Welkom in de échte wereld... Heftig he?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:07 schreef Vivi het volgende:
As je zelfs dát ontkent vind ik je verdomd rigide.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wrom? Ik heb er geen probleem mee hoor, en als jullie dat wel hebben DAN LEES JE HET TOCH NIET!!!!! [afbeelding]
Hehe...nu ben ik echt weg
Ik zal je iets verklappen; ik heb volgens mij nooit eerder een post van jou gelezen en na het lezen van de eerste post van dit topic, weet ik wel genoeg hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wrom? Ik heb er geen probleem mee hoor, en als jullie dat wel hebben DAN LEES JE HET TOCH NIET!!!!! [afbeelding]
Hehe...nu ben ik echt weg
[..]Wat dan? Moet ik tegen jou iets gaan bewijzen ofzo? Toevallig ben ik heel erg belezen, niet dat het je wat aangaat verder, maar hoe kom je in godsnaam bij die stompzinnige conclusie, nav een paar posts op dit forum? Of moet ik bij elke post vermelden dat mijn favoriete boek "Het leven uit een dag" van A.F.Th. van der Heyden is en Munch 1 van mijn favoriete kunstenaars.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als dat je enige tegenargument is weet ik precies hoe hard ik de spijker op zijn kop hebt getikt. Ik zie jou niet naar een museum gaan, een opera pakken of praten over een schrijven. Je bent niet iemand die belezen is, een wereldburger of iemand met diepgang.
Ik zie wel een persoon dat alleen maar verliefd is op haar eigen spiegelbeeld en daarom ook van niemand anders zal kunnen houden. Zolang jij je daar maar gelukkig mee voelt heb ik er geen probleem maar je krampachtige poging tot erkenning van derden doet me vermoeden dat daar óók geen sprake van is...
Haha, ik had precies hetzelfde, ook afkomstig uit Xebro's topic. Voor het eerst eigenlijk dat ik zo'n iemand tegenkom die zo erg verliefd is op zichzelf.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:19 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Ik zal je iets verklappen; ik heb volgens mij nooit eerder een post van jou gelezen en na het lezen van de eerste post van dit topic, weet ik wel genoeg hoor.
En bedankt dat je ook een plaatje voor mij hebt opgezocht!![]()
Bedoel je soms de omstandigheden die jij helemaal zelf hebt veroorzaakt door maar als een kwijlend schoothondje achter een man aan te lopen die jou slechts neukbaar vindt en daar duidelijk over is geweest?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dus, "normale" mensen hebben nooit eens een inzinkinkje? Als de omstandigheden dermate zijn, en alles uit elkaar lijkt te vallen (en er ook nog eens drank in het spel is) kan zelfs de meest "stabiele" persoon wel eens een breakdown hebben hoor.
Ik prefereer de term ''emotioneel stabiel''quote:As je zelfs dát ontkent vind ik je verdomd rigide.
Ter illustratie..dat badinerende toontje...je hebt zelf gewoon issues mannetjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Welkom in de échte wereld... Heftig he?
Kennelijk wel want je ligt nog steeds niet in bed mutsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:23 schreef Vivi het volgende:
Wat dan? Moet ik tegen jou iets gaan bewijzen ofzo?
"erken" me lekker niet dan, ik lig er geen seconde wakker om.
Dat heet weten wat je waard bent. Ik raad het iedereen aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Haha, ik had precies hetzelfde, ook afkomstig uit Xebro's topic. Voor het eerst eigenlijk dat ik zo'n iemand tegenkom die zo erg verliefd is op zichzelf.![]()
En ik lees net dat die 31 jaar was.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Haha, ik had precies hetzelfde, ook afkomstig uit Xebro's topic. Voor het eerst eigenlijk dat ik zo'n iemand tegenkom die zo erg verliefd is op zichzelf.![]()
Dat ga ik nu doen jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kennelijk wel want je ligt nog steeds niet in bed muts
Weten wat je waard bent? Is dat een slogan opgepikt uit een of ander quasi psychologisch blaadje voor 'jonge zelfbewuste vrouwen'?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat heet weten wat je waard bent. Ik raad het iedereen aan.
Ja, uit de Vivia.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:29 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Weten wat je waard bent? Is dat een slogan opgepikt uit een of ander quasi psychologisch blaadje voor 'jonge zelfbewuste vrouwen'?
Niet alleen ik ben gek, de hele wereld is het!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat ga ik nu doen ja
Maar nog even qua omstandigheden:
Het een vloeit uit het ander voort, en ja, ook ik heb issues, net als iedereen, maar zoals je ms wel weet speelt er ook nog wel wat meer.
Sommige dingen brengen je ms uit balans, maar dat wil niet zeggen dat je persoonlijkheid niet stabiel is.
Heb je multiple sclerose? Kind, wat erg.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat ga ik nu doen ja
Maar nog even qua omstandigheden:
Het een vloeit uit het ander voort, en ja, ook ik heb issues, net als iedereen, maar zoals je ms wel weet speelt er ook nog wel wat meer.
Sommige dingen brengen je ms uit balans, maar dat wil niet zeggen dat je persoonlijkheid niet stabiel is.
Maar wanneer ik mij aansluit bij Xebro's visie zou ik dan ook gelijk stiekem in zitten over mijn uiterlijk etc. en dit dan projecteren op jou? Zet al deze kritiek jou niet tot denken?quote:
Monkey see, monkey do...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:23 schreef Vivi het volgende:
]Wat dan? Moet ik tegen jou iets gaan bewijzen ofzo? Toevallig ben ik heel erg belezen, niet dat het je wat aangaat verder, maar hoe kom je in godsnaam bij die stompzinnige conclusie, nav een paar posts op dit forum? Of moet ik bij elke post vermelden dat mijn favoriete boek "Het leven uit een dag" van A.F.Th. van der Heyden is en Munch 1 van mijn favoriete kunstenaars.
Diepgang is voor mij ook niet het streven ik profileer me niet als zijnde iemand die de absolute kennis heeft over alles op dees aardkloot. Ik kan echter wel stellig zeggen dat ik aardig weet hoe mensen zoals jij in elkaar zitten omdat ik er al teveel van heb ontmoet helaas. En ja dat kun je daadwerkelijk uit een paar posts en een fotoboek halen. Dat heeft niets met diepgang te maken maar meer met mensenkennis. En als jij dat nou eens had zou je niet zo hoeven dweepen met die relatie van je en inzien dat je gebruikt wordt als neukpopje. Diepgang heeft niets te maken met nadenken, mensenkennis echter wel...quote:Als er iemand geen diepgang heeft ben jij dat wel met je stompzinnige oordeel over iemand die je nog nooit hebt gesproken. Volgens mij ben jij gewoon zelf gefrustreerd over je uiterlijk, dat destilleer ik nml uit al je posts. Daarbij zal het mij aan mijn anus oxyderen wat jij van me vind, "erken" me lekker niet dan, ik lig er geen seconde wakker om. Ik lach me ziek om alle geergerde reacties hier, het is een tijdverdrijf, net zo'n tijdverdrijf als dat ik graag naar het theater ga, of een dagboek schrijf.
Je kunt mij nu wel de zwarte piet toespelen maar ik ben niet degene die zich op een forum bloot heeft gegeven en inzicht heeft gegeven in haar verknipte gedachten. Ik haal een ander naar beneden omdat ze daar zelf aanleinding toe geeft, zo simpel werkt het. Oorzaak - gevolg.quote:Maar al deed ik dat niet, dat is niet kenmerkend voor diepgang, diepgang typeert zich ook door niet zulke kortzichtige conclusies ten aanzien van iemands karakter. Ik denk dat [i[jij[/i] wat dat betreft nog veel moet leren, en je frustraties eens onder ogen moet gaan zien, want van jou zie ik tot nu toe alleen maar posts en topics die een ander in de zeik zetten, vind je jezelf niet interessant genoeg om je te profileren zonder een ander naar beneden te halen? Ik moet ms nog veel leren op bepaalde vlakken (en blij toe, anders zou het leven verdomd saai zijn)maar jij bent nog niet eens begonnen.![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:32 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb je multiple sclerose? Kind, wat erg.![]()
Dan ben je kennelijk niets waard als je achter deze kerel blijft aanlopen die niet goed voor je isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat heet weten wat je waard bent. Ik raad het iedereen aan.
wat toevallig, ik krijg altijd dit visioen als ik jouw posts leesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:23 schreef Vivi het volgende:
Of moet ik bij elke post vermelden dat mijn favoriete boek "Het leven uit een dag" van A.F.Th. van der Heyden is en Munch 1 van mijn favoriete kunstenaars.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:56 schreef Tarot het volgende:
Het grappige is dat door al deze aanvallen, Henk straks de enige is die haar begrijpt
![]()
Ja, treffend weergegeven waarbij die heftige kleuren staan voor een veelvoud aan overweldigende emoties die TS niet kan hanterenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat toevallig, ik krijg altijd dit visioen als ik jouw posts lees
[afbeelding]
Neequote:Op maandag 10 oktober 2005 11:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Post eens even een nieuw avontuur
Daarom dus nietquote:Ik ben benieuwd hoe deze klucht zich verder ontwikkeld.
*taartje afslaat...quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef Vivi het volgende:
Dank voor de sarcastische en minder sarcastische verjaarswensen, ze worden alle op prijs gesteld
Gajus, ik mail je de "update" wel, gezien de content heb ik niet echt zin om die hier nog te posten
*taartjes uitdeelt*
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:47 schreef Moonah het volgende:
Trouwens, Cc en ik zaten van het weekend bij te kletsen en toen merkten we dat we "Henk" als een zelfstandig naamwoord gebruikten!![]()
"Ja, ze heeft een Henk. Ze is alweer bij hem terug."
"Hij was als een Henk voor me. Ik ben zó blij dat het nu over is, maar het blijft tricky."
Serieus!!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:54 schreef Copycat het volgende:
"Daar heb je de roze Henkbus!"
"Dacht die Henk nu echt dat ik zijn verzoenende glimlach zou beantwoorden? Wat een Henkenstreek."![]()
Kom op Vivi, ook de andere lezers van jouw topic genieten van jouw passionele uitglijders.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef Vivi het volgende:
Gajus, ik mail je de "update" wel, gezien de content heb ik niet echt zin om die hier nog te posten.
Nou, ik zou ons' Viev niet met een koe vergelijken...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Een melkkoe is het.
*verslikt in kippepootje*quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:47 schreef Moonah het volgende:
Trouwens, Cc en ik zaten van het weekend bij te kletsen en toen merkten we dat we "Henk" als een zelfstandig naamwoord gebruikten!![]()
"Ja, ze heeft een Henk. Ze is alweer bij hem terug."
"Hij was als een Henk voor me. Ik ben zó blij dat het nu over is, maar het blijft tricky."
Serieus!!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:36 schreef Moonah het volgende:
Viev, gefeliciteerd!![]()
![]()
Houdt Henk wel van ouwe taart?![]()
My ass.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:38 schreef Vivi het volgende:
Nou ja, ik wil het wel posten allemaal, maar dan wil ik geen gezeik over mijn psychische gesteldheid etc etc...gewoon informatief dan?
Precies.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:00 schreef Copycat het volgende:
Doe dus niet zo Henkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |