maar natuurlijk BB-Humberto...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:44 schreef BBscanner het volgende:
@Maurisco
Kan jij een analyse & wedstrijd verslag van deze beelden doen?
[afbeelding]
Was dat het? Ik dacht echt dat ze het iets harder zei.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Linda: “Ik heb Lieske genomineerd. We hebben niet echt een superklik. Ze is ook niet het type karakter waar ik graag mee om ga.”
In dit geval niet. Uitzondering bevestigt de regel. Liever dubbel dan níet in de streamverslagen.quote:
En ze durfde Lieske daarbij nauwelijks in de ogen te kijken, ze schaamde zich kapót.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Linda: “Ik heb Lieske genomineerd. We hebben niet echt een superklik. Ze is ook niet het type karakter waar ik graag mee om ga.”
Nee nog niet, ze is wel redelijk opvallend stilquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Dido trouwens al gereageerd op de massage praktijken vannacht?
En liever helemaal niet dan alleen in deze topics?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
In dit geval niet. Uitzondering bevestigt de regel. Liever dubbel dan níet in de streamverslagen.
Deze quote staat letterlijk op de talpa-site.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat het? Ik dacht echt dat ze het iets harder zei.
Dat zeg ik niet, dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En liever helemaal niet dan alleen in deze topics?
Als je zo kinderachtig wilt zijn, dan plaats ze je toch niet?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En liever helemaal niet dan alleen in deze topics?
De draken snappen alleen niet dat Lieske ongekend populair gaat worden doordat ze zich allemaal tegen haar keren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe je voelt.
Van mij mag Lieske wel weg, ik vind haar niet zo interessant, maar de manier waarop die laffe huichelachtige slangen gisteren állemaal háár nomineerden, daar is maar één smiley voor:
Andere mogelijkheid: als het om de stress van het stoppen zou gaan wat ongezond zou zijn, kunnen ze ook een afwachtende houding aannemen en hulp aanbieden zodra Tanja er zelf mee komt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als ze echt "gingen" voor het gezondheidsrisico, dan hadden ze dat ook door moeten zetten. Bridget legt eerst in de studio veranwoording af over Tanja's uitzonderingspositie, met een hoop bla-bla over "medische deskundigen" die geconsulteerd zouden zijn.
Maar zodra Tanja zelf zegt te willen stoppen, dan is dat medische argument ineens totáál niet belangrijk meer. Hoe geloofwaardig wil je overkomen dan?![]()
Sanne, ben het met Scanman eens, in de streamverslagen wordt op een bijna wetenschappelijke wijze verslag gedaan van de gebeurtenissen in het huis, - alle respect hiervoor overigens, maar dat is gewoon niet mijn ding...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Fijn dat je het begrijpt, maar ik vond het ook al voordat ik wist dat ze Lieske nomineerden
Over Ingrid twijfelde ik nog, maar door gisteren niet meer. De rest was al langer bekend.
Oh ooh, ik ga vast een oud topic omhoog schoppen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Gert het volgende:
Als je zo kinderachtig wilt zijn, dan plaats ze je toch niet?
Sjongejonge zeg, ik hoop dat je een grapje maakt..
maar verder ben je wel een topmeid...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Duivels-hoorntjesquote:
Dat is nog het ergste.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
maar verder ben je wel een topmeid...
Echt niet?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Sanne het volgende:
Ik voel er weinig voor om ze als je secretaresse te gaan copy/pasten.
Ik neem aan dat iedereen -on topic uiteraard- altijd nog zelf mag weten wat ie wel of niet post??quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoiets heet geloof ik, ik ga jou nomineren omdat de rest het ook doet. Typisch meeloop gedrag van onze roodharige feeks...quote:
Nu hoop ik dat jij een grapje maakt. Weet je hoeveel screens ik dagelijks post hier? Misschien wel 100 of meer. Die ga ik echt niet allemaal dubbel posten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Stukje verslag van: Bus watcherquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef scanman01 het volgende:
Gaat Lieske er nog even bijzitten ook
Heeft Dido trouwens al gereageerd op de massage praktijken vannacht?
Klinkt vrij logische toch!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef Maurisico het volgende:
[..]
... daarom voolg ik BB ook, omdat ik het erg leuk vind om hier met een aantal mensen met dezelfde afwijking wat te "klieren"....
top, maar mag dat hier nogwel?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Stukje verslag van: Bus watcher
<knip>
Daar was CW toch voor aangenomen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Sanne het volgende:
Ik voel er weinig voor om ze als je secretaresse te gaan copy/pasten.
GNA GNA GNA GNA GNA GNA GNA GNAquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Zat Chantal net ongegeneerd aan haar tiet te krabben?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
top, maar mag dat hier nogwel?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
GNA GNA GNA GNA GNA GNA GNA GNA
Lamaar. Een screenie die een opvallende gebeurtenis van de dag weergeeft, past mooi in het streamverslagentopic. Maffe foto's of gewoon een geile cap, lijkt me prima om die alleen hier te plaatsen. Komt wel goed, om met Rob te spreken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat jij een grapje maakt. Weet je hoeveel screens ik dagelijks post hier? Misschien wel 100 of meer. Die ga ik echt niet allemaal dubbel posten.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat douchen... Gert, attentie!
Het ging erom dat als ze Tanja zouden verplichten om te stoppen dat er stress zou kunnen optreden. En dit is ook waar. Maar.... Tanja bood het nu zelf aan waardoor het risico op stress enorm verminderd. Stress kan lijden tot lichamelijke klachten en is tijdens een zwangerschap natuurlijk niet een gewend iets. BB heeft hier goed in gehandeld en Tanja haar keuze is ook een goede keuze geweest. Hiermee heeft ze een steuntje in de rug om te stoppen (eigenlijk meer een schop onder haar kont die ze zichzelf geeft:))quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou, je hoort/leest het wel vaker, over een gezondheidsrisico.
Maar er wordt evenzo vaak beweerd dat er geen risico bestaat.
Ik denk dat ze weer naar bed is (zo niet, rookt ze waarsch. stiekem in de DBK, dus BB zou haar weleens kunnen matsen)quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:14 schreef Gia het volgende:
Maar waar is Tanja nu eigenlijk? Ergens stiekem aan 't roken? Mag ze misschien stiekem in de DBK roken? Ze is al zo'n drie kwartier buiten beeld.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef flugeltje het volgende:
Probeert ze zichzelf ten koste van Ralph populairder te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |