Sinds wanneer ben jij zo humanistisch dan?quote:Op zondag 25 september 2005 03:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
We zitten in het topic van Vivi knul, die is blij met en reageert op iedere vorm van aandacht
Ik voorzie enkel in haar behoefte. Jij daarentegen leidt de aandacht voor de TS af naar mij, jij moest je schamenquote:Op zondag 25 september 2005 03:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo humanistisch dan?Geef toe: je wil hem/haar/het gewoon afzeiken.
![]()
Ik vind het verhaal te lang; kan jij het even voor me samenvatten?quote:Op zondag 25 september 2005 03:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik voorzie enkel in haar behoefte. Jij daarentegen leidt de aandacht voor de TS af naar mij, jij moest je schamen![]()
Vivi is verliefd op Henk. Henk niet op Vivi maar hij neukt haar, zoals elke gezonde jongeman zou doen, wel. Vivi interpreteert ieder gebaar van Henk als dubbelzinnig en liefdevol. Het frustreert haar dat zij hem niet aan haar kan binden. Ze is niet gewend iets niet te krijgen waar zij haar zinnen op zet. Ze werd hier op een mooie dag zo boos over dat ze hem slaat, ze dreigt hem tevens te lijf te gaan met een strijkijzer. Het is een obsessie, ze wil hem nog steeds.quote:Op zondag 25 september 2005 03:08 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik vind het verhaal te lang; kan jij het even voor me samenvatten?
Wat een bitch, ik hoop dat ze een psychose oploopt.quote:Op zondag 25 september 2005 03:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vivi is verliefd op Henk. Henk niet op Vivi maar hij neukt haar, zoals elke gezonde jongeman zou doen, wel. Vivi interpreteert ieder gebaar van Henk als dubbelzinnig en liefdevol. Het frustreert haar dat zij hem niet aan haar kan binden. Ze is niet gewend iets niet te krijgen waar zij haar zinnen op zet. Ze werd hier op een mooie dag zo boos over dat ze hem slaat, ze dreigt hem tevens te lijf te gaan met een strijkijzer. Het is een obsessie, ze wil hem nog steeds.
Het is reeds gedegradeerd naar ONZquote:Op zondag 25 september 2005 03:17 schreef Roeni3 het volgende:
Oh God, wat is dit? Nog meer Vivi-gelul? Tjees, dat dit soort users nog bestaansrecht hebben.
![]()
Of het moet ter (leed)vermaak voor de overige users zijn, natuurlijk.
Zelfs dat lijkt me nog een te hoog gekwalificeerde plaats voor dit soort zielige aandachtstrekkerij. Maar goed, we zitten in ONZ; laat de verdere onzin reacties maar komen.quote:Op zondag 25 september 2005 03:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het is reeds gedegradeerd naar ONZ
GMTA...quote:Op zondag 25 september 2005 02:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind donker mooier, het maakt je minder bimbo.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:02 schreef Moonah het volgende:
Overigens vind ik je dat donkere mooier staan.
Maakt je minder 'bimbo'.
Je haarkleur past nu beter bij je intelligentie?quote:Op maandag 26 september 2005 22:29 schreef Vivi het volgende:
Gelukkig ben ik nu donker! Iedereen vind het beter bij me passen idd
*nog steeds blond is en dit dus niet snapt...quote:Is het nu minder erg dan dat ik van de trein ben gevallen
Ze kijken iig niet meer verbaasd als ik woorden met meer dan 1 lettergreep gebruikquote:Op maandag 26 september 2005 22:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je haarkleur past nu beter bij je intelligentie?![]()
Fell of the wagon... als in: een kleine setback in het afkickproces..kuch..quote:*nog steeds blond is en dit dus niet snapt...![]()
Yep, ik snappum.quote:Op maandag 26 september 2005 22:41 schreef Vivi het volgende:
Fell of the wagon... als in: een kleine setback in het afkickproces..kuch..snap je 'm nu?
In het donker zijn alle katjes grauwquote:Op maandag 26 september 2005 22:59 schreef Oblivion het volgende:
Neukt het beter als brunette of als blondine?![]()
quote:
Wat zeg je nu?quote:Op maandag 26 september 2005 23:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
In het donker zijn alle katjes grauw![]()
Hij had wel een dweiltje?quote:
Witte erwt? Witte wurm? (sorry, een "Henk grapje")quote:Op maandag 26 september 2005 22:53 schreef Copycat het volgende:
Ach Viev, wie weet is je nieuwe haarkleur wel hét tovermiddel om hem de ogen te doen openen voor het feit dat jij toch echt zijn prinses op de witte erwt bent.
Nu je ware ik zich aan hem openbaart. Geen bimbo blondine, maar een ravishing brunette...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |