quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:47 schreef Gert het volgende:
Het maken van een streamverslag is eigenlijk een soort service naar andere users, die wat minder in de gelegenheid zijn om de streams te volgen, en wordt zéér gewaardeerd.
maar dat was toch precies hetzelfde dan met commentaren? Ik las daar als ik iets niet had gevolgd in het topic streamverslagen en daarna commentaar leveren in het commentaartopic.. Ik weet niet wat nou anders is met slowchat en commentaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar veel minder overzichtelijk voor emnsen die niet continu online zijn en BB ook graag willen volgen.
Nu kan iedereen in het streanverslagentopic makkelijk lezen wat er gebeurd is en kunnen mensen hier nog steeds praten over wat zij vinden van wat er gebeurd is
Hoe meer hoe beter. Het is juist wel leuk om meerdere versies van de gebeurtenissen naast elkaar te lezen. Ik denk overigens dat het wel meevalt hoeveel er nu gepost gaat worden in het streamverslagentopic. Veel mensen vinden het gewoon te veel werk. En mochten er écht constant dubbele verslagen komen: ook daar is een topic voor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:54 schreef BBscanner het volgende:
Ontopic
Rob is aan het 'sauber machen'. Behoort dat ook bij zijn taak alles rookvrij krijgen?
[afbeelding]
offtopic
[..]
Heb al meerdere malen meegemaakt dat ik een streamverslag aan het maken was en deze dan door een andere user (buswatcher) ook al was gepost. Ben bang dat je dus nu juist heel veel dubbele verslagen gaat krijgen in de stream verslagen. Ze waren nu vaak beknopt en bondig denk dat ze nu veel uitgebreider gaan worden.
Zoveel is er ook niet veranderd. Er wordt alleen wat strikter gemodereerd, en dat is gemarkeerd met een nieuwe naam.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:57 schreef sannuh het volgende:
maar dat was toch precies hetzelfde dan met commentaren? Ik las daar als ik iets niet had gevolgd in het topic streamverslagen en daarna commentaar leveren in het commentaartopic.. Ik weet niet wat nou anders is met slowchat en commentaar
De naam..quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:57 schreef sannuh het volgende:
[..]
maar dat was toch precies hetzelfde dan met commentaren? Ik las daar als ik iets niet had gevolgd in het topic streamverslagen en daarna commentaar leveren in het commentaartopic.. Ik weet niet wat nou anders is met slowchat en commentaar
Ze heeft niet eens haar duim in de mondquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ingrid is dus weer gaan slapen zo te zien
Enig idee waarom?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ingrid is dus weer gaan slapen zo te zien
Ingrid, hartslag checken, Ingrid hartslag checken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:07 schreef BBscanner het volgende:
Is Ingrid ziel? Geen duim in haar mond![]()
[afbeelding]
Echt waarquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef BONG4002 het volgende:
Hoorde ik het nou goed van Joost en Rob dat alle rookwaar nu is ingeleverd om solidair te zijn met de mensen die niet mogen roken
Ik hoop dat het waar isquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:13 schreef bemeall het volgende:
[..]
Echt waar![]()
Zou wel een stoere actie zijn.
En daarbij krijgen we nog van die lekker chaggie mensen![]()
Is dat al merkbaar bij Tanja? Die is toch wel het verslaafste..quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:13 schreef bemeall het volgende:
[..]
Echt waar![]()
Zou ik lastig zijn voor Roel, kan ie niet meer stiekum roken aangezien de rokers daar het direct zouden ruiken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:13 schreef bemeall het volgende:
[..]
Echt waar![]()
edit:
Volgens mij niet dus, Dido nog in beeld met een sigaret
Ehm, ik zie buiten een Dildo met een peuk in haar mondje..quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef BONG4002 het volgende:
Hoorde ik het nou goed van Joost en Rob dat alle rookwaar nu is ingeleverd om solidair te zijn met de mensen die niet mogen roken
Geen idee, heb haar nog niet kunnen scannen op de streams (lees: gezien) dus zal denk ik nog wel meevallenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:14 schreef teun911 het volgende:
[..]
Is dat al merkbaar bij Tanja? Die is toch wel het verslaafste..
Tanja is altijd chagrijnig, dat verschil zal moeilijk te zien zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:14 schreef teun911 het volgende:
[..]
Is dat al merkbaar bij Tanja? Die is toch wel het verslaafste..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |