Klinkt vrij logische toch!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef Maurisico het volgende:
[..]
... daarom voolg ik BB ook, omdat ik het erg leuk vind om hier met een aantal mensen met dezelfde afwijking wat te "klieren"....
top, maar mag dat hier nogwel?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Stukje verslag van: Bus watcher
<knip>
Daar was CW toch voor aangenomen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Sanne het volgende:
Ik voel er weinig voor om ze als je secretaresse te gaan copy/pasten.
GNA GNA GNA GNA GNA GNA GNA GNAquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Zat Chantal net ongegeneerd aan haar tiet te krabben?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
top, maar mag dat hier nogwel?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
GNA GNA GNA GNA GNA GNA GNA GNA
Lamaar. Een screenie die een opvallende gebeurtenis van de dag weergeeft, past mooi in het streamverslagentopic. Maffe foto's of gewoon een geile cap, lijkt me prima om die alleen hier te plaatsen. Komt wel goed, om met Rob te spreken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat jij een grapje maakt. Weet je hoeveel screens ik dagelijks post hier? Misschien wel 100 of meer. Die ga ik echt niet allemaal dubbel posten.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat douchen... Gert, attentie!
Het ging erom dat als ze Tanja zouden verplichten om te stoppen dat er stress zou kunnen optreden. En dit is ook waar. Maar.... Tanja bood het nu zelf aan waardoor het risico op stress enorm verminderd. Stress kan lijden tot lichamelijke klachten en is tijdens een zwangerschap natuurlijk niet een gewend iets. BB heeft hier goed in gehandeld en Tanja haar keuze is ook een goede keuze geweest. Hiermee heeft ze een steuntje in de rug om te stoppen (eigenlijk meer een schop onder haar kont die ze zichzelf geeft:))quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou, je hoort/leest het wel vaker, over een gezondheidsrisico.
Maar er wordt evenzo vaak beweerd dat er geen risico bestaat.
Ik denk dat ze weer naar bed is (zo niet, rookt ze waarsch. stiekem in de DBK, dus BB zou haar weleens kunnen matsen)quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:14 schreef Gia het volgende:
Maar waar is Tanja nu eigenlijk? Ergens stiekem aan 't roken? Mag ze misschien stiekem in de DBK roken? Ze is al zo'n drie kwartier buiten beeld.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef flugeltje het volgende:
Probeert ze zichzelf ten koste van Ralph populairder te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |