Neequote:Op maandag 10 oktober 2005 11:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Post eens even een nieuw avontuur
Daarom dus nietquote:Ik ben benieuwd hoe deze klucht zich verder ontwikkeld.
*taartje afslaat...quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef Vivi het volgende:
Dank voor de sarcastische en minder sarcastische verjaarswensen, ze worden alle op prijs gesteld
Gajus, ik mail je de "update" wel, gezien de content heb ik niet echt zin om die hier nog te posten
*taartjes uitdeelt*
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:47 schreef Moonah het volgende:
Trouwens, Cc en ik zaten van het weekend bij te kletsen en toen merkten we dat we "Henk" als een zelfstandig naamwoord gebruikten!![]()
"Ja, ze heeft een Henk. Ze is alweer bij hem terug."
"Hij was als een Henk voor me. Ik ben zó blij dat het nu over is, maar het blijft tricky."
Serieus!!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:54 schreef Copycat het volgende:
"Daar heb je de roze Henkbus!"
"Dacht die Henk nu echt dat ik zijn verzoenende glimlach zou beantwoorden? Wat een Henkenstreek."![]()
Kom op Vivi, ook de andere lezers van jouw topic genieten van jouw passionele uitglijders.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef Vivi het volgende:
Gajus, ik mail je de "update" wel, gezien de content heb ik niet echt zin om die hier nog te posten.
Nou, ik zou ons' Viev niet met een koe vergelijken...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Een melkkoe is het.
*verslikt in kippepootje*quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:47 schreef Moonah het volgende:
Trouwens, Cc en ik zaten van het weekend bij te kletsen en toen merkten we dat we "Henk" als een zelfstandig naamwoord gebruikten!![]()
"Ja, ze heeft een Henk. Ze is alweer bij hem terug."
"Hij was als een Henk voor me. Ik ben zó blij dat het nu over is, maar het blijft tricky."
Serieus!!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:36 schreef Moonah het volgende:
Viev, gefeliciteerd!![]()
![]()
Houdt Henk wel van ouwe taart?![]()
My ass.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:38 schreef Vivi het volgende:
Nou ja, ik wil het wel posten allemaal, maar dan wil ik geen gezeik over mijn psychische gesteldheid etc etc...gewoon informatief dan?
Precies.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:00 schreef Copycat het volgende:
Doe dus niet zo Henkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |