Je bent dan ook geen Henk-oldbiequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:58 schreef Molluck het volgende:
Best veel tekst voor een ONZ-topic, ik heb alles gelezen, maar ik kan er niet echt enthousiast van worden
Misschien ligt het daar aan, maar de andere reacties in dit topic zijn ook niet echt lovendquote:
Ik zit hier toch echt alleen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jullie, mijn horigen, een handtekeningenpetitie organiseren tbv een eigen subforum![]()
Ja hequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zit hier toch echt alleen...![]()
Nee, even zonder dollen want ik wilde al in de pen klimmen omdat het er geen closure was...
Dat kan natuurlijk niet!
Ik ben stik nieuwsgierig wat die Henk nu weer gaat opborrelen!![]()
'quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:39 schreef Vivi het volgende:
Ik zal hem wel weer zien vanavond of morgenavond![]()
Erkenningquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:41 schreef Gajus het volgende:
Vivi, ik vind jou jouw verhalen beestachtig goed.![]()
Eh...ik vind het zo wel publiekelijk genoeg eigenlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
'![]()
Mensje, je bent me er 1...
GO GO GO Girl!!!
Ik ben serieus benieuw of ik jouw Henk ken...En waar je exact gaat stappen in Z... Does mailen?
![]()
Voorspel is ook belangrijk. En naspel. En middenspel.quote:
Jij wintquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Voorspel is ook belangrijk. En naspel. En middenspel.
Ach, de fantasie is toch altijd beter dan de realiteitquote:
No wayquote:
Dat het eigenlijk niet uitmaakt zolang er maar een banner bovenstaat waar Fok! geld mee verdient?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:31 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
No way
Daar hebben we besloten dat het beter is om verder te gaan in TTK en daar hebben ze besloten dat het beter is om verder te gaan in ONZ en daar gaan ze besluiten ....
Ik vind donker mooier, het maakt je minder bimbo. Hopelijk nog wel genoeg bimbo voor Henk, of nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:32 schreef Vivi het volgende:
Ik ben al aan het metamorfosenHaarkleurmetamorfose :P !!
Heb je wel eens gemerkt dat er maar weinig mensen jouw sarcastische gevoel voor humor delen? Je bent en echte topic-stopper.quote:Op zondag 25 september 2005 02:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind donker mooier, het maakt je minder bimbo. Hopelijk nog wel genoeg bimbo voor Henk, of niet
Het was niet sarcastischquote:Op zondag 25 september 2005 02:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb je wel eens gemerkt dat er maar weinig mensen jouw sarcastische gevoel voor humor delen? Je bent en echte topic-stopper.![]()
En je dacht werkelijk dat er nog iemand op jouw post zou reageren?quote:Op zondag 25 september 2005 02:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het was niet sarcastisch![]()
Het topic was btw om 15:04 uur al gestopt
We zitten in het topic van Vivi knul, die is blij met en reageert op iedere vorm van aandachtquote:Op zondag 25 september 2005 02:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En je dacht werkelijk dat er nog iemand op jouw post zou reageren?![]()
Meisje, we moeten het echt eens over jouw sociale vaardigheden hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |