze toch niet zonder kan... Toch?quote:
Nietus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef Vivi het volgende:
Ergo, Henk is een lul.
Niet zo denigrerend he. Daar had hij jou ook in moeten stoppen na jouw aanval op hem met het strijkijzerquote:De ex, (ook al net uit het gesticht, hij heeft er een neus voor)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:59 schreef Joene het volgende:
he god wat heb ik deze reeks gemist in R&P ik daar maar checken maar je bent hier beland !
Geil wijf
Waarom? Iedereen gooit toch wel es met het serviesgoed? Alleen toevallig stond het strijkijzer dichterbij!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend he. Daar had hij jou ook in moeten stoppen na jouw aanval op hem met het strijkijzer
Johquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik durf namelijk het volgende wel te suggereren; hij wil nog wel neuken, maar verder stelt hij zich onwillig op en laat hij jou in onzekerheid.
pakken wat je pakken kan, groot gelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen gooit toch wel es met het serviesgoed? Alleen toevallig stond het strijkijzer dichterbij!
Nou, nee hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen gooit toch wel es met het serviesgoed?
Ja zeg, ik ga niet eerst speciaal Wedgewood-kopjes uit de keukenkast halen 3 meter verderop als het strijkijzer voor mijn neus staat...D'ohquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
pakken wat je pakken kan, groot gelijk
Alleen psychotische randdebielen die hun emoties niet kunnen controleren.quote:
Get wat saaiquote:
Nee, zo'n emotieloze kouwe kikker die alles altijd onder controle houdt....dát is fijn om mee te leven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Alleen psychotische randdebielen die hun emoties niet kunnen controleren.
Wat had je dan liever gehad, een labiele heethoofd die om elk wissewasje jou en je interieur in elkaar veegt?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, zo'n emotieloze kouwe kikker die alles altijd onder controle houdt....dát is fijn om mee te leven.
Ja, dat zijn de enige 2 opties natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat had je dan liever gehad, een labiele heethoofd die om elk wissewasje jou en je interieur in elkaar veegt?
Nee ik ben niet zo'n dramaqueen en ik heb het je al vaker gezegd jij zoekt dat drama wel op maar zeik dan ook niet over hoe ellendig je je daarna voelt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Get wat saai![]()
Het lucht op hoor, je moet het toch es proberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |