Tuurlijk, joh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Doe jij eens rustig, ik geef alleen maar aan, dat ik met zoiets dus niet zou spotten..dat ik dus de waarheid spreek. Daarbij zweert mijn hele familie voortdurend op elkaars leven als ze naar het waarheidsgehalte van iets worden gevraagd, mijn moeder incluis, dus relax voordat je met je kots-smilies begint te strooien.![]()
Oke danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:42 schreef Tarot het volgende:
Ik vind het geen vreemde sms'jes. Jullie hebben geen vaste relatie, dus hij mag zulke gesprekken hebben met wie hij wil. En blijkbaar heeft hij gewoon de aandacht van meerdere vrouwen nodig.
Een 36-jarige man heeft nog geen last van de biologische tijdklok, wel van de economische tijdklok.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:08 schreef Vivi het volgende:
.....waarom zou hij dit in Godsnaam willen, terwijl hij als 36-jarige, aantrekkelijke man toch nog best alle tijd heeft?
Doet ze vast, na het verbaal uitgewoond te zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:40 schreef Xennia het volgende:
Vivi, doe eens vertellen!
Zo meteen, hij's nu hier..en god verhoede dat ie dit topic onder ogen krijgt want hij heeft net Fok! ontdektquote:Op donderdag 22 december 2005 00:40 schreef Xennia het volgende:
Vivi, doe eens vertellen!
Leuke opdracht.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo meteen, hij's nu hier..en god verhoede dat ie dit topic onder ogen krijgt want hij heeft net Fok! ontdekt
Dat zich niet lang op zich wachten lijkt mij zo...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo meteen, hij's nu hier..en god verhoede dat ie dit topic onder ogen krijgt want hij heeft net Fok! ontdekt
Een opa?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:12 schreef Vivi het volgende:
Nah...valt mee, ken je die reclame van "beweeg uw muis naar de rechterbovenhoek van uw scherm"??? Dat is hij zo ongeveer![]()
Dat vinden we leuk.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik dacht dat je vakantie zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |