Ja je blauwe oogjes!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:42 schreef DarkElf het volgende:
zeg andere dames, check mijn fotoboek eens?ik heb na drie jaar zeuren en zanniken ook de sprong gewaagd en afscheid genomen van mijn lichte lokken
oh en viv, foto met ogen komt nog wel van de week ok?
en jij trouwens ook:
Tja, wat zal ik zeggen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:36 schreef Vivi het volgende:
Verhaal
Check je fotoboek maar!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:42 schreef DarkElf het volgende:
zeg andere dames, check mijn fotoboek eens?ik heb na drie jaar zeuren en zanniken ook de sprong gewaagd en afscheid genomen van mijn lichte lokken
*anticlimax heeft*quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik zeggen?
*gelezen
*doorheen gescrolled
[..]
Face the thruth beeb....quote:
Er is geen woord van gelogenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:38 schreef Xebrozius het volgende:
Misschien moet je scripts voor soaps gaan schrijven. Aangezien je nu al zoveel ervaring hebt met fictie.
Ik gaf juist gehoor aan jouw vraag om geen gezeik over jouw psychische gesteldheid. Ik vind het leuk leesvoer hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:18 schreef Vivi het volgende:
Beste Xennia, nogmaals, de enige reden dat ik hier een vervolg heb gepost was wegens de verzoekjes van Gajus, Oblivion en nog wat mensen.
Ik weet nu wel hoe je erover denkt, dus je hoeft dat niet wederom te benadrukken.
Slaap lekker
Ow okequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik gaf juist gehoor aan jouw vraag om geen gezeik over jouw psychische gesteldheid. Ik vind het leuk leesvoer hoor
Mijn mening? Dergelijk labiele mensen zouden zich niet voort mogen planten. En al helemaal niet in ongezonde ''relaties''quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow oke![]()
In dat geval kan ik het niet laten om je mening te vragen
Hij is toch óok gek, met zijn verhalen over baby's enzo? Ik bedoel, zelfs ík had zoiets niet kunnen bevroeden![]()
Wat doe ik daar opeens?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat toevallig, ik krijg altijd dit visioen als ik jouw posts lees
Ik vind het onbegrijpelijk dat Henk zijn kindwens wèl bespreekt met zijn ex-vriendin maar niet met de beoogde moeder. Ook vind ik het onbegrijpelijk dat jij willoos instemt met zijn kindwens.quote:
Cc..ik zweer op de dood van mijn moeder (...) er is geen woord van gelogen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:16 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het vreemde sms-jes. Zet mijn vraagtekens dan ook bij het waarheidsgehalte, maar okay...
Zal toch wel erg geëmancipeerd zijn: een man die zijn af en toe neukertje expres bezwangert om aan zijn eigen kinderwens te voldoen.
Maar dat maakt Henk toch alleen nóg triester?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:17 schreef Vivi het volgende:
Cc..ik zweer op de dood van mijn moeder (...) er is geen woord van gelogen!
Mijn bek viel ook open hoor!
doe eens normaal, mensquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Cc..ik zweer op de dood van mijn moeder (...) er is geen woord van gelogen!
Mijn bek viel ook open hoor!
Ja, ik vind het ook heel bizar, en nee, het ging duidelijk over mij, ik moet het ook nog even op me laten inwerken, ik kreeg er ook een beetje eng gevoel bij hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat maakt Henk toch alleen nóg triester?
Dat ie achter jouw rug jouw zwangerschap zit te bekokstoven?
Of is er een ander miepje waar hij zijn zaad aan wil schenken?
Doe jij eens rustig, ik geef alleen maar aan, dat ik met zoiets dus niet zou spotten..dat ik dus de waarheid spreek. Daarbij zweert mijn hele familie voortdurend op elkaars leven als ze naar het waarheidsgehalte van iets worden gevraagd, mijn moeder incluis, dus relax voordat je met je kots-smilies begint te strooien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |