Dan houden we deze aanquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:17 schreef Maerycke het volgende:
Deze titel is leuker
Grappig dat men zich nu ineens wel druk lijkt te maken over wat ze gaan eten de rest van de week
kan dat 'game on' niet achterwege blijven?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:15 schreef Jojogirl het volgende:
Game on!
Juist dat verschil maakt het extra moeilijk dnek ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:19 schreef Maerycke het volgende:
'Wil je ook een glas water?'
Dat is toch iets heel anders als de overdosis aan drank en voedsel die ze de vorige weken hadden
Dat denk ik ook wel. Je zag de bewoners de hele dag eten. Daar zijn die maagjes (en de hersenen) nu behoorlijk op ingesteld. De eerste paar dagen nu wordt écht afzien.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Juist dat verschil maakt het extra moeilijk dnek ik.
Dat weten we (nog) niet zekerquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:23 schreef Kinga het volgende:
Morgen![]()
Vraagje: Heeft Roel al gerookt?
morgen..quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:23 schreef Kinga het volgende:
Morgen![]()
volgens het stream verslag heeft ie wel gerookt in de tuinquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:23 schreef Kinga het volgende:
Morgen![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:25 schreef sannuh het volgende:
ooow is diteen rooksmiley?? Ik dacht altijd tandenpoets ofzo.. vond t al vaag
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:25 schreef sannuh het volgende:
ooow is diteen rooksmiley?? Ik dacht altijd tandenpoets ofzo.. vond t al vaag
Van de Talpa site:quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:23 schreef Kinga het volgende:
Morgen![]()
Roel moet het echt van de nacht hebben.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:28 schreef trpetine het volgende:
[..]
Van de Talpa site:
10:42Daar is de Haan!
En daar is de Haan! De Bewoners duiken ver onder de dekens, maar de Haan laat zich niet kennen. Alleen generaal Rob is klaar voor zijn eerste dag als voorzitter van de Rookpolitie. Weet hij veel dat Roel vannacht al zijn eerste sigaretje op heeft. Vandaag beter opletten, want anders gaat Roel er met een dikke geldpot vandoor.
Toepasselijke titel iddquote:
Mja op een of andere manier vind ik t ook iets minderquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:31 schreef BBscanner het volgende:
offtopic
Jammer dat de topic titlel is verandert![]()
nieuwe naam: chantal's babbelclubje deel 293quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:33 schreef bemeall het volgende:
[..]
Mja op een of andere manier vind ik t ook iets minder![]()
Hmm nee niet Chantal, daar wil ik niet mee geassocieerd wordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
nieuwe naam: chantal's babbelclubje deel 293
Probeerde me toch altijd redelijk ontopic te houden. Nu krijg je ook de kans dat mensen over een nieuwe huisdier hier gaan chatten, wat dus in feite kan want het is slowchat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:33 schreef bemeall het volgende:
[..]
Mja op een of andere manier vind ik t ook iets minder![]()
Mja eens.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:39 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Probeerde me toch altijd redelijk ontopic te houden. Nu krijg je ook de kans dat mensen over een nieuwe huisdier hier gaan chatten, wat dus in feite kan want het is slowchat.
Om de hele dag in het Streamverslagen Topic te posten vindt ik ook weer saai om dat er weinig/geen reacties op je post komen. Tevens kan je naast een objectieve observatie niet je eigen mening kwijt.![]()
Dat niet, wel is te merken dat deze 'reeks' qua snelheid een stuk heeft ingeboetquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:41 schreef Maerycke het volgende:
Stelletje miepers.. Is er wat veranderd dan qua inhoud hier?
Dacht ik al, ok we gaan hier weer lekker gezellig verderquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:41 schreef Ripley het volgende:
Die discussie is al gevoerd in het FB topic mensen. Get over it en lekker verder over BB hier![]()
![]()
ik vond ook dat commentaren topic veeel leukerquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:39 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Probeerde me toch altijd redelijk ontopic te houden. Nu krijg je ook de kans dat mensen over een nieuwe huisdier hier gaan chatten, wat dus in feite kan want het is slowchat.
Om de hele dag in het Streamverslagen Topic te posten vindt ik ook weer saai om dat er weinig/geen reacties op je post komen. Tevens kan je naast een objectieve observatie niet je eigen mening kwijt.![]()
Dat is omdat er geen hol gebeurt natuurlijk momenteel. Wacht maar tot Tanja in beeld komt met de eerste sigaretquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat niet, wel is te merken dat deze 'reeks' qua snelheid een stuk heeft ingeboet
Ik vind het wel boeiendquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:43 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat is omdat er geen hol gebeurt natuurlijk momenteel. Wacht maar tot Tanja in beeld komt met de eerste sigaret
Als je het dan per se in het Engels wilt zeggen, doe het dan in ieder geval goed en zonder spelfoutenquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Everything wich is fun must be changed....
Jij bent gewoon hopeloos verlorenquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiend
Maarja, ben ook erg verslaafd![]()
![]()
Het was al je reinste slowchat, kom op zeg.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:39 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Niemand post hele dagen in het streamverslagen-topic. Het is best intensief om die streams te volgen en een verslag te typen immers. Het maken van een streamverslag is eigenlijk een soort service naar andere users, die wat minder in de gelegenheid zijn om de streams te volgen, en wordt zéér gewaardeerd.quote:Om de hele dag in het Streamverslagen Topic te posten vindt ik ook weer saai om dat er weinig/geen reacties op je post komen. Tevens kan je naast een objectieve observatie niet je eigen mening kwijt.![]()
Maar veel minder overzichtelijk voor emnsen die niet continu online zijn en BB ook graag willen volgen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:42 schreef sannuh het volgende:
[..]
ik vond ook dat commentaren topic veeel leuker![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:47 schreef Gert het volgende:
Het maken van een streamverslag is eigenlijk een soort service naar andere users, die wat minder in de gelegenheid zijn om de streams te volgen, en wordt zéér gewaardeerd.
maar dat was toch precies hetzelfde dan met commentaren? Ik las daar als ik iets niet had gevolgd in het topic streamverslagen en daarna commentaar leveren in het commentaartopic.. Ik weet niet wat nou anders is met slowchat en commentaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar veel minder overzichtelijk voor emnsen die niet continu online zijn en BB ook graag willen volgen.
Nu kan iedereen in het streanverslagentopic makkelijk lezen wat er gebeurd is en kunnen mensen hier nog steeds praten over wat zij vinden van wat er gebeurd is
Hoe meer hoe beter. Het is juist wel leuk om meerdere versies van de gebeurtenissen naast elkaar te lezen. Ik denk overigens dat het wel meevalt hoeveel er nu gepost gaat worden in het streamverslagentopic. Veel mensen vinden het gewoon te veel werk. En mochten er écht constant dubbele verslagen komen: ook daar is een topic voor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:54 schreef BBscanner het volgende:
Ontopic
Rob is aan het 'sauber machen'. Behoort dat ook bij zijn taak alles rookvrij krijgen?
[afbeelding]
offtopic
[..]
Heb al meerdere malen meegemaakt dat ik een streamverslag aan het maken was en deze dan door een andere user (buswatcher) ook al was gepost. Ben bang dat je dus nu juist heel veel dubbele verslagen gaat krijgen in de stream verslagen. Ze waren nu vaak beknopt en bondig denk dat ze nu veel uitgebreider gaan worden.
Zoveel is er ook niet veranderd. Er wordt alleen wat strikter gemodereerd, en dat is gemarkeerd met een nieuwe naam.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:57 schreef sannuh het volgende:
maar dat was toch precies hetzelfde dan met commentaren? Ik las daar als ik iets niet had gevolgd in het topic streamverslagen en daarna commentaar leveren in het commentaartopic.. Ik weet niet wat nou anders is met slowchat en commentaar
De naam..quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:57 schreef sannuh het volgende:
[..]
maar dat was toch precies hetzelfde dan met commentaren? Ik las daar als ik iets niet had gevolgd in het topic streamverslagen en daarna commentaar leveren in het commentaartopic.. Ik weet niet wat nou anders is met slowchat en commentaar
Ze heeft niet eens haar duim in de mondquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ingrid is dus weer gaan slapen zo te zien
Enig idee waarom?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ingrid is dus weer gaan slapen zo te zien
Ingrid, hartslag checken, Ingrid hartslag checken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:07 schreef BBscanner het volgende:
Is Ingrid ziel? Geen duim in haar mond![]()
[afbeelding]
Echt waarquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef BONG4002 het volgende:
Hoorde ik het nou goed van Joost en Rob dat alle rookwaar nu is ingeleverd om solidair te zijn met de mensen die niet mogen roken
Ik hoop dat het waar isquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:13 schreef bemeall het volgende:
[..]
Echt waar![]()
Zou wel een stoere actie zijn.
En daarbij krijgen we nog van die lekker chaggie mensen![]()
Is dat al merkbaar bij Tanja? Die is toch wel het verslaafste..quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:13 schreef bemeall het volgende:
[..]
Echt waar![]()
Zou ik lastig zijn voor Roel, kan ie niet meer stiekum roken aangezien de rokers daar het direct zouden ruiken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:13 schreef bemeall het volgende:
[..]
Echt waar![]()
edit:
Volgens mij niet dus, Dido nog in beeld met een sigaret
Ehm, ik zie buiten een Dildo met een peuk in haar mondje..quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef BONG4002 het volgende:
Hoorde ik het nou goed van Joost en Rob dat alle rookwaar nu is ingeleverd om solidair te zijn met de mensen die niet mogen roken
Geen idee, heb haar nog niet kunnen scannen op de streams (lees: gezien) dus zal denk ik nog wel meevallenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:14 schreef teun911 het volgende:
[..]
Is dat al merkbaar bij Tanja? Die is toch wel het verslaafste..
Tanja is altijd chagrijnig, dat verschil zal moeilijk te zien zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:14 schreef teun911 het volgende:
[..]
Is dat al merkbaar bij Tanja? Die is toch wel het verslaafste..
Ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:15 schreef teun911 het volgende:
[..]
Ehm, ik zie buiten een Dildo met een peuk in haar mondje..
No worries, Roel heeft gisteren iig 2 pakjes achterover gedrukt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:14 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Zou ik lastig zijn voor Roel, kan ie niet meer stiekum roken aangezien de rokers daar het direct zouden ruiken.
Zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef BONG4002 het volgende:
LOLquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:15 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Tanja is altijd chagrijnig, dat verschil zal moeilijk te zien zijn![]()
Ja, maar als hij rookt en de rest niet meer dan gaan ze dat ruikenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:16 schreef teun911 het volgende:
[..]
No worries, Roel heeft gisteren iig 2 pakjes achterover gedrukt.
In de dagboekkamer, toen hij deze geheime missie kreeg.
moet wel te doen zijn.. regelmatig tanden poetsen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:18 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Ja, maar als hij rookt en de rest niet meer dan gaan ze dat ruiken
Er is maar een manier om te zorgen dat er ook (of meer iig) in andere topics wordt gepost en dat is SC sluiten en een betje slowchat toestaan in gewone topics (wel op on/off topic modden).quote:
Dido rookt toch nogquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:18 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Ja, maar als hij rookt en de rest niet meer dan gaan ze dat ruiken
Ach deze reeks is alleen ten tijde van BB, dus waarom ook niet?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:19 schreef Rica het volgende:
Er is maar een manier om te zorgen dat er ook (of meer iig) in andere topics wordt gepost en dat is SC sluiten en een betje slowchat toestaan in gewone topics (wel op on/off topic modden).
Je hebt overal op fok! groepen users die niet of nauwelijks meer buiten hun eigen reeks posten en daar gewoon elk onderwerp bespreken waar ze zin in hebben. Wat ten koste gaat aan de normale topics. De AT staat altijd half of driekwart vol met reeksen en slowchat.
En nu doe ik er zelf ook aan mee want het is best gezellig hier.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:22 schreef teun911 het volgende:
Ik ga ook maar even roken.. Als dat gelul over roken hier..
Mogge Ricaquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:19 schreef Rica het volgende:
En nu doe ik er zelf ook aan mee want het is best gezellig hier.
Dat was gister echt in een vlaag van enthousiasme dat ze het aanbood. En was eik ook alleen voor Roel bedoeld.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:22 schreef teun911 het volgende:
Tanja denkt. WTF ben ik aan begonnen..
Mooi, want Lies mag niet wegquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:25 schreef vw_caddy het volgende:
[Poll] De tweede nominatieronde
Lieske loopt ruim voorop![]()
dus dit mag niet meer "commentaren op de livestreams heten"??? moeten we nu slow chat noemen...... wat een onzin.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:31 schreef BBscanner het volgende:
offtopic
Jammer dat de topic titlel is verandert![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:25 schreef vw_caddy het volgende:
[Poll] De tweede nominatieronde
Lieske loopt ruim voorop![]()
Als iemand vindt dat wat ik hier post ergens anders zou moeten staan mogen ze het best copy/pasten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mogge Rica![]()
Is het nog gelukt met de audiorecording; als we nu toch 'moeten' slow chatten!![]()
EXP.robinson is zwaarder denk ik hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:29 schreef BBscanner het volgende:
2 boterhammen per dat inclusief avond eten??? Dat is toch niet normaal en 2 of 3 uien!
(schenkt nog eenin met plakje cake en steekt een
op!)
Eigenlijk had BB even op *het gevoel* van de BB-deelnemers moeten werken door ook te vertellen dat stress door het stoppen met roken zelfs schadelijker kan zijn voor de baby dan het door blijven roken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat was gister echt in een vlaag van enthousiasme dat ze het aanbood. En was eik ook alleen voor Roel bedoeld.
Als ze het niet red vind ik dat Chantal of Dido het alsnog moeten overnemen. Of beide.
Ze doen verder niks in dat huis wat inspanning vereist.. moet kunnen danquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:29 schreef BBscanner het volgende:
2 boterhammen per dat inclusief avond eten??? Dat is toch niet normaal en 2 of 3 uien!
(schenkt nog eenin met plakje cake en steekt een
op!)
Schijnt weken discussie over te zijn geweest alvorens men deze beslissing nam (zie FB van BB)quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef Maurisico het volgende:
[..]
dus dit mag niet meer "commentaren op de livestreams heten"??? moeten we nu slow chat noemen...... wat een onzin.....
In rook opgegaan en de as bleef over...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:32 schreef scanman01 het volgende:
Wat een gezellig sfeertje lijkt me daar te hangen nu
In gedachten van sommige bewoners zijn er vast al een aantal bewoners op verschrikkelijke manier overleden.....
Ja maar er hangen hier toch geen bananen of ander fruit/groente aan de bomen! Of mogen ze de Koi Karpers vangen en op de BBQ gooienquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
EXP.robinson is zwaarder denk ik hoor
Die houdt het niet vol, volgende week weer een pindakaasweekquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
Tanja heeft er moeite mee
[afbeelding]
Tanja houdt nix volquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:25 schreef Gia het volgende:
Denk dat Tanja het nog geen uur meer volhoudt. En dat komt dan goed uit, hoef ik niks van dat alles te missen.
Volgens mij meen ik me te herinneren dat ze niet altijd fruit etc hadden hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:35 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja maar er hangen hier toch geen bananen of ander fruit/groente aan de bomen! Of mogen ze de Koi Karpers vangen en op de BBQ gooien![]()
Dat had ik wel willen zien. Geloof er niks van dat een van beide bereid was het sigaretje voor wie dan ook neer te leggen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eigenlijk had BB even op *het gevoel* van de BB-deelnemers moeten werken door ook te vertellen dat stress door het stoppen met roken zelfs schadelijker kan zijn voor de baby dan het door blijven roken.
Ik had dan weleens willen zien of men werkelijk zo begaan is met haar gezondheid en wat dit gegeven had gedaan met het groepsgevoel en welke discussies er zouden zijn ontstaan bij vooral de *aangesproken* Chantal en Dido...
oh ja hoor , geen probleem, maar vind de redenatie gewoon wat vreemd... de streamverslagen geven immers een objectief beeld van de gebeurtenissen en hier waren gewoon wat "Jan Mulders en Johan Cruijffen" actief die dan een snedige analyse gaven van het geheel... en soms haal je dan wat wedstrijdbeelden terug ter illustratie..quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Schijnt weken discussie over te zijn geweest alvorens men deze beslissing nam (zie FB van BB)
Leg je er maar gewoon bij neer.
Dat kan hier nog steeds hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:38 schreef Maurisico het volgende:
[..]
oh ja hoor , geen probleem, maar vind de redenatie gewoon wat vreemd... de streamverslagen geven immers een objectief beeld van de gebeurtenissen en hier waren gewoon wat "Jan Mulders en Johan Cruijffen" actief die dan een snedige analyse gaven van het geheel... en soms haal je dan wat wedstrijdbeelden terug ter illustratie..![]()
goed, ik hoor het wel van de mods als ik iets verkeerd doe!
Ze heeft extra dingen zoals crackers etc. dus ze valt buiten schotquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:39 schreef KonnieKipke het volgende:
Is ook niet medisch verantwoord een zwangere vrouw op alleen brood, water en uien te laten leven..
Tanja heeft haar eigen- wél verantwoorde- rantsoen. En terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:39 schreef KonnieKipke het volgende:
Is ook niet medisch verantwoord een zwangere vrouw op alleen brood, water en uien te laten leven..
Gewoon doorgaan, ze zijn te leuk om te missen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
Blijkbaar is het niet meer gewenst dat je hier streamshots plaatst en niet in het streamverslagen topic. Nou, dan weten we dat ook weer
Dan krijgen we hier minder screenshotsquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
Blijkbaar is het niet meer gewenst dat je hier streamshots plaatst en niet in het streamverslagen topic. Nou, dan weten we dat ook weer
Tanja krijgt gewoon wat ze nodig heeft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:39 schreef KonnieKipke het volgende:
Welnee, dat was een kutsmoes om Tanja buiten schot te kunnen houden, alleen ze spelen hem niet helemaal uit.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:37 schreef CartWOman het volgende:
Ik had echt wel verwacht dat Tanja een vorm van 'medische begeleiding' zou worden aangeboden.
Ze zijn er toch zo van overtuigd dat cold turkey stoppen slecht is voor de baby?
Scanman moet blijven, scanman moet blijven!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
Gewoon blijven plaatsen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
Precies... en ik heb dus geen zin om de screens steeds dubbelop te gaan posten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gewoon blijven plaatsen!![]()
Staat toch ook in de sticky door Sanne geschreven? Daar én hier is prima.
Goed plan..quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat was gister echt in een vlaag van enthousiasme dat ze het aanbood. En was eik ook alleen voor Roel bedoeld.
Als ze het niet red vind ik dat Chantal of Dido het alsnog moeten overnemen. Of beide.
Ik begrijp hoe je voelt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
Zeldzaam shot. 5 ongelooflijke bitches bij elkaar
[afbeelding]
The Desperate Housewives!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Wat is jou w probleem nou precies met die streamverslagen topics?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies... en ik heb dus geen zin om de screens steeds dubbelop te gaan posten.
Nou, je hoort/leest het wel vaker, over een gezondheidsrisico.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee, dat was een kutsmoes om Tanja buiten schot te kunnen houden, alleen ze spelen hem niet helemaal uit.
Dat zijn engeltjes, vergeleken met dit rapalje.quote:
Chantal: “Ik heb Lieske genomineerd. We kunnen niet veel voor elkaar betekenen. En ik zie haar niet als iemand waar ik mee over wil blijven.”quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Fijn dat je het begrijpt, maar ik vond het ook al voordat ik wist dat ze Lieske nomineerdenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe je voelt.
Van mij mag Lieske wel weg, ik vind haar niet zo interessant, maar de manier waarop die laffe huichelachtige slangen gisteren állemaal háár nomineerden, daar is maar één smiley voor:
Mooi shot. Sleepnet erover en afvoeren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Nee, ik vind het hier veel leuker. Je kunt hier reageren op wat je ziet op je eigen manier en krijgt dan ook regelmatig eenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:46 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat is jou w probleem nou precies met die streamverslagen topics?
Is dat oud zeer?
screenshots horen bij SCquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het hier veel leuker. Je kunt hier reageren op wat je ziet op je eigen manier en krijgt dan ook regelmatig eenof een
reactie terug. Dat is in de streamverslagen niet zo.
Maar als ze echt "gingen" voor het gezondheidsrisico, dan hadden ze dat ook door moeten zetten. Bridget legt eerst in de studio veranwoording af over Tanja's uitzonderingspositie, met een hoop bla-bla over "medische deskundigen" die geconsulteerd zouden zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou, je hoort/leest het wel vaker, over een gezondheidsrisico.
Maar er wordt evenzo vaak beweerd dat er geen risico bestaat.
Je vergeet Linda nog. Die had wel de walgelijkste nominatie van allemaal. Maar misschien ook wel de eerlijkste.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Chantal: “Ik heb Lieske genomineerd. We kunnen niet veel voor elkaar betekenen. En ik zie haar niet als iemand waar ik mee over wil blijven.”
Ingrid: “Lieske, het spijt me. Ik wilde eerst Rikkert nomineren, maar die is al weg. Ik kan mijn ei niet bij je kwijt.” Ook voor Big Brother heeft ze nog een woordje klaar: “Lijers!”
Tanja: “Lies, je zit tegenover me, ik heb jou genomineerd. Ik wil niet afwijken van mijn vorige nominatie. Het heeft nog steeds te maken met die 5000 euro.” Ze doelt op het geld dat Lieske verkoos boven het verwennen van haar mede-Bewoners.
Dido: “Ook ik heb Lieske dit keer genomineerd, omdat ik met de andere meiden veel meer dingen bepraat. Er zijn ook kleine irritatiepuntjes.”
Nathalie: “Nou, wie zou ik nou hebben genomineerd”, zegt ze lachend. “Het is nog steeds Ralph, om dezelfde reden als vorige keer.“
Linda: “Ik heb Lieske genomineerd. We hebben niet echt een superklik. Ze is ook niet het type karakter waar ik graag mee om ga.”quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je vergeet Linda nog. Die had wel de walgelijkste nominatie van allemaal. Maar misschien ook wel de eerlijkste.
maar natuurlijk BB-Humberto...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:44 schreef BBscanner het volgende:
@Maurisco
Kan jij een analyse & wedstrijd verslag van deze beelden doen?
[afbeelding]
Was dat het? Ik dacht echt dat ze het iets harder zei.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Linda: “Ik heb Lieske genomineerd. We hebben niet echt een superklik. Ze is ook niet het type karakter waar ik graag mee om ga.”
In dit geval niet. Uitzondering bevestigt de regel. Liever dubbel dan níet in de streamverslagen.quote:
En ze durfde Lieske daarbij nauwelijks in de ogen te kijken, ze schaamde zich kapót.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Linda: “Ik heb Lieske genomineerd. We hebben niet echt een superklik. Ze is ook niet het type karakter waar ik graag mee om ga.”
Nee nog niet, ze is wel redelijk opvallend stilquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Dido trouwens al gereageerd op de massage praktijken vannacht?
En liever helemaal niet dan alleen in deze topics?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
In dit geval niet. Uitzondering bevestigt de regel. Liever dubbel dan níet in de streamverslagen.
Deze quote staat letterlijk op de talpa-site.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat het? Ik dacht echt dat ze het iets harder zei.
Dat zeg ik niet, dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En liever helemaal niet dan alleen in deze topics?
Als je zo kinderachtig wilt zijn, dan plaats ze je toch niet?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En liever helemaal niet dan alleen in deze topics?
De draken snappen alleen niet dat Lieske ongekend populair gaat worden doordat ze zich allemaal tegen haar keren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe je voelt.
Van mij mag Lieske wel weg, ik vind haar niet zo interessant, maar de manier waarop die laffe huichelachtige slangen gisteren állemaal háár nomineerden, daar is maar één smiley voor:
Andere mogelijkheid: als het om de stress van het stoppen zou gaan wat ongezond zou zijn, kunnen ze ook een afwachtende houding aannemen en hulp aanbieden zodra Tanja er zelf mee komt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als ze echt "gingen" voor het gezondheidsrisico, dan hadden ze dat ook door moeten zetten. Bridget legt eerst in de studio veranwoording af over Tanja's uitzonderingspositie, met een hoop bla-bla over "medische deskundigen" die geconsulteerd zouden zijn.
Maar zodra Tanja zelf zegt te willen stoppen, dan is dat medische argument ineens totáál niet belangrijk meer. Hoe geloofwaardig wil je overkomen dan?![]()
Sanne, ben het met Scanman eens, in de streamverslagen wordt op een bijna wetenschappelijke wijze verslag gedaan van de gebeurtenissen in het huis, - alle respect hiervoor overigens, maar dat is gewoon niet mijn ding...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Fijn dat je het begrijpt, maar ik vond het ook al voordat ik wist dat ze Lieske nomineerden
Over Ingrid twijfelde ik nog, maar door gisteren niet meer. De rest was al langer bekend.
Oh ooh, ik ga vast een oud topic omhoog schoppen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Gert het volgende:
Als je zo kinderachtig wilt zijn, dan plaats ze je toch niet?
Sjongejonge zeg, ik hoop dat je een grapje maakt..
maar verder ben je wel een topmeid...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Duivels-hoorntjesquote:
Dat is nog het ergste.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
maar verder ben je wel een topmeid...
Echt niet?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Sanne het volgende:
Ik voel er weinig voor om ze als je secretaresse te gaan copy/pasten.
Ik neem aan dat iedereen -on topic uiteraard- altijd nog zelf mag weten wat ie wel of niet post??quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoiets heet geloof ik, ik ga jou nomineren omdat de rest het ook doet. Typisch meeloop gedrag van onze roodharige feeks...quote:
Nu hoop ik dat jij een grapje maakt. Weet je hoeveel screens ik dagelijks post hier? Misschien wel 100 of meer. Die ga ik echt niet allemaal dubbel posten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Stukje verslag van: Bus watcherquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef scanman01 het volgende:
Gaat Lieske er nog even bijzitten ook
Heeft Dido trouwens al gereageerd op de massage praktijken vannacht?
Klinkt vrij logische toch!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef Maurisico het volgende:
[..]
... daarom voolg ik BB ook, omdat ik het erg leuk vind om hier met een aantal mensen met dezelfde afwijking wat te "klieren"....
top, maar mag dat hier nogwel?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Stukje verslag van: Bus watcher
<knip>
Daar was CW toch voor aangenomen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Sanne het volgende:
Ik voel er weinig voor om ze als je secretaresse te gaan copy/pasten.
GNA GNA GNA GNA GNA GNA GNA GNAquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Zat Chantal net ongegeneerd aan haar tiet te krabben?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
top, maar mag dat hier nogwel?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
GNA GNA GNA GNA GNA GNA GNA GNA
Lamaar. Een screenie die een opvallende gebeurtenis van de dag weergeeft, past mooi in het streamverslagentopic. Maffe foto's of gewoon een geile cap, lijkt me prima om die alleen hier te plaatsen. Komt wel goed, om met Rob te spreken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat jij een grapje maakt. Weet je hoeveel screens ik dagelijks post hier? Misschien wel 100 of meer. Die ga ik echt niet allemaal dubbel posten.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat douchen... Gert, attentie!
Het ging erom dat als ze Tanja zouden verplichten om te stoppen dat er stress zou kunnen optreden. En dit is ook waar. Maar.... Tanja bood het nu zelf aan waardoor het risico op stress enorm verminderd. Stress kan lijden tot lichamelijke klachten en is tijdens een zwangerschap natuurlijk niet een gewend iets. BB heeft hier goed in gehandeld en Tanja haar keuze is ook een goede keuze geweest. Hiermee heeft ze een steuntje in de rug om te stoppen (eigenlijk meer een schop onder haar kont die ze zichzelf geeft:))quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou, je hoort/leest het wel vaker, over een gezondheidsrisico.
Maar er wordt evenzo vaak beweerd dat er geen risico bestaat.
Ik denk dat ze weer naar bed is (zo niet, rookt ze waarsch. stiekem in de DBK, dus BB zou haar weleens kunnen matsen)quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:14 schreef Gia het volgende:
Maar waar is Tanja nu eigenlijk? Ergens stiekem aan 't roken? Mag ze misschien stiekem in de DBK roken? Ze is al zo'n drie kwartier buiten beeld.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef flugeltje het volgende:
Probeert ze zichzelf ten koste van Ralph populairder te maken?
Dat is toch wel zulke ontzettende bullshit, roken is sowieso slechter voor de baby, klaar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eigenlijk had BB even op *het gevoel* van de BB-deelnemers moeten werken door ook te vertellen dat stress door het stoppen met roken zelfs schadelijker kan zijn voor de baby dan het door blijven roken.
Ik snap nog steeds niet dat ze Ralph pakte i.p.v. één van de dames die haar zo graag bashen. Toch een soort van tactische stem verwacht ik. Ze wist zéker dat Nathalie met haar mee zou gaan en wellicht denkt ze dat Ralph helemaal niet populair isquote:
Oh ja jij weet het even beter dan de deskundigen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:18 schreef anneja het volgende:
[..]
Dat is toch wel zulke ontzettende bullshit, roken is sowieso slechter voor de baby, klaar.
Maar vanaf dat moment zal hij het overleven..... dan zal er vrijwel zeker altijd een minder populaire bewoner bijzitten. Geldt natuurlijk sowieso voor de twee mensen die deze ronde uitkomen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef flugeltje het volgende:
Las ik nou dat Lieske vannacht Ralph heeft zitten bashen?
Probeert ze zichzelf ten koste van Ralph populairder te maken? Met andere woorden: 'kraak je medegenomineerde af om jezelf zo voor de volgende ronde veilig te stellen'
Als Lieske het huis uit zou gaan staat Ralph de volgende ronde wéér genomineerd, daar kun je wel zeker van zijn.
Natte Lie hoopt eindelijk zichzelf te kunnen zijn als Ralph eenmaal weg is ... of juist helemaal iemand anders ... in ieder geval ... iemand anders ...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat ze Ralph pakte i.p.v. één van de dames die haar zo graag bashen. Toch een soort van tactische stem verwacht ik. Ze wist zéker dat Nathalie met haar mee zou gaan en wellicht denkt ze dat Ralph helemaal niet populair is![]()
En terecht! Zeikwijf...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
Ze moest eens weten dat Ralph vele malen populairder is dan zij.
[afbeelding]
Nee, de mening van de Deskundigen was zó belangrijk blijkbaar, dat het zonder enig overleg met de Heren Medici príma is als Tanja tóch stopt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oh ja jij weet het even beter dan de deskundigen.![]()
Volgens mij heeft ze echt helemaal niets met Ralph en heeft ze niet de pest aan die 'dames'. Misschien dat dat nu verandert, omdat ze weet dat ze haar toch iets hebben voorgespeeld al die tijd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat ze Ralph pakte i.p.v. één van de dames die haar zo graag bashen. Toch een soort van tactische stem verwacht ik. Ze wist zéker dat Nathalie met haar mee zou gaan en wellicht denkt ze dat Ralph helemaal niet populair is![]()
Als ze er uiteraard zelf voor kiest.. je kan een zwangere vrouw niet verplichten om door te roken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, de mening van de Deskundigen was zó belangrijk blijkbaar, dat het zonder enig overleg met de Heren Medici príma is als Tanja tóch stopt.
En een beetje een omslag ook, ze was helemaal niet zo van dat zwartmaken...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:20 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En terecht! Zeikwijf...
Heb inderdaad met verbazing Lieske's anti-Ralphgebazel zitten lezen... beetje droevig...
de deskundigen van Talpa hebben we het dan over ... van die in de goot geraakte alcoholische dokters die alles zeggen voor een paar tientjes ...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hahaha nog iemand die last heeft van wijvennijd. Lachequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:20 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En terecht! Zeikwijf...
Heb inderdaad met verbazing Lieske's anti-Ralphgebazel zitten lezen... beetje droevig... Ik kan er niks aan doen maar ik vind het een onnozeldie Lieske...
[..]
Ik blijf maar vergeten dat wij zelf meer zien dan zij.... Zij weet natuurlijk niet hoe er over haar gelult wordt...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze echt helemaal niets met Ralph en heeft ze niet de pest aan die 'dames'. Misschien dat dat nu verandert, omdat ze weet dat ze haar toch iets hebben voorgespeeld al die tijd.
Dit is alleen het geval als hij iemand ziet roken en dit niet aangeeft! Rob zal zich echter als plichtsgetrouw NSB,er gedragen en dus is er voor hem geen vuiltje aan de lucht!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:20 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Maar vanaf dat moment zal hij het overleven..... dan zal er vrijwel zeker altijd een minder populaire bewoner bijzitten. Geldt natuurlijk sowieso voor de twee mensen die deze ronde uitkomen.
Ik hoop dat Rob fouten maakt als Rookpolizei zijnde, en ook op de bank moet
Ja een willekeurige fokker weet het vast beterquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:22 schreef FlowKey het volgende:
[..]
de deskundigen van Talpa hebben we het dan over ... van die in de goot geraakte alcoholische dokters die alles zeggen voor een paar tientjes ...
Geen wijvennijdquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hahaha nog iemand die last heeft van wijvennijd. Lache![]()
![]()
Ik kan lezen, ja. Babies van gestresste moeders doen het beter dan die van rokende moeders. Er is geen veilige ondergrens vast te stellen voor sigaretten (voor alcohol ook niet trouwens). Check pubmed even zou ik zeggen, voor je gaat zitten blaten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je 8 maanden zwanger bent dan heb je best recht op wat begrip en medelijden hoor. Maar ik verwacht niet van jou dat jij dat snapt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:24 schreef Maurisico het volgende:
Die Tanja is toch wel een enorm slimme tante.... ze heeft nu begrip gekweekt bij de desperate housewives...
Linda"Heb gisterenavond een goed gesprek met haar gehad, heb respect voor haar beslissing te stoppen met roken... als ze hiervoor wat ruimte wil, dan geef ik die haar....."
Met andere woorden: Tanja kan doorgaan met haar apatische houding.... maar nu accepteert iedereen het omdat ze stopt met roken..... Dat wordt dus weer geen nmoinatie de komende week....
nee, maar zonder dollen: als je het 10 deskundigen vraagt krijg je 10 meningen ... zit er altijd wel eentje tussen die je kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja een willekeurige fokker weet het vast beter
Nee maar je kunt wel zeggen: Tanja, hier komen we later op de avond nog even bij je op terug in de DBK, want volgens De Deskundigen is het slecht voor de baby om nu nog te stoppen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als ze er uiteraard zelf voor kiest.. je kan een zwangere vrouw niet verplichten om door te roken.
Gelul. Waarom zouden ze het zo gedaan hebben? Ze hebben er absoluut geen baat bij om Tanja in gevaar te brengen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:25 schreef FlowKey het volgende:
[..]
nee, maar zonder dollen: als je het 10 deskundigen vraagt krijg je 10 meningen ... zit er altijd wel eentje tussen die je kunt gebruiken.
zeikwijven, lieske is een (h)eerlijk schatjequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hahaha nog iemand die last heeft van wijvennijd. Lache![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
zeikwijven, lieske is een (h)eerlijk schatje
Tenzij ze het niet volhoudt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:24 schreef Maurisico het volgende:
Die Tanja is toch wel een enorm slimme tante.... ze heeft nu begrip gekweekt bij de desperate housewives...
Linda"Heb gisterenavond een goed gesprek met haar gehad, heb respect voor haar beslissing te stoppen met roken... als ze hiervoor wat ruimte wil, dan geef ik die haar....."
Met andere woorden: Tanja kan doorgaan met haar apatische houding.... maar nu accepteert iedereen het omdat ze stopt met roken..... Dat wordt dus weer geen nmoinatie de komende week....
Helaas ja... maar toch, wie weet, krijgt hij schuldgevoelens als hij Tanja ergens achter een plant ontdekt met een kringeltje rook boven haarquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:23 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit is alleen het geval als hij iemand ziet roken en dit niet aangeeft! Rob zal zich echter als plichtsgetrouw NSB,er gedragen en dus is er voor hem geen vuiltje aan de lucht!
Maak je niet druk ... Linda zegt maar wat ... ik moet nog zien dat ze zich houdt aan haar beloftesquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:24 schreef Maurisico het volgende:
oh zeker, maar dan moet zo iemand zich daar ook naar gedragen... en ik vind dat Tanja nu al niet goed voor haar kindje zorgt...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je 8 maanden zwanger bent dan heb je best recht op wat begrip en medelijden hoor. Maar ik verwacht niet van jou dat jij dat snapt.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
zeikwijven, lieske is een (h)eerlijk schatje
Volgens mij is dat standpunt meer ingegeven door hormonen dan door de realiteitquote:
Nou ik begrijp het wel. Ze willen haar niet onder dwang laten stoppen met roken nu. Dat kan problemen opleveren omdat ze niet wil. Ze geeft nu zelf aan te willen stoppen. Dan wordt het al een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar je kunt wel zeggen: Tanja, hier komen we later op de avond nog even bij je op terug in de DBK, want volgens De Deskundigen is het slecht voor de baby om nu nog te stoppen.
Maar nee: het hele deskundigen-verhaal werd zo, hóp, van tafel geveegd. Ergo: het ging helemaal niet om wat de deskundigen er van vonden, er werd gewoon een reden gezocht om Big Sister te kunnen ontzien.
En begrijp me goed: dat neem ik Tanja niet kalijk, dat doet BB.
Ze zijn doodsbang voor Tanja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Gelul. Waarom zouden ze het zo gedaan hebben? Ze hebben er absoluut geen baat bij om Tanja in gevaar te brengen.
Jaloers?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dat standpunt meer ingegeven door hormonen dan door de realiteit
Ik heb het even gelezen. Gaat het nou om die cremespoeling opmerking?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik blijf maar vergeten dat wij zelf meer zien dan zij.... Zij weet natuurlijk niet hoe er over haar gelult wordt...
het gevaar is er niet zo zeer voor Tanja als wel voor de baby. En die schade is al aangericht. Het heeft echt geen zin om in de laatste maand nog eens te stoppen met roken. Ze hadden gewoon een opzetje nodig om de zogenaamde 'opoffering' van Tanja extra profiel te geven.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Gelul. Waarom zouden ze het zo gedaan hebben? Ze hebben er absoluut geen baat bij om Tanja in gevaar te brengen.
Nee hoor, gewoon goed naar de streams kijken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dat standpunt meer ingegeven door hormonen dan door de realiteit
Inderdaad als je gelooft dat dit allemaal van tevoren is uitgedacht.quote:
Vandaar dat ik de term 'gebazel' de voorkeur gaf scanquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal geen bashen, maar goed. De opmerking slaat nergens op, maar om het nou 'bashen' te noemen, nee. Dacht ik niet. Het waren 2 zinnen geloof ik, dus ik vind het wel meevallen.
Niet alleen dat, ook krijgen de rokers die niet mogen roken waarschijnlijk nicotinepleistersquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef BBscanner het volgende:
Wordt het verzoek ingewilligd om voor Nathalie iets anders dan Pindakaas te eten omdat zij hier niet van houdt? Bah wat is BB toch weer soft!
Wat is dat nou weer voor sufkutten gedoequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:29 schreef BONG4002 het volgende:
Er komen mss nicotinepleisters hoor ik net van Menno (hij was nl. de DBK in samen met Joost)
Ze hadden er wel baat bij om eerst te zeggen dat ze Tanja niet konden opzadelen met die opdracht... om vervolgens van Tanja zelf te horen dat ze wil proberen te stoppen. Dat is exact waar veel kijkers op zaten te wachten en dat scoort dus punten. Ik verwacht dat Tanja enigszins op de hoogte was van wat er ging gebeuren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Eens, zie mijn eerdere opmerking... er is nu al begrip en respect voor Tanja's opoffering..... zelfs in dit forum...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:29 schreef FlowKey het volgende:
[..]
het gevaar is er niet zo zeer voor Tanja als wel voor de baby. En die schade is al aangericht. Het heeft echt geen zin om in de laatste maand nog eens te stoppen met roken. Ze hadden gewoon een opzetje nodig om de zogenaamde 'opoffering' van Tanja extra profiel te geven.
sommige mensen geloven alles
Medelijden? Hoezo medelijden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je 8 maanden zwanger bent dan heb je best recht op wat begrip en medelijden hoor. Maar ik verwacht niet van jou dat jij dat snapt.
en andersom als Ralph nu weg moet is Lieske over 2 weken weer het haasjequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef flugeltje het volgende:
Las ik nou dat Lieske vannacht Ralph heeft zitten bashen?
Probeert ze zichzelf ten koste van Ralph populairder te maken? Met andere woorden: 'kraak je medegenomineerde af om jezelf zo voor de volgende ronde veilig te stellen'
Als Lieske het huis uit zou gaan staat Ralph de volgende ronde wéér genomineerd, daar kun je wel zeker van zijn.
niet van te voren ... make it up as we go along is het mottoquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Inderdaad als je gelooft dat dit allemaal van tevoren is uitgedacht.
Jawel. In de laatste maand groeit de baby nog vooral qua gewicht. En die groei is minder bij een rokende moeder.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:29 schreef FlowKey het volgende:
[..]
het gevaar is er niet zo zeer voor Tanja als wel voor de baby. En die schade is al aangericht. Het heeft echt geen zin om in de laatste maand nog eens te stoppen met roken.
Werkelijk.... wat een stelletje losers daar bij BB. Een weekje pindakaars zou de groep misschien wat fanatieker maken... Dat slappe gedrag van de afgelopen week en al het geklaag over hoe zwaar de opdrachten wel niet zijn hangt me echt de keel uit.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef BBscanner het volgende:
Wordt het verzoek ingewilligd om voor Nathalie iets anders dan Pindakaas te eten omdat zij hier niet van houdt? Bah wat is BB toch weer soft!
Nope, het gaat hieromquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het even gelezen. Gaat het nou om die cremespoeling opmerking?![]()
Ik vind dat helemaal geen bashen, maar goed. De opmerking slaat nergens op, maar om het nou 'bashen' te noemen, nee. Dacht ik niet. Het waren 2 zinnen geloof ik, dus ik vind het wel meevallen.
quote:1.48 Lieske over Ralph : Hij irriteert me. Ik heb hem bijna gewurgd op die fiets. Ingrid : Hij was zo raar bezig. Hij is echt een goeie gozer. Lieske : Er komt weinig uit hem. Ik weet niks over hem. Hij laat niks los. Hij lult zich vast. Hoe denk jij over de nominaties ? Menno : Ralph heeft een hele slappe reden. Hij doet zelf precies hetzelfde. Rob begreep ik wel. Lieske : Weet je dat dat helemaal langs mij heen is gegaan ? Menno : Ik vind het niet erg.
als BB slim is geven ze gewoon placebo's.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor sufkutten gedoe![]()
Kan ze geen brood zonder pindakaas eten dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:32 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Werkelijk.... wat een stelletje losers daar bij BB. Een weekje pindakaars zou de groep misschien wat fanatieker maken... Dat slappe gedrag van de afgelopen week en al het geklaag over hoe zwaar de opdrachten wel niet zijn hangt me echt de keel uit.
Juist, watjes.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef BBscanner het volgende:
Ik denk dat dat meer voor Lieske is die allergisch is voor pindakaas...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef BBscanner het volgende:
Help lieske maakt een verkeerde opmerking wereldnieuws.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de term 'gebazel' de voorkeur gaf scan
Als je echt verslaafd ben merk je wel dat het echt is of niet denk ik hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:33 schreef Maurisico het volgende:
[..]
als BB slim is geven ze gewoon placebo's.....
okee I stand corrected ... maar dan vind ik het helemaal van de zotte ... kan iemand van de Tanja fans mij een linkje naar een medische pagina oid zenden waar staat dat je als rokende zwangere maar beter door kan roken na 8 maanden??quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:32 schreef anneja het volgende:
[..]
Jawel. In de laatste maand groeit de baby nog vooral qua gewicht. En die groei is minder bij een rokende moeder.
Das idd ook nog altijd een optie... Laat ze maar een weekje afzien, dan gaan ze zich misschein wat minder gedragen alsof ze in een hotel zitten en hun best doen voor de weekopdrachten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kan ze geen brood zonder pindakaas eten dan?
Onder de voorwaarden van BB (zonder sancties betreffende eten e.d.) zie ik niet in waarom ze niet in het BB huis zou kunnen verblijven.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:33 schreef FlowKey het volgende:
Wie 8 maanden zwanger is hoort niet in een BB huis te zitten. Zij heeft wat mij betreft al die rechten verspeeld door dat wel te doen.
Ralph wordt dan het volgende slachtofferquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef Kolomo het volgende:
Als Lieske weg moet, heeft Ralph in ieder geval 1 stem minder (maar ik vrees ook weer stemmen erbij van vertwijfelde Lieske stemmers die een nieuw slachtoffer nodig hebben).
Wat dat betreft zou het mooi zijn als Lieske zou vertrekken. Ik zou de nieuwe keuzes van de dames graag willen zien!
omdat het misdadig is voor het kind en omdat zulke shit-for-brains-trash in dergelijke gevallen tegen zichzelf beschermd zou moeten wordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Onder de voorwaarden van BB (zonder sancties betreffende eten e.d.) zie ik niet in waarom ze niet in het BB huis zou kunnen verblijven.
Klopt er wordt meegelezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:35 schreef BONG4002 het volgende:
Regie op dit moment niet al te boeiend, 2 streams op woonkamer incl bromvlieg
EDIT: blijkbaar lezen ze mee, nu weer gewoon beeld
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef Kolomo het volgende:
Als Lieske weg moet, heeft Ralph in ieder geval 1 stem minder (maar ik vrees ook weer stemmen erbij van vertwijfelde Lieske stemmers die een nieuw slachtoffer nodig hebben).
Wat dat betreft zou het mooi zijn als Lieske zou vertrekken. Ik zou de nieuwe keuzes van de dames graag willen zien!
Wat een fijne zwart-wit wereld he. Tanjafans tegen Tanjahaters.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:35 schreef FlowKey het volgende:
okee I stand corrected ... maar dan vind ik het helemaal van de zotte ... kan iemand van de Tanja fans mij een linkje naar een medische pagina oid zenden waar staat dat je als rokende zwangere maar beter door kan roken na 8 maanden??
Beetje vergezocht. Als Tanja het niet had aangeboden had er ook niemand van wakker gelegen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hadden er wel baat bij om eerst te zeggen dat ze Tanja niet konden opzadelen met die opdracht... om vervolgens van Tanja zelf te horen dat ze wil proberen te stoppen. Dat is exact waar veel kijkers op zaten te wachten en dat scoort dus punten. Ik verwacht dat Tanja enigszins op de hoogte was van wat er ging gebeuren.
Maar niet bij iedereen geloof ik... er zullen zeker een paar zwakke meelopers bijzitten, maar ik weet zeker dat ze tegen die tijd geleerd hebben dat als er veel mensen op Ralph gaan stemmen, iedereen met ook maar een/twee stem(men) ook op de bank plaats moet nemen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ralph wordt dan het volgende slachtoffer
Vind jij dat niet fascinerend?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ralph wordt dan het volgende slachtoffer
Nou lijkt me toch aardig zwaar zo in de 9e maand van je zwangerschap zitten..quote:
Ik wel iigquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind jij dat niet fascinerend?
De mensen die volgens het publiek het meest populair zijn worden nu door de bewoners genomineerd... Vallen wij als publiek dan altijd standaard voor de 'underdog'?
ik ook, maar ik heb genoeg hersens om te bedenken dat ik DUS niet in zo'n huis ga zittenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een fijne zwart-wit wereld he. Tanjafans tegen Tanjahaters.
Ik ben geen van beide, maar ik herken wel veel in de worsteling een plek in de groep te krijgen. En het gebrek aan sociale inzichten en vaardigheden dat te realiseren.
Als Lieske allergische is voor Pinda kaas en Nathalie er niet van houdt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer voor Lieske is die allergisch is voor pindakaas...
Wat ook een grappig scenario zou zijn: Lieske eruit, nomineert vanuit de studio Ralph (als dat weer zou mogen) en vervolgens moeten alle bewoners uit de rest kiezen. Dat zou pas een coole nominatieronde worden!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De mensen die volgens het publiek het meest populair zijn worden nu door de bewoners genomineerd... Vallen wij als publiek dan altijd standaard voor de 'underdog'?
Dat zou idd leuk zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
Linda en Nathalie hadden het over het rantsoen.
Nathalie kan zich niet voorstellen dat dit een week moet.
Zou natuurlijk wel leuk zijn als ze dat echt moeten. En dat in de loop der dagen iedereen steeds meer geobsedeerd raakt door het krijgen van voedsel.
En dan een spel waarbij extra voedsel te verdienen is ofzo
nee dat denk ik niet, maar er is op dit moment sprake van een soort van groepsvorming waar een aantal mensen zoals Ralph en lieske buiten vallen.. ik zie hen niet als underdog, maar vindt het juist grappig en goed dat zij onaangepast gedrag vertonen [ Roel is zo ook wel] en niet gaan samenklitten om bevestiging bij elkaar te vindenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, de dames dekken elkaar om zo zolang mogelijk in het huis te blijvenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat wij als publiek vooral vallen voor degene die opvalt, anders is e.d. ... die doorsnee mensen in het huis willen degene die er iets buiten valt weg hebben. Logisch: wij willen leuke opvallende mensen op TV zien, zij moeten er mee in een huis wonen ...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik verheug me op het moment dat een van die dames op de schopstoel en (uiteraard) meteen verdwijnt...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, de dames dekken elkaar om zo zolang mogelijk in het huis te blijven
Of dat de verliezers een halvering van het rantsoen krijgen, en een maaltijd moeten koken voor de winnaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:42 schreef BlaBlub het volgende:
Dat zou idd leuk zijnEn de winnaar mag dan geen voedsel delen met de andere
Krijg je ook een beetje meer verdeeldheid int kliekje
Nee de dames zijn de 'underdog' en willen het populaire meisje; hun concurentie uitschakelen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haha, 1 boterham met pindakaas per dag.... oe... afzien...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of dat de verliezers een halvering van het rantsoen krijgen, en een maaltijd moeten koken voor de winnaar![]()
Oei Peter, dat is wel een héle goeiequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of dat de verliezers een halvering van het rantsoen krijgen, en een maaltijd moeten koken voor de winnaar![]()
Behalve Lieske dan, die "dwarrelt er tussen", aldus Dido.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, de dames dekken elkaar om zo zolang mogelijk in het huis te blijven
Na gisterenavond zal dat inderdaad snel gaan. Daarom denk ik dat ze voorlopig niet op elkaar zullen stemmen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:43 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik verheug me op het moment dat een van die dames op de schopstoel en (uiteraard) meteen verdwijnt...
het lijkt me sterk dat Dido/Nathalie/Linda ook maar enig idee hebben hoe populair Lieske is ...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:46 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee de dames zijn de 'underdog' en willen het populaire meisje; hun concurentie uitschakelen!
Lieske is veel te eerlijk voor deze BB Wereldquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:46 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Behalve Lieske dan, die "dwarrelt er tussen", aldus Dido.![]()
Zoiets verwacht ik ook; morgen waarschijnlijk al. Laat ze er maar wat voor doen, de luie honden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
Linda en Nathalie hadden het over het rantsoen.
Nathalie kan zich niet voorstellen dat dit een week moet.
Zou natuurlijk wel leuk zijn als ze dat echt moeten. En dat in de loop der dagen iedereen steeds meer geobsedeerd raakt door het krijgen van voedsel.
En dan een spel waarbij extra voedsel te verdienen is ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |