abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 oktober 2005 @ 02:13:41 #151
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_31194823
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:07 schreef Vivi het volgende:
As je zelfs dát ontkent vind ik je verdomd rigide.
Welkom in de échte wereld... Heftig he?
pi_31194827
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:13 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wrom? Ik heb er geen probleem mee hoor, en als jullie dat wel hebben DAN LEES JE HET TOCH NIET!!!!! [afbeelding]

Hehe ...nu ben ik echt weg
zie je wel voorspelbaar blondje
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 02:19:29 #153
100461 PapaFokker
Fokker aller Fokkers
pi_31194887
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:13 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wrom? Ik heb er geen probleem mee hoor, en als jullie dat wel hebben DAN LEES JE HET TOCH NIET!!!!! [afbeelding]

Hehe ...nu ben ik echt weg
Ik zal je iets verklappen; ik heb volgens mij nooit eerder een post van jou gelezen en na het lezen van de eerste post van dit topic, weet ik wel genoeg hoor.

En bedankt dat je ook een plaatje voor mij hebt opgezocht!
"Don't fok with PapaFokker"
Voorheen bekend als RondFokker
Fotoboek
  woensdag 5 oktober 2005 @ 02:23:05 #154
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31194930
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:12 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Als dat je enige tegenargument is weet ik precies hoe hard ik de spijker op zijn kop hebt getikt. Ik zie jou niet naar een museum gaan, een opera pakken of praten over een schrijven. Je bent niet iemand die belezen is, een wereldburger of iemand met diepgang.
Ik zie wel een persoon dat alleen maar verliefd is op haar eigen spiegelbeeld en daarom ook van niemand anders zal kunnen houden. Zolang jij je daar maar gelukkig mee voelt heb ik er geen probleem maar je krampachtige poging tot erkenning van derden doet me vermoeden dat daar óók geen sprake van is...
[..]Wat dan? Moet ik tegen jou iets gaan bewijzen ofzo? Toevallig ben ik heel erg belezen, niet dat het je wat aangaat verder, maar hoe kom je in godsnaam bij die stompzinnige conclusie, nav een paar posts op dit forum? Of moet ik bij elke post vermelden dat mijn favoriete boek "Het leven uit een dag" van A.F.Th. van der Heyden is en Munch 1 van mijn favoriete kunstenaars.

Als er iemand geen diepgang heeft ben jij dat wel met je stompzinnige oordeel over iemand die je nog nooit hebt gesproken. Volgens mij ben jij gewoon zelf gefrustreerd over je uiterlijk, dat destilleer ik nml uit al je posts. Daarbij zal het mij aan mijn anus oxyderen wat jij van me vind, "erken" me lekker niet dan, ik lig er geen seconde wakker om. Ik lach me ziek om alle geergerde reacties hier, het is een tijdverdrijf, net zo'n tijdverdrijf als dat ik graag naar het theater ga, of een dagboek schrijf.

Maar al deed ik dat niet, dat is niet kenmerkend voor diepgang, diepgang typeert zich ook door niet zulke kortzichtige conclusies ten aanzien van iemands karakter. Ik denk dat [i[jij[/i] wat dat betreft nog veel moet leren, en je frustraties eens onder ogen moet gaan zien, want van jou zie ik tot nu toe alleen maar posts en topics die een ander in de zeik zetten, vind je jezelf niet interessant genoeg om je te profileren zonder een ander naar beneden te halen? Ik moet ms nog veel leren op bepaalde vlakken (en blij toe, anders zou het leven verdomd saai zijn)maar jij bent nog niet eens begonnen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 02:25:39 #155
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31194952
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:19 schreef PapaFokker het volgende:

[..]

Ik zal je iets verklappen; ik heb volgens mij nooit eerder een post van jou gelezen en na het lezen van de eerste post van dit topic, weet ik wel genoeg hoor.

En bedankt dat je ook een plaatje voor mij hebt opgezocht!
Haha, ik had precies hetzelfde, ook afkomstig uit Xebro's topic. Voor het eerst eigenlijk dat ik zo'n iemand tegenkom die zo erg verliefd is op zichzelf.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_31194953
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dus, "normale" mensen hebben nooit eens een inzinkinkje? Als de omstandigheden dermate zijn, en alles uit elkaar lijkt te vallen (en er ook nog eens drank in het spel is) kan zelfs de meest "stabiele" persoon wel eens een breakdown hebben hoor.
Bedoel je soms de omstandigheden die jij helemaal zelf hebt veroorzaakt door maar als een kwijlend schoothondje achter een man aan te lopen die jou slechts neukbaar vindt en daar duidelijk over is geweest?
quote:
As je zelfs dát ontkent vind ik je verdomd rigide.
Ik prefereer de term ''emotioneel stabiel''
  woensdag 5 oktober 2005 @ 02:26:03 #157
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31194958
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:13 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Welkom in de échte wereld... Heftig he?
Ter illustratie..dat badinerende toontje...je hebt zelf gewoon issues mannetje
pi_31194975
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:23 schreef Vivi het volgende:
Wat dan? Moet ik tegen jou iets gaan bewijzen ofzo?

"erken" me lekker niet dan, ik lig er geen seconde wakker om.
Kennelijk wel want je ligt nog steeds niet in bed muts
  woensdag 5 oktober 2005 @ 02:27:00 #159
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31194976
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:25 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Haha, ik had precies hetzelfde, ook afkomstig uit Xebro's topic. Voor het eerst eigenlijk dat ik zo'n iemand tegenkom die zo erg verliefd is op zichzelf.
Dat heet weten wat je waard bent. Ik raad het iedereen aan.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 02:27:27 #160
100461 PapaFokker
Fokker aller Fokkers
pi_31194982
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:25 schreef Pracissor het volgende:

[..]

En ik lees net dat die 31 jaar was. Ken jij EmmYKuHh, Vivi? Die heeft nog eens een keer een fok-award gewonnen van meest aandachtsgeile Fok!-user. Mijn stem heb je voor 2005
"Don't fok with PapaFokker"
Voorheen bekend als RondFokker
Fotoboek
  woensdag 5 oktober 2005 @ 02:28:53 #161
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31194998
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

Kennelijk wel want je ligt nog steeds niet in bed muts
Dat ga ik nu doen ja

Maar nog even qua omstandigheden:

Het een vloeit uit het ander voort, en ja, ook ik heb issues, net als iedereen, maar zoals je ms wel weet speelt er ook nog wel wat meer.

Sommige dingen brengen je ms uit balans, maar dat wil niet zeggen dat je persoonlijkheid niet stabiel is.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 02:29:44 #162
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31195015
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:27 schreef Vivi het volgende:

[..]

Weten wat je waard bent? Is dat een slogan opgepikt uit een of ander quasi psychologisch blaadje voor 'jonge zelfbewuste vrouwen'?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 02:31:10 #163
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31195031
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:29 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Weten wat je waard bent? Is dat een slogan opgepikt uit een of ander quasi psychologisch blaadje voor 'jonge zelfbewuste vrouwen'?
Ja, uit de Vivia.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 02:32:09 #164
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_31195035
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:28 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat ga ik nu doen ja

Het een vloeit uit het ander voort, en ja, ook ik heb issues, net als iedereen, maar zoals je ms wel weet speelt er ook nog wel wat meer.

Sommige dingen brengen je ms uit balans, maar dat wil niet zeggen dat je persoonlijkheid niet stabiel is.
Niet alleen ik ben gek, de hele wereld is het!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 02:32:16 #165
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_31195036
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:28 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat ga ik nu doen ja

Heb je multiple sclerose? Kind, wat erg.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 02:32:17 #166
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31195037
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:31 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, uit de Vivia.
Maar wanneer ik mij aansluit bij Xebro's visie zou ik dan ook gelijk stiekem in zitten over mijn uiterlijk etc. en dit dan projecteren op jou? Zet al deze kritiek jou niet tot denken?
  woensdag 5 oktober 2005 @ 02:39:49 #167
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_31195099
quote:
]Wat dan? Moet ik tegen jou iets gaan bewijzen ofzo? Toevallig ben ik heel erg belezen, niet dat het je wat aangaat verder, maar hoe kom je in godsnaam bij die stompzinnige conclusie, nav een paar posts op dit forum? Of moet ik bij elke post vermelden dat mijn favoriete boek "Het leven uit een dag" van A.F.Th. van der Heyden is en Munch 1 van mijn favoriete kunstenaars.
Monkey see, monkey do...
quote:
Als er iemand geen diepgang heeft ben jij dat wel met je stompzinnige oordeel over iemand die je nog nooit hebt gesproken. Volgens mij ben jij gewoon zelf gefrustreerd over je uiterlijk, dat destilleer ik nml uit al je posts. Daarbij zal het mij aan mijn anus oxyderen wat jij van me vind, "erken" me lekker niet dan, ik lig er geen seconde wakker om. Ik lach me ziek om alle geergerde reacties hier, het is een tijdverdrijf, net zo'n tijdverdrijf als dat ik graag naar het theater ga, of een dagboek schrijf.
Diepgang is voor mij ook niet het streven ik profileer me niet als zijnde iemand die de absolute kennis heeft over alles op dees aardkloot. Ik kan echter wel stellig zeggen dat ik aardig weet hoe mensen zoals jij in elkaar zitten omdat ik er al teveel van heb ontmoet helaas. En ja dat kun je daadwerkelijk uit een paar posts en een fotoboek halen. Dat heeft niets met diepgang te maken maar meer met mensenkennis. En als jij dat nou eens had zou je niet zo hoeven dweepen met die relatie van je en inzien dat je gebruikt wordt als neukpopje. Diepgang heeft niets te maken met nadenken, mensenkennis echter wel...
quote:
Maar al deed ik dat niet, dat is niet kenmerkend voor diepgang, diepgang typeert zich ook door niet zulke kortzichtige conclusies ten aanzien van iemands karakter. Ik denk dat [i[jij[/i] wat dat betreft nog veel moet leren, en je frustraties eens onder ogen moet gaan zien, want van jou zie ik tot nu toe alleen maar posts en topics die een ander in de zeik zetten, vind je jezelf niet interessant genoeg om je te profileren zonder een ander naar beneden te halen? Ik moet ms nog veel leren op bepaalde vlakken (en blij toe, anders zou het leven verdomd saai zijn)maar jij bent nog niet eens begonnen.
Je kunt mij nu wel de zwarte piet toespelen maar ik ben niet degene die zich op een forum bloot heeft gegeven en inzicht heeft gegeven in haar verknipte gedachten. Ik haal een ander naar beneden omdat ze daar zelf aanleinding toe geeft, zo simpel werkt het. Oorzaak - gevolg.
Dat je iemand die 24 jaar is niet ziet als iemand die volwassen is en nog dingen moet leren zegt meer dan genoeg over jou namelijk. En ik zal je dat ook precies uitleggen; je staat al stil in je ontwikkeling sinds je 18e gok ik zo.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 02:41:43 #168
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_31195116
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:32 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Heb je multiple sclerose? Kind, wat erg.
!!
pi_31195129
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:27 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dan ben je kennelijk niets waard als je achter deze kerel blijft aanlopen die niet goed voor je is
pi_31196642
Het grappige is dat door al deze aanvallen, Henk straks de enige is die haar begrijpt

Doe eens wild ....
  woensdag 5 oktober 2005 @ 09:00:49 #171
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_31196712
quote:

Of moet ik bij elke post vermelden dat mijn favoriete boek "Het leven uit een dag" van A.F.Th. van der Heyden is en Munch 1 van mijn favoriete kunstenaars.
wat toevallig, ik krijg altijd dit visioen als ik jouw posts lees

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 09:25:58 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31197111
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 08:56 schreef Tarot het volgende:
Het grappige is dat door al deze aanvallen, Henk straks de enige is die haar begrijpt

Heeft het toch nog nut .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31197162
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:00 schreef Ripley het volgende:

[..]

wat toevallig, ik krijg altijd dit visioen als ik jouw posts lees

[afbeelding]
Ja, treffend weergegeven waarbij die heftige kleuren staan voor een veelvoud aan overweldigende emoties die TS niet kan hanteren
pi_31322487
De winter is nog niet in zicht,
de mistletoe hangt nog niet boven de deur,
nochtans lieve Vivi,
van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag,
dat wij allen nog lang mogen genieten,
van alle geneugten des levens,
waaronder jouw sappige verhalen.
pi_31325815
Ik wens je veel wijsheid toe. Ze zeggen dat het met de jaren komt dus wellicht is er nog hoop
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:07:53 #176
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31329396

Dank voor de sarcastische en minder sarcastische verjaarswensen, ze worden alle op prijs gesteld

Gajus, ik mail je de "update" wel, gezien de content heb ik niet echt zin om die hier nog te posten

*taartjes uitdeelt*
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:16:48 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31329614
Je bent jarig!!!
Gefeliciteerd Viev!

Nog vele jaren, veel wijsheid en weinig gedoe met Henk!
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:23:09 #178
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31329754
Senks Lieve Cc

Al kan ik dat laatste niet beloven

pi_31329876
Post eens even een nieuw avontuur. Ik ben benieuwd hoe deze klucht zich verder ontwikkeld.
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:34:16 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31329987
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Post eens even een nieuw avontuur
Nee
quote:
Ik ben benieuwd hoe deze klucht zich verder ontwikkeld.
Daarom dus niet
pi_31331141
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef Vivi het volgende:

Dank voor de sarcastische en minder sarcastische verjaarswensen, ze worden alle op prijs gesteld

Gajus, ik mail je de "update" wel, gezien de content heb ik niet echt zin om die hier nog te posten

*taartjes uitdeelt*
*taartje afslaat...

Gefeliciteerd!
Better late than never...

Ik wil ook een update!!!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:30:33 #182
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31331258
Ja ik mail jou ook wel, alleen vandaag zal het wrs niet meer worden

But it will be worth it

En zo laat ben je niet hoor
pi_31332706
Ik zag het...

Ach ja....ben een beetje de tijd kwijt...

*helpt Vivi nog steeds de winter door...
*duwt...

Ik zie het vanzelf allemaal wel verschijnen!

*doorgaat met de grote zolder schoonmaak...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:36:13 #184
11682 Moonah
Jolie femme
pi_31338827
Viev, gefeliciteerd!
Houdt Henk wel van ouwe taart?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:47:38 #185
11682 Moonah
Jolie femme
pi_31339090
Trouwens, Cc en ik zaten van het weekend bij te kletsen en toen merkten we dat we "Henk" als een zelfstandig naamwoord gebruikten!

"Ja, ze heeft een Henk. Ze is alweer bij hem terug."

"Hij was als een Henk voor me. Ik ben zó blij dat het nu over is, maar het blijft tricky."

Serieus!!
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:54:54 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31339214
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:47 schreef Moonah het volgende:
Trouwens, Cc en ik zaten van het weekend bij te kletsen en toen merkten we dat we "Henk" als een zelfstandig naamwoord gebruikten!

"Hij was als een Henk voor me. Ik ben zó blij dat het nu over is, maar het blijft tricky."

Serieus!!

Kun je nagaan Vivi, hoe zeer ook wij met Henk zijn vergroeid!

"Daar heb je de roze Henkbus!"
"Dacht die Henk nu echt dat ik zijn verzoenende glimlach zou beantwoorden? Wat een Henkenstreek."

maandag 10 oktober 2005 @ 18:55:59 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31339237
Happy Birthday Vivi!
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:08:04 #188
11682 Moonah
Jolie femme
pi_31339489
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:54 schreef Copycat het volgende:
"Daar heb je de roze Henkbus!"
"Dacht die Henk nu echt dat ik zijn verzoenende glimlach zou beantwoorden? Wat een Henkenstreek."

Roze Jelle en de roze Henkbus!
pi_31340307
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef Vivi het volgende:
Gajus, ik mail je de "update" wel, gezien de content heb ik niet echt zin om die hier nog te posten.
Kom op Vivi, ook de andere lezers van jouw topic genieten van jouw passionele uitglijders.
hun eventuele sarcasme dient louter ter rechtvaardiging van hun passieloze 'huisje tuintje beestje' bestaan

BTW, begrijp ik uit jouw aankondiging dat jij weer verhenkt bent?
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:33:28 #190
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31341400
Een melkkoe is het. Totaal geen nieuwigheid. Als je continu over een Henk loopt te lullen dan lijkt het erop dat je in een trip bent blijven steken.

Maar goed, waarom reageer ik uberhaupt hierop?

Ik ga buiten liggen nu
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:47:14 #191
11682 Moonah
Jolie femme
pi_31341701
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 20:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Een melkkoe is het.
Nou, ik zou ons' Viev niet met een koe vergelijken...
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:36:32 #192
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31343120
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:47 schreef Moonah het volgende:

Serieus!!
*verslikt in kippepootje*

Ik was er graag getuige van geweest

[ Bericht 13% gewijzigd door Vivi op 10-10-2005 22:57:28 ]
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:38:03 #193
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31343176
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:36 schreef Moonah het volgende:
Viev, gefeliciteerd!
Houdt Henk wel van ouwe taart?

Ik heb mijn twijfels

Nou ja, ik wil het wel posten allemaal, maar dan wil ik geen gezeik over mijn psychische gesteldheid etc etc...gewoon informatief dan?
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:39:01 #194
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31343198
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:55 schreef Brighteyes het volgende:
Happy Birthday Vivi!
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:00:15 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31343863
Viev, ik beloof je plechtig dat ik niet zal zeiken..

En ik ben reuze benieuwd naar de verdere ontwikkelingen .

Doe dus niet zo Henkie, en spill the beans!
pi_31344305
viv ouwe meid, gefeli hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:15:31 #197
11682 Moonah
Jolie femme
pi_31344393
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:38 schreef Vivi het volgende:

Nou ja, ik wil het wel posten allemaal, maar dan wil ik geen gezeik over mijn psychische gesteldheid etc etc...gewoon informatief dan?
My ass.
Hier ga ik dus mooi niet in mee.
Op mijn knieën om te smeken of je alsjeblieft weer verhaaltjes wil schrijven over Henk?
No way.
Graag of niet hoor wijfie.
Nah, als je ze dan tóch post zal ik het wel lezen hoor..
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:17:51 #198
11682 Moonah
Jolie femme
pi_31344461
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:00 schreef Copycat het volgende:
Doe dus niet zo Henkie
Precies.
"Doe niet zo Henkie."
Gewoon posten.
Of niet.
Maar niet 'verbloemd' zitten wachten op smeekbedes.
Zo.
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:36:10 #199
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31345052
En iedereen voor wie het bedoeld was heeft het al weer gelezen

[ Bericht 26% gewijzigd door Vivi op 11-10-2005 11:35:18 ]
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:38:03 #200
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31345100
Moonah en Cc, jullie zijn echt stoere wijffies hoor, van jullie kan ik wel wat hebben

Maar ik ben ook echt leuk hoor, buiten mijn Henk neurose dan!

En DE, je bent liev
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')