Roel moet het echt van de nacht hebben.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:28 schreef trpetine het volgende:
[..]
Van de Talpa site:
10:42Daar is de Haan!
En daar is de Haan! De Bewoners duiken ver onder de dekens, maar de Haan laat zich niet kennen. Alleen generaal Rob is klaar voor zijn eerste dag als voorzitter van de Rookpolitie. Weet hij veel dat Roel vannacht al zijn eerste sigaretje op heeft. Vandaag beter opletten, want anders gaat Roel er met een dikke geldpot vandoor.
Toepasselijke titel iddquote:
Mja op een of andere manier vind ik t ook iets minderquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:31 schreef BBscanner het volgende:
offtopic
Jammer dat de topic titlel is verandert![]()
nieuwe naam: chantal's babbelclubje deel 293quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:33 schreef bemeall het volgende:
[..]
Mja op een of andere manier vind ik t ook iets minder![]()
Hmm nee niet Chantal, daar wil ik niet mee geassocieerd wordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
nieuwe naam: chantal's babbelclubje deel 293
Probeerde me toch altijd redelijk ontopic te houden. Nu krijg je ook de kans dat mensen over een nieuwe huisdier hier gaan chatten, wat dus in feite kan want het is slowchat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:33 schreef bemeall het volgende:
[..]
Mja op een of andere manier vind ik t ook iets minder![]()
Mja eens.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:39 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Probeerde me toch altijd redelijk ontopic te houden. Nu krijg je ook de kans dat mensen over een nieuwe huisdier hier gaan chatten, wat dus in feite kan want het is slowchat.
Om de hele dag in het Streamverslagen Topic te posten vindt ik ook weer saai om dat er weinig/geen reacties op je post komen. Tevens kan je naast een objectieve observatie niet je eigen mening kwijt.![]()
Dat niet, wel is te merken dat deze 'reeks' qua snelheid een stuk heeft ingeboetquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:41 schreef Maerycke het volgende:
Stelletje miepers.. Is er wat veranderd dan qua inhoud hier?
Dacht ik al, ok we gaan hier weer lekker gezellig verderquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:41 schreef Ripley het volgende:
Die discussie is al gevoerd in het FB topic mensen. Get over it en lekker verder over BB hier![]()
![]()
ik vond ook dat commentaren topic veeel leukerquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:39 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Probeerde me toch altijd redelijk ontopic te houden. Nu krijg je ook de kans dat mensen over een nieuwe huisdier hier gaan chatten, wat dus in feite kan want het is slowchat.
Om de hele dag in het Streamverslagen Topic te posten vindt ik ook weer saai om dat er weinig/geen reacties op je post komen. Tevens kan je naast een objectieve observatie niet je eigen mening kwijt.![]()
Dat is omdat er geen hol gebeurt natuurlijk momenteel. Wacht maar tot Tanja in beeld komt met de eerste sigaretquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat niet, wel is te merken dat deze 'reeks' qua snelheid een stuk heeft ingeboet
Ik vind het wel boeiendquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:43 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat is omdat er geen hol gebeurt natuurlijk momenteel. Wacht maar tot Tanja in beeld komt met de eerste sigaret
Als je het dan per se in het Engels wilt zeggen, doe het dan in ieder geval goed en zonder spelfoutenquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Everything wich is fun must be changed....
Jij bent gewoon hopeloos verlorenquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiend
Maarja, ben ook erg verslaafd![]()
![]()
Het was al je reinste slowchat, kom op zeg.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:39 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Niemand post hele dagen in het streamverslagen-topic. Het is best intensief om die streams te volgen en een verslag te typen immers. Het maken van een streamverslag is eigenlijk een soort service naar andere users, die wat minder in de gelegenheid zijn om de streams te volgen, en wordt zéér gewaardeerd.quote:Om de hele dag in het Streamverslagen Topic te posten vindt ik ook weer saai om dat er weinig/geen reacties op je post komen. Tevens kan je naast een objectieve observatie niet je eigen mening kwijt.![]()
Maar veel minder overzichtelijk voor emnsen die niet continu online zijn en BB ook graag willen volgen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:42 schreef sannuh het volgende:
[..]
ik vond ook dat commentaren topic veeel leuker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |