Dat is toch wel zulke ontzettende bullshit, roken is sowieso slechter voor de baby, klaar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eigenlijk had BB even op *het gevoel* van de BB-deelnemers moeten werken door ook te vertellen dat stress door het stoppen met roken zelfs schadelijker kan zijn voor de baby dan het door blijven roken.
Ik snap nog steeds niet dat ze Ralph pakte i.p.v. één van de dames die haar zo graag bashen. Toch een soort van tactische stem verwacht ik. Ze wist zéker dat Nathalie met haar mee zou gaan en wellicht denkt ze dat Ralph helemaal niet populair isquote:
Oh ja jij weet het even beter dan de deskundigen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:18 schreef anneja het volgende:
[..]
Dat is toch wel zulke ontzettende bullshit, roken is sowieso slechter voor de baby, klaar.
Maar vanaf dat moment zal hij het overleven..... dan zal er vrijwel zeker altijd een minder populaire bewoner bijzitten. Geldt natuurlijk sowieso voor de twee mensen die deze ronde uitkomen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef flugeltje het volgende:
Las ik nou dat Lieske vannacht Ralph heeft zitten bashen?
Probeert ze zichzelf ten koste van Ralph populairder te maken? Met andere woorden: 'kraak je medegenomineerde af om jezelf zo voor de volgende ronde veilig te stellen'
Als Lieske het huis uit zou gaan staat Ralph de volgende ronde wéér genomineerd, daar kun je wel zeker van zijn.
Natte Lie hoopt eindelijk zichzelf te kunnen zijn als Ralph eenmaal weg is ... of juist helemaal iemand anders ... in ieder geval ... iemand anders ...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat ze Ralph pakte i.p.v. één van de dames die haar zo graag bashen. Toch een soort van tactische stem verwacht ik. Ze wist zéker dat Nathalie met haar mee zou gaan en wellicht denkt ze dat Ralph helemaal niet populair is![]()
En terecht! Zeikwijf...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
Ze moest eens weten dat Ralph vele malen populairder is dan zij.
[afbeelding]
Nee, de mening van de Deskundigen was zó belangrijk blijkbaar, dat het zonder enig overleg met de Heren Medici príma is als Tanja tóch stopt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oh ja jij weet het even beter dan de deskundigen.![]()
Volgens mij heeft ze echt helemaal niets met Ralph en heeft ze niet de pest aan die 'dames'. Misschien dat dat nu verandert, omdat ze weet dat ze haar toch iets hebben voorgespeeld al die tijd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat ze Ralph pakte i.p.v. één van de dames die haar zo graag bashen. Toch een soort van tactische stem verwacht ik. Ze wist zéker dat Nathalie met haar mee zou gaan en wellicht denkt ze dat Ralph helemaal niet populair is![]()
Als ze er uiteraard zelf voor kiest.. je kan een zwangere vrouw niet verplichten om door te roken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, de mening van de Deskundigen was zó belangrijk blijkbaar, dat het zonder enig overleg met de Heren Medici príma is als Tanja tóch stopt.
En een beetje een omslag ook, ze was helemaal niet zo van dat zwartmaken...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:20 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En terecht! Zeikwijf...
Heb inderdaad met verbazing Lieske's anti-Ralphgebazel zitten lezen... beetje droevig...
de deskundigen van Talpa hebben we het dan over ... van die in de goot geraakte alcoholische dokters die alles zeggen voor een paar tientjes ...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hahaha nog iemand die last heeft van wijvennijd. Lachequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:20 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En terecht! Zeikwijf...
Heb inderdaad met verbazing Lieske's anti-Ralphgebazel zitten lezen... beetje droevig... Ik kan er niks aan doen maar ik vind het een onnozeldie Lieske...
[..]
Ik blijf maar vergeten dat wij zelf meer zien dan zij.... Zij weet natuurlijk niet hoe er over haar gelult wordt...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze echt helemaal niets met Ralph en heeft ze niet de pest aan die 'dames'. Misschien dat dat nu verandert, omdat ze weet dat ze haar toch iets hebben voorgespeeld al die tijd.
Dit is alleen het geval als hij iemand ziet roken en dit niet aangeeft! Rob zal zich echter als plichtsgetrouw NSB,er gedragen en dus is er voor hem geen vuiltje aan de lucht!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:20 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Maar vanaf dat moment zal hij het overleven..... dan zal er vrijwel zeker altijd een minder populaire bewoner bijzitten. Geldt natuurlijk sowieso voor de twee mensen die deze ronde uitkomen.
Ik hoop dat Rob fouten maakt als Rookpolizei zijnde, en ook op de bank moet
Ja een willekeurige fokker weet het vast beterquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:22 schreef FlowKey het volgende:
[..]
de deskundigen van Talpa hebben we het dan over ... van die in de goot geraakte alcoholische dokters die alles zeggen voor een paar tientjes ...
Geen wijvennijdquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hahaha nog iemand die last heeft van wijvennijd. Lache![]()
![]()
Ik kan lezen, ja. Babies van gestresste moeders doen het beter dan die van rokende moeders. Er is geen veilige ondergrens vast te stellen voor sigaretten (voor alcohol ook niet trouwens). Check pubmed even zou ik zeggen, voor je gaat zitten blaten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je 8 maanden zwanger bent dan heb je best recht op wat begrip en medelijden hoor. Maar ik verwacht niet van jou dat jij dat snapt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:24 schreef Maurisico het volgende:
Die Tanja is toch wel een enorm slimme tante.... ze heeft nu begrip gekweekt bij de desperate housewives...
Linda"Heb gisterenavond een goed gesprek met haar gehad, heb respect voor haar beslissing te stoppen met roken... als ze hiervoor wat ruimte wil, dan geef ik die haar....."
Met andere woorden: Tanja kan doorgaan met haar apatische houding.... maar nu accepteert iedereen het omdat ze stopt met roken..... Dat wordt dus weer geen nmoinatie de komende week....
nee, maar zonder dollen: als je het 10 deskundigen vraagt krijg je 10 meningen ... zit er altijd wel eentje tussen die je kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja een willekeurige fokker weet het vast beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |